200 فاکتور مهم رتبه بندی در گوگل

200 فاکتور مهم رتبه بندی در گوگل ، عوامل رتبه بندی در الگوریتم های گوگل 200 عامل می باشد که گوگل در رتبه بندی سایت ها از آن ها استفاده می کند. این عوامل طی آزمون و خطا ، مواردی که گوگل اعلام کرده همچنین برخی مواردی که درباره آن ها بحث هایی وجود دارد توسط آپسئو جمع آوری و برای شما منتشر شده است.

ضمن آشنایی با این 200 نکته سئو و رعایت نکات سئو می توانید افزایش سئو سایت خود را انجام دهید. فراموش نکنید در سئو سایت تعادل را رعایت کنید و سعی کنید سئو سایت را با هدف بهبود تجربه کاربران انجام دهید نه صرفا رتبه بندی در گوگل

بروز رسانی الگوریتم های گوگل

معمولا بروز رسانی الگوریتم های گوگل نامنظم و بدون اطلاع قبلی صورت می گیرد ، هر چند گوگل با افرادی که سعی می کنند با دستکاری و استفاده از روش های نامتعارف نتایج رتبه بندی را تغییر دهند مقابله می کند. البته گوگل به عنوان برترین موتور جستجو حق دارد و حاضر نیست کاربر خود را ناراضی از سایت بیرون ببرد، به هر حال محبوبیت این غول جستجو به دلیل همین مشتری مداری و احترام به کاربر است که توانسته دوام بیاورد. در نگاهی ساده گوگل ، بهترین وب سایتی که محتوای نزدیک به درخواست کاربر را با توجه به اعتبار وب سایت و 200 فاکتور مهم رتبه بندی در گوگل در نتایج بالا می آورد. حال این سئوال برای شما پیش می آید چطور ممکن است بعضی وب سایت ها به سرعت در نتایج پیشرفت می کنند در صورتی که محتوای آن ها نامناسب و مطابق با نتیجه دلخواه نیست ، باید توجه کنید این نوع وب سایت ها از روش های غیر اصولی سئو ، مانند بک لینک مصنوعی بهره می برند و بزودی از صدر نتایج سقوط خواهند کرد.

گوگل برای مقابله با این نوع وب سایت ها از الگوریتم های مخصوص خود با عنوان های : الگوریتم مرغ مگس خوار ، الگوریتم پاندا ، الگوریتم کبوتر و غیره استفاده می کند.

همانطور که قبلا نیز گفته شد گوگل سعی دارد نتایج جستجو را بصورت واقعی ( ارگانیک ) جداسازی و بهترین نتیجه را به کاربر نهایی نمایش دهد. اما همیشه لازم نیست همه موارد سئو را بصورت دقیق رعایت کنید بهتر است ضمن رعایت استاندارد های کلی ، بیشتر به تولید محتوا بپردازید.

یکی از اصلی ترین و بهترین راه کار در پیشرفت سایت تولید محتوا دست اول و عالی است ، محتوایی که حداقل امروزه کم پیدا می شود و بیشتر مطالب به اصطلاح زرد هستند.

دنیای وب تشنه محتوای جدید و مفید است و کاربر نهایی نیز به امید محتوای عالی به نتایج جستجوی گوگل اعتماد می کند و این نیاز باعث شده گوگل تمهیدات ویژه ای را برای مقابله با اسپمر ها و وب سایت های متقلب در نظر بگیرد.

TOP