لوگو آپسئو

فاکتورهای سئو سایت تاثیر گذار در رتبه بندی گوگل

  • دامنه سایت : عمر دامنه تاثیر زیادی در سئو سایت دارد ولی این بدان معنی نیست که شما دامنه 10 سال پیش را خریداری کنید منظور اینکه گوگل اولین بار سایت ما را index کرده است.
  • معماری داخلی سایت : یکی از بخش های مهم در سئو معماری داخلی سایت است که کلمه کلیدی در تیتر سایت باشد بعضی از سایت ها در تیتر سایتشان از کلمه خوش آمدید استفاده کردند که در سئو سایت تاثیر منفی میگذارد.
  • محتوای کپی : بیشترین تاثیر منفی در کپی مطالب می باشد حتی شاید منجر به بلاگ کردن سایت ما از طرف گوگل شود،حتی اگر شما یک مطلب در مورد سئو 2 سال پیش نوشتید نباید همان را کپی کنید.
  • سرعت بازشدن سایت : یکی از محبوبترین مرورگرا کروم می باشد و اکثر کاربرا کروم را با گوگل لاگین میکنن این تاثیر مستقیم در سئو دارد چون ربات های جستجوگر گوگل به راحتی وارد سایت شده و اطلاعات را در اختیار میگیرند.
  • بروزرسانی خود محتوای سایت : برای سئو سایت بهتر محتوا را به روزرسانی کنید مثلا اگر مطلبی در مورد سئو نوشتید و گوگل چند ماه بعد قوائد را عوض کرد باید محتوای سایتمان به روزرسانی شود.
  • Rel=canonical : ارتباط این موضوع با سئو سایت اینست که محتواها ممکن است از نظر گوگل کپی بنظر برسد مخصوصا در فروشگاههای اینترنتی با مدل Rel=canonical که در تگ متا قرار میگیرد ما به گوگل میفهمانیم که درست است صفحه کپی است ولی ارجاع بده به صفحه نخست،تا در بهینه سازی سایت تاثیر منفی نگذارد.

رعایت کردن موارد داخلی سئو سایت

  • تعداد لینک های داخلی : لینک هایی که در داخل سایت به صفحات دیگر سایتمان لینک داده میشود تاثیر مستقیم در سئو دارد.
  • لینک های غیر فعال : یکی از معیار هایی که تاثیر منفی زیادی در سئو سایت دارد لینک دادن به سایت هایی که دیگر وجود ندارند است.
  • استفاده از میکرو دیتاها : اگر سئو سایت به صورت حرفه ای انجام شده باشد وقتی کاربر در گوگل سرچ میکند در نتایج گوگل، گوگل به ما rating میدهد ویا در تعریف سایتمان قیمت میگذارد که باعث متمایز شدن با بقیه سایت ها می شویم.

سئو سایت را چگونه استارت کنید؟

شما به عنوان وب مستر سایت شاید بخواهید سئو سایت خود را استارت کنید و در واقع بهینه سازی سایت را مطابق با الگوریتم های گوگل انجام دهید تا رنکینگ بالایی را نسبت به دیگر سایت ها بیابید. اینکه سایت شما در کلمه کلیدی مرتبط با کسب وکار شما بالا باشد می تواند موجب شود که ترافیک بالایی به سمت سایت شما هدایت می کند و به دنبال جذب ترافیک شما می توانید بازاریابی اینترنتی قدرتمندی را داشته باشید.

انتخاب مناسب ترین کلمه کلیدی در سئو

اولین گام در آغاز پروسه سئو سایت انتخاب کلمه کلیدی مناسب می باشد. کلمه کلیدی که مرتبط با کسب وکار شما باشد و بیشترین کلیک را توسط کاربران شما دارد چیست. این نکته را در انتخاب کلمه کلیدی در سئو بدانید که شما اگر کلمه کلیدی که رقابت بیشتری را دارد انتخاب کنید در نتیجه پروسه سئو سایت برای شما سخت تر خواهد بود و تایم و نیز هزینه بیشتری را برای شما به دنبال خواهد داشت.

در برخی استراتژی سئو سایت شاید بهتر باشد که از کلمه کلیدی آسان تر استارت کنید تا در مدت کوتاه تری نتیجه دلخواه خود را در سئو سایت مشاهده کنید و پس از آن کلمات کلیدی سخت تر و پیچیده تر را انتخاب نمایید.

وجود سئو محتوای

پس از انتخاب کلمه کلیدی حال باید محتوا را متناسب با آن کلمه کلیدی تهیه کنید . در واقع در تیتر و عنوان محتوای خود کلمه کلیدی را درج نمایید. این موضوع با عنوان سئو محتوا بیان می گردد. انتشار محتوا با درج نمودن کلمات کلیدی در تیتر اصلی و نیز تیترهای داخلی که در هدینگ ها موجود است اجرا نمایید.

اعتبار سازی خارجی در سئو سایت

به واسط آیتم های بالا شما اعتبارسازی داخلی را به سایت خود داده اید در واقع سایت خود را از داخل غنی نموده اید و در پروسه سئو سایت با اعتبارداخلی مثبت همراه شده اید اما حال نوبت آن رسیده است که اعتبارسازی خارجی را در سایت خود اجرا نمایید در واقع لینک سازی خارجی و بک لینک های معتبر را برای سایت خود فراهم نمایید تا اعتبار را به سایت خود ببخشید. به واسط گام های یاد شده در بالا شما می توانید سئو سایت را برای خود داشته باشید و مارکتینگ آنلاین قدرتمندی را موجود نمایید.

Rate this post
فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.