نوشتن برای سئو سایت

نوشتن در سایت با نوشتن برای سئو متفاوت است

نوشتن برای سئو سایت یک مسئله کاملا متفاوت از نوشتن فقط برای سک سایت است که نمیخواهید سئو انجام دهید. اگر قبلا می نوشتید و شاید تجربه زیادی در نوشتن دارید اما قصد دارید با همان روش و تجربه قبلی جهت بهبود رتبه و سئو سایت در وب سایتتان بنویسید باید بدانید اینکار کاملا متفاوت است ، حتی چندین چیز را باید دوباره یاد بگیرید.

روش دقیق نوشتن برای سئو سایت باعث تاثیر مستقیم و طولانی مدت بر ویژگی های کلی وب سایت شما در موتورهای جستجو می گذارد؛ بنابراین اگر میخواهید در این کار موفق شوید، اگر میخواهید رتبه سایت خود را در صفحات اول نتایج جستجوی گوگل بهبود دهید، با آپسئو همراه شوید.

نوشتن برای سئو سایت چگونه است؟

برای شروع نوشتن برای سئو سایت، تنها چیزی که موتورهای جستجو به آن علاقمند هستند، متن زیاد است؛ برای نوشتن هر مطلب باید حداقل 700 تا 7500 کلمه به کار برده باشید.

نکته مهم در رابطه با بدنه محتوا چگالی کلمات است ، این درست نیست که اگر قصد سئو کلیدواژه “طراحی سایت” را دارید در کل متن چندین بار آن را تکرار کنید ، این کار غیر طبیعی قطعا فرکانس مناسبی برای رتبه بندی سایت شما نخواد داشت.

تکنیک های نوشتن برای سئو سایت

نوشتن در سایت با نوشتن برای سئو متفاوت است

در حالی که استفاده از تکنیک های مناسب در نوشتن برای موتورهای جستجو و نوشتن برای سئو سایت بسیار مهم است و می تواند بسیار متفاوت تر از نوشتن برای چاپ باشد، ملاحظات مهم دیگری برای ارزیابی و پیاده سازی سئو وجود دارد، چنین ملاحظاتی به عنوان راه درست برای نوشتن ، برچسب های عنوان و برچسب های متای توصیف شما به همان اندازه مهم هستند.

همچنین، بسته به اینکه آیا سایت شما به بازار محلی شما یا مخاطب بین المللی متکی است، استراتژی بک لینک مناسب سایت شما می تواند تأثیر چشمگیری در ویژگی های کلی سایت شما در موتورهای جستجو داشته باشد.

علاوه بر این، قبل از اینکه حتی شروع به نوشتن برای سئو سایت کنید، باید کلمات کلیدی واقعی خود را که افراد در جستجو وارد می کنند، دقیقا بررسی کنید؛ بسته به کالا یا خدماتی که مردم به دنبال آن هستند ، کلمات کلیدی که مردم در هنگام جستجو استفاده می کنند ممکن است آن چیزی نباشد که در حال نوشتن هستید ، تا سایت شما را پیدا کنند.

نوشتن برای سئو سایت ، به طور قابل توجهی متفاوت از نوشتن برای رسانه های چاپی است؛ برای اثربخشی واقعی، یک سایت باید برای کاربران آن نوشته شود: افراد واقعی که سایت شما را میبینند؛ در عین حال، باید به ربات های جستجو نیز توجه کرد که سایت شما را در فواصل منظم کاوش نماید.

بهینه سازی موتور جستجو (سئو) نیازی به کارهای خسته کننده ندارد و نباید آن را سیستماتیک کرد؛ کلمات مهم مانند ویژگی های اصلی و مزایا، دلایل زیادی که چرا یک فرد باید با شرکت شما در ارتباط باشد، ساعت کار شما، و غیره را توضیح دهید، می تواند راه بسیار خوبی برای شناخت پتانسیل واقعی هر وبسایت، بزرگ یا کوچک باشد.

مطلب به سبک جذاب برای سئو

چطور مطلب به سبک جذاب برای سئو بنویسیم

نوشتن برای سئو سایت به شما برای سئو بهتر کمک می کند ، اما یک نوشته جذاب علاوه بر سئو خوب مخاطبان را نیز راضی و طرفدار شما نگه می دارد.

حال ما به شما در 5 مرحله آموزش می دهیم چطور مطلب به سبک جذاب برای سئو بنویسید.

جهت نوشتن برای سئو سایت زیاد بخوانید

اگر می خواهید سبک نوشتن جذاب داشته باشید ، باید مطالب زیادی بخوانید. خواندن (رمان ، وبلاگ ، مجله ، و هر چیز دیگری) به شما الهام می بخشد تا مقاله های بسیار جذاب خود را بنویسید.

این کار به شما می آموزد که چگونه افراد جملات خود را تشکیل داده و پاراگرافهای خود را می سازند.

این روش به شما می آموزد که چگونه از شوخی ها و نحوه بازی با زبان استفاده کنید.

سرانجام ، خواندن زیاد به شما امکان می دهد تا احساساتی راجع به آنچه باعث می شود متن زیبا خوانده شود ایجاد کنید.

تصمیم بگیرید می خواهید رسمی بنویسید یا غیر رسمی

بیشتر متون وب خیلی رسمی نیستند. وبلاگ نویسی سبک غیر رسمی را امکان پذیر می کند.

با این حال ، همه وبلاگ ها یکسان نیستند و همه وبلاگ نویسان نیز یکسان نیستند.

در آپسئو، سعی می کنیم با اشتیاق بنویسیم. مخاطبان ما اکثرا جوان هستند، ما فکر می کنیم یک سبک با اشتیاق ، متناسب با مخاطبانمان است.

نام تجاری و مخاطبان خود را به خاطر بسپارید و با سبکی رسمی یا غیر رسمی تصمیم بگیرید که به خوانندگانتان بپردازید. از سبکی استفاده کنید که متناسب با شما و وبلاگ شما باشد.

مخلوط کنید تا متنوع باشد

برای اینکه یک متن برای خواننده جذاب باشد ، باید متنوع باشد. این بدان معناست که باید سعی کنید آن را کمی مخلوط کنید! سعی کنید جملات طولانی را با جمله های کوتاه تر جایگزین کنید. در کل از جملات طولانی خودداری کنید. خواندن از روی صفحه نمایش تمایل به مطالعه را کم می کند چون برای بسیاری سخت است. جملات طولانی و پیچیده خواندن را حتی سخت تر می کند.

به نحوه ترکیب جملات نگاه کنید. سعی کنید ترتیب کلمات را به طور متناوب تغییر دهید.

دستور زبان فارسی انواع مختلفی را در ترتیب کلمه امکان پذیر می کند. جمله ای مانند: “در آپسئو ، ما به شما سئو سایت مشاوره می دهیم” را می توان با عنوان “ما مشاوره سئو را در آپسئو انجام می دهیم” حتی بصورت جذابتر ، عنوان “مشاوره سئو در آپسئو ” ارائه می شود.

متفاوت بودن در ترکیب جملات شما می تواند متن شما را بسیار جذاب تر کند.

اگر تمایل دارید اغلب از یک کلمه استفاده کنید ، از مترادف استفاده کنید. برخی از افراد اغلب از کلمه “و” یا “خیلی” استفاده می کنند. ترکیب آن با “همچنین” ، “علاوه بر” یا “اینطور” می تواند متن را بسیار جذاب تر کند.

از مفاهیم انتزاعی استفاده نکنید

اگر در حال نوشتن مقاله هستید ، باید سعی کنید اصطلاحات واضحی را به کار ببرید. شما باید سعی کنید از کلماتی استفاده کنید که برای مردم معنی داشته باشند ، کلماتی که افراد می توانند تجسم کنند.

نوشتن در مورد کارمندان انتزاعی است ، در حالی که نوشتن در مورد دبیر و دستیار معنای بیشتری دارد.

بهینه سازی موتور جستجو مفهومی کاملاً انتزاعی است ، در حالی که رتبه بالا در گوگل بلافاصله منظور شما را روشن می کند.

البته در وبلاگ خود به برخی اصطلاحات و اصطلاحات انتزاعی احتیاج خواهید داشت ، اما حتماً این اصطلاحات را با استفاده از اصطلاحات مشخص توضیح دهید. افزودن مثالها همچنین می تواند این کار را انجام دهد.

از استعاره ها و اصطلاحات استفاده کنید

استفاده از استعاره می تواند راهی عالی برای ادویه متن شما باشد. اگر بگوییم کسی مانند یخ سرد است ، همه ما می دانیم که به معنای واقعی کلمه به معنای آن نیست که فرد از یخ ساخته شده باشد. استفاده از استعاره یا اصطلاحات می تواند متن شما را واضح تر و جالب تر کند.

اگر از استعاره ها و اصطلاحات شناخته شده استفاده کنید ، مردم فوراً منظور شما را می فهمند.

از دوستان بخواهید متن شما را بخوانند

روش دیگر برای اطمینان از اینکه متن شما مطلوب است ، این است که از همسایه ، دوست یا همکار بخواهید مطلب شما را بخوانند.

ویژگی های یک مطلب قبل از انتشار

ویژگی های یک مطلب قبل از انتشار

ویژگی های یک مطلب قبل از انتشار چیست؟ چه زمانی یک مطلب برای انتشار آماده است؟ یک خط باریک بین یک مطلب خوب و یک مطلب عالی وجود دارد؛ اما ویژگی های یک مطلب قبل از انتشار چیست؟

اگر می خواهید ، می توانید بی وقفه بنویسید و حتی آن را بهبود ببخشید و پیشرفت کنید اما چه زمانی یک پست خوب است؟ در این پست وبلاگ ، من یک چک لیست آماده کرده ام تا به شما کمک کنم تصمیم بگیرید که چه موقع دکمه انتشار را بزنید!

آیا مطلب شما به اندازه کافی طولانی است؟

یک پست باید حداقل 300 کلمه داشته باشد. اگر پست هایی بنویسید که کوتاه هستند ، رتبه بندی سختی برای آن پست در موتورهای جستجو پیشبینی می شود.

به طور کلی ، پست های طولانی شانس بیشتری برای رتبه بندی دارند، با این حال ، پست های طولانی همچنین به مهارت نوشتن قوی نیاز دارند؛ خوب اگر پست شما بیش از 300 کلمه است؟ پس نزدیک شدید به انتشار آن اما هنوز چیزهای دیگری هست که باید درباره ویژگی های یک مطلب قبل از انتشار بیاموزید.

آیا مطلب شما عاری از اشتباهات دستور زبان است؟

قبل از انتشار ، همیشه اشتباهات دستور زبان را بررسی کنید. بگذارید شخص دیگری نوشته شما را بررسی کند.

آیا مطلب شما قابل خواندن است؟

خواندن از روی صفحه نمایش می تواند دشوار باشد ، بنابراین اگر می خواهید افراد پست وبلاگ شما را بخوانند و درک کنند ، باید خواندن آن آسان باشد . این امر باعث می شود بازدید کنندگان بیشتری بازگردند و نرخ تبدیل بالاتری داشته باشید. خواندن آسان به این معنی است که شما از جملات نسبتاً کوتاه ، پاراگراف های روشن و کلمات قابل فهم تری استفاده می کنید.

آیا مطلب شما سئو خوبی دارد؟

قبل از انتشار مطلب خود ، همیشه باید اطمینان حاصل کنید که از نظر سئو سازگار است.

قبل از بهینه سازی پست ، حتماً در انتخاب کلید واژه تمرکز تلاش کنید. بهینه سازی مطلب برای کلمه کلیدی که هیچکس در جستجوی آن نیست ، منجر به ترافیک زیادی نخواهد شد.

آیا پیام شما در مطلب واضح است؟

چرا این مطلب را نوشتید؟ می خواهید خوانندگانتان بعد از خواندن متن شما چه چیزی بدانند یا انجام دهند؟ هدف از انتشار این مطلب در وبلاگ شما باید روشن باشد. پیام پست وبلاگ شما ، چیزی که می خواهید برای خوانندگان خود بگویید باید روشن باشد. در مورد هدف فکر کنید ، در مورد پیام خود فکر کنید و یک بار دیگر پست وبلاگ خود را بخوانید. پیام شما واضح است؟ آیا خوانندگان آن پیام را خواهند فهمید؟ اگر مطمئن نیستید ، بگذارید شخص دیگری پست وبلاگ شما را بخواند. از آنها بپرسید!

لینک های داخلی اضافه کردید؟

اگر افرادی پست شما را دوست دارند ، باید از فرصت کافی برای پیمایش در پستهای عالی مشابه برخوردار باشند. حتماً به پستهایی که مورد علاقه آنهاست پیوند دهید. شاید در حال فروش برخی محصولات فوق العاده در وب سایت خود باشید. حتماً به آن صفحات محصول لینک داخلی اضافه کنید! مثلا ما می خواهیم علاقمندانی که نیاز به سئو حرفه ای دارند بدانند ما سئو سایت انجام می دهیم پس آن را به صفحه این موضوع لینک می کنیم.

خوب ، مطلب شما کی آماده است؟

اگر کمال گرا باشید ، پست وبلاگ شما هرگز آماده نخواهد شد. شما همیشه می توانید بهبود و ترفند بزنید تا کمی بهتر شود. و حتی بعد از انتشار می توانید اصلاحات و ترفندهای کوچکی (یا بزرگتر) انجام دهید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *