بهینه سازی سایت

بهینه سازی سایت

بهینه سازی سایت مهمترین عامل افزایش محبوبیت سایت به شمار می رود. یک سایت سریع و کاربر پسند با سناریو قوی می تواند تاثیر بسزایی در جذب کاربر و در نهایت محبوبیت سایت شما شود.

بهینه سازی سایت یعنی تحلیل و ایجاد یک سایت کاربردی ، سریع و کاربر پسند است که قطعا به رضایت هر چه بیشتر کاربران می انجامد.

وقتی صحبت از خدمات بهینه سازی سایت می شود ، صرفا بالا بردن رتبه ملاک نیست و باید به نحوی انجام پذیرد که ضمن نگهداری رتبه واقعا برای شما کار کند. اینجاست که بهینه سازی سایت حرف اول را می زند ، البته شاید سایت شما رتبه خوبی را به دست آورده باشد اما اگر وب سایت شما بهینه نباشد بزودی رتبه کاهش و سیل نارضایتی کاربران مشکل جدی برای شما ایجاد خواهد کرد.

تاثیر بهینه سازی سایت در رتبه بندی

یکی از عوامل مهم در یک سایت بهینه شده ، سرعت لودینگ سایت است ، قطعا کاربر پس از طی زمان کوتاهی اگر وب سایت شما بارگزاری نشود از آن خارج و به نتیجه جستجوی بعدی مراجعه می کند.

با توجه به راه کارهای جدید در بهینه سازی سایت می توان گفت راهی جز بهینه کردن سایت نخواهید داشت ، ضمن اینکه یکی از اصلی ترین شرایط سئو قوی همین سرعت بارگزاری سایت می باشد.

همانطور که در جریان هستید به تازگی گوگل روش AMP را معرفی کرده تا شاید برخی وب سایت ها پس از انجام و پیاده سازی روش AMP بتوانند سرعت بیشتری در ارائه محتوا به کاربر داشته باشند.

رفتارهای گوگل نشان می دهد تنها چیزی که برایش مهم است رضایت کاربر است نه وب سایت سنگین شما؛ البته بهینه سازی سایت تنها به سرعت بارگزاری سایت ختم نمی شود اما بهتر است به کارشناسان ما در این باره مشورت کنید.

خدمات بهینه سازی سایت در واقع یک سرویس حرفه ای می باشد که توسط شرکت سئو آپسئو ارائه می شود. اگر ساده تر بخواهیم توضیح دهیم ، خدمات بهینه سازی سایت حاوی کاری کاملا اختصاصی و تکنیکی برای رتبه بندی سایت ها می باشد.

آشنایی با خدمات seo توسط همه افرادی که با وبسایتی سر و کار دارند می تواند مسیر مشخص و بدون اتلاف وقتی را برای ارتقا رتبه بندی سایت در پیش رو داشته باشند.

سئو تشکیل شده از مفاهیم و تکنیک هایی می باشد که فرا گرفتن آن در مجموع به انتخاب یک شرکت سئو و انجام خدمات seo می انجامد.

همه سایت ها برای دیده شدن نیاز به یک منبع مورد تایید و با کیفیت دارند تا بتوانند خدمات و محصولات خود را از این طریق به مخاطب خاص خود برسانند ، پس گوگل بهترین منبع ترافیک با کیفیت است که تمامی مشتریان بالقوه در آن اقدام به جستجو می نمایند ؛ حال اگر وب سایت شما که به نوعی کسب و کار شما به حساب می آید در بالای نتایج نباشد ، احتمالا شما بازار بزرگ اینترنتی را از دست داده اید.

مزایای خدمات seo

خدمات seo مزایای بسیاری دارد اما مهمترین آنها که معمولا مورد توجه بسیاری از مردم می باشد شامل : افزایش ترافیک سایت ، افزایش اعتبار و از همه مهمتر هزینه پاینتر نسبت به تبلیغاتی غیر می باشد.

آپسئو با بیشترین سابقه در انجام سئو سایت و همچنین تسلط کافی به کد نویسی و طراحی سایت های مختلف توانسته خدمات seo را با خدمات کامل طراحی سایت ارائه و کیفیت هر دو را در بهترین شکل به انجام برساند.

ما در آپسئو از انتخاب دامنه و هاست و همچنین تحقیق در رابطه با کلمات کلیدی و بسیاری دیگر از موارد مورد نیاز یک سایت با کیفیت را توسط متخصصین این کار ارائه می دهیم

شرکت خدمات دهنده سئو ارائه کننده خدمات بهینه سازی موتور جستجو (seo)

خدمات شرکت سئو

بررسی کیفیت ساخت سایت و بهبود سایت در صورت نیاز
بهبود کیفیت لینک های دریافتی ( بک لینک )
بهبود کیفیت محتوا و به روز رسانی منظم

6 مسئله کلیدی درباره بهبود طراحی سایت که باعث بهینه سازی سایت نیز می شود.

بهبود طراحی سایت نه تنها باعث افزایش رتبه سایت در گوگل بطور موثر خواهد شد ، بلکه میزان رضایت کاربر را به همراه دارد.

اینترنت مملو از اطلاعاتی در مورد چگونگی بهبود طراحی سایت می باشد؛ اما اگر مثل من زمانتان محدود، اما کلی ایده دارید که پیاده سازی نکرده اید ، پس باید الویت بندی کنید.

من اینجا در آپسئو تجربه خودم را در اختیار شما می گذارم تا با روش های موفقی که در بهبود طراحی سایت موثر واقع شدند آشنا شوید.

جستجو در سایت یک طلای پنهان در بهبود طراحی سایت، حتما از آن استفاده کنید.

همه ما قدرت جستجوی گوگل را می دانیم ، اما بسیاری از ما به ویژگی جستجو در وب سایت های خود توجه زیادی نمی کنیم.

بهینه سازی سایت

جعبه جستجو چقدر برای شما مهم است؟ بسته به وب سایت و کار شما ، جستجوی سایت می تواند تأثیر بزرگی در موفقیت وب سایت شما و همچنین بهبود طراحی سایت داشته باشد.

در همین رابطه تحقیقی انجام شده که با هم ببینیم:

حدود 30٪ از کاربران سایت از ویژگی جستجوی سایت استفاده می کنند.

بیش از 80٪ شرکت ها ویژگی ( جستجو ) در سایت خود را بهینه نمی کنند یا اصلا به کار نمی گیرند.

کاربرانی که حداقل یک بار از جستجو داخل سایت استفاده می کنند دو برابر بیشتر از این آمارها هستند.

به طور خلاصه ، جستجوی سایت برای کاربران خوب است و برای صاحبان وب سایت خیلی بیشتر!

اول از همه ، مطمئن شوید جستجوی سایت را فعال کرده اید و در تلفن همراه به درستی و به راحتی قابل استفاده است.

دوم ، مطمئن شوید که جستجوی سایت شما به خوبی کار می کند ، نتایج خوبی را به کاربران ارائه می دهد و حتی اگر درخواست آنها دقیقا درست نباشد باز هم اطلاعاتی دارد که کاربر به نتیجه برسد.

سوم ، برای پیگیری نحوه جستجوی کاربران در سایت از تجزیه و تحلیل ها استفاده کنید (از چه کلمات کلیدی استفاده می کنند).

و در آخر ، جستجو سایت خود را بهینه کنید تا بهترین نتیجه ممکن را کسب کنید.

تبلیغات را کم رنگ کنید تا بهبود طراحی سایت انجام شود

کاربران بیشتر از آن که از خطاهای وب سایت یا محتوای غیر مفید متنفر باشند ، از تبلیغات متنفر هستند.

می دانیم که اکثر کاربران، تبلیغات را دوست ندارند. آنها نوعی مزاحم هستند و فقط در مقادیر محدود قابل تحمل هستند.

آنطور که ما در تحقیقات رضایت کاربران متوجه شدیم، نیمی از ​کاربران ترجیح می دهد به یک وب سایت با خطا ، مشکلات امنیتی یا محتوای ضعیف مراجعه کنند تا اینکه به وب سایتی با تبلیغات بسیار زیاد مراجعه کنند. ( حالا تصور کنید بعضی سایت ها در ازای نمایش تبلیغ، محتوا را ارائه می دهند ؛ این وحشتناک نیست؟ )

پیشنهاد می کنم از راه های جایگزین استفاده کنید و تبلیغات را در وب سایت خود به حداقل برسانید تا شاهد بهبود طراحی سایت خود باشید.

روند پرداخت را در سایت فروشگاهی خود ساده تر کنید

در حالی که میزان رها کردن سبد خرید در هر کسب و کار متفاوت است ، یک وب سایت معمولی حدود 65 درصد از مشتریان بالقوه را در طی مراحل پرداخت از دست می دهد.

اکثر ما درگیر بازاریابی شده ایم و احتمالاً آماری در مورد ترک مشتری از سبد خرید را نشنیده ایم، اما در مورد آن چه کاری می توانید انجام دهید؟

صاحب وب سایت می تواند با کاهش مراحل و موانع در طی مراحل پرداخت ، رها سازی سبد خرید را کاهش دهد.

فرایند پرداخت را ساده کنید. مشتریان را وادار به ثبت نام و زمینه های غیرضروری نکنید. روند ثبت نام و پرداخت را چنان ساده و روان کنید که مادربزرگ 90 ساله شما بتواند آن را تشخیص دهد!

اسلاید بالای سایت را حذف کنید

بله آنها چشمک زن و جذاب هستند ، اما حقیقت این است که آنها چندان مؤثر نیستند. کاربران تمایل دارند که یک پیام را ببینند و تمایلی به دیدن و کلیک کردن باقی اسلایدها ندارند. در همین رابطه بهتر است با اصطلاح فضای بالای صفحه یا Above the fold آشنا شوید.

خاطرم هست که چندین مشتری درخواست ایجاد اسلاید را در هنگام طراحی سایت داشتند و به شدت پافشاری می کردند، حتی یادمه یکی از مشتری ها یک حرف بامزه زد :

اگر در سایت من اسلاید نباشد ، دیگر سایت به نظر نمیرسد و تنها یک وبلاگ معمولی است.

از یک طرح ساده و نه چندان مبهم استفاده کنید تا کاربران با نگاه اول جذب سایت شوند، این کار تا حد زیادی باعث بهبود طراحی سایت می شود.

بهینه سازی سایت

فیلدهای اطلاعات شخصی را کم کنید

امروزه بیشتر از همیشه مسئله حریم شخصی احساس می شود، کاربران واقعاً دوست ندارند فیلدهایی با اطلاعات شخصی خود پر کنند. آنها مایل به دستیابی به اطلاعات هستند اما پر کردن فرم به خودی خود جالب نیست. به همین دلیل باید کوتاه تر شوند.

فرم های کوتاه تر از نظر بصری قدرت تصمیم گیری را افزایش می دهند، حتما نرخ تبدیل بالاتر را از فرم های کوتاه تر مشاهده می کنید.

سرعت سایت را افزایش دهید

ما ده ها پست درباره بهینه سازی سرعت سایت و تاثیر آن در رتبه بندی توسط گوگل منتشر کردیم ، ما اعتقاد داریم در دنیای وب یک مسئله کاملا روشن است:

اول شلیک کنید، سپس بپرسید!

در واقع وب سایت های سریعتر = نرخ تبدیل بیشتر!

واقعا دیگر از جی تی متریکس استفاده نکنید ، این ابزار سطحی ترین ابزار تست سرعت سایت است ، برای بهینه سازی صفحات خود از Google Page Speed ​​Insights استفاده کنید. مثلا از CDN با ذخیره سازی کامل صفحه استفاده کنید. این کار سرعت سایت شما را به طور چشمگیری افزایش می دهد.

یکی دیگر از راه های بهبود طراحی سایت و بهینه سازی سایت ، مجهز کردن سایت به تکنولوژی های نو است ، مثلا وب سایت خود را به HTTP / 2 ارتقا دهید.

گاهی ممکن است با تغییر میزبانی و هاست خود زمینه بهبود طراحی سایت و در نتیجه ارتقا سایت ممکن شود.

7 نکته کلیدی دیگر که باعث ایجاد یک طراحی سایت خوب می شود

طراحی سایت خوب چگونه است؟ مردم غالباً از ما می خواهند توضیح دهیم كه چه چیزی باعث ایجاد طراحی سایت خوب می شود؟ آیا لیستی از عناصر که یک سایت عالی باید داشته باشد می توان ارائه داد؟ اینجا 6 نکته کلیدی که باعث ایجاد یک طراحی سایت خوب می شود را آورده ایم.

پاسخی آسان و یک اندازه برای همه وجود ندارد؛ اما جوابی مشابه که در بسیاری از موارد در سئو نیز مشترک است این است که: بستگی دارد که شما چه نوع سایتی دارید و چه کسی را هدف قرار می دهید؟ شما می خواهید به چه چیزی برسید؟ صرف نظر از این ، در این پست تعدادی از عناصر را ذکر می کنم که به هر سایتی کمک می کند تا یک طراحی سایت خوب داشته باشد و در نتیجه در جستجوی گوگل جایگاه بهتری داشته باشد.

عناصر مهم در طراحی سایت خوب

بسیاری از مواردی که ما برای یک سایت خوب مهم قلمداد می کنیم، تعیین کمیت و کیفیت است. به عنوان مثال در بهینه سازی سایت ، در مورد کیفیت صحبت های زیادی شده است. حتی گوگل سالها گفته که شما باید روی کیفیت سایت و محتوای خود تمرکز کنید، بعد از هر بروزرسانی الگوریتمی توسط Google ، پاسخ برای کسانی که رتبه بندی را از دست داده اند یکسان است: ممکن است این تقصیر شما نباشد ، زیرا به نظر می رسد سایت های دیگر مناسب تر برای این رتبه بندی هستند. با این وجود ، شما باید روی کیفیت کلی سایت خود کار کنید.

1. بهبود محتوا

افراد برای دریافت اطلاعات در مورد چگونگی انجام این کار ، به دنبال راهنمایی هستند. کلا شما نباید همه چیزهایی را که گوگل می گوید را جدی بگیرید. شما باید محتوای خود را بهبود بخشید و همیشه به نیت کاربر و رفتار مشتریان بالقوه خود توجه کنید. شما باید به طور دوره ای تحقیقات کلمات کلیدی خود را دوباره انجام دهید و ببینید چه چیزی در دنیای شما اتفاق می افتد؟

با ارزیابی مداوم استراتژی سئو ، شما درگیر تغییر بازار می شوید و فرصت های جدیدی پیدا می کنید.

مخاطب خود را می شناسید؟ آیا شما تجارت خود را درک می کنید و می دانید در این جهان چه مشکلی دارد؟ چرا کسی باید به سایت شما بیاید و با شما تجارت کند؟ این فقط به این دلیل نیست که شما فکر می کنید کالایی عالی دارید.

اگر دوست دارید موفق شوید، باید مخاطبان خود را بشناسید. شما باید همه چیز را در مورد آنها کشف کنید. احتمالاً می توانید متوجه شوید که آنها چه می گویند و چه می خواهند. آیا این همان چیزی است که واقعاً به آن احتیاج دارند؟ آیا محصول یا خدمات شما فقط راه حلی برای یک مشکل ارائه می دهد یا اینکه زندگی مشتری شما را واقعاً بهتر می کند؟

داستان شما باید درست باشد؛ باید با آنچه مردم می خواهند و به آن نیاز دارند هماهنگ شود. این بدان معناست که باید هدف جستجوی سایت خود را پیدا کنید. برای پاسخ به سوالات خود از همه روشهای مختلف استفاده کنید. نحوه خروج افراد از صفحات شما و متناسب سازی آنها ، پرده برداری کنید. سفر کاربران از A تا Z را مشخص کنید و محتوای خود را در نقاط استراتژیک قرار دهید. همچنین به نحوه تدوین پاسخ های خود توجه جدی داشته باشید. در بیشتر مواقع ، سبک گفتگو به آنچه می خواهید تبدیل می شود.

2. مسائل فنی سایت

یک وب سایت خوب به راحتی قابل دسترس است و موتورهای جستجو می توانند هر چیزی که شما آن را برای ایندکس آزاد کرده اید را بیابند. سایتهای خوب خطای زیادی ندارند، یک وب سایت خوب از هر نقطه دنیا بسیار سریع باز می شود.

سئو فنی سایت خود را چک کنید، می توانید با انجام درست اصول بهینه سازی سایت از راه درست جلو بروید.

از انتخاب درست یک CMS اطمینان حاصل کنید. یک شرکت میزبان معتبر را انتخاب کنید، یک شرکت انعطاف پذیر و مفید، ممکن است ما کمی مغرض باشیم اما وردپرس همه چیزهایی را که لازم داریم به ما داده است.

3. وب سایت شما باید قابل اعتماد و ایمن باشد

هم موتورهای جستجو و هم کاربران به دنبال سیگنالهایی هستند که نشان دهنده اعتماد است، چرا باید به سایت یا محتوای شما اعتماد کرد؟ نبود نماد قفل سبز ممکن است به معنای این باشد که شما امنیت را جدی نمی گیرید.

علاوه بر این ، سایت شما باید یک پناهگاه امن برای بازدید کنندگان باشد، شما باید نظم و امنیت خود را داشته باشید؛ سایتی هک شده شما را به جایی نمی رساند! از نرم افزار به روز استفاده کنید ، SSL خود را مرتباً تنظیم کنید ، رمزهای عبور قدرتمند تهیه کنید ، از ابزارهایی مانند Cloudflare برای محافظت از سایت خود در برابر حملات DDoS ، و cetera استفاده کنید.

4. طراحی سایت عالی و ستاره ای UX

آیا وب سایت شما باید زیبا باشد؟ طراحی سایت شما باید در تحقق اهدافی که تعیین کرده اید کمک کند، پیام شما باید با صدای بلند و واضح اعلام شود، اما مهمتر از همه ، سایت شما باید برای همه واضح و آسان باشد، قابلیت دسترسی چیزی نیست که شما باید روی آن برنامه نویسی کنید.

طراحی سایت دکتر الهام وزیری

تجربه کاربر نه تنها مهم است بلکه با احساس کاربران گره خورده و در مورد تجارب شادی کاربران است ، چیزی که آنها می توانند به خاطر بسپارند.

کاربر خوشحال ممکن است قصد خرید بالاتری داشته باشد.

5. محتوای عالی و کاربر محور

محتوای خوب کاربر محور است نه شرکت محور؛ محتوای خوب به کاربران شما کمک می کند تا اهدافتان را تحقق بخشند و شما این محتوا را دقیقاً در لحظه مناسب ارائه می دهید ، ضمن اینکه اهداف تجاری را به طور محکم در معرض دید نگه دارید. برای اینکه بتوانید این کار را انجام دهید ، باید همانطور که قبلاً به آن اشاره کردم ، کاربر خود را بفهمید ، رفتار آنها را درک کنید و محتوای خود را روی آن متمرکز کنید، مطالب ارائه شده شما باید با استفاده از همان زبانی که کاربران به خوبی می شناسند ، واضح و آسان قابل فهم باشد.

6. طراحی سایت ریسپانسیو

آیا سایت شما سازگار با تلفن همراه است (یا بهتر بگوییم که ریسپانسیو طراحی شده است؟)

سال 2019 سال ترافیک تلفن همراه است. این یک اتفاق جدید نیست ، اما اکثر سایت ها هنوز در مرحله طراحی سایت دسکتاپ هستند. پس در هنگام بهینه سازی سایت ، بهینه سازی نسخه تلفن همراه سایتتان را مورد توجه قرار دهید.

طراحی اختصاصی یک برند با رنگ مخصوص خودش

اتخاذ یک ذهنیت برای طراحی مخصوص موبایل به شما کمک می کند تا روی کارهایی که کاربران باید در موبایل خود انجام دهند ، تمرکز کنید.

7. ارتباط به طور مستقیم با موتورهای جستجو

سالها موتورهای جستجو سعی کردند مطالب را در صفحات بخوانند تا مشخص کنند این صفحه چیست. آنها به آن محتوا احتیاج دارند تا بتوانند جستجوی انجام شده با صفحات فهرست بندی شده مطابقت داشته باشد که بهترین جواب را برای جستجو می دهد. به نظر می رسد درک واقعی آنچه که در یک صفحه یا معنای آن است ، دشوارتر از آنچه به نظر می رسد می باشد ، مخصوصاً برای ربات های موتور جستجو ، موتورهای جستجو برای کشف معنی واقعی عناصر در یک صفحه به راهنمایی نیاز دارند. برای درک بهتر حداقل داده های ساختار یافته را با فرمت Schema وارد کنید.

Schema شبیه نوعی مترجم برای موتورهای جستجو است. این خاصیت عناصر را در یک صفحه توصیف می کند ، بنابراین موتورهای جستجو می توانند با اطمینان بگویند که این یک دستور العمل است. در عوض ، گوگل در مورد محتوا اطمینان بیشتری پیدا می کند ، علامت گذاری به عنوان این عناصر می تواند منجر به نتایج غنی در صفحات نتایج جستجو شود.

داده های ساخت یافته یکی از مواردی است که موتورهای جستجو در این روزها منابع زیادی را صرف آن می کنند ، بنابراین توجه کنید.

8 تکنیک مهم و کلیدی درباره بهینه سازی سایت

بهینه سازی سایت یا به عبارت دیگر بهینه سازی موتورهای جستجو از جمله روش های بسیار خارق العاده ای هستند که بازخورد آنلاین دیده شدن وب سایت شما را بالا می برند. اما برای این که بهینه سازی سایت به روشی معقول صورت گیرد چه روش هایی باید انجام داد؟ ما در این جا 8 تکنیک مهم و کلیدی درباره بهینه سازی سایت را برای شما عنوان می نمائیم:

  1. سرعت سایت
  2. لینکدهی
  3. آنالیز وب
  4. سیگنالدهی اجتماعی
  5. محتوای منحصر به فرد
  6. قابلیت انعطاف
  7. قابلیت به اشتراکگذاری
  8. استفاده از ویدئو

سرعت سایت : سرعت عامل بسیار مهمی در بهینه سازی سایت میباشد. لود صفحه با سرعت پایین و کند، کاربر مراجعه کننده به وب سایت را از خرید و یا استفاده از مطالب دلسرد می سازد، بنابراین از ابتدائی ترین تکنیکهای بهینه سازی سایت ؛ بالا بردن سرعت سایت میباشد.

لینکدهی : تبادل لینک باعث ارتباطات زنجیره ای خواهد شد و برای موتورهای جستجو دارای اهمیت بسیاری می باشد، که این بخش تاثیر بالایی در بهینه سازی سایت خواهد داشت.

آنالیز وب : با استفاده از گوگل آنالیز می توانید سایت خود را به طور مداوم رصد کرده و وضعیت وب خود را متوجه شوید.

سیگنالهای اجتماعی : استفاده از شبکه های اجتماعی بخش موثری در بالا بردن وب سایت در گوگل میباشد و به صورت تجربی تاثیر مثبت سیگنال های اجتماعی در رتبه بندی موتورهای جستجو دیده می شود.

قابلیت اشتراک گذاری : قابلیت به اشتراکگذاری مطالب را در سایت نیز میتواند یکی دیگر از ترفندهای بهینه سازی سایت محسوب کرد. این کار سبب می گردد کاربران بیشتری لینک شما را دنبال کنند.

قابلیت انعطاف سایت : ایجاد وضعیتی که سبب شود وب سایت با دیگر پلتفرمها از جمله موبایل و تبلت سازگاری پیدا کند از جمله بخش های موثر دیگر در بهینه سازی سایت محسوب گردد.

محتوای منحصر به فرد : محتوا تاثیر بسیار مثبتی در بهبود رتبه سایت در گوگل دارد. این مورد از آنچه شما میپندارید، مهمتر است. بنابراین به طور روزانه مطلبی جدید در وب سایت خود قرار دهید. استفاده از کلمات کلیدی مرتبط و تکرار مناسب آن بسیار مهم است.

استفاده از ویدئو : استفاده از ویدئو کار بسیار خلاقانه، هوشمندانه و فوق العاده ای در پروسه رتبه بندی محسوب میگردد. ویدئو در موتورهای جستجو به میزان بالایی دارای محبوبیت بوده و رتبه بسیار بالایی را با این روش به دست می آورید.

رضایت گوگل یا کاربر؟

راهکارهای بهینه سازی سایت باید به شکل دو طرفه بوده و علاوه بر خوشایند بودن برای گوگل، رضایت کاربران را نیز جلب نماید. البته نمی توان تمایزی بین این دو بخش قرار داد زیرا رضایت کاربر و بازدید از سایت سبب ارتقا در گوگل و خوشایند موتور جستجو خواهد شد و تاثیر مثبتی در ارتقا آن خواهد گذاشت.

امروزه با به روز شدن الگوریتم های جدید گوگل مانند پاندا و پنگوئن روش های قدیمی از بین رفته است. اما هنوز بعضی دارندگان سایت با این امیدواری که روش های گذشته برای آن ها جوابگو است از سیستم های جدید استفاده نمی کنند. باید گفت رمز ماندگاری سایت ها استفاده از الگوی های جدید موتورهای جستجوی می باشد و همیشه باید آن را مدنظر قرار داد.

سازگاری با گوگل راهکار مناسب سئو

یکی از مهم ترین بخشها جهت بهینه سازی سایت ، سازگاری پیدا کردن وب سایت با گوگل می باشد اما نمی توان گفت این روش تنها راه مناسب است. تقریبا 80 درصد ترافیک جستجو به وسیله گوگل پشتیبانی می گردد، اما با توجه به تغییرات مداوم گوگل باید آمادگی هر گونه تغییری را داشته باشید چون ممکن است روزی سایت شما در گوگل به عنوان بدترین سایت نزول پیدا کرده و از رتبه مورد نظر خارج شود.

چناچه بهینه سازی سایت را به عنوان پشتوانه همیشگی وب سایت خود در نظر بگیرید هیچ گاه افت سایت در گوگل برای سایت شما نخواهد افتاد. روش هایی مانند بازاریابی ایمیلی، شرکت در شبکه های اجتماعی، شرکت در وبلاگ ها و… را ضمیمه کار خود کنید. استفاده از این روش ها سبب می شود چناچه در گوگل افت شدیدی کنید برای بازگشت شما به جایگاهتان کمک زیادی کنند.

5/5 – (1 امتیاز)
  1. امیرمحرمی نیم‌رخ
    1. مجید صالح پور نیم‌رخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *