بهبود طراحی سایت

اینترنت مملو از اطلاعاتی در مورد چگونگی بهبود طراحی سایت می باشد؛ اما اگر مثل من زمانتان محدود است اما کلی ایده دارید که پیاده سازی نکرده اید ، پس باید الویت بندی کنید.

من اینجا تجربه خودم را در اختیار شما می گذارم تا با روش های موفقی که در بهبود طراحی سایت موثر واقع شدند آشنا شوید.

جستجو در سایت یک طلای پنهان

همه ما قدرت جستجوی گوگل را می دانیم ، اما بسیاری از ما به ویژگی جستجو در وب سایت های خود توجه زیادی نمی کنیم.

جعبه جستجو

جعبه جستجو چقدر برای شما مهم است؟ بسته به وب سایت و کار شما ، جستجوی سایت می تواند تأثیر بزرگی در موفقیت وب سایت شما داشته باشد.

حدود 30٪ از کاربران سایت از ویژگی جستجوی سایت استفاده می کنند.

بیش از 80٪ شرکت ها جستجوی سایت خود را بهینه نمی کنند یا اصلا به کار نمی گیرند.

کاربرانی که حداقل یک بار از جستجو داخل سایت استفاده می کنند دو برابر بیشتر از این آمارها هستند.

به طور خلاصه ، جستجوی سایت برای کاربران خوب است و برای صاحبان وب سایت خیلی بیشتر!

اول از همه ، مطمئن شوید جستجوی سایت را فعال کرده اید.

دوم ، مطمئن شوید که جستجوی سایت شما به خوبی کار می کند ، نتایج خوبی را به کاربران ارائه می دهد و حتی اگر درخواست آنها دقیقا درست نباشد باز هم اطلاعاتی دارد که کاربر به نتیجه برسد.

سوم ، برای پیگیری نحوه جستجوی کاربران در سایت از تجزیه و تحلیل ها استفاده کنید (از چه کلمات کلیدی استفاده می کنند).

و در آخر ، جستجو سایت خود را بهینه کنید تا بهترین نتیجه ممکن را کسب کنید .

تبلیغات را کم رنگ کنید تا بهبود طراحی سایت انجام شود

کاربران بیشتر از آن که از خطاهای وب سایت یا محتوای غیر مفید متنفر باشند ، از تبلیغات متنفر هستند.

می دانیم که اکثر کاربران، تبلیغات را دوست ندارند. آنها نوعی مزاحم هستند و فقط در مقادیر محدود قابل تحمل هستند.

آنطور که ما در تحقیقات رضایت کاربران متوجه شدیم، نیمی از ​کاربران ترجیح می دهد به یک وب سایت با خطا ، مشکلات امنیتی یا محتوای ضعیف مراجعه کند تا اینکه به وب سایتی با تبلیغات بسیار زیاد مراجعه کند. ( حالا تصور کنید بعضی سایت ها در ازای نمایش تبلیغ محتوا را ارائه می دهند ؛ این وحشتناک نیست؟ )

پیشنهاد می کنم از راه های جایگزین استفاده کنید و تبلیغات را در وب سایت خود به حداقل برسانید.

روند پرداخت را ساده تر کنید

در حالی که میزان رها کردن سبد خرید در هر کسب و کار متفاوت است ، یک وب سایت معمولی حدود 65 درصد از مشتریان بالقوه را در طی مراحل پرداخت از دست می دهد.

اکثر ما درگیر بازاریابی شده ایم و احتمالاً آماری در مورد ترک مشتری از سبد خرید را نشنیده ایم، اما در مورد آن چه کاری می توانید انجام دهید؟

صاحب وب سایت می تواند با کاهش مراحل و موانع در طی مراحل پرداخت ، رها سازی سبد خرید را کاهش دهد.

فرایند پرداخت را ساده کنید. مشتریان را وادار به ثبت نام و زمینه های غیرضروری نکنید، روند ثبت نام و پرداخت را چنان ساده و روان کنید که مادربزرگ 90 ساله شما بتواند آن را تشخیص دهد!

اسلاید بالای سایت را حذف کنید

بله آنها چشمک زن و جذاب هستند ، اما حقیقت این است که آنها چندان مؤثر نیستند. کاربران تمایل دارند که یک پیام را ببینند و تمایلی به دیدن و کلیک کردن باقی اسلایدها ندارند.

خاطرم هست که چندین مشتری درخواست ایجاد اسلاید را در هنگام طراحی سایت داشتند و به شدت پافشاری می کردند، حتی یادمه یکی از مشتری ها یک حرف خنده دار زد :

اگر در سایت من اسلاید نباشد ، دیگر سایت به نظر نمیرسد و تنها یک وبلاگ معمولی است.

از یک طرح نه چندان مبهم استفاده کنید تا کاربر با نگاه اول جذب سایت شوند، این کار باعث بهبود طراحی سایت می شود.

اسلاید بالای سایت را حذف کنید

فیلد های اطلاعات شخصی را کم کنید

امروزه بیشتر از همیشه مسئله حریم شخصی احساس می شود، کاربران واقعاً دوست ندارند فیلد هایی با اطلاعات شخصی خود پر کنند. آنها مایل به دستیابی به اطلاعات هستند اما پر کردن فرم به خودی خود جالب نیست. به همین دلیل باید کوتاه تر شوند.

فرم های کوتاه تر از نظر بصری قدرت تصمیم گیری را افزایش می دهد، حتما نرخ تبدیل بالاتر را از فرم های کوتاه تر مشاهده می کنید .

سرعت سایت را افزایش دهید

ما ده ها پست درباره چگونه سرعت سایت را بهبود بخشیم و تاثیر آن در سئو سایت را منتشر کردیم ، ما اعتقاد داریم در دنیای وب یک مسئله کاملا روشن است:

اول شلیک کنید، سپس بپرسید!

در واقع وب سایت های سریعتر = نرخ تبدیل بیشتر!

واقعا دیگر از جی تی متریکس استفاده نکنید ، این ابزار سطحی ترین ابزار تست سرعت سایت ها است ، برای بهینه سازی صفحات خود از Google Page Speed ​​Insights استفاده کنید به HTTP / 2 ارتقا دهید میزبانی خود را ارتقا دهید از CDN با ذخیره سازی کامل صفحه استفاده کنید .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *