تولید محتوا با کلمات هم معنی

یک ترفند سئو قدیمی که هنوز هم استفاده می شود تولید محتوا با کلمات هم معنی است و فاجعه این است که بسیاری از افراد هنوز از آن استفاده می کنند و در سئو سایت خود انجام می دهند ، تولید محتوا برای هر کلمه کلیدی واقعا یک کار بیهوده و بد است.

تولید محتوا با کلمات هم معنی یک استراتژی قدیمی است و علت استفاده از آن این است که بتوانند با هر کلیدواژه ای که کاربر جستجو انجام می دهد با آن کلمه کلیدی در صفحه اول حضور داشته باشند ، اما آیا تا به حال فکر کرده اید گوگل کلمات هم معنی را در صورتی که در چند مطلب مختلف به کار برده باشید و سعی کرده باشید در چند محتوای مختلف درباره یک موضوع صحبت کرده باشید ، اشکال حساب می کند و محتواهای هم معنی را بی ارزش علامت گذاری می کند.

تولید محتوا با کلمات هم معنی

تولید محتوای منحصر بفرد و با کیفیت این تصور را برای گوگل ایجاد می کند ، محتوای فوق با کیفیت در یک سایت با کیفیت می باشد و در واقع یک صفحه اختصاصی برای یک موضوع می باشد.

پس بهتر است نگران از دست دادن دیگر کلیدواژه های شبیه هم نباشید زیرا معمولا در صورت رتبه گرفتن یک صفحه در گوگل دیگر کلمات شبیه به آن موضوع در نتایج مختلف با جستجوی مختلف هم معنی نمایان می شود.

به عنوان مثال اگر یک سایت دندانپزشکی را در نظر بگیرید که با عنوان قیمت ایمپلنت مطلبی تولید کرده است و اگر آن مطلب با جستجوی واژه قیمت ایمپلنت در صفحه اول گوگل باشد پس با جستجوی هزینه ایمپلنت نیز صفحه اول گوگل خواهد بود.

به همین ترتیب کلمات دیگری مانند هزینه های ایمپلنت یا تعرفه ایمپلنت نیز همین سرنوشت را خواهد داشت و نیازی نیست برای هر کدام یک مطلب تولید شود.

در هر حال این تاکتیک نه برای کاربران و نه برای گوگل جذابیتی ندارد ، به یاد داشته باشید تمرکز روی یک صفحه رتبه بهتری را رقم می زند ، البته گوگل در بروز رسانی سال 2011 در الگوریتم پاندا نیز به آن اشاره کرده است.

بهتر است در هنگام نوشتن یک مطلب به تکراری بودن آن محتوا نیز در صفحات دیگر نیز توجه داشته باشید ، به نظر می رسد “محتوای تکراری” به محتوایی اطلاق می شود که بین دامنه یا بین چندین صفحه یک دامنه به اشتراک گذاشته شده است اشاره دارد.

در محتویات مشترک بین صفحات “Scraped” گامی فراتر میرود و باعث استفاده مجدد از محتوای دیگر سایتها می شود. این می تواند شامل کپی مطالب و انتشار مجدد به صورت کامل یا اصلاح یافته آن باشد.

گوگل استفاده از برچسب rel = canonical برای اشاره به نسخه اصلی محتوا تاکید دارد. توجه داشته باشید که محتوای شما باید در کلمه و در ارزش محتوا منحصر به فرد باشد.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5٫00 out of 5)
Loading...