خرید بک لینک و حذف شدن سایت از نتایج گوگل

خرید بک لینک و حذف شدن سایت از نتایج گوگل

خرید بک لینک و حذف شدن سایت از نتایج گوگل موضوعی است که در این مطالب می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم، البته مسائل مزرعه لینک ، خریداری تعداد بسیار لینک و روشهای کلاه سفید نیز درباره آن صحبت می شود.

همانطور که می دانید روش خرید بسیار زیاد لینک و در واقع ثبت لینک در سایت های به اصطلاح مزرعه لینک بسیار خطرناک می باشد و امکان این است که مدیران سایت برای اینکه رتبه سایتشان را بالا ببرند از آن استفاده کنند که در نهایت خرید بک لینک و حذف شدن سایت از نتایج گوگل را در پی خواهد داشت.

خرید بک لینک و حذف شدن سایت از نتایج گوگل

ما در این مقاله میخواهیم در مورد این تکنیک پرخطر سئو سایت به شما اطلاعاتی را بدهیم. قوانین گوگل به هیچ عنوان این تکنیک را که خرید لینک به شکل مزرعه یا همان لینک فارم است را نمی پذیرد. این روش سایت شما را برای همیشه از نتایج سرچ در گوگل حذف می کند و در دسته سئو کلاه سیاه قرار می گیرد.

مزرعه لینک یا لینک فارم به چه معنی می باشد؟

همان طور که از اسم آن مشخص می باشد، مزرعه ای است پر از لینک که برداشت محصول آن مقدار بسیار زیادی بک لینک می باشد. به طور کلی اگر بخواهیم معنی مزرعه بک لینک را بگوییم به این صورت است که در دنیای بازاریابی آنلاین و سئو به وب سایت هایی گفته می شود، که به طور مستقیم با هم تبادل لینک می کنند و هدف آن ها این است که با هم ایجاد تبادل لینک کنند.

هدف اصلی مزرعه بک لینک این است که، با ایجاد تبادل لینک رتبه بالاتری را در نتایج سرچ گوگل به وجود آورند. در مزرعه لینک به هیچ عنوان ارائه اطلاعات مفید برای کاربران و ارائه محتوای با کیفیت وجود ندارد و خرید بک لینک و حذف شدن سایت از نتایج گوگل را تجربه خواهید کرد.

باید بدانید که خیلی از افراد هستند که با نداشتن اطلاعات کافی، از مزرعه لینک استفاده می کنند و به سایت خود ضربه های جبران ناپذیری را وارد می کنند؛ حتی پس از خرید بک لینک و پنالتی شدن سایت بعد از آن قطعی است.

تبادل لینک طبیعی ایرادی ندارد، اما گوگل آن را کنترل می‌کند. روش‌های سئو کلاه سفید مانند رپورتاژ آگهی، فعال بودن در شبکه‌های اجتماعی، تبادل لینک با سایت‌های معتبر و مربوط و دریافت بک لینک از سایت‌های با کیفیت می‌تواند رتبه و ترافیک شما را بهبود بخشد.

خرید لینک و مزرعه لینک ممکن است رتبه سایت شما را در کوتاه‌مدت بهبود بخشد، اما در نهایت منجر به جریمه شدن توسط گوگل خواهد شد. گوگل می‌تواند به سرعت لینک‌های مصنوعی را تشخیص دهد و سایت شما را از نتایج جستجو حذف کند.

خرید بک لینک و حذف شدن سایت از نتایج گوگل در ادامه ساخت لینک فارم و یا خرید لینک با تعداد زیاد موجب نقض قوانین الگوریتم های گوگل می شود. پس خرید بک لینک و حذف شدن سایت از نتایج سرچ گوگل بیشتر به دلیل این موضوع است. پس باید از این کار خودداری کنید، چون با این کار قوانین را زیر پا می گذارید.

به هیچ عنوان به این فکر نیافتید که می توانید گوگل را گول بزنید، چنین چیزی وجود ندارد و باید بدانید که رباط های گوگل بسیار تا بسیار باهوش می باشند و با تشخیص هر گونه تخلف سایت را از نتایج جستجو در گوگل حذف و خرید بک لینک و پنالتی شدن سایت بعد از آن اتفاق می افتد.

پنالتی گوگل

نمونه های مختلف مزرعه لینک کدام هستند؟

دو نمونه سایت در گوگل به عنوان مزرعه لینک شناسایی می شود، که با دو تکنیک ساخته می شود. با دو روشی که در پایین به آن اشاره کرده ایم می توان سایت را به مزرعه لینک تبدیل کرد.

1. مزرعه لینک به صورت دستی

در این روش شما با خریداری سایت و یا فروش لینک می توانید مزرعه لینک را بسازید. فروش و یا خرید لینک به صورت تعداد زیاد و انبوه قیمت پایینی دارد. با این روش با ارزان ترین قیمت ممکن تعداد بسیار بالایی از بک لینک ها را به سایت ها می فروشند و در کوتاه ترین زمان سایت صدها بک لینک را دریافت می کند.

گوگل هم مصنوعی بودن و نامعتبر بودن بک لینک ها را تشخیص می دهد. اینجا است که مزرعه بک لینک به وجود می آید که نقش آن خرید و فروش لینک است.

مزرعه گوگل فقط برای خرید و فروش بک لینک ساخته شده است و بدون هیچ اعتباری و یا حتی نمی تواند اطلاعات مفید را به کاربران ارائه دهد.

2. مزرعه لینک به صورت غیر دستی

اما مزرعه لینک غیر دستی که توسط سئو کاران سیاه تولید می شود. مزرعه لینک بدون در نظر گرفتن موضوع و کیفیت فقط به این فکر می کند که سایت طرف قرارداد را به رتبه اول نتیجه سرچ گوگل برساند. حتی بعضی از آن ها هم با استفاده ربات ها و نرم افزارها لینک سایت را در وبلاگ ها و سایت ها به صورت خودکار انتشار می دهند.

آن ها با این کار در مدت زمان کوتاهی سایت طرف قرارداد را دارای بک لینک های بسیاری می کند و با بالا بردن رتبه سایت آن را در جایگاه اول نتایج جستجو در گوگل قرار می دهد.

گوگل می‌تواند لینک‌های مصنوعی را تشخیص دهد و سایت‌هایی را که از آنها استفاده می‌کنند جریمه کند. این ممکن است شامل حذف سایت از نتایج جستجو باشد. بنابراین، خرید لینک‌ها یا استفاده از مزارع لینک‌ها ایده خوبی نیست.

مزرعه لینک چه فوایدی دارد و خطرات جبران‌ناپذیر آن چه چیزهایی می باشد؟

تا اینجا که این مطالب را برای شما گذاشته ایم، به طور مکرر گفتیم که مزرعه لینک خطرات و ریسکهای جبران ناپذیر را بر خرید کوتاه مدت ارجحیت می دهد و نتیجه خرید بک لینک و حذف شدن سایت از نتایج را در پی دارد. پس ما به شما پیشنهاد می کنیم که ریسک مزرعه لینک را فراموش کنید و آن را از سرتان خارج کنید. شما می توانید از روش های بهتر و بدون ریسک استفاده نمایید شاید زمان بیشتری را صرف کنید ولی باید بدانید که پایدار تر می باشد و ترافیک بالایی را برای شما به ارغوان می آورد.

۴ دلیل که خرید از مزرعه لینک را برای شما منع می کند

در اینجا ما برای شما دلایلی آورده ایم که شما را از استفاده کردن از مزرعه لینک و خرید بک لینک برای سایت منع می کند و اینکه باید از مزرعه لینک دوری کنید. اگر از سایت های نا مربوط لینک دریافت کنید، فایده ندارد که هیچ، دلیلی برای خراب کردن سئو نیز می باشد.

گوگل در رتبه بندی سایت به بک لینک بسیار اهمیت می دهد و براساس آن به سایت امتیاز مثبت می دهد و باید بدانید که گوگل هر بک لینکی را قبول ندارد. سایت هایی که با ویژگی های زیر هستند و از بک لینک های نامربوط و کیفیت پایین استفاده می کنند، باید بدانند که با این کار ارزش و اعتبار سایت را کم می کنید و به آن صدمه می زنید.

این ویژگی ها عبارت هستند از:

  1. اسپم کردن سایت به دلیل دریافت تعداد زیاد لینک
  2. استفاده از مزرعه لینک باعث می شود که سایت شما در خطر بیافتد.

شما باید در هر صفحه از سایتتان به کیفیت، تعداد و ارتباط موضوعی بک لینک ها دقت نمایید. تعداد زیاد بک لینک در صفحه یا صفحات گوگل آن را به عنوان اسپم شناسایی می کند و گرفتار مزرعه لینک می شوید.

خرید بک لینک و حذف شدن سایت از نتایج به همین دلیل است پس تحت هر شرایطی نباید با هر سایتی تبادل لینک انجام داد.

تبادل لینک یک روش مفید در سئو است، اما باید با دقت و در شرایط خاص استفاده شود. تبادل لینک با سایت‌هایی که از اعتبار و ارتباط برخوردار هستند، می‌تواند به بهبود رتبه سایت شما در موتورهای جستجو کمک کند. با این حال، اگر از تبادل لینک به صورت مصنوعی استفاده کنید، می‌تواند منجر به جریمه شدن توسط موتورهای جستجو شود.

برای تبادل لینک با سایت های دیگر سعی کنید، سایتی را انتخاب کنید که اسپم نباشد و یا در مستعد اسپم شدن هم قرار نگرفته باشد در غیر این صورت برای سایت شما خطر ساز می شود.

اسپم شدن سایت شما باعث می شود که جریمه شوید و یا حتی خرید بک لینک و حذف شدن سایت از نتایج را در پی خواهد داشت.

باید در برابر گوگل اعتبار خود را حفظ نمایید.گوگل بسیار هوشمند است. اگر با سایت هایی که اسپم باشند، خرید لینک انجام داده باشند و یا هر روشی که در سئو کلاه سیاه استفاده کرده باشند، اعتبار شما را خراب می کنند.

سایت های اسپم شده چه عواقبی دارند؟

استفاده از این چنین لینکهایی در واقع خرید بک لینک و حذف شدن سایت از نتایج را دارد؛ سایت های اسپم شده جریمه می شوند و در آخر از نتایج جستجو گوگل حذف می شوند در واقع خرید بک لینک و پنالتی شدن سایت بعد از آن قطعی است.

‌روش هایی که می توان سئو کلاه سفید را جایگزین مزرعه لینک کرد.

با استفاده از روش وسوسه انگیز مزرعه لینک و خرید بک لینک برای سایت شما می توانید، در مدت زمان کمی رتبه سایت خود را بالا ببرید. البته نباید این موضوع را فراموش کنید که با استفاده از این روش سایت شما بی اعتبار می شود و نهایتا حذف می گردد.

خرید بک لینک و حذف شدن سایت از نتایج گوگل

سوال هایی در اینجا برای شما پیش می آید: پس باید چه کاری انجام دهیم؟ چرا خرید بک لینک و حذف شدن سایت از نتایج اتفاق می افتد؟ چگونه می توانیم با استفاده از روش های میانبر به جای خرید بک لینک برای سایت رتبه سایتمان را بالا ببریم؟ آیا باید از ساخت و دریافت بک لینک استفاده نکنیم؟ در جواب این سوال ها باید بگوییم که هیچ جای نگرانی وجود ندارد. شما با استفاده از روش های جایگزین مزرعه می توانید رتبه سایت خود را بالا ببرید و با ساخت لینک و بک لینک با کیفیت بالا به سایت خود کمک کنید.

ما در این قسمت روش هایی را آورده ایم که می توانید به کمک این تکنیک ها رتبه سایت خود را بالا ببرید بدون اینکه جریمه شوید و نگران خرید بک لینک و حذف شدن سایت از نتایج گوگل نباشید.

از وبلاگ‌‌های با اعتبار و با کیفیت بک لینک دریافت نمایید.

شما می توانید به جای خرید بک لینک و حذف شدن سایت از نتایج گوگل، با گشتن به دنبال سایت های با اعتبار و با کیفیت بک لینک خوب دریافت نمایید. تلاش شما باید بر این باشد که دنبال سایت هایی بروید که مرتبط با کار شما باشد. شما می توانید با استفاده از ایمیل و یا روش های دیگر از آن ها درخواست کنید که در سایتشان لینک شما را قرار دهند. ممکن است که جوابی دریافت نکنید ولی ناامید نشوید چون یک امتحان بی ضرر است.

پست مهمان به جای خرید بک لینک و حذف شدن سایت از نتایج گوگل

یکی دیگر از روشهای ساخت بک لینک با کیفیت و دوری کردن از مزرعه لینک و یا خرید بک لینک و حذف شدن سایت از نتایج گوگل، استفاده از پست مهمان است. این روش بسیار آسان است. به این شکل که شما یک محتوای با کیفیت را ایجاد می کنید و آن را در سایت کسانی که شما را به عنوان پست مهمان قبول می کنند منتشر می کنید. حتی می توانید محتوای خود را در سایت های رایگان قرار دهید و آن را به اشتراک بگذارید.

در شبکه‌های اجتماعی همیشه حاضر باشید و یک نقش پررنگ را ایفا کنید.

به جای خرید بک لینک برای سایت، می توانید از شبکه های اجتماعی بک لینک های مفید را دریافت نمایید. اگر در شبکه های اجتماعی متفاوت حساب داشته باشید؛ به طور اتومات برای سایت شما بک لینک ایجاد می شود. شما می توانید با استفاده از اینستاگرام لینک خود را ثبت کنید. حتی از لینکدین، فیسبوک و توییتر هم می توانید برای قرار دادن لینک خود استفاده کنید. با این روش ها می توانید به صورت کاملا طبیعی از گوگل اعتبار بگیرید و ترافیک زیادی را نیز به سمت خود بکشید.

استفاده از روش رپرتاژ آگهی

این روش رایگان نیست ولی یک روش بسیار فوق العاده برای دریافت کردن بک لینک های با کیفیت می باشد. شما می توانید به جای خرید بک لینک و حذف شدن سایت از نتایج گوگل، بودجه خود را صرف خریدن رپرتاژ آگهی کنید. فرایند رپرتاژ آگهی به این شکل است که یک محتوا با کیفیت بالا را به صورت غیر مستقیم خدمات و یا برند شما را در معرض دید قرار دهد. رپورتاژ آگهی به صورت دائم لینک سایت شما را با هزینه ای که پرداخت کردید مورد انتشار قرار می دهد.

استفاده از انتشار اینفوگرافیک

به جای خرید بک لینک برای سایت، شما می توانید با استفاده از روش اینفوگرافیک موثرترین قالب های محتوا را از طریق گرافیکی به مخاطب منتقل کند. معمولا امروزه همه به دنبال محتواهای تصویری هستند وعلاقه بیشتری نشان می دهند. روش اینفوگرافیک نیز به همین شکل است، که مانند محتوای گرافیکی اطلاعات دشوار و پیچیده را به آسانی منتقل می کند.

شما می توانید از روش اینفوگرافیک برای دریافت و ساخت بک لینک با کیفیت نیز استفاده کنید. برای منتشر کردن اینفوگرافیک می توانید از طریق پست مهمان این کار را انجام دهید.

خرید بک لینک و حذف شدن سایت از نتایج گوگل

چه تفاوتی بین LinkFarm و PBN است؟

از نظر ظاهر این دو روش لینک سازی به صورت سئو کلاه سیاه و مزرعه لینک را نشان می دهند.

در این مقاله ما با زبان ساده و مفید مزرعه لینک را برای شما توضیح دادیم. پس نتیجه گرفتیم که مزرعه لینک یکی از روش های سئو کلاه سیاه است که باید از آن دوری کنیم و خرید بک لینک و حذف شدن سایت از نتایج گوگل را در بر خواهد داشت، پس از آن استفاده نکنیم. روش های سئو کلاه سفید بهترین روش هایی است که می توانید برای بهتر شدن سایت و گرفتن رتبه بالا از آن ها استفاده کنید.

ما برای ساخت بک لینک بهترین روش های موجود که می توانید به جای استفاده از مزرعه لینک یعنی خرید بک لینک و حذف شدن سایت از نتایج گوگل را برای شما در این مقاله آورده ایم. این را فراموش نکنید که حرفه ای ترین سئو کاران هم از روش هایی استفاده می کنند که زمان زیادی می برند و نتیجه آن ها مقطعی نیست و به هیچ عنوان نخواهد بود. اگر به یادگیری سئو علاقه دارید می توانید به بخش آموزش جامع و بدون هزینه سئو پیشرفته بروید و آن را مطالعه کنید.

برای اینکه جریمه های الگوریتم پاندا را از بین ببریم باید در مرحله اول ببینید که چه عاملی باعث این موضوع شده است. برای تشخیص این موضوع از ابزارهای گفته شده در بالا می توانید استفاده کنید. رفع کردن مجازات از طرف گوگل بسیار کار دشواری است ولی تنها خوش شانسی این است که راه برگشت وجود دارد.

دلایلی که باعث جریمه می شود: لینک سازی نامتعادل و غیر اصولی، خرید بک لینک و حذف شدن سایت از نتایج گوگل و فروش لینک، لینک گرفتن از وبسایت های نامعتبر و… است. اگر بخواهیم به طور خلاصه برای شما شرح دهیم باید بگوییم که، شما بایداز پنالتی شدن جلوگیری کنید. برای اینکه این کار را انجام دهید، باید به اصول ابتدایی و قوانین سئو سایت دقت کنید و آن ها را انجام دهید.

خرید بک لینک و پنالتی شدن سایت بعد از آن واقعیت دارد؟

بله در صورتی که روال تهیه بک لینک بدون توجه به دستور العملهای گوگل باشد و اقدام به خرید بک لینک در حج بالا نماید با پنالتی گوگل روبرو خواهید شد.

آیا راه‌های قانونی برای بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو وجود دارد؟

بله، راه‌های قانونی زیادی برای بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو وجود دارد. این راه‌ها شامل:
تولید محتوای با کیفیت
بهینه‌سازی وب‌سایت برای کلمات کلیدی
ایجاد شبکه‌ای از وب‌سایت‌های مرتبط
بازاریابی رسانه‌های اجتماعی
همکاری با سایر وب‌سایت‌ها

من چطور می توانم بفهمم که سایت من از خرید بک لینک جریمه شده است؟

اگر فکر می کنید سایت شما از خرید بک لینک جریمه شده است، می توانید با مشاهده کنسول جستجوی گوگل علائمی را پیدا کنید. اگر سایت شما جریمه شده باشد، گوگل به شما هشدار خواهد داد.

اگر سایت من از خرید بک لینک جریمه شود، چه کاری باید انجام دهم؟

اگر سایت شما از خرید بک لینک جریمه شود، باید سریعاً اقدامات لازم را برای رفع مشکل انجام دهید. این شامل حذف هرگونه لینک خریداری شده از سایت شما و درخواست بازنگری از گوگل است.

5/5 – (1 امتیاز)
  1. Mysam نیم‌رخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *