شروع سئو سایت با انتخاب لیست کلمات کلیدی

سئو سایت با انتخاب لیست کلمات کلیدی شروع می شود ، لیستی که شما مطمئنا در هنگام خرید هم از آن استفاده می کنید، یعنی خیلی از افراد برای رفتن به فروشگاه بزرگی مثل هایپراستار بدون لیست خرید نمی روند چون در آن زمان یا دست خالی بیرون می روند یا خریدهایی بر اساس نیازشان نخواهند داشت، انتخاب لیست کلمات کلیدی هم دقیقا به همین صورت است.

گفتیم انتخاب لیست کلمات کلیدی ، اما چطور می توان لیست بهترین کلیدواژه ها را انتخاب و در سئو سایت به کار برد؟

انتخاب کلیدواژه ها بر اساس تجربه کسب و کار

هر شخصی در مرحله اول با کسب و کار خود آشناست و دقیقا می داند مخاطبش کیست ، همین مسئله باعث می شود تا حدودی بداند مردم برای پیدا کردن کسب و کار وی چه کلیدواژه هایی را برای جستجو در گوگل به کار می برد؛ در این مرحله سعی کنید لیستی از کلمات احتمالی که اگر شما جای آنها بودید جستجو می کردید ، تهیه کنید؛ در مرحله بعدی این لیست به کارتان می آید، پس ادامه مطلب را دنبال کنید تا متوجه شوید چرا چنین لیستی نیاز دارید.

استفاده از لیست کلمات کلیدی پیشنهادی جستجوی مرتبط در گوگل

گوگل در انتهای صفحه جستجو و نمایش لیست نتایج ، قسمتی با نام Related searches یا جستجوهای مرتبط دارد؛ این کلمات کمک زیادی به شما می کنند تا بدانید مخاطبان شما بیشتر چه چیزی را جستجو می کنند.

کلماتی که در لیست بالا تهیه کرده بودید را جداگانه جستجو و از لیست جستجوهای مرتبط ، کلماتی تازه را انتخاب کنید و به لیست کلمات قبلی خود اضافه کنید.

لیست کلمات کلیدی پیشنهادی جستجوی مرتبط

استفاده از عناوین انتخابی رقبا در عنوان های سایت

صبر کنید کار ما هنوز با نتایج جستجو در گوگل تمام نشده، به رقبای خود توجه کنید ، در هنگام جستجوی یک کلیدواژه سرنخ ، حتما لینک رقبای خود را در نتایج می بینید ، تجربه رقبا می تواند نکته خوبی برای انتخاب لیست کلمات کلیدی و در نتیجه کاهش زمان تحقیق شما در تهیه لیست کلمات کلیدی داشته باشد.

در اینجا مقداری کلمات کلیدی دارید که ظاهرا دست پر هستید ، اما بهتر است یکبار دیگر لیست خود را با دقت مرور و اگر کلیدواژه ای الویت پایینی نسب به باقی کلمات دارد را حذف کنید.

ابزارهای پیشنهاد کلمات کلیدی

در دنیای امروز ، انبوهی از اطلاعات و ابزارها وجود دارد که کافیست کمی کنجکاوی کنید تا به راحتی از امکانات رایگان آنها استفاده کنید ؛ یکی از این ابزار ها ، گوگل کیورد پلنر نام دارد.

این ابزار در دل ابزار قدرتمندتری به نام گوگل ادورز جای گرفته که می تواند ایده های جذابی از کلمات پر کاربرد در جستجوی کاربران را به شما بصورت رایگان بدهد ، برای استفاده کافیست یک حساب کاربری گوگلی داشته باشید ، به آن وارد شوید و از امکانات فوق العاده آن استفاده کنید.

کلمات کلیدی پر ترافیک

برای دریافت لیست پیشنهادی ابزار گوگل کیورد پلنر از کلمات انتخابی لیست خود استفاده کنید و بررسی خود را با توجه به تعداد جستجو و اهمیت آن بازبینی کنید.

در این صفحه شما با کلماتی جدید که با پر ترافیک و کم ترافیک علامت گذاری شده اند روبرو می شوید که می تواند جواب سوال شما را بدهد.

مهمترین نکته در این مطلب ، حضور وب سایت شما در بالاترین نتیجه جستجوی گوگل با بهترین کلیدواژه است ؛ انتخاب کلمات کلیدی پر رقابت قطعا در سختی کارتان و زمان این اتفاق هیجان انگیز تاثیر گذار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *