خدمات افزایش سرعت سایت

خدمات افزایش سرعت سایت با تضمین زیر 3 ثانیه

خدمات افزایش سرعت سایت یکی از مهمترین کارهایی است که ما در آپسئو انجام می دهیم، ما تجربه زیادی در افزایش سرعت سایت های مختلف وردپرسی و یا دیگر سایتهای نوشته شده با انواع زبان برنامه نویسی داریم.

همانطور که می دانید سرعت سایت هم از لحاظ رتبه بندی گوگل و هم فروش اهمیت بسیار زیادی دارد به همین جهت یک وب سایت کند نمی تواند در گوگل رتبه خوبی داشته باشد و همچنین به دلیل از دست دادن کاربران با تجربه بد، فروش نیز موفق نخواهد بود.

اما این مسئله می تواند با خدمات افزایش سرعت سایت توسط آپسئو حل شود و بدون نگرانی به رشد کسب و کار اینترنتی خود ادامه دهید. آپسئو یک شرکت متخصص در زمینه سئو و بهینه‌سازی سایت، خدمات افزایش سرعت سایت را با تضمین زیر 3 ثانیه ارائه می‌دهد. در این مطلب، به بررسی این خدمات می‌پردازیم.

خدمات افزایش سرعت سایت
سرعت سایت آپسئو

خدمات افزایش سرعت سایت چگونه است؟

در ابتدا، کارشناسان آپسئو سرعت سایت شما را با استفاده از ابزارهای تخصصی بررسی و نقاط ضعف آن را شناسایی می‌کنند. سپس موراد مختلفی مانند کد های سایت که از اصلی ترین قسمت های خدمات افزایش سرعت سایت می باشد را بهینه می کنند.

البته راهنمایی های ما در مورد چگونگی کاهش حجم تصاویر و تبدیل آنها به پسوندهای صحیح تر نیز یکی از خدمات افزایش سرعت سایت می باشد.

برخی از خدمات افزایش سرعت سایت ، خارج است سایت اتفاق می افتد مانند استفاده از CDN ) CDN یک شبکه توزیع محتوا است که فایل‌های سایت شما را در سراسر جهان ذخیره می‌کند.)

آیا واقعا می توان به عدد زیر 3 ثانیه لود سایت رسید؟

آپسئو تضمین می‌دهد که سرعت سایت شما را زیر 3 ثانیه قرار دهد. اگر پس از اجرای خدمات آپسئو، سرعت سایت شما زیر 3 ثانیه نباشد، آپسئو بدون دریافت هزینه، خدمات خود را مجدداً انجام می‌دهد.

افزایش سرعت لود و تجربه کاربری

سرعت سایت یکی از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار بر تجربه کاربری است. سایت‌هایی که سریع‌تر لود می‌شوند، کاربر را راضی‌تر نگه می‌دارند و احتمال اینکه در سایت بمانند و با محتوای آن تعامل داشته باشند، بیشتر است.

یک مطالعه توسط گوگل نشان داد که 53% از کاربران انتظار دارند یک سایت در کمتر از دو ثانیه لود شود. اگر یک وب سایت بیشتر از دو ثانیه طول بکشد تا لود شود، 32% از کاربران آن را ترک می‌کنند.

سرعت سایت همچنین می‌تواند بر نرخ تبدیل تأثیر بگذارد. یک مطالعه نشان داد که افزایش سرعت سایت تا 250 میلی‌ثانیه می‌تواند نرخ تبدیل را تا 20% افزایش دهد.

سرعت سایت همچنین می‌تواند بر سئو سایت تأثیر بگذارد. گوگل سرعت سایت را به عنوان یک فاکتور رتبه‌بندی در نظر می‌گیرد.

گوگل معتقد است، سایت‌هایی که سریع‌تر لود می‌شوند، تجربه کاربری بهتری را ارائه می‌دهند و احتمال اینکه کاربران از آنها لذت ببرند و در آنها زمان بگذرانند، بیشتر است.

بنابراین، سایت‌هایی که سرعت لود بالایی دارند، شانس بیشتری برای کسب رتبه‌های بالاتر در نتایج جستجو دارند.

خدمات آپسئو و تجربه کاربری

خدمات افزایش سرعت سایت آپسئو به طور ویژه بر بهبود تجربه کاربری تمرکز دارد. کارشناسان آپسئو با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و تجربه خود، می‌توانند سرعت سایت شما را به حدی افزایش دهند که کاربران شما تجربه‌ای روان و بدون تاخیر داشته باشند.

خدمات افزایش سرعت سایت آپسئو به طور ویژه بر بهبود سئوی سایت شما نیز تمرکز دارد. کارشناسان آپسئو با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و تجربه خود، می‌توانند سرعت سایت شما را به حدی افزایش دهند که شانس شما برای کسب رتبه‌های بالاتر در نتایج جستجو افزایش یابد.

خدمات افزایش سرعت سایت وردپرس

یکی از محبوبترین سیستمهای مدیریت محتوا تحت وب، وردپرس است، مقدار خیلی زیادی از وب سایتهای موجود، وردپرسی هستند، اما متاسفانه یکی از عیب های بزرگ سایت وردپرسی سرعت لود آن می باشد که البته افزونه های بسیاری برای این کار وجود دارد، اما وجود افزونه ها خود مشکلاتی برای سایتهای وردپرسی ایجاد می کنند.

آپسئو تجربه زیادی در بهبود سرعت سایت های وردپرسی دارد و می تواند حتی بدون استفاده از افزونه خاصی ، کار افزایش سرعت سایت وردپرسی را انجام دهد. یکی از مزایای افزایش سرعت سایت وردپرسی کاهش هزینه های سرور می باشد. سایت‌هایی که سریع‌تر لود می‌شوند، منابع سرور کمتری را مصرف می‌کنند. این امر می‌تواند منجر به کاهش هزینه‌های سرور شود.

با استفاده از خدمات افزایش سرعت سایت وردپرسی ، دیگر نگران ساسپند شدن سایت توسط هاستینگ نخواهید بود.

مزایای افزایش سرعت سایت

  • بهبود تجربه کاربری
  • افزایش نرخ تبدیل
  • بهبود سئو
  • کاهش هزینه‌های سرور
5/5 – (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *