افزایش ترافیک سایت

آیا امکان خرید ورودی گوگل و افزایش ترافیک سایت وجود دارد؟

افزایش ترافیک سایت همیشه دقدقه فکری صاحبان وب سایت ها بوده و هست ، شما چند روش برای افزایش ترافیک سایت می شناسید؟ موثرترین راه افزایش ترافیک سایت چیست؟ آیا می توان با خرید ورودی گوگل ترافیک سایت را افزایش داد؟

چطور می توان بدون ایجاد ترافیک فیک و غیر واقعی ضمن افزایش ترافیک سایت از مزایای افزایش مشتری برخوردار شد؟

در اینجا ما به شما می گوییم چطور با سئو سایت و روش های اصولی رتبه وب سایت خود را در گوگل افزایش و باعث افزایش ترافیک وب سایتتان شوید.

برای افزایش ترافیک سایت چه روش هایی وجود دارد؟

قطعا صرفا با داشتن یک وب سایت به تنهایی ارزش آن چنانی ندارد و نمیتواند در افزایش فروش شما اثر گذار باشد. اما وقتی صحبت از رقابت در گوگل می شود و آوازه سئو را می شنویم شاید به این باور برسید حالا وقت آن است در میان رقبا بهترین جایگاه را داشته باشید و از بازار به وجود آمده مردن امروزی عقب نمانید.

اولین انتظاری که از سئو خواهید داشت افزایش ترافیک سایت می باشد ، شاید بتوان گفت بهترین و ارزان ترین راه افزایش ترافیک سایت در گوگل سئو است و همین مسئله باعث شده افراد بسیاری سعی در افزایش رتبه سایت و حتی ایجاد دستکاری در رتبه بندی در جهت بهبود رتبه سایت و متقابلا افزایش ترافیک سایت را انتظار دارند.

استفاده از ترفند های سئو و دور زدن موتور جستجوی گوگل معمولا توسط افراد تازه کار و یا روشهای به اصطلاح سئو کلاه سیاه پیشنهاد می شود.

به یاد داشته باشید استفاده از روش های غیر اصولی و سئو کلاه سیاه به شدت با جریمه های جدی الگوریتم های گوگل روبرو می شود و وب سایت شما بطور کامل از نتایج جستجو حذف می شود.

در عوض استفاده از روش های سئو کلاه سفید ضمن لذت بردن از این کار افزایش ترافیک سایت را به همراه دارد.

کیفیت همیشه در سئو سایت حرف اول را می زند ، کیفیت در تولید محتوا ، کیفیت در طراحی سایت کاربر پسند ، کیفیت در ارائه خدمات وب سایت ، کیفیت در بالا آمدن سرعت سایت ، همه این ها کیفیت دارند و نقش پر رنگی در سئو بازی می کنند.

تبلیغ در وب سایت های پر بازدید یکی از راه های افزایش ترافیک سایت است ، اما این روش پس از پایان زمان مشخص تبلیغ و یا حتی پایان بودجه قطع می شود ، این روش علاوه بر هزینه بالا و بازدهی پایین جذب مشتری پیشنهاد نمی شود.

در این مطلب فوق سری ما درباره روش های سئو صحبت نمی کنیم ، در اینجا قرار است مسائل پس از رتبه گیری سایت و افزایش ترافیک سایت از طریق افزایش جذابیت سایت جهت جذب بیشتر ترافیک از جستجو را مورد بحث قرار دهیم.

ترافیک سایت نشان دهنده اعتبار سایت

ترافیک سایت نشان دهنده اعتبار سایت شما می باشد. در واقع سایت هایی که ترافیک بالایی را برای خود جلب می نمایند به طبع آن بهبود در سئو سایت خود را مشاهده می کنند. گوگل الگوریتمی را که ترافیک سایت را به طور متمرکز آنالیز نماید ندارد اما در خروجی و در نتایج سئو سایت خواهید دید که سایت هایی که ترافیک بیشتری دارند در سئو سایت رنکینگ بهتری دارند.

نقش ترافیک سایت در سئو سایت

گوگل به دنبال تشخیص سایت های معتبر از غیر معتبر می باشد و به واسط آن به رنکینگ سایت ها اقدام می کند. در پاسخ باید گفت که ترافیکی که در درون سایت موجود است شاید بهترین فاکتور برای اعتباری که سایت شما دارد می باشد. گوگل هدف خود را رضایتمندی کاربران قرار داده است و در این میان رفتار کاربران و عکس العملی که آنها دارند بهترین ملاک برای تشخیص می باشد.

نقش شبکه های اجتماعی در جذب ترافیک

شبکه های اجتماعی اثر خیل قدرتمند در جذب ترافیک دارند. در واقع شما می توانید با گذاشتن پست و لینک های خود در شبکه های اجتماعی کاربران را به سمت سایت خود بکشانید. اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی به واسط جذب ترافیک و نیز لینک هایی از سایت شما که می رود اثرگذاری در بهینه سازی سایت را خواهد داشت و نیز در برندسازی شما نیز خوب عمل می کند زیرا که نام برند شما را به کاربران می شناساند.

انتشار محتوا در دیگر سایت ها در سئو

انتشار محتوا در دیگر سایت ها ، در فروم ها می تواند جذب ترافیک را منجر شود. شما محتوای خود را در سایت های پر ترافیک انتشار می دهید و پس از آن کاربران به واسط لینک های برجا گذاشته وارد سایت شما می شوند و در واقع شما ترافیک را به سمت سایت خود می کشانید.

جایگاه کلمات در گوگل و افزایش ترافیک سایت

افزایش ترافیک سایت

اگر شما موفق شده اید با کلمات مورد نظر خود در گوگل جایگاهی داشته باشید و این جایگاه در موقعیت خوبی نیز قرار دارد پس شما برنده اید، اما آن طور که انتظار داشتید با ترافیک زیادی روبرو نشده اید.

اگر شما به عنوان صاحب سایت دسترسی به کنسول جستجوی گوگل را دارید بهتر است نگاهی به کلمات جستجو شده در کنسول بیاندازید.

ما همیشه از خودمان شروع می کنیم ، با دو کلمه که آپ سئو در آن رتبه دارد و جایگاه اول را به خود اختصاص داده شروع می کنیم :

در اینجا ما با کلیدواژه های ” الکسا ” و ” رتبه الکسا ” در گوگل اول هستیم و نتایج جالبی را مشاهده می کنیم که تحلیل آن خالی از لطف نیست.

گزارش اول کلیدواژه رتبه الکسا به این صورت است :

Total clicks | مقدار کلیک های دریافتی از گوگل : 1,098

Total impressions | مقدار نمایش در نتایج گوگل : 2,750

Avg. CTR | نسبت نمایش به کلیک : 39.93%

Avg. position | جایگاه کلیدواژه در گوگل : 1.0

گزارش دوم کلیدواژه الکسا به این صورت است :

Total clicks | مقدار کلیک های دریافتی از گوگل : 836

Total impressions | مقدار نمایش در نتایج گوگل : 6,012

Avg. CTR | نسبت نمایش به کلیک : 13.91%

Avg. position | جایگاه کلیدواژه در گوگل : 2.0

خوب اگر نگاهی به کلمات بیندازید قطعا می گوید خوب کلیدواژه الکسا خیلی خوب است و قطعا اگر کسی با این کلیدواژه در گوگل اول باشد ترافیک خوبی را دریافت می کند چون اکثر صاحبان وب سایت ها این کلیدواژه را جستجو می کنند.

اما واقعا اینطور نیست چون این یک جواب ساده دارد ، کسانی که کلیدواژه الکسا را جستجو می کنند واقعا میخواهند به سایت الکسا بروند ، پس اول بودن با این کلمه عملا نتیجه ای ندارد به همین دلیل نسب نمایش به کلیک ما در این کلیدواژه تنها 13.91% است و همه ترافیک را با وجود اینکه بالاترین رتبه را داریم محدود است.

اما در کلیدواژه دوم رتبه الکسا کمی ترافیک تقسیم می شود و هدف از جستجوی آن توسط افراد به نظر می رسد رسیدن به گزارش نهایی رتبه بندی است و فری نمی کند الکسا آن را به نمایش می گذارد یا سایت ما

خوب مثال بالا مشخص می کند اگر شما از کلماتی مشابه الکسا در سئو سایت خود استفاده کرده اید و حالا بالا هستید ، نتیجه ای که فکر می کردید اشتباه از کار در آمد ، بهتر است کمی دقیقتر به این مسئله فکر کنید یا از تجریه ما استفاده کنید.

اگر به این فکر می کنید چرا آپسئو در این نتیجه رتبه دارد ، در جواب شما باید بگوییم ، گوگل ما را به عنوان نتیجه برتر و مرتبط با این کلیدواژه انتخاب کرده ما واقعا در رتبه بندی این کلمه نقشی نداریم.

تا اینجا با مفهوم کلیدواژه آشنا شدید ، حال بهتر است فرض را بر این بگذاریم وب سایت شما با کلیدواژه درست در جای درست قرار دارد  ، اما همچنان ترافیک دریافتی راضی کننده نیست و نمیتواند موجب افزایش ترافیک سایت شود.

وقت آن رسیده با واژه توضیحات متا آشنا شوید و از آن در جای درست خودش استفاده کنید.

توضیحات متا یک نوشته کوتاه درباره محتویات یک صفحه است و در حقیقت زیر لینک جستجو در گوگل نمایش داده می شود ، که می تواند تاثیر مستقیم بر شانس سایت شما جهت دریافت کلیک داشته باشد. ( این همان فوت کوزه گری است )

[code]META NAME=”Description” CONTENT=”informative description here”[/code]

گوگل این قابلیت را دارد که اگر شما حتی توضیحات متای مطلب خود را وارد ننموده اید ، گوگل آن را از صفحه بر می دارد و نمایش می دهد ، زیرا به کاربران امکان می دهد تا شناختی سریع از محتوای URL در نتایج به دست آورد.

این کار آنها را سریع تر به نتایج خوب هدایت می کند و رفتارهایی مثل کلیک و برگشتن ( نرخ فرار ) را کاهش می دهد ، به یاد داشته باشید که توضیحات متا که شامل توضیحات طولانی است و کلمات کلیدی را در خود جای داده این هدف را به دست نمی آورد و به احتمال زیاد به جای عبارتی نا منظم و غیر متعادل نمایش داده می شود.

و شایان ذکر است که در حالی که توضیحات متای دقیق متقابل می تواند باعث افزایش ترافیک سایت شود ، در ضمن یادتان باشد توضیحات متا در رتبه بندی سایت شما در نتایج جستجو تاثیر نمی گذارد.

هرگز از توضیحات متا در چند صفحه مختلف استفاده نکنید ، از توضیحات متای بی کیفیت استفاده نکنید ، ربات های گوگل در صورت مواجه شدن با چنین توضیحات متایی آن را نمایش نمی دهد

توضیحات متا باید هر صفحه را بصورت جداگانه و مرتبط با آن صفحه را خاص و دقیق توصیف کند.

در اطلاع باشید تا قبل از سال 2018 میلادی ، گوگل تنها 150 کاراکتر اجازه دیده شدن را می داد اما به تازگی اجازه 300 کاراکتر ار داده و این فرصت فوق العاده ای است تا از هوش خود کمک بگیرید و بهترین باشید.

به این ترتیب شما با یکی دیگر از راه های افزایش ترافیک سایت توسط خودتان آشنا شدید و حتما میخواهید با روش های دیگر نیز آشنا شوید.

ضمن اینکه سیاست ما در آپسئو تولید محتوای جدید و بهبود مطالب گذشته است تا همچنان بتوانیم به عنوان یک مرجع سئو در کنار شما ادامه دهیم ، بهتر است با ما در کانال تلگرام آپ سئو همراه شوید تا از آخرین و بروزترین نسخه مطالب آگاه شوید.

افزایش ترافیک سایت به واسط راه های مختلف می تواند انجام گیرد که لیستی از موارد همچون سئو سایت ، شبکه های اجتماعی ، بنرهای تبلیغاتی ، تبلیغات کلیکی ، بازاریابی محتوا ، وب برندینگ ، ویدیو مارکتینگ تماما موجب افزایش ترافیک سایت می شود. اما آنچه مسلم است این است که سئو سایت رابطه بسیار مستقیم و نیز تاثیرگذار در افزایش ترافیک سایت دارد. در ادامه تشریحی از روش های افزایش ترافیک سایت و ترافیک در دیجیتال مارکتینگ را بیان می نماییم.

بازدید سایت چه تاثیری در سئو و بهینه سازی دارد؟

یکی از قدرتمندترین روش های افزایش ترافیک سایت در دنیای وب پیاده سازی اصول سئو سایت می باشد. موتورهای جستجو به عنوان هدایت گری قوی برای آوردن کاربران به سایت شناخته شده است. کاربران نیازها و خواسته های خود را در قالب کلمات کلیدی در گوگل سرچ می کنند و به لیستی از سایت ها در این زمینه منتقل می شوند که وجود سایت شما در لیست این لینک ها می تواند فرصتی برای جذب ترافیک به سمت سایت شما باشد و به واسطه این ترافیک سایت افزایش بازدید را خواهد داشت. حال اگر بر روی سئو خود براساس کلمه کلیدی که مرتبط به کسب وکار خود است کار کنید می توانید بازاریابی و نیز درآمدزایی خود را داشته باشید.

شبکه های اجتماعی در افزایش ترافیک سایت

شبکه های اجتماعی به عنوان مرکزی در گردهم آمدن کاربران می باشد پس بنابراین پروفایلی را در شبکه های اجتماعی مختلف ثبت نمایید و پس از آن محتوای خود را در این شبکه های اجتماعی به اشتراک گذارید. فعالیت در شبکه های اجتماعی به واسط جذب ترافیکی که دارد در سئو سایت شما اثرگذار می باشد و همچنین اینکه وب برندینگ و برندسازی شما را به انجام می رساند.

بازاریابی محتوا در افزایش ترافیک

بازاریابی محتوا به معنای تولید محتوای با کیفیت در حوزه کسب و کار شما می باشد. کاربران به منظور خواندن محتوا وارد سایت شما می شوند و حال اگر شما بازاریابی محتوا را داشته باشید و محتوای با ارزش در سایت خود گذاشته باشید می توانید موجب افزایش ترافیک سایت خود شوید.

از چه تبلیغاتی میتوان برای افزایش ترافیک سایت استفاده کرد؟

گذاشتن بنر در سایت های پرترافیک یکی دیگر از راه های افزایش ترافیک سایت می باشد.

سئو سایت خود را چگونه از ابتدا تا انتها انجام دهید؟

بهینه سازی سایت برای صاحبان سایت و وب مسترها اهمیت و ارزش بالایی دارد زیرا که به واسط آن سایت افزایش ترافیک می یابد و در نتیجه ترافیک می توانید بازاریابی اینترنتی خود را داشته باشید و اما اگر بخواهید سئو سایت را از ابتدا تا انتها خود انجام دهید چگونه می توانید افزایش رتبه گوگل و افزایش ترافیک را انجام دهید. در این مقاله ما به شما خواهیم گفت که چگونه سئو سایت خود را انجام دهید.

انتخاب کلمه کلیدی در گام ابتدایی سئو

در اولین گام می بایست کلمه کلیدی و یا لیست کلمات کلیدی خود را انتخاب کنید. بهترین کلمه کلیدی در زمینه کاری شما که بیشترین کلیک را توسط کاربران دارد چه کلمه ای است . این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که کلمه کلیدی که بیشتر توسط کاربران کلیک می شود پس سطح رقابتی بیشتری را دارد و در نتیجه به زمان و انرژی بیشتری نیز نیاز دارد. شاید اگر شما کلمه کلیدی کمی راحت تر را انتخاب کنید پس می توانید در زمان کوتاه تری به نتیجه دلخواه خود برسید و پس از آن که ترافیک و یا سودآوری خود را پیدا کرده اید به صرف انرژی و تایم بر روی کلمات کلیدی سخت تر بپردازید.

کلمه کلیدی در در بازاریابی محتوایی

محتوا آیتم مهم و تاثیرگذار در روند سئو سایت می باشد اگر شما محتوای مناسب و براساس اصول سئو سایت نداشته باشید حتی به پنالتی شدن نیز منجر می گردید. مطالب کپی از سایت های دیگر و یا محتوای بسیار کم در تمامی صفحات موجب می شود که اعتبار منفی به سایت خود در سئو دهید. پس تولید محتوای با کیفیت با مناسب ترین تیترهای که مرتبط به کلمه کلیدی شما است را در پروسه سئو سایت خود به طور جدی رعایت کنید.

افزایش ترافیک سایت با استفاده از اعتبارسازی خارجی

پس از اینکه اعتبارسازی داخلی را در سایت خود به واسط گام های قبلی انجام دادید افزایش ترافیک سایت با استفاده از اعتبار سازی خارجی و بک لینک بپردازید. سعی نمایید در سایت های معتبر لینک سایت خود را به واسط کلمه کلیدی قرار دهید تا اعتبار خارجی سایت خود را در سئو سایت انجام داده باشید.

افزایش بازدید سایت با تراست رنک

تراست رنک در واقع اعتباری است که سایت شما دارد و به عنوان متریک اساسی در سئو سایت مطرح می شود. گوگل برای اینکه سایت شما را در صفحه اول و در نتایج بالا نشان دهد نیاز به تراس و اعتماد دارد که در واقع یعنی به سایت شما اعتماد کند. هر چه اعتماد و تراست گوگل به سایت شما بیشتر باشد جایگاه بالاتری را در سئو سایت خواهید داشت. اما اینکه چگونه تراست رنک خود را در سئو سایت بالا ببرید را در این مقاله بیان می کنیم.

راهکارهای افزایش ترافیک سایت با تراست رنک چیست؟

تراست رنک به واسط عمکرد و رزومه کاری که سایت شما در گذر زمان داشته است تعیین می گردد. فعالیتی که سایت شما در پروسه بهینه سازی سایت داشته است مواردی همچون محتوا گذاری ، اینکه محتوای با کیفیت درج نموه اید ، اینکه ترافیک سایت شما در چه میزانی است ، فعالیت شما در شبکه های اجتماعی ، لینک سازی و پروفایل بک لینکی شما تمامی مواردی هستند که مورد آنالیز گوگل قرار می گیرد و در گذر زمان به عنوان روند کاری شما در سئو سایت مطرح می شود و اعتبار و تراست را به شما می بخشد.

متریک های تراست رنک در سئو چیست

متریک های سئو به صورت آیتم های داخلی و خارجی سئو دسته بندی می گردد. آیتم های سئو داخلی سایت لیستی از موارد مانند محتوا ، لینک سازی داخلی ، بهینه سازی تصاویر ، هدینگ ها را شامل می شود. علاوه بر این لینک سازی خارجی و بک لینک سازی نیز آیتم دیگری در اعتبارسازی می باشد

چگونه تراست رنک خود را در سئو بیفزایید؟

به منظور افزایش تراست رنک می بایست آیتم های داخلی و نیز خارجی را با دقت و اهمیت بیشتری اجرا نمایید و آیتم های داخلی و خارجی سئو را با اهمیت بیشتری به انجام رسانید. پروسه سئو سایت خورا به طور مداوم انجام دهید و بدانید گوگل پروفایل کاری شما را مانیتور می کند.

راه های افزایش ترافیک

سئو سایت و راه های افزایش ترافیک که به واسط کاربران بیشتر در سایت شما اجرا می گردد. متریک های سئو سایت می تواند به واسط اجرای آن اثرگذاری در ترافیک سایت داشته باشد و در نتیجه امر در سئو سایت شما اثر مثبت خواهد داشت.

ترافیک سایت می تواند موجبات سودآوری را برای شما داشته باشد؛ وجود ترافیک کاربران فرصت های دیده شدن و تبلیغات را می تواند برای شما ایجاد نماید.

وجود ترافیک موجود در سایت ، اعتباری برای سایت شما خواهد بود و همین امر اثرگذاری را در سئوسایت خواهد داشت.

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا به واسط تولید محتوای با کیفیت اجرا می گردد.

می توانید در راستای کسب وکار خود تولید محتوا را داشته باشید و مورد نیاز ترین تیترها و عناوین را در سایت خود منتشر نمایید تا کاربران تمایل برای خواندن محتوا نشان دهند و به موجب این امر ترافیک موجود در سایت خود را افزایش داده باشید.

امروزه بازاریابی محتوا و تولید محتوا یکی از محور های اصلی در پروسه سئو سایت و نیز برندینگ شناخته می گردد بطوریکه بسیاری از سایت ها به واسط محتوای با کیفیتی که تولید می نمایند ارزش و اعتباری میان رقبا و نیز کاربران خود یافته اند.

وجود صفحات مختلف با تیترهای متعدد شانس دیده شدن در موتورهای جستجو را نیز برای شما بیشتر می نماید و همین امر در گذر زمان برندسازی را برای شما به دنبال خواهد داشت.

شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی محیطی می باشد که کاربران بسیاری را در خود جمع نموده است و حال شما با اشتراک گذاری محتوای خود و نیز درج لینک می توانید کاربران را به سمت سایت خود هدایت نمایید.

راه های افزایش ترافیک

رابطه سئو سایت با ترافیک سایت چیست؟ در واقع سایت هایی که ترافیک بالا دارند پیشرفت در سئو سایت خود دارند یا اینکه سایت هایی که سئو سایت دارند ترافیک آنها بالا می رود. وجود سایت شما در کلمات کلیدی مختلف در صفحه اول گوگل می تواند ترافیک بالایی را به سمت سایت شما روانه نماید. از طرف دیگر مشاهده می شود که سایت هایی که پر ترافیک هستند در نتایج جستجو در کلمات کلیدی مختلف که در آن زمینه محتوا دارند در صفحه اول قرار می گیرد. در ادامه به آنالیزی از رابطه ترافیک و سئو سایت خواهیم پرداخت؟

سئو سایت موجب جذب ترافیک می شود؟

سایت های نوپایی که به تازگی وارد دنیای نت شده اند با رعایت اصول بهینه سازی سایت توانسته اند در سئو سایت پیشرفت داشته باشند و در صفحه اول گوگل قرار گیرند و به دنبال سئو سایت ترافیک سایت خود را بالا می برند. در واقع باید بیان نمود که وجود سئو سایت برای این سایت ها توانسته است ترافیک را بالا برد و کاربران بسیاری را در سایت آنها جمع نماید که تمامی به واسط موتور جستجو و سئو وارد سایت آنها می شوند.

اثر ترافیک سایت در سئو

سایت های قدیمی که کاربران بسیاری را در خود جمع نموده اند و در واقع نام آنها در میان کاربران آشنا می باشد و کاربران نت خدمات و محصولات آنها را می شناسند مشاهده می شود که در سئو سایت نیز قوی هستند در واقع به واسط اینکه در میان کاربران شناخته شده اند و ترافیک بالایی را برای خود جمع نموده اند، سئو سایت خود را نیز دارند. به عبارتی گوگل براساس ترافیکی که سایت آنها دارد به آنها اعتبار می دهد و اعتماد می کند و از این رو در نتایج جستجو و در صفحه اول قرار می دهد.

ترافیک و سئو چه رابطه ای دارند؟

با توجه به مطالب گفته شده در پاراگراف بالا باید گفت که اگرچه اینکه شما پروسه سئو سایت را انجام دهید اما اگر سایت شما کاربرپسند نباشد یعنی اینکه کاربران پس از ورود به سایت شما ، سایت را رها نمایند و شما ترافیک را از دست دهید به مرور زمان خواهید دید که سئو سایت شما نیز ضعیف می گردد. پس می توان اینطور نتیجه گیری کرد که ترافیک فاکتوری مهم تر در روند سئو سایت می باشد و شما اگر ترافیک سایت خوبی نسبت به رقبا نداشته باشید و به طور واضحی پایین تر باشد در نتیجه افت در سئو سایت را خواهید دید.

ترافیک فیک چیست

ترافیک فیک در سئو اثر گذار است؟

ترافیک فیک و کاذب که به واسط نرم افزارها و نیز ربات هایی انجام می شود می تواند در پروسه سئو اثرگذار باشد؟ گفته ای که توسط افرادی که در زمینه ترافیک فیک کار می کنند این است که می تواند در روند سئو سایت و رنکینگ موتورهای جستجو اثرگذار باشد اما در حقیقت ترافیک فیکی که بر روی سایت وارد می شود آیا می تواند در روند سئو سایت اثرگذار باشد. در ادامه به آنالیز ترافیک فیک و کاذب در سئو سایت خواهیم پرداخت.

اثر ترافیک فیک در سئو سایت چیست؟

ترافیک فیک و کاذب کاربران فیک را به سایت شما وارد می کند و در واقع سایت شما از دید موتورهای جستجو و یا دیگر سایت های آنالیز آنلاین مانند الکسا پرترافیک به نظر خواهد رسید. ترافیک موجود در سایت شما به عنوان اعتباری برای سایت شما خواهد بود که توسط گوگل نیز مورد بررسی قرار می گیرد. در واقع هرچه ترافیک سایت شما بیشتر باشد گوگل سایت شما را معتبرتر می شناسد. از این رو این ترافیک فیک به مانند کاربران واقعی در سایت شما از دید گوگل قرار می گیرد. این نرم افزارها و ربات ها چندین آی پی را استفاده می نمایند که فرمت طبیعی از ترافیک را برای شما فراهم می کند.

چطور ترافیک فیک می تواند تاثیر منفی در سئو داشته باشد؟

در پاراگراف بالا گفتیم که ترافیک فیک به مانند کاربران واقعی در سایت شما از دید گوگل می باشند. فرض نمایید شما برای سایت خود روزانه هزاران بازدید را خریده اید و حال اگر تمایل به تمدید ترافیک فیک نداشته باشید. در این صورت شما به یکباره هزاران بازدید را از سایت خود از دست می دهید که این خود اثرگذاری منفی در بهینه سازی سایت شما خواهد داشت زیرا ترافیک و اعتباری که پیش از این کسب کرده اید را از دست می دهید.

افزایش بازدید از طریق راه حلهای سئو

افزایش ترافیک سایت هدف بسیاری از سایتهای ایرانی می باشد که به منظور کسب درآمد صورت میگیرد. اما روش های مختلفی برای افزایش بازدید سایت وجود دارد. همه این روشها بازدید را افزایش می دهند اما تنها یکی از این روش ها واقعا کار می کند.

همانطور که می دانید بیشترین ترافیک سایتها را موتورهای جستجو مخصوصا گوگل فراهم می کند. به طور مثال اگر یک سایت دانلود فیلم دارید قطعا برای رسیدن به بازدید های بالا به گوگل وابسته هستید.

سئو جهت افزایش ترافیک سایت

اگر شما یک سایت بهینه ، عالی ، پر سرعت ، حتی با هزاران محتوای یونیک و با کیفیت را داشته باشید باز هم به سئو سایت نیاز دارید. سئو یک راه حل قطعی برای افزایش ترافیک سایتها به شمار می رود.

هدف گذاری سایت با سئو هدفمند

همانطور که گفته شد، سئو باعث بهبود رنک در گوگل و در نتیجه افزایش ترافیک سایت خواهد شد. این ترافیک ارزشمند نه تنها شهرت زیادی برای شما به وجود می آمورد ، بلکه باعث فروش بیشتر نیز می شود.

حال تصور کنید یک سایت فروشگاهی که به شدت به ترافیک ورودی از طریق گوگل برای فروش بیشتر نیازمند است؛ حال اگر صرفا برنامه سئو افزایش ترافیک سایت باشد، قطعا آنچنان فروش نخواهد داشت. دلیل آن ساده است؛ ترافیک ورودی هدفمند نیست. در واقع بازدیدکنندگان سایت به دنبال هدف خاص یا دقیق تر اگر بگوییم به دنبال خرید از سایت مربوط نیستند. حال چه باید کرد؟

ما در آپسئو با اجرای سئو هدفمند می توانیم افزایش بازدید از سایت ها را با توجه به کاربرد سایت هدفمند کنیم. در حقیقت با تمرکز بر روی هدف وب سایت، سئو را برای مشتریان بالقوه راه اندازی می کنیم نه صرفا جهت بازدید زیاد از سایت.

افزایش بازدید

افزایش ترافیک سایت با سئو هدفمند

سئو هدفمند بیشتر به کار آن دسته از سایت هایی می آید که قصدشان از سئو فروش بیشتر باشد نه صرفا بازدید کننده

افزایش ترافیک سایت برای آن دسته از وب سایت هایی مناسب است که به دنبال افزایش ترافیک و کاهش الکسا هستند. این دسته از سایت ها که شامل سایت های تبلیغاتی ، سایت های فیلم و موزیک می باشد ، می توانند با خیالی آسوده بدون استفاده از روش های غیر اصولی و پر هزینه که حتی ممکن است با مشکل پنالتی گوگل مواجه شوند مناسب است.

نمایش در موتور جستجو چگونه است؟

آنالیز ترافیک سایت نشان می دهد که 70 درصد کاربران بیشتر سایت ها از طریق موتور جستجو وارد سایت می شوند. سایت هایی که توانسته اند نمایش لینک خود را در موتورهای جستجو بیشتر کنند توانسته اند درصد بازاریابی خوبی را برای خود کسب نمایند. بازاریابی موتور جستجو کلمه ای فراتر از سئو سایت می باشد.

لیست کلمت کلیدی در سئو سایت

اگر سایت خود را تنها صرف یک کلمه کلیدی کنید پس بازاریابی اینترنتی خود را تنها به همان کلمه کلیدی محدود کرده اید. پس برای بهبود بازاریابی اینترنتی خود و یافتن سهم بازار بیشتر از موتور جستجو لیستی از کلمات کلیدی را اجرا نمایید. لیست کلمات کلیدی شما می بایست در محوریت کلمه کلیدی اصلی سایت شما باشد و این امر خود کمکی به کلمه کلیدی اصلی سایت شما می نماید.

بازاریابی محتوا در سئو سایت

بازاریابی محتوا که به تولید محتوا در تیترهای مختلف بد راستای کلمه کلیدی و زمینه کسب وکاری شما است می تواند کمک بسیاری در بهبود بازاریابی اینترنتی شما و افزایش نمایش لینک سایت شما در موتور جستجو نماید. لیستی از تیترها و مطالبی که مورد نیاز کاربران است را تهیه نمایید و برای ان محتوا تهیه نمایید و منتشر نماییدو این امر موجب می شود که شما در لیست کلمات کلیدی و نیز عبارات در موتور جستجو به نمایش گذشته شوید و همین امر فرصت های بازاریابی اینترنتی شما را بیشتر می نماید.

در مطالب قبلی عنوان شد که بیشترین نوع یافتن مطلب در وب با استفاده از موتورهای جستجو صورت میگیرد و باید وب سایت ها را با الگوریتم های این موتورهای جستجو هماهنگ نمود. در حال حاضر دو موتور جستجو گوگل و یاهو در میان پرترافیک ترین سایت های وب قرار گرفته اند.

کار اصلی گوگل بر جستجو بنا نهاده شده است و یاهو نیز بر جست و جو تمرکز ویژه ای دارد. ترافیک بالای این دو سایت به خوبی اهمیت موتورهای جست و جو را نشان می دهد. در واقع به سادگی میتوان نتیجه گرفت بسیاری ازکاربران احتمالی سایت ها به شکل روزانه به یکی از این دو سایت سر میزنند. بنابراین شناخت روبات های این دو موتور جستجو برای انجام عملیات بهینه سازی سایت جهت سئو کاران بسیار پر اهمیت است.

آمار استفاده کاربران از سایت های سئو شده در موتورهای جست و جو

چه ما پذیرا باشید چه نه باید گفت موتورهای جست و جو ابزارهای مناسبی هستند که خریداران به کمک آن ها کالا و خدمات مورد نیاز خود را پیدا میکنند. از سوی دیگر بررسی رفتار کاربران نشان داده است که تقریبا در ده رتبه اول نتایج جست و جو شده قرار گرفته در صفحه اول موتورهای جستجو مورد توجه کاربران است و مخاطبان تنها به این لیست مراجعه میکنند.

تقریبا تمامی کاربران به این موضوع مشرف شدهاند که در بیشتر موارد ده رتبه اول نتایج جست و جو میتواند خواسته های آن ها را برآورده سازد و هنوز هم علاقه دارند که تنها این سایتها را مرور کنند. بنابراین عملیات سئو سایت جهت ماندگاری و قرار گیری در صدر بسیار مهم است. بررسی ها نشان می دهند که رتبههای بیشتر از 30 در موتورهای جستجو ترافیک بسیار کمی را جذب می کنند.

آمار سایت

طبق تحقیقات سه سایت لیست شده در ابتدا نتایج اصلی و مقصد اصلی بیشتر کاربران میباشد و در حدود 90 درصد کاربران حتما به یکی از سایتهای رتبه یک تا ده مراجعه خواهد کرد. در حدود یک سوم کاربران سایتی را که در ابتدای جستجو قرار دارد را سرآمدتر از باقی سایتها میدانند. با توجه به مباحث گفته شده و نتایج بدست آمده میتوان نتیجه گرفت کسب رتبههای بالا در موتورهای جست و جو به چه میزان دارای اهمیت است و اجرای عملیات سئو بخش مهمی برای رسیدن به نتایج موثرجستجو این موتورها محسوب میشود

یکی از بخش های مهم در سئو سایت دانش و اطلاعات در مورد بخش های مختلف و روابط افراد در برخورد با سایت ها و عملکرد خود سایت ها، خواسته های موتورهای جست و جو و… می باشد. کاربران اطلاعات مورد نیاز خود را با روش های گوناگونی بستر اینترنت می یابند و ابزار متنوعی را در این راه به کار می گیرند. اما زمانی که سخن از خدمات جست و جو در وب می شود با توجه به نوع جمع آوری و نمایش اطلاعات با دو گروه اصلی روبه رو هستیم:

موتور جستجو search engine

تفاوت دو گروه گفته شده در این بخش است که پایگاه داده ها موجود در موتورهای جستجو را نرم افزارها تشکیل می دهند در حالی که در بخش فهرست عوامل انسانی در آن دخیل هستند. امروزه دیگر مقدارعملکرد فهرست ها دیگر به میزان قبل نیست و موتورهای جستجو در برابر آن ها به برتری دست یافته اند.

از جمله موتورهای جستجو می توان به مواردی همچون: google , bing , ask , gigablast , blekko , duckduckgo , yahoo و… را نام برد. عمل جمع آوری اطلاعات در موتورهای جستجو برعهده نرم افزارها می باشد. این نرم افزارها را به اسم روبات ( robot) یا نرم افزارهای اسپایدر ( spider) یا خزنده می نامند. که سئو کاران باید به طور مداوم و همیشه به دنبال تغییرات الگوریتم این نوع نرم افزارها برای اجرای عملیات سئو سایت باشند.

عملکرد موتورهای جستجو گر مختلف در اجرای سئو سایت

تقریبا عملکرد تمامی موتورهای جستجو با درجه های متفاوتی از موفقیت دارای کار و عملیات یکسانی هستند و آن نیز فراهم نمودن یک ابزار ساده جهت جستوجو برای کمک به کاربران اینترنت در یافتن اطلاعات مورد نیاز خود می باشد.

برای این هدف موتورهای جستجو از اطلاعات موجود در پایگاه داده خود بهره می برند که این اطلاعات نیز به راه های مختلفی تهیه می گردد. اما برای انجام سئو سایت باید هر یک از این موتورهای جستجو را به شکل جداگانه ای بررسی نمود و با توجه به الگوریتم و چارچوب ساختاری آن موتور بهینه سازی سایت مورد نظر را انجام داد.

5/5 – (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *