مطالب آموزش سئو

سئو صفحه اصلی سایت: رتبه بندی بهتر در گوگل

سئو صفحه اصلی

سئو صفحه اصلی اغلب مهم‌ترین صفحه در یک وب‌سایت است. شما باید آن را برای کلمه کلیدی اصلی و رقابتی در زمینه کسب‌وکارتان بهینه‌سازی کنید. به عنوان مثال، زمینه کاری ما در آپسئو سئو سایت است، بنابراین کلیدواژه صفحه اصلی سایت خودمان را با همین عنوان پررقابت تنظیم کرده‌ایم. این نشان می‌دهد که محوریت سایت آپسئو در زمینه بهینه‌سازی سایت است و می‌توان صفحات سایت را با این کلیدواژه هماهنگ و صفحات داخلی را در ارتباط با آن ایجاد کرد.

تنظیمات سئو صفحه اصلی سایت چگونه است؟

تنظیمات دقیق و بکار بردن المانهای مورد نیاز در هنگام سئو صفحه اصلی می تواند شانس شما را تا مقدار زیادی در بهبود رتبه سایت در گوگل بالا ببرد. روش های بهبود سئو در صفحه اصلی وب سایت متنوع هستند اما برخی موارد که می تواند به شما در سئو در صفحه اصلی کمک کند را گردآوری کرده ایم.

تنظیم تگ h1 در صفحه اصلی

تگ H1 در واقع عنوان و معرف برای هر صفحه از سایت می باشد. این نکته را بدانید که هر صفحه از سایت شما یک هدف برای ایجاد دارد و باید هر صفحه از سایت باید یک h1 یکتا داشته باشد. پس برای صفحه اصلی سایت خود h1 را حتما قرار دهید و در آن مهمترین کلمه کلیدی آن صفحه را در ابتدای عنوان درج کنید.

عنوان صفحه اصلی

می توان گفت یکی از روش های بهبود سئو صفحه اصلی وب سایت نوشتن عنوان مناسب است. عنوان سایت را متناسب با کلمه کلیدی سایت قرار دهید. همچنین در کنار عنوان سایت نام برند و نام تجاری خود را نیز بگذارید.

الگوی صحیح : نام صفحه – برند

محتوا پادشاه

محتوای صفحه اصلی

برای سئو صفحه اصلی، محتوای صفحه اصلی را متناسب با خدمات و همچنین کلمه کلیدی انتخابی تهیه کنید. صفحه اصلی سایت یک صفحه مانند دیگر صفحات سایت شما می باشد. تولید محتوا را متناسب با کلمه کلیدی سایت خود تنظیم کنید. رعایت چگالی کلمه کلیدی را فراموش نکنید. برای این کار زمینه کاری خود و نیز سایتهای رقبا را مشاهده نمایید. محتوای شما می تواند متن ، تصویر ، ویدیو ، صوت و غیره باشد. در واقع تنها متن محتوا نیست.

توضیحات متا

مطمئنا صفحه اصلی سایت جزء مهمی از سایت به شمار می رود و قطعا بیشترین بازدید را به خود اختصاص می دهد ، همین مسئله باعث شده نوشتن توضیحات متا برای این صفحه مهم باشد. اما چطور می توان بهترین توضیحات متا را برای صفحه اصلی نوشت؟ بهتر است متن انتخابی کاملا دقیق به کل هدف سایت بپردازد و معرف درست و شفافی از آنچه در صفحه اصلی قرار است ببینند باشد.

لینک سازی برای سئو صفحه اصلی

لینک سازی خارجی یا همان بک لینک در خارج از سایت انجام می شود و به واسط کلمات کلیدی شما که برای صفحه اصلی سایت انتخاب شده تهیه می گردد. نقش بک لینک اعتباردهی به سایت می باشد و تراس سایت شما را بالا می برد.

برای تنظیمات سئو صفحه اصلی از افزونه بهینه سازی سئو کمک بگیرید

اگر از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنید ، می توانید از افزونه سئو وردپرس مثل یواست یا رانک مث برای تنظیمات سئو صفحه اصلی در وردپرس کمک بگیرید. این افزونه ضمن تنظیم دقیق موارد مهم، می تواند راهنمای خوبی در هنگام نوشتن باشد وتنظیمات سئو سایت وردپرس را به درستی انجام دهد. قابل ذکر است این افزونه ها رایگان می باشد.

ما مبحثی در رابطه با انجام سئو وردپرس داریم که پیشنهاد می کنیم در همین رابطه مطالعه فرماید!

وقتی می دانید که چه چیزی برای گفتن دارید ، همزمان می دانید شنونده آن کیست، مطمئن باشید موتورهای جستجو یکی از آن افرادی هستند که می خوهند پیام شما را بشنوند. بهترین راه برای انجام این کار آشنایی با دستورالعمل های اینکار است.

همانطور که فن آوری های موتورهای جستجو در حال پیشرفت است، سئو هم به طور گسترده ای روی کاربران و رفتارشان تمرکز دارد تا آن ها را به محتوای طبقه بندی شده که جستجو می کنند برسانند. البته روش های سئو قدیمی که به دور زدن الگوریتم ها و کلمات کلیدی متمرکز بودند دیگر کار نمیکنند و شما باید اول و مهمتر از همه در مورد کاربران خود فکر کنید و از رفتار اونا سر در بیارید.

موتورهای جستجو به اندازه کافی پیچیده هستند تا سایت هایی که برای مردم مفید هستند را شناسایی کنند، این سایت ها به خوبی طبقه بندی شدند و مطالب با کیفیت را به بازدید کنندگان خود ارائه می کنند.

در ادامه چه کارهای بیشتری برای سئو صفحه اصلی می توانیم انجام دهیم؟ دستورالعملهای سئو کلاه سیاه چیست؟ چطور سئو را فرابگیریم؟ و چطور در نتایج گوگل بالاتر باشیم؟

دستورالعمل های سئو کلاه سیاه چیست؟

دستورالعمل های سئو کلاه سیاه لیستی از ترفندهای نادرست است که توسط افراد تازه کار و اسپمر ها برای به دست آوردن ترافیک بی کیفیت استفاده می کنند. البته گوگل پیشنهاد می کند که از این روش ها دوری کنید. این هشدار گوگل را جدی بگیرید چون موتور جستجوی گوگل به اندازه کافی پیچیده و هوشمندانه می باشد که این نوع روش ها را تشخیص و به رتبه بندی سایت شما آسیب می رساند. از آنجایی که گوگل عامل اصلی در جستجو است، دستورالعمل های آن می تواند معیار دیگری برای سایر موتورهای جستجو نیز باشد.

سئو را چطور فرا بگیریم؟

سعی نکنید چیزهایی را که بیش از دو سال از انتشار آن ها گذشته را مطالعه کنید ، زیرا سئو سایت حرفه ای بسیار سریع اطلاعات خود را بروز می کند.

اگر شما یک وب سایت جدید را شروع کردید، پس فرا گرفتن مطالب جدید سئو بیشتر به شما کمک میکند.

با مطالعه و تحقیق، راهنمایی های مختلف مفاهیم اصلی سئو که با گوگل سازگار هستند را متوجه می شوید و حتی ممکن است متوجه شوید که برخی از عناصر وجود دارند که هنوز تغییر نکردند.

به عنوان مثال، مفهوم داشتن محتوای عالی همیشه پابرجاست.

البته یک متخصص سئو می تواند کمک زیادی در افزایش سرعت بالا آمدن سایت شما در گوگل بکند ، زیرا هم هدف شما و هم سئوکار شما قرار گرفتن در صفحه اول گوگل است.

ما پیشنهاد می کنیم از مشاوره سئو برخوردار شوید تا در هزینه و زمان خود صرفه جویی کرده باشید.

چطور با سئو بالاتر باشیم؟

” سئو ” این اصطلاح را تمام وقت می شنوید، اما چگونه در موتورهای جستجو می توان بالاترین رتبه را پس از تنظیمات سئو در صفحه اصلی کسب کرد و از آن بهره برد؟

من به یاد دارم زمانی که اولین بار اصطلاح سئو را شنیدم، مثل برخی از جادوهای داستان ها، تصور می کردم که فقط چند نفر می دانستند چگونه از آن استفاده کنند.

واقعیت این است که سئو آپولو هوا کردن نیست.

بعضی از سئوکار ها معتقدند که سالهاست در این زمینه تحقیق می کنن و مطالب اختصاص داده شده به آن را درک می کنن ، اما من فکر نمی کنم این درست باشد؛ مطمئنا، تسلط بر ظرافت های بالای سئو سایت حرفه ای زمانبر است.

اما حقیقت این است که شما فقط می توانید پایه و اساس سئو را ظرف فقط چند دقیقه یاد بگیرید.

بسیاری از سئوکار ها اشتباه بزرگی را همیشه تکرار می کنن و به نظر می رسه از این مسئله راضی هستند، اما در واقعیت این مشتریان و صاحبان وب سایت ها هستند که باید از این مسئه راضی باشند و سود ببرند.

این درست است که ترافیکی که از گوگل جذب می شود رایگان است اما جذب ترافیک رایگان کم ارزش نتیجه نهایی سئو نیست.

سئو سایت حرفه ای چگونه است؟

هدف واقعی سئو سایت حرفه ای کمک به افرادیست که به دنبال شما هستند.

برای انجام این کار، باید محتوا را در وب سایت خود با چیزی که میخواهید پس از جستجو در آن دیده شوید مطابقت دهید تا چیزی که مردم تلاش می کنند پیدا کنند را به درستی بیابند.

اگر شما می خواهید سئو برای شما کار کند، باید مطمئن شوید که اهداف شما با اهداف بازدیدکنندگان مطابقت دارد.

این در مورد ترافیک نیست این در مورد بدست آوردن آنچه شما می خواهید و سپس بهینه سازی برای کلمات کلیدیست که به بازدید کنندگانی که می خواهند همان چیز را به دست بیاورند.

تنظیمات سئو در صفحه اصلی چگونه است؟

ابزارهای مختلفی برای بررسی سئو صفحه اصلی سایت وجود دارد که بصورت چک لیست، به شما درباره مشکلات یادآوری می کنند. آپسئو به همین منظور یک ابزار رایگان سئو سایت را در اختیار شما قرار داده تا بتوانید سئو صفحه اصلی سایت خود را انجام دهید ، در ابزار حرفه ای سئو، کلیه اصول چک می شوند و راهنمای خوبی برای شما خواهد بود.

ابزار بررسی سئو سایت رایگان آپسئو برای سئو صفحه اصلی

آیا تغییر و تازه کردن صفحه اصلی سایت به رتبه در سئو سایت کمک می کند؟

تغییر و تازه کردن صفحه اصلی سایت برای رتبه بالاتر یکی از سئوالاتی است که همیشه از من پرسیده می شود. من نمیدانم تاریخچه این پرسش چیست اما به نظر میرسد تحت تاثیر این گفته : که گوگل از سایت های تازه استقبال می کند نشات گرفته باشد ، اما واقعا هیچ پاسخی به سئوال ساده و صحیح در سئو وجود ندارد.

نه، لازم نیست صفحه اصلی خود را یک بار در ماه برای موفقیت تغییر دهید ؛ این ایده احتمالا از یک ایده سئو به نام ” طراوت ” می آید، که نشان می دهد محتوای تازه تر ارزش بیشتری در چشم موتورهای جستجو دارد.

این ایده می تواند در برخی موارد درست باشد، مخصوصا وقتی که اطلاعات حساس به زمان یا اخبار مربوط باشد ، اما محتوای تازه برای همه وب سایت ها ارزشمند نیستند.

تجربه من ثابت کرده وقتی در ابتدا یک وب سایت با صفحه اصلی خوب طراحی می شود و در رتبه بندی خوب عمل می کند دیگر لازم نیست آن را تغییر دهید مگر جهت رفع عیب و بهتر شدن ، علاوه بر این، لینک های تازه معمولا در مورد صفحات مربوط به موضوعات خاص است نه صفحه اصلی، حتی اگر وب سایت شما یک سایت خبری باشد نیز همه موارد صفحه اصلی تغییر نخواهد کرد.

به طور کلی، توصیه میکنم بیشترین کارها را برای تجربه بهتر کاربران خود انجام دهید، مثلا طراحی بهتر بصری ، ایجاد یک صفحه پرسشهای متداول ، محتوای جدید در مورد نحوه استفاده از محصولات یا خدمات شما یا خبر های مفید حوزه کاری خود.

تمرکز بر روی کاربران به جای موتورهای جستجو، تقریبا همیشه نتیجه مثبت و موفقیت بیشتری را نشان می دهد.

سعی کنید وب سایتی ثابت قدم ، با کیفیت و با نوآور داشته باشید.

سئو سایت حرفه ای

راه هایی برای تغییر و تازه کردن صفحه اصلی سایت برای رتبه بالاتر

همانطور که در بالا اشاره کردیم ممکن است ایده تغییر و تازه کردن صفحه اصلی سایت برای رتبه بالاتر برای همه سایتها جواب ندهد اما راه هایی وجود دارد که ممکن است با انجام آنها رتبه بهتری در گوگل به دست بیاورید.

  1. متن بیشتری به صفحه اول اضافه کنید.
  2. تصاویر مرتبط و جذاب به صفحه اول اضافه کنید.
  3. فیلم و صوت + جدوال و اطلاعات دیگر محتوای ارزشمند به حساب می آیند.
  4. طراحی گرافیکی صفحه اول را طوری انجام دهید که جذاب، کاربردی و مختصری از همه خدمات یا معرفی کسب و کارتان باشد.

برای کاربران، صفحه اصلی سکویی برای بقیه وب سایت شما است. برای خزنده های موتورهای جستجو، صفحه اصلی برای رتبه بندی صفحات دیگر در سایت شما مهم است. صفحه اصلی سایت می تواند نشان دهد که صفحات دیگر چقدر برای کسب و کار شما مهم هستند و همچنین صفحه اصلی به خزنده ها کمک می کند تا راه خود را به سایر صفحات با ارزش پیدا کنند. تکنیک های سئو صفحه اصلی به شما این امکان را می دهد که از این صفحه نهایت استفاده را ببرید و در عین حال قابلیت استفاده سایت خود را افزایش دهید.

چرا بهینه سازی صفحه اصلی برای سئو ارزشمند است؟

از دید سئو داشتن رتبه صفحه اصلی برای موضوع تمرکز شما یک مزیت بزرگ است. هر بار که یک مشتری بالقوه برای آن عبارت جستجو می کند، برند شما را در نتایج می بیند. قرار گرفتن مکرر در معرض کسب و کار شما ممکن است شناخت برند، ارزش ویژه و اعتبار کلی کسب و کار شما را بهبود بخشد.

سئو صفحه اصلی می تواند رتبه سایت شما را افزایش دهد، به شرطی که از صفحه به طور موثر استفاده کنید. مواردی مثل داشتن محتوای مرتبط و طراحی وب کاربر پسند که اطمینان حاصل می کند که بازدیدکنندگان به صفحات دیگر در سایت شما حرکت می کنند.

بهترین روش ها برای سئو صفحه اصلی

توسعه یک صفحه اصلی برای سئو به این معنی است که شما محتوای با کیفیتی منتشر می کنید که به کاربران کمک می کند آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند. اگر کاربری به وب‌سایت شما می‌آید که به دنبال مرور یا خرید محصولات و خدمات است، صفحه اصلی شما باید به او در انجام تحقیقات کمک کند.

می توانید انواع مختلفی از اطلاعات را در صفحه اصلی خود قرار دهید، از جمله:

  • منوها
  • لینک ها و پست های رسانه های اجتماعی
  • توضیحات محصول یا خدمات
  • تاریخچه شرکت
  • نظرات مشتری

تصمیم گیری اینکه دقیقا کدام عناصر را در صفحه اصلی قرار دهید زمان می برد. هنگامی که تحقیقات کلمات کلیدی را برای انتخاب یک رویکرد بازاریابی دیجیتال برای سایت خود انجام دادید، این شیوه ها را برای موفقیت در سئو صفحه اصلی دنبال کنید.

بهینه سازی عنوان صفحه اصلی

تگ عنوان صفحه اصلی ارتباط بین وب سایت شما و هر کاربری است که آن را در SERP می بیند. بسیاری از وبمستران به طور پیش فرض فقط نام کسب و کار خود را در برچسب عنوان قرار می دهند، و این اشتباه است. شما باید مطمئن شوید که نام تجاری خود را در عنوان ذکر کنید، اما همچنین می توانید اطلاعات بیشتری در مورد نوع خدماتی که ارائه می دهید را درج کنید.

برخی از مواردی که در عنوان خود لحاظ می کنید عبارتند از نام تجاری و کلمات کلیدی اصلی صفحه اول و همچنین مراقب باشید عنوان خود را کمتر از 60 کاراکتر نگه دارید.

توضیحات متا صفحه اصلی را بهینه کنید

چه بخواهید صفحه اصلی برای یک کلمه کلیدی خاص رتبه بندی کند یا نه، باید توضیحات متای آن را بهینه کنید. اگر صفحه فرود وب سایت شما در اولین SERP رتبه بندی می شود، می تواند یک ابزار بازاریابی محتوا قدرتمند باشد. به طور کلی، توضیحات متا شما باید اعتبار برند و هدف کسب و کار شما را نشان دهد.

بهینه سازی تصاویر صفحه اصلی

بهترین صفحات فرود یک تجربه چند رسانه ای را ارائه می دهند و تصاویر بخش عمده ای از این جذابیت کلی هستند. داشتن تصاویر در صفحه اصلی، محتوا را جذاب تر می کند و کاربران را درگیر می کند.

شما می خواهید مطمئن شوید که تصاویری که استفاده می کنید هدفی را دنبال می کنند. از این گذشته، عکس‌های بیش از حد می‌توانند زمان بارگذاری سایت شما را کاهش دهند و عملکرد کلی شما را در معیارهای برتر SEO تجربه کاربر مانند نرخ پرش ضعیف کنند.

تگ H1 را بهینه کنید

تگ H1 در صفحه اصلی شما بدون شک یکی از مهم ترین هدرها در کل وب سایت شما است. خزنده ها از تگ H1 برای درک موضوع اصلی صفحه استفاده می کنند و صفحه اصلی وب سایت شما را به طور کلی نشان می دهد.

این H1 ساده و متقاعدکننده است و بیانیه ای جسورانه در مورد موقعیت برند در بازار می دهد که باعث می شود کاربران تمایل به اطلاعات بیشتر داشته باشند.

شما می‌خواهید مطمئن شوید که کلیدواژه‌های هدف کلی خود را در تگ H1 خود قرار می‌دهید تا خزنده‌ها بدانند که چه جایگاهی را هدف قرار می‌دهید. در صورت نیاز می توانید بیش از یکی از این تگ ها را اضافه کنید. با این حال، در بیشتر موارد، فقط باید به یک H1 در صفحه اصلی نیاز داشته باشید. این امر تمرکز موتور جستجو را فقط بر روی یک موضوع اصلی هدایت می کند.

از نشانه گذاری اسکیما استفاده کنید

ریچ اسنیپت‌ها به برندها امکان می‌دهند چیزی بیش از یک برچسب عنوان و توضیحات متا را در SERP نمایش دهند. دلیل آن این است که آنها از نشانه گذاری اسکیما استفاده کرده اند تا به موتور جستجو اطلاع دهند که چه اطلاعات ارزشمندی در صفحه اصلی آنها وجود دارد.

بهبود سرعت بارگذاری صفحه

یکی از مهمترین فاکتورهای UX سرعت صفحه است. اگر بارگذاری وب سایت شما بیش از حد طول بکشد ، احتمال فرار کاربران بیشتر است.

با افزایش زمان بارگذاری صفحه از 1 ثانیه به 3 ثانیه، احتمال Bounce Rate 32% افزایش می یابد.مگر اینکه کاربر به طور خاص به وب سایت شما علاقه مند باشد، آنها اغلب به SERP ها باز می گردند تا صفحه ای سریعتر با اطلاعات مورد نظر خود پیدا کنند. به خصوص برای سایت های تجارت الکترونیک، داشتن یک صفحه اصلی سریع ممکن است تفاوت بین فروش یا از دست دادن مشتری باشد.

اینها تنها برخی از راه‌های افزایش عملکرد سئو صفحه اصلی از طریق سرعت صفحه هستند. وقتی این تکنیک ها را دنبال می کنید، ممکن است متوجه شوید که بازدیدکنندگان شما مدت بیشتری در صفحه اصلی شما می مانند و قبل از اینکه در نهایت سایت شما را ترک کنند به صفحات بیشتری می روند.

از لینک داخلی خوب استفاده کنید

وقتی فرآیند خزیدن در صفحه اصلی شروع می شود، برای یافتن محتوای جدید، خزنده ها به شبکه ای از پیوندها به صفحات داخلی متکی هستند. آنها این پیوندها را از صفحه ای به صفحه دیگر دنبال می کنند و در حین حرکت، محتوا، داده ها و اطلاعات را جمع آوری می کنند. وقتی پیوندهای داخلی را از دست می دهید، خزنده ها ممکن است نتوانند به همه چیز دسترسی داشته باشند.

افزودن لینک تنها به مهمترین صفحات در حالی که از سایر محتواها غافل می شوید، می تواند بر سئو سایت شما تأثیر منفی بگذارد. پس ایجاد محتوایی که هیچ کس نمی تواند به آن دسترسی داشته باشد، چه فایده ای دارد؟ پیوند داخلی به خزنده ها کمک می کند نه تنها تمرکز روی محتوا، بلکه ساختار وب سایت شما را نیز درک کنند. مطمئن شوید که انکر تکست که برای پیوندهای خود استفاده می کنید با محتوای آنها مرتبط باشد.

روی UX تمرکز کنید

تحقیقات نشان داده است که به ازای هر یک دلار سرمایه‌گذاری در UX، یک کسب‌وکار می‌تواند تا 100 دلار بازده فروش داشته باشد. مطالعات UX به کسب و کارهای دیجیتال مارکتینگ اجازه می دهد تا داده های کاربران را جمع آوری کنند و کشف کنند که چه چیزی کار می کند و چه چیزی مفید نیست. نقشه‌های حرارتی، ضبط‌های کاربر، نظرسنجی‌ها و تست A/B تنها چند راه برای جمع‌آوری داده‌هایی مانند این هستند.

در پایان، هم طراحی وب UX و هم SEO با هدف جلب رضایت کامل جستجوگران انجام می شود. از طریق درک هدف جستجوی کاربر و نوع سازمان/طرح بندی که مردم می خواهند ببینند، می توانید از رقابت SERP خود پیشی بگیرید.

مخاطبان خود و نوع اطلاعاتی را که در سایت شما جستجو می کنند را به خاطر بسپارید. وقتی صحبت از طراحی UX صفحه اصلی به میان می‌آید ، کوچک‌ترین جزئیات می‌توانند تاثیر زیادی داشته باشند.

برخی از ساده ترین و در عین حال موثرترین تکنیک های UX عبارتند از:

  • افزایش خوانایی با فاصله کافی بین نقطه ها و خطوط متن
  • استفاده از اندازه فونت های بزرگ و اجتناب از فونت های فشرده
  • ساده سازی محتوای صفحه اصلی تا حد امکان
  • ارائه اطلاعات مرتبط در صفحه اصلی بدون طولانی کردن آن
  • افزودن منوی
  • واضح ساختن لینک ها برای کاربر

قرار دادن تجربه کاربری در هسته تولید محتوا و طراحی صفحه وب، تضمین می کند که صفحه اصلی شما توجه کاربران را جلب کرده و آن را حفظ می کند. به علاوه، محتوای عالی تولید می کند که می تواند بک لینک های ارزشمندی را برای سئو به دست آورد.

هیچ چیز مانند یک ساختار پیچیده سایت، کاربران و خزنده ها را گیج نمی کند. شما باید یافتن اطلاعات مرتبط را برای افراد آسان کنید و بهترین راه برای انجام این کار، داشتن سازماندهی مؤثر از موضوعات است.

وب سایت های موثر اغلب از نظر ساختار سلسله مراتبی هستند و موضوعات را بر اساس اندازه و اهمیت فهرست می کنند. بهترین روش سئو صفحه اصلی داشتن حدود سه تا چهار سطح سازمانی است:

کاربران باید بتوانند از صفحه اصلی به هر صفحه وب دسترسی پیدا کنند، که به شما نیاز دارد تا ساختار وب سایت خود را به دقت برنامه ریزی کنید. یکی از راه‌های مؤثر برای کمک به کاربران، ارائه یک منوی پیمایش یا در بالای صفحه یا در نوار کناری است.

موبایل دوستی را در اولویت قرار دهید

اکثر موتورهای جستجو تاکید زیادی بر سازگاری با موبایل دارند، به ویژه با توجه به اینکه 61 درصد از بازدیدکنندگان جستجوی ارگانیک از دستگاه های تلفن همراه هستند و این رقم در دهه گذشته به طور پیوسته در حال افزایش بوده است:

داشتن یک وب سایت سازگار با موبایل می تواند دسترسی مشتری شما را افزایش دهد و به طور بالقوه نرخ پرش شما را کاهش دهد. این می‌تواند برای کسب‌وکارهای محلی که برای ترافیک درون فروشگاهی حاصل از عبارات جستجو مانند «رستوران‌های نزدیک من» رقابت می‌کنند، بسیار سودمند باشد.

آیا صفحه اصلی در رتبه گیری قوی تر است؟

بله صفحه اصلی هر سایت قوی ترین آدرس برای رتبه گیری در گوگل است پس بهترین کلیدواژه را برای آن انتخاب کنید.

چطور می توان بهترین آموزش سئو صفحه اصلی را پیدا کرد؟

سئو سایت در هر صفحه قوانین مشخصی دارد که اتفاقا با سئو صفحه اصلی تفاوتی ندارد. اما از جهت هایی که در مطلب بالا توضیح دایدم با سئو صفحه اول سایت می توان تاثیر خوبی روی باقی صفحات گذاشت.

آیا صفحه اصلی شانس بیشتری در رتبه بندی دارد؟

بله ، صفحه اصلی هر سایت قدرت بیشتری در رتبه گرفتن دارد ، پس بهترین کلیدواژه را برای این کار انتخاب کنید که احتمالا پر رقابت ترین کلیدواژه باشد.

آیا صفحه اصلی یا اول سایت نیاز به متن یا نوشته دارد؟

بله صفحه اصلی سایت نیز مانند دیگر صفحات نیاز به نوشته دارد ، ظاهرا هر چه این متن بیشتر باشد قدرت بیشتری خواهد داشت.

5/5 - (2 امتیاز)

2 دیدگاه در “سئو صفحه اصلی سایت: رتبه بندی بهتر در گوگل

  1. خدایی گفت:

    سلام وقت بخیر سایتمو طراحی کردم ولی بلد نیستم صفحه اصلی رو سئو کنم باید چطوری صفحه اصلی رو سئو کنم؟

    1. مجید صالح پور گفت:

      سلام با این ابزار ما میتونید این کارو انجام بدید:

      https://www.analytics.upseo.ir/website-reviewer

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *