افزایش ترافیک سایت

افزایش ترافیک سایت همیشه دقدقه فکری صاحبان وب سایت ها بوده و هست ، شما چند روش برای افزایش ترافیک سایت می شناسید؟ موثرترین راه افزایش ترافیک سایت چیست؟

چطور می توان بدون ایجاد ترافیک فیک و غیر واقعی ضمن افزایش ترافیک سایت از مزایای افزایش مشتری برخوردار شد؟

در اینجا ما به شما می گوییم چطور با سئو سایت و روش های اصولی رتبه وب سایت خود را در گوگل افزایش و باعث افزایش ترافیک وب سایتتان شوید.

برای افزایش ترافیک سایت چه روش هایی وجود دارد؟

قطعا صرفا با داشتن یک وب سایت به تنهایی ارزش آن چنانی ندارد و نمیتواند در افزایش فروش شما اثر گذار باشد. اما وقتی صحبت از رقابت در گوگل می شود و آوازه سئو را می شنویم شاید به این باور برسید حالا وقت آن است در میان رقبا بهترین جایگاه را داشته باشید و از بازار به وجود آمده مردن امروزی عقب نمانید.

اولین انتظاری که از سئو خواهید داشت افزایش ترافیک سایت می باشد ، شاید بتوان گفت بهترین و ارزان ترین راه افزایش ترافیک سایت در گوگل سئو است و همین مسئله باعث شده افراد بسیاری سعی در افزایش رتبه سایت و حتی ایجاد دستکاری در رتبه بندی در جهت بهبود رتبه سایت و متقابلا افزایش ترافیک سایت را انتظار دارند.

استفاده از ترفند های سئو و دور زدن موتور جستجوی گوگل معمولا توسط افراد تازه کار و یا روشهای به اصطلاح سئو کلاه سیاه پیشنهاد می شود.

به یاد داشته باشید استفاده از روش های غیر اصولی و سئو کلاه سیاه به شدت با جریمه های جدی الگوریتم های گوگل روبرو می شود و وب سایت شما بطور کامل از نتایج جستجو حذف می شود.

در عوض استفاده از روش های سئو کلاه سفید ضمن لذت بردن از این کار افزایش ترافیک سایت را به همراه دارد.

کیفیت همیشه در سئو سایت حرف اول را می زند ، کیفیت در تولید محتوا ، کیفیت در طراحی سایت کاربر پسند ، کیفیت در ارائه خدمات وب سایت ، کیفیت در بالا آمدن سرعت سایت ، همه این ها کیفیت دارند و نقش پر رنگی در سئو بازی می کنند.

تبلیغ در وب سایت های پر بازدید یکی از راه های افزایش ترافیک سایت است ، اما این روش پس از پایان زمان مشخص تبلیغ و یا حتی پایان بودجه قطع می شود ، این روش علاوه بر هزینه بالا و بازدهی پایین جذب مشتری پیشنهاد نمی شود.

در این مطلب فوق سری ما درباره روش های سئو صحبت نمی کنیم ، در اینجا قرار است مسائل پس از رتبه گیری سایت و افزایش ترافیک سایت از طریق افزایش جذابیت سایت جهت جذب بیشتر ترافیک از جستجو را مورد بحث قرار دهیم.

ترافیک سایت نشان دهنده اعتبار سایت

ترافیک سایت نشان دهنده اعتبار سایت شما می باشد. در واقع سایت هایی که ترافیک بالایی را برای خود جلب می نمایند به طبع آن بهبود در سئو سایت خود را مشاهده می کنند. گوگل الگوریتمی را که ترافیک سایت را به طور متمرکز آنالیز نماید ندارد اما در خروجی و در نتایج سئو سایت خواهید دید که سایت هایی که ترافیک بیشتری دارند در سئو سایت رنکینگ بهتری دارند.

نقش ترافیک سایت در سئو سایت

گوگل به دنبال تشخیص سایت های معتبر از غیر معتبر می باشد و به واسط آن به رنکینگ سایت ها اقدام می کند. در پاسخ باید گفت که ترافیکی که در درون سایت موجود است شاید بهترین فاکتور برای اعتباری که سایت شما دارد می باشد. گوگل هدف خود را رضایتمندی کاربران قرار داده است و در این میان رفتار کاربران و عکس العملی که آنها دارند بهترین ملاک برای تشخیص می باشد.

نقش شبکه های اجتماعی در جذب ترافیک

شبکه های اجتماعی اثر خیل قدرتمند در جذب ترافیک دارند. در واقع شما می توانید با گذاشتن پست و لینک های خود در شبکه های اجتماعی کاربران را به سمت سایت خود بکشانید. اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی به واسط جذب ترافیک و نیز لینک هایی از سایت شما که می رود اثرگذاری در بهینه سازی سایت را خواهد داشت و نیز در برندسازی شما نیز خوب عمل می کند زیرا که نام برند شما را به کاربران می شناساند.

انتشار محتوا در دیگر سایت ها در سئو

انتشار محتوا در دیگر سایت ها ، در فروم ها می تواند جذب ترافیک را منجر شود. شما محتوای خود را در سایت های پر ترافیک انتشار می دهید و پس از آن کاربران به واسط لینک های برجا گذاشته وارد سایت شما می شوند و در واقع شما ترافیک را به سمت سایت خود می کشانید.

جایگاه کلمات در گوگل و افزایش ترافیک سایت

افزایش ترافیک سایت

اگر شما موفق شده اید با کلمات مورد نظر خود در گوگل جایگاهی داشته باشید و این جایگاه در موقعیت خوبی نیز قرار دارد پس شما برنده اید، اما آن طور که انتظار داشتید با ترافیک زیادی روبرو نشده اید.

اگر شما به عنوان صاحب سایت دسترسی به کنسول جستجوی گوگل را دارید بهتر است نگاهی به کلمات جستجو شده در کنسول بیاندازید.

ما همیشه از خودمان شروع می کنیم ، با دو کلمه که آپ سئو در آن رتبه دارد و جایگاه اول را به خود اختصاص داده شروع می کنیم :

در اینجا ما با کلیدواژه های ” الکسا ” و ” رتبه الکسا ” در گوگل اول هستیم و نتایج جالبی را مشاهده می کنیم که تحلیل آن خالی از لطف نیست.

گزارش اول کلیدواژه رتبه الکسا به این صورت است :

Total clicks | مقدار کلیک های دریافتی از گوگل : 1,098

Total impressions | مقدار نمایش در نتایج گوگل : 2,750

Avg. CTR | نسبت نمایش به کلیک : 39.93%

Avg. position | جایگاه کلیدواژه در گوگل : 1.0

گزارش دوم کلیدواژه الکسا به این صورت است :

Total clicks | مقدار کلیک های دریافتی از گوگل : 836

Total impressions | مقدار نمایش در نتایج گوگل : 6,012

Avg. CTR | نسبت نمایش به کلیک : 13.91%

Avg. position | جایگاه کلیدواژه در گوگل : 2.0

خوب اگر نگاهی به کلمات بیندازید قطعا می گوید خوب کلیدواژه الکسا خیلی خوب است و قطعا اگر کسی با این کلیدواژه در گوگل اول باشد ترافیک خوبی را دریافت می کند چون اکثر صاحبان وب سایت ها این کلیدواژه را جستجو می کنند.

اما واقعا اینطور نیست چون این یک جواب ساده دارد ، کسانی که کلیدواژه الکسا را جستجو می کنند واقعا میخواهند به سایت الکسا بروند ، پس اول بودن با این کلمه عملا نتیجه ای ندارد به همین دلیل نسب نمایش به کلیک ما در این کلیدواژه تنها 13.91% است و همه ترافیک را با وجود اینکه بالاترین رتبه را داریم محدود است.

اما در کلیدواژه دوم رتبه الکسا کمی ترافیک تقسیم می شود و هدف از جستجوی آن توسط افراد به نظر می رسد رسیدن به گزارش نهایی رتبه بندی است و فری نمی کند الکسا آن را به نمایش می گذارد یا سایت ما

خوب مثال بالا مشخص می کند اگر شما از کلماتی مشابه الکسا در سئو سایت خود استفاده کرده اید و حالا بالا هستید ، نتیجه ای که فکر می کردید اشتباه از کار در آمد ، بهتر است کمی دقیقتر به این مسئله فکر کنید یا از تجریه ما استفاده کنید.

اگر به این فکر می کنید چرا آپسئو در این نتیجه رتبه دارد ، در جواب شما باید بگوییم ، گوگل ما را به عنوان نتیجه برتر و مرتبط با این کلیدواژه انتخاب کرده ما واقعا در رتبه بندی این کلمه نقشی نداریم.

تا اینجا با مفهوم کلیدواژه آشنا شدید ، حال بهتر است فرض را بر این بگذاریم وب سایت شما با کلیدواژه درست در جای درست قرار دارد  ، اما همچنان ترافیک دریافتی راضی کننده نیست و نمیتواند موجب افزایش ترافیک سایت شود.

وقت آن رسیده با واژه توضیحات متا آشنا شوید و از آن در جای درست خودش استفاده کنید.

توضیحات متا یک نوشته کوتاه درباره محتویات یک صفحه است و در حقیقت زیر لینک جستجو در گوگل نمایش داده می شود ، که می تواند تاثیر مستقیم بر شانس سایت شما جهت دریافت کلیک داشته باشد. ( این همان فوت کوزه گری است )

[code]META NAME=”Description” CONTENT=”informative description here”[/code]

گوگل این قابلیت را دارد که اگر شما حتی توضیحات متای مطلب خود را وارد ننموده اید ، گوگل آن را از صفحه بر می دارد و نمایش می دهد ، زیرا به کاربران امکان می دهد تا شناختی سریع از محتوای URL در نتایج به دست آورد.

این کار آنها را سریع تر به نتایج خوب هدایت می کند و رفتارهایی مثل کلیک و برگشتن ( نرخ فرار ) را کاهش می دهد ، به یاد داشته باشید که توضیحات متا که شامل توضیحات طولانی است و کلمات کلیدی را در خود جای داده این هدف را به دست نمی آورد و به احتمال زیاد به جای عبارتی نا منظم و غیر متعادل نمایش داده می شود.

و شایان ذکر است که در حالی که توضیحات متای دقیق متقابل می تواند باعث افزایش ترافیک سایت شود ، در ضمن یادتان باشد توضیحات متا در رتبه بندی سایت شما در نتایج جستجو تاثیر نمی گذارد.

هرگز از توضیحات متا در چند صفحه مختلف استفاده نکنید ، از توضیحات متای بی کیفیت استفاده نکنید ، ربات های گوگل در صورت مواجه شدن با چنین توضیحات متایی آن را نمایش نمی دهد

توضیحات متا باید هر صفحه را بصورت جداگانه و مرتبط با آن صفحه را خاص و دقیق توصیف کند.

در اطلاع باشید تا قبل از سال 2018 میلادی ، گوگل تنها 150 کاراکتر اجازه دیده شدن را می داد اما به تازگی اجازه 300 کاراکتر ار داده و این فرصت فوق العاده ای است تا از هوش خود کمک بگیرید و بهترین باشید.

به این ترتیب شما با یکی دیگر از راه های افزایش ترافیک سایت توسط خودتان آشنا شدید و حتما میخواهید با روش های دیگر نیز آشنا شوید.

ضمن اینکه سیاست ما در آپسئو تولید محتوای جدید و بهبود مطالب گذشته است تا همچنان بتوانیم به عنوان یک مرجع سئو در کنار شما ادامه دهیم ، بهتر است با ما در کانال تلگرام آپ سئو همراه شوید تا از آخرین و بروزترین نسخه مطالب آگاه شوید.

افزایش ترافیک سایت به واسط راه های مختلف می تواند انجام گیرد که لیستی از موارد همچون سئو سایت ، شبکه های اجتماعی ، بنرهای تبلیغاتی ، تبلیغات کلیکی ، بازاریابی محتوا ، وب برندینگ ، ویدیو مارکتینگ تماما موجب افزایش ترافیک سایت می شود. اما آنچه مسلم است این است که سئو سایت رابطه بسیار مستقیم و نیز تاثیرگذار در افزایش ترافیک سایت دارد. در ادامه تشریحی از روش های افزایش ترافیک سایت و ترافیک در دیجیتال مارکتینگ را بیان می نماییم.

بازدید سایت چه تاثیری در سئو و بهینه سازی دارد؟

یکی از قدرتمندترین روش های افزایش ترافیک سایت در دنیای وب پیاده سازی اصول سئو سایت می باشد. موتورهای جستجو به عنوان هدایت گری قوی برای آوردن کاربران به سایت شناخته شده است. کاربران نیازها و خواسته های خود را در قالب کلمات کلیدی در گوگل سرچ می کنند و به لیستی از سایت ها در این زمینه منتقل می شوند که وجود سایت شما در لیست این لینک ها می تواند فرصتی برای جذب ترافیک به سمت سایت شما باشد و به واسطه این ترافیک سایت افزایش بازدید را خواهد داشت. حال اگر بر روی سئو خود براساس کلمه کلیدی که مرتبط به کسب وکار خود است کار کنید می توانید بازاریابی و نیز درآمدزایی خود را داشته باشید.

شبکه های اجتماعی در افزایش ترافیک سایت

شبکه های اجتماعی به عنوان مرکزی در گردهم آمدن کاربران می باشد پس بنابراین پروفایلی را در شبکه های اجتماعی مختلف ثبت نمایید و پس از آن محتوای خود را در این شبکه های اجتماعی به اشتراک گذارید. فعالیت در شبکه های اجتماعی به واسط جذب ترافیکی که دارد در سئو سایت شما اثرگذار می باشد و همچنین اینکه وب برندینگ و برندسازی شما را به انجام می رساند.

بازاریابی محتوا در افزایش ترافیک

بازاریابی محتوا به معنای تولید محتوای با کیفیت در حوزه کسب و کار شما می باشد. کاربران به منظور خواندن محتوا وارد سایت شما می شوند و حال اگر شما بازاریابی محتوا را داشته باشید و محتوای با ارزش در سایت خود گذاشته باشید می توانید موجب افزایش ترافیک سایت خود شوید.

از چه تبلیغاتی میتوان برای افزایش ترافیک سایت استفاده کرد؟

گذاشتن بنر در سایت های پرترافیک یکی دیگر از راه های افزایش ترافیک سایت می باشد.

سئو سایت خود را چگونه از ابتدا تا انتها انجام دهید؟

بهینه سازی سایت برای صاحبان سایت و وب مسترها اهمیت و ارزش بالایی دارد زیرا که به واسط آن سایت افزایش ترافیک می یابد و در نتیجه ترافیک می توانید بازاریابی اینترنتی خود را داشته باشید و اما اگر بخواهید سئو سایت را از ابتدا تا انتها خود انجام دهید چگونه می توانید افزایش رتبه گوگل و افزایش ترافیک را انجام دهید. در این مقاله ما به شما خواهیم گفت که چگونه سئو سایت خود را انجام دهید.

انتخاب کلمه کلیدی در گام ابتدایی سئو

در اولین گام می بایست کلمه کلیدی و یا لیست کلمات کلیدی خود را انتخاب کنید. بهترین کلمه کلیدی در زمینه کاری شما که بیشترین کلیک را توسط کاربران دارد چه کلمه ای است . این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که کلمه کلیدی که بیشتر توسط کاربران کلیک می شود پس سطح رقابتی بیشتری را دارد و در نتیجه به زمان و انرژی بیشتری نیز نیاز دارد. شاید اگر شما کلمه کلیدی کمی راحت تر را انتخاب کنید پس می توانید در زمان کوتاه تری به نتیجه دلخواه خود برسید و پس از آن که ترافیک و یا سودآوری خود را پیدا کرده اید به صرف انرژی و تایم بر روی کلمات کلیدی سخت تر بپردازید.

کلمه کلیدی در در بازاریابی محتوایی

محتوا آیتم مهم و تاثیرگذار در روند سئو سایت می باشد اگر شما محتوای مناسب و براساس اصول سئو سایت نداشته باشید حتی به پنالتی شدن نیز منجر می گردید. مطالب کپی از سایت های دیگر و یا محتوای بسیار کم در تمامی صفحات موجب می شود که اعتبار منفی به سایت خود در سئو دهید. پس تولید محتوای با کیفیت با مناسب ترین تیترهای که مرتبط به کلمه کلیدی شما است را در پروسه سئو سایت خود به طور جدی رعایت کنید.

افزایش ترافیک سایت با استفاده از اعتبارسازی خارجی

پس از اینکه اعتبارسازی داخلی را در سایت خود به واسط گام های قبلی انجام دادید افزایش ترافیک سایت با استفاده از اعتبار سازی خارجی و بک لینک بپردازید. سعی نمایید در سایت های معتبر لینک سایت خود را به واسط کلمه کلیدی قرار دهید تا اعتبار خارجی سایت خود را در سئو سایت انجام داده باشید.

افزایش بازدید سایت با تراست رنک

تراست رنک در واقع اعتباری است که سایت شما دارد و به عنوان متریک اساسی در سئو سایت مطرح می شود. گوگل برای اینکه سایت شما را در صفحه اول و در نتایج بالا نشان دهد نیاز به تراس و اعتماد دارد که در واقع یعنی به سایت شما اعتماد کند. هر چه اعتماد و تراست گوگل به سایت شما بیشتر باشد جایگاه بالاتری را در سئو سایت خواهید داشت. اما اینکه چگونه تراست رنک خود را در سئو سایت بالا ببرید را در این مقاله بیان می کنیم.

راهکارهای افزایش ترافیک سایت با تراست رنک چیست؟

تراست رنک به واسط عمکرد و رزومه کاری که سایت شما در گذر زمان داشته است تعیین می گردد. فعالیتی که سایت شما در پروسه بهینه سازی سایت داشته است مواردی همچون محتوا گذاری ، اینکه محتوای با کیفیت درج نموه اید ، اینکه ترافیک سایت شما در چه میزانی است ، فعالیت شما در شبکه های اجتماعی ، لینک سازی و پروفایل بک لینکی شما تمامی مواردی هستند که مورد آنالیز گوگل قرار می گیرد و در گذر زمان به عنوان روند کاری شما در سئو سایت مطرح می شود و اعتبار و تراست را به شما می بخشد.

متریک های تراست رنک در سئو چیست

متریک های سئو به صورت آیتم های داخلی و خارجی سئو دسته بندی می گردد. آیتم های سئو داخلی سایت لیستی از موارد مانند محتوا ، لینک سازی داخلی ، بهینه سازی تصاویر ، هدینگ ها را شامل می شود. علاوه بر این لینک سازی خارجی و بک لینک سازی نیز آیتم دیگری در اعتبارسازی می باشد

چگونه تراست رنک خود را در سئو بیفزایید؟

به منظور افزایش تراست رنک می بایست آیتم های داخلی و نیز خارجی را با دقت و اهمیت بیشتری اجرا نمایید و آیتم های داخلی و خارجی سئو را با اهمیت بیشتری به انجام رسانید. پروسه سئو سایت خورا به طور مداوم انجام دهید و بدانید گوگل پروفایل کاری شما را مانیتور می کند.

راه های افزایش ترافیک

سئو سایت و راه های افزایش ترافیک که به واسط کاربران بیشتر در سایت شما اجرا می گردد. متریک های سئو سایت می تواند به واسط اجرای آن اثرگذاری در ترافیک سایت داشته باشد و در نتیجه امر در سئو سایت شما اثر مثبت خواهد داشت.

ترافیک سایت می تواند موجبات سودآوری را برای شما داشته باشد؛ وجود ترافیک کاربران فرصت های دیده شدن و تبلیغات را می تواند برای شما ایجاد نماید.

وجود ترافیک موجود در سایت ، اعتباری برای سایت شما خواهد بود و همین امر اثرگذاری را در سئوسایت خواهد داشت.

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا به واسط تولید محتوای با کیفیت اجرا می گردد.

می توانید در راستای کسب وکار خود تولید محتوا را داشته باشید و مورد نیاز ترین تیترها و عناوین را در سایت خود منتشر نمایید تا کاربران تمایل برای خواندن محتوا نشان دهند و به موجب این امر ترافیک موجود در سایت خود را افزایش داده باشید.

امروزه بازاریابی محتوا و تولید محتوا یکی از محور های اصلی در پروسه سئو سایت و نیز برندینگ شناخته می گردد بطوریکه بسیاری از سایت ها به واسط محتوای با کیفیتی که تولید می نمایند ارزش و اعتباری میان رقبا و نیز کاربران خود یافته اند.

وجود صفحات مختلف با تیترهای متعدد شانس دیده شدن در موتورهای جستجو را نیز برای شما بیشتر می نماید و همین امر در گذر زمان برندسازی را برای شما به دنبال خواهد داشت.

شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی محیطی می باشد که کاربران بسیاری را در خود جمع نموده است و حال شما با اشتراک گذاری محتوای خود و نیز درج لینک می توانید کاربران را به سمت سایت خود هدایت نمایید.

راه های افزایش ترافیک

رابطه سئو سایت با ترافیک سایت چیست؟ در واقع سایت هایی که ترافیک بالا دارند پیشرفت در سئو سایت خود دارند یا اینکه سایت هایی که سئو سایت دارند ترافیک آنها بالا می رود. وجود سایت شما در کلمات کلیدی مختلف در صفحه اول گوگل می تواند ترافیک بالایی را به سمت سایت شما روانه نماید. از طرف دیگر مشاهده می شود که سایت هایی که پر ترافیک هستند در نتایج جستجو در کلمات کلیدی مختلف که در آن زمینه محتوا دارند در صفحه اول قرار می گیرد. در ادامه به آنالیزی از رابطه ترافیک و سئو سایت خواهیم پرداخت؟

سئو سایت موجب جذب ترافیک می شود؟

سایت های نوپایی که به تازگی وارد دنیای نت شده اند با رعایت اصول بهینه سازی سایت توانسته اند در سئو سایت پیشرفت داشته باشند و در صفحه اول گوگل قرار گیرند و به دنبال سئو سایت ترافیک سایت خود را بالا می برند. در واقع باید بیان نمود که وجود سئو سایت برای این سایت ها توانسته است ترافیک را بالا برد و کاربران بسیاری را در سایت آنها جمع نماید که تمامی به واسط موتور جستجو و سئو وارد سایت آنها می شوند.

اثر ترافیک سایت در سئو

سایت های قدیمی که کاربران بسیاری را در خود جمع نموده اند و در واقع نام آنها در میان کاربران آشنا می باشد و کاربران نت خدمات و محصولات آنها را می شناسند مشاهده می شود که در سئو سایت نیز قوی هستند در واقع به واسط اینکه در میان کاربران شناخته شده اند و ترافیک بالایی را برای خود جمع نموده اند، سئو سایت خود را نیز دارند. به عبارتی گوگل براساس ترافیکی که سایت آنها دارد به آنها اعتبار می دهد و اعتماد می کند و از این رو در نتایج جستجو و در صفحه اول قرار می دهد.

افزایش ترافیک سایت

ترافیک و سئو چه رابطه ای دارند؟

با توجه به مطالب گفته شده در پاراگراف بالا باید گفت که اگرچه اینکه شما پروسه سئو سایت را انجام دهید اما اگر سایت شما کاربرپسند نباشد یعنی اینکه کاربران پس از ورود به سایت شما ، سایت را رها نمایند و شما ترافیک را از دست دهید به مرور زمان خواهید دید که سئو سایت شما نیز ضعیف می گردد. پس می توان اینطور نتیجه گیری کرد که ترافیک فاکتوری مهم تر در روند سئو سایت می باشد و شما اگر ترافیک سایت خوبی نسبت به رقبا نداشته باشید و به طور واضحی پایین تر باشد در نتیجه افت در سئو سایت را خواهید دید.

ترافیک فیک چیست

ترافیک فیک در سئو اثر گذار است؟

سئو سایت: ترافیک فیک در سئو اثر گذار است؟

ترافیک فیک و کاذب که به واسط نرم افزارها و نیز ربات هایی انجام می شود می تواند در پروسه سئو اثرگذار باشد؟ گفته ای که توسط افرادی که در زمینه ترافیک فیک کار می کنند این است که می تواند در روند سئو سایت و رنکینگ موتورهای جستجو اثرگذار باشد اما در حقیقت ترافیک فیکی که بر روی سایت وارد می شود آیا می تواند در روند سئو سایت اثرگذار باشد. در ادامه به آنالیز ترافیک فیک و کاذب در سئو سایت خواهیم پرداخت.

اثر ترافیک فیک در سئو سایت چیست؟

ترافیک فیک و کاذب کاربران فیک را به سایت شما وارد می کند و در واقع سایت شما از دید موتورهای جستجو و یا دیگر سایت های آنالیز آنلاین مانند الکسا پرترافیک به نظر خواهد رسید. ترافیک موجود در سایت شما به عنوان اعتباری برای سایت شما خواهد بود که توسط گوگل نیز مورد بررسی قرار می گیرد. در واقع هرچه ترافیک سایت شما بیشتر باشد گوگل سایت شما را معتبرتر می شناسد. از این رو این ترافیک فیک به مانند کاربران واقعی در سایت شما از دید گوگل قرار می گیرد. این نرم افزارها و ربات ها چندین آی پی را استفاده می نمایند که فرمت طبیعی از ترافیک را برای شما فراهم می کند.

چطور ترافیک فیک می تواند تاثیر منفی در سئو داشته باشد؟

در پاراگراف بالا گفتیم که ترافیک فیک به مانند کاربران واقعی در سایت شما از دید گوگل می باشند. فرض نمایید شما برای سایت خود روزانه هزاران بازدید را خریده اید و حال اگر تمایل به تمدید ترافیک فیک نداشته باشید. در این صورت شما به یکباره هزاران بازدید را از سایت خود از دست می دهید که این خود اثرگذاری منفی در بهینه سازی سایت شما خواهد داشت زیرا ترافیک و اعتباری که پیش از این کسب کرده اید را از دست می دهید.

5/5 - (1 امتیاز)
افزایش ترافیک سایت
فهرست مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *