سئو سایت با محتوا یا بک لینک؟

سوالی که اغلب وب مسترها و سئوکاران را به خود متوجه می کند این است که در سئو سایت محتوا اثرگذارتر است یا بک لینک. همواره این سوال و ارزش گذاری که میان این دو متریک در سئو سایت وجود دارد مطرح می شود. حتی با عنوان ارزشمند بودن هر دواین متریک ها یعنی محتوا و بک لینک ، حد اعتدال و درصدی که برای تهیه محتوا و بک لینک باید داشته باشیم چه میزانی است. در ادامه به انالیز اثر محتوا و اثر بک لینک در سئو سایت خواهیم پرداخت.

محتوا و بک لینک در سئو سایت

پاسخی که بسیار بدیهی است این می باشد که محتوا و بک لینک هر دو برای انجام پروسه سئو سایت الزامی می باشند و با حذف یکی از این دو متریک شما نمی توانید پروسه سئو سایت قدرتمندی را به اجرا درآورید. محتوا پادشاه است جمله ای است که در مقالات سئو سایت حتما به ان برمی خوریم و علاوه بر این ها شما می توانید تاثیر بک لینک هایی که تهیه می کنید را در پروسه سئو سایت خود ببینید پس این ها نمایانگر اثر دو متریک محتوا و بک لینک در روند سئو سایت می باشند.

سئو تنها به واسط محتوا(سئو کلاه سفید)

سئو تنها به واسط محتوا وب سایت هایی می باشند که تنها اقدام به تولید محتوا می کنند. از زمان استارت سایت خود محتوا درج می نمایند و هدف آنها خوانده شدن محتوا توسط کاربران و بازاریابی محتوا می باشد.

سئو تنها به واسط بک لینک(سئو کلاه سیاه)

سئو کلاه سیاه که به واسط تهیه بک لینک ، خرید بک لینک می باشد نیز توسط برخی سئوکاران انجام می شود که به واسط کلمه کلیدی در دیگر سایت ها لینک تهیه می کنند و یا لینک خریداری می کنند.

سئو کلاه خاکستری

سئو کلاه خاکستری ترکیبی از دو آیتم سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه را انجام می دهد. یعنی تولید محتوا و نیز تهیه بک لینک را با هم دارد و شاید بتوان گفت که بهترین روش در سئو سایت می باشد که هر دو متریک در سئو سایت را به انجام می رساند.

Rate this post
فهرست مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *