افزایش رنک سایت

افزایش رنک سایت

افزایش رنک سایت در واقع اشاره به رنک گوگل دارد که عددی بین 1 تا 10 بود ، اما اکنون دیگر این مسئله توسط گوگل مخفی شده است و به همین دلیل بی استفاده می باشد ، اما هنوز بسیاری از مردم نام آن را در جهت سئو سایت نیز استفاده می کنند.

ما در آپسئو علی رغم مخالفت با تکیه بر بک لینک جهت سئو ، با روش های طبیعی سئو سعی می کنیم افزایش رنک سایت را انجام دهیم.

به یاد داشته باشید سئو همیشه تغییر می کند ، گوگل با به روز رسانی مکرر الگوریتم های خود تلاش می کند نتایج مرتبط و معتبر را به مردم ارائه کند و با وب سایت هایی که از تاکتیک های سئو کلاه سیاه برای به دست آوردن مزایای جستجو طبیعی استفاده می کند مقابله و آن ها را مجازات می کند.

سئو هدفمند برای افزایش رنک سایت

تمام پروژه های سئو انجام شده توسط ما از دقیق ترین تنظیمات و بهینه سازی شروع می شوند و هدفمند ادامه خواهد داشت تا نتیجه کار سئو هدفمند و پر بازده باشد.

نتایج سئو قابل پیش بینی

هدف از سئو معمولا افزایش فروش است ، پس ما درباره کلمات کلیدی تحقیق انجام می دهیم تا بهترین فرصت ها نصیب کسب و کار شما شود.

به این معنی که ضمن سعی در افزایش رنک سایت به نتایج سئو نیز اهمیت می دهیم.

بهینه سازی مداوم جهت افزایش رنک

ما معیارهای رتبه بندی را در طول زمان ردیابی می کنیم، حصول اطمینان از اینکه نتیجه به دست آمده در هنگام افزایش رنک سایت و رتبه بندی ماندگار هستند 24 ساعته مانیتور می کنیم و در صورت نیاز آن ها را بروز می کنیم ، گزارش های هفتگی، ماهانه و سه ماهه به شما کمک می کند درک بیشتری از کاری که ما انجام می دهیم به دست آورید.

ما در این بازی برای مدت زمان طولانی هستیم!

ما کاملا به تغییرات الگوریتمی گوگل مسلط هستیم و سالانه بودجه زیادی صرف به دست آوردن اطلاعات جدید درباره نحوه افزایش رنک سایت و ترفند های جدید و اصولی سئو می کنیم.

تجزیه ، تحلیل ، تنظیم سایت و محتوا به منظور ارائه موفقیت دراز مدت در سئو بخشی از کار ما است.

تخصص ما شامل تکنیک های بهینه سازی سایت و محتوای با کیفیت است.

افزایش رنک سایت

ایجاد محتوای عالی بهترین راه برای افزایش رنک سایت و رساندن صفحات شما به بالای صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) است، جایی که از ترافیک پایدار و ارگانیک برخوردار خواهید شد که می تواند به سرنخ و فروش تبدیل شود.

اهداف خود را با محتوای خود هماهنگ کنید. اگر هدف شما رتبه بندی در موتورهای جستجو است، ایجاد محتوای سئو شده یک استراتژی عملی است.

چرا تولید محتوای سئو شده سریعترین مسیر برای رسیدن به بالای گوگل و افزایش رنک سایت است؟

بازاریابی محتوا (شکلی از بازاریابی دیجیتال) و سئو برای ارائه محتوای ارزشمندی که به یک پرسش جستجو به طور جامع پاسخ می دهد و Google می تواند به راحتی به کاربران خود ارائه دهد، گرد هم می آیند. وقتی محتوا برای جستجوگر ارزش بالایی دارد، سه اتفاق می افتد:

جستجوگر راضی هدف شماره یک گوگل است. وقتی محتوای شما جامع، هدفمند است و دقیقاً همان چیزی را که جستجوگر به دنبالش است را به جستجوگر می دهد، جستجوگر برای کلیک بر روی نتیجه دیگری نیازی به بازگشت به صفحه نتایج جستجوی گوگل ندارد. به این “بستن حلقه” می گویند. هنگامی که محتوای شما حلقه را می بندد، گوگل این را به عنوان نشانه ای در نظر می گیرد که کاربر همه چیز مورد نیاز خود را از محتوای شما دریافت کرده است.

جستجوگر به احتمال زیاد آن محتوا را با ارتباطات خود به اشتراک می گذارد، که می تواند منجر به پیوندهایی از وب سایت های با کیفیت بالا به آن محتوا شود. و بک لینک ها یکی از سنگین ترین فاکتورهای رتبه بندی گوگل هستند.

گوگل می تواند ببیند که کاربران تجربه خوبی در صفحه دارند و محتوای شما مورد اعتماد سایر سازندگان محتوا است، و این باعث می شود که الگوریتم محتوای شما را در نتایج موتورهای جستجو به سمت بالا حرکت دهد.

تحقیق در مورد مخاطب انجام دهید

تحقیق در مورد مخاطب انجام دهید

برای ایجاد محتوای مفید و افزایش رنک سایت، باید به این فکر کنید که مخاطب شما به چه نوع محتوایی نیاز دارد و چگونه می توانید آن نیازها را برآورده کنید.

از ابزارهای قدرتمندی مانند Google Analytics و Google Search Console برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مخاطبان خود استفاده کنید. گوگل آنالیتیکس به شما این امکان را می دهد که مخاطبانی را که از وب سایت شما بازدید می کنند، مشاهده کنید. می توانید اطلاعات جمعیت شناختی را مشاهده کنید که به شما کمک می کند شخصیت خریدار خود را بسازید.

کنسول جستجوی گوگل به شما نشان می دهد که برای چه عباراتی رتبه بندی می کنید. این می تواند به شما کمک کند تا ببینید مخاطبان شما چه محتوایی را در سایت شما ارزشمند می دانند تا بتوانید علایق و نیازهای آنها را بهتر درک کنید.

همچنین می توانید ببینید که چه صفحات فرودی برای مخاطبان شما ارزشمندتر است، همراه با دستگاه هایی که برای دسترسی به وب سایت شما استفاده می کنند (کاربران موبایل یا دسکتاپ). این مهم است که بدانید کاربران تلفن همراه شما چه چیزی را جستجو می کنند زیرا جستجوی تلفن همراه می تواند به طور قابل توجهی با جستجوی دسکتاپ متفاوت باشد. حتی کاربران در گوشی های هوشمند نیز می توانند متفاوت از کاربران در تبلت جستجو کنند.

هدف جستجو از زمان به روز رسانی الگوریتم BERT به یک عامل رتبه بندی مهم تبدیل شده است. دیگر اینطور نیست که بتوانید یک صفحه وب ایجاد کنید که یک عبارت کلیدی را هدف قرار دهد و انتظار داشته باشید که فقط به این دلیل که محتوا را برای آن عبارت کلیدی بهینه کرده اید رتبه بندی کند. اگر می خواهید فرصتی برای رتبه بندی داشته باشید، اکنون باید هدف جستجو را برآورده کنید.

با این حال، ممکن است صفحه فرودی داشته باشید که یک محصول یا خدمات را بفروشد و یک عبارت کلیدی را هدف قرار دهد. شما باید در نظر بگیرید که یک جستجوگر در کجای سفر خریدار قرار دارد و سپس باید محتوایی ایجاد کنید که با هر مرحله از سفر خریدار مطابقت داشته باشد.

روی حوزه تخصصی خود تمرکز کنید

روی حوزه تخصصی خود تمرکز کنید

انتشار مداوم محتوا در مورد یک موضوع خاص به Google اجازه می دهد تا شما را در آن موضوع معتبر بدانید و باعث افزایش رنک سایت می شود.

پیوند داخلی محتوای مرتبط

پیوندهای داخلی به خزنده‌ها کمک می‌کنند تا به صفحات مختلف وب‌سایت شما سفر کنند تا هیچ یک از نتایج جستجو حذف نشوند. آنها همچنین به خزنده ها نشان می دهند که کدام صفحات در وب سایت شما مهم ترین هستند.

محتوای خود را تغییر دهید

استفاده مجدد از محتوای خود به شما این امکان را می دهد که سریعتر محتوا ایجاد کنید و انواع مختلف جستجوگران را راضی کنید. برخی ممکن است به دنبال یک ویدیو، برخی دیگر، یک مقاله و برخی دیگر، یک اینفوگرافیک باشند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *