الگوریتم مرغ مگس خوار

الگوریتم مرغ مگس خوار “Hummingbird” یک تغییر قابل توجه در جستجوی گوگل سال 2013 است.

دلیل انتخاب این نام برای الگوریتم جدید سرعت و دقت مرغ مگس خوار است.

این تغییر در تاریخ 26 سپتامبر 2013 توسط گوگل اعلام شد.

عملکرد الگوریتم مرغ مگس خوار

الگوریتم مرغ مگس خوار تاکید بیشتری بر نمایش داده های طبیعی دارد، این الگوریتم گوگل توانایی درک خواسته کاربران را فراهم کرده  و به آن توجه بیشتری می کند تا کاربر را به بهترین نتیجه و مرتبط ترین نتیجه جستجو برساند.

الگوریتم مرغ مگس خوار وبمستران را تشویق می کند به جای استفاده از کلمات کلیدی بی ارزش به فکر تولید محتوا باشند و ارزش محتوای صفحه مورد توجه قرار دهند.

گوگل در یک رویداد مطبوعاتی در سپتامبر 2013 اعلام کرد از الگوریتم مرغ مگس خوار قبل از رونمایی برای حدود یک ماه قبل از اعلام استفاده کرده است.

به روز رسانی الگوریتم مرغ مگس خوار اولین بروز رسانی مهم الگوریتم جستجوی گوگل از زمان ارتقاء معماری جستجو “کافئین” در سال 2010 بود، اما حتی این محدودیت عمدتا به منظور بهبود فهرست بندی اطلاعات به جای مرتب سازی بر اساس اطلاعات محدود می باشد.

هدف الگوریتم مرغ مگس خوار

هدف از الگوریتم مرغ مگس خوار تاکید و تمرکز بر روی صفحاتی دارد که معنی و کلمات هم معنی با یک جستجو را شامل شود نه صفحاتی که تنها با چند کلمه مطابقت دارند.

سئو سایت با اضافه کردن الگوریتم مرغ مگس خوار تغییر کرد، توسعه دهندگان وب و نویسندگان تشویق به استفاده از محتوای طبیعی به جای استفاده از کلمات کلیدی بی ارزش شدند.

توصیه الگوریتم مرغ مگس خوار

الگوریتم مرغ مگس خوار توصیه می کند که از ویژگی های فنی وب سایت مانند پیوند های داخلی صفحات ، تگ های عنوان ، آدرس های URL و تگ های HTML، و همچنین نوشتن محتوای با کیفیت بالا بدون کپی کردن استفاده شود.

در حالی که کلمات کلیدی در سئو هنوز هم مهم هستند، الگوریتم مرغ مگس خوار قدرت بیشتری به کلمات کلیدی بلندتر می افزاید و به طور موثر برای بهینه سازی محتوا به جای فقط کلمات کلیدی استفاده مترادف کلمات نیز بهینه شده است.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 5٫00 out of 5)
Loading...