سئو محلی

لوکال سئو : سئو منطقه ای و سئو نقشه گوگل

سئو محلی تضمین می کند که کسب و کار شما توسط طیف وسیعی از مشتریان مرتبط با کسب و کار شما که در نزدیکی کسب و کار شما زندگی می کنند مشاهده می شود.

سئو محلی به شما کمک می کند تمرکز خود را بر روی محل زندگی و کشور خود نگه دارید و باعث شوید مشتریانی که اطرافتان زندگی می کنند را هدف قرار دهید.

سئو محلی چیست؟

بعضی از مشاغل مثل یک تعمیرگاه و یا یک فروشگاه مواد غذایی و حتی یک رستوران چه نیازی دارد در همه کشورهای نتایج جستجوی گوگل دیده شود ، به نظر اگر تنها در اطراف مشتریانش دیده شود کافی است به این نحوه سئو کردن لوکال سئو یا سئو محلی می گویند.

بحث سئو محلی زمانی پر رنگ تر شد که الگوریتم کبوتر گوگل به وجود آمود.

سایت شما توسط گوگل احتمالا از طریق اطلاعات Whois دامنه و آدرس شما در domainis whois در موتورهای جستجو مورد بررسی قرار می گیرد و بر اساس اطلاعاتی که موتورهای جستجو ذکر کرده اید تعیین می کند که کدام کشور سایت شما قرار دارد.

میزبانی و هاست : میزبانی وب سایت شما نقش مهمی ایفا می کند زیرا گوگل به هاستی که وب سایت شما میزبانی می شود نگاه می کند. اطمینان حاصل کنید که محل میزبانی وب سایت از یک ارائه دهنده در کشور شما است.

بک لینک  : لینک های ورودی شما باید از وب سایت های مشابه کشور شما در آن قرار داشته باشند. اگر بیشتر بک لینک های خود را از طریق پسوند هایی مثل .ca یا این چینین تهیه کنید ممکن است گوگل فکر کند وب سایت شما در کانادا قرار دارد.

اطلاعات تماس و آدرس محل سایت : به سادگی با قرار دادن آدرس پستی خود در وب سایت می توانید کمک کنید تا موتورهای جستجو ، منطقه ای که شما در هستید را پیدا کند ، البته  من می دانم این کار را می دانستید ، اما باور کنید بسیاری از افراد فراموش می کنند.

استفاده از سایت های محلی و راهنماهای اینترنتی : در سایت های محلی ثبت نام کنید و سایت خود را در صفحات نقشه های گوگل ، یاهو و MSN Live Local ثبت کنید.

این ها فقط برخی از تاکتیک هایی هستند که ما از آنها استفاده می کنیم که به اندازه کافی ساده هستند هر کسی بتواند سایت خود را با چنین تکنیک هایی مجهز سازد. شما ممکن است از این که چگونه این تغییرات کوچک می تواند به رتبه بندی سئو سایت شما در منطقه و محل شما که هدف قرار دادید کمک کند شگفت زده می شوید.

TOP