قرار گرفتن در صفحه اول گوگل | لینک اول

آوردن سایت به صفحه اول گوگل: لینک 1

آوردن سایت به صفحه اول گوگل برای سایتی که با ایده ای عالی شوع کرده اید حیاتی است. زیرا شما می خواهید ایده شگفت انگیزتان بازدید کننده داشته باشد. اما از کجا باید شروع کرد و راه حل ارتقا سایت در گوگل چیست؟ چگونه سایت خود را برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل : لینک 1 سئو کنیم؟

ارتقا سایت در گوگل به عوامل مختلفی که به طور کلی فعالیت داخل سایت و خارج سایت است بستگی دارد. رتبه گیری در گوگل شدنی است اما پشت کار نیاز دارد.

بالا آمدن سایت در گوگل

آیا ارتقا سایت در گوگل با نصب افزونه های وردپرسی شدنی است؟

مشروط بر اینکه سایت شما وردپرسی است می توانید از افزونه های مختلفی برای سئو وردپرس خود استفاده کنید، در سایت های وردپرسی می توانید از افزونه سئو وردپرس Yoast یا Rank Math استفاده کنید. خوشبختانه سیستم مدیریت محتوای وردپرس از سئو عالی برخوردار است و این افزونه ها نیز مکمل عالی برای آن می باشند که می توانند کمک شایانی به ارتقا سایت در گوگل ، به شما بکنند. ( اما این همه چیز نیست! )

بک لینک حساب شده دریافت کنید

گوگل برای اینکه بتواند شما را پیدا کند و همچنین از اعتبار شما مطمئن باشد، بهتر است بک لینک از یک سایت معتبر و مرتبط داشته باشید. در صورت رعایت نکردن اصول دریافت بک لینک به احتمال زیاد با کاهش رتبه سایت روبرو خواهید شد. بهتر است با یک متخصص سئو مشورت نمائید.

هدف از رتبه بندی و ارتقا سایت در گوگل چیست؟

در واقع برای چه چیزی می خواهید رتبه بندی کنید؟ مشتری شما چه کسانی هستند؟ برای چه کسی این سایت را ساخته اید؟ مشتری شما هنگام جستجو در گوگل چه عبارتی را جستجو می کند؟ اینها مهمترین سئوالاتی است که باید از خود بپرسید و برای تک تک آنها راه حل عالی تهیه کنید.

بهترین کار برای اینکه بدانید مناسب ترین عبارتی که مردم درباره شما جستجو می کنند چیست، تحقیقات کلیدواژه است. پس شما باید لیست کلمات کلیدی خود را داشته باشید. برای این کار ابزارهای مختلفی وجود دارد. البته فرامش نکنید ابزار های قابل استفاده برای تحقیق کلمات کلیدی زمانی مفید خواهند بود که شما درباره مخاطب خود اطلاعات کافی داشته باشید.

اهداف واقع بینانه برای رتبه سایت خود تعیین کنید

برای یک سایت جدید ، در ابتدا به دست آوردن رتبه بالا کار سختی است. سایت های قدیمی تر، از قبل سابقه ای دارند. این بدان معنی است که خزندگان گوگل بیشتر در سایت های قدیمی تر رفت آمد می کنند. برای رتبه بندی سایت جدید ، باید کمی صبور باشید.

اگر سایت تازه ای برای ارتقا در گوگل دارید بهتر است از عبارات کلیدی طولانی استفاده کنید. عبارات کوتاه به دلیل رقابت سنگین تقریبا برای سایت های جدید در کوتاه مدت غیر ممکن خواهند بود.

لینک سازی داخلی

همانطور که در پاراگراف بالا درباره بک لینک صحبت کردیم و از شما خواستیم برای اینکه گوگل شما را سریع تر بیابد باید لینک از سایت مرتبط دیگر داشته باشید، برای لینک سازی داخلی نیز باید برنامه داشته باشید؛ چون گوگل برای پیدا کردن صفحات سایت، نیاز به درگاه ورودی دارد. این همان لینک داخلی است. خزنده های گوگل با لینکهای داخلی سایت شما، اقدام به خواندن و پیدا کردن صفحات دیگر سایت می کنند.

جهت ارتقا رتبه سایت ، محتوا تولید کنید

برای کسب رتبه ، باید تولید محتوا داشته باشید. یک قدم بسیار مهم برای شروع سئو، نوشتن مطالب شگفت انگیز برای همه کلمات کلیدی است که مخاطبین آن را جستجو می کنند.

حین نوشتن ، حتماً از کلماتی که می خواهید شما را پیدا کنند استفاده کنید. از آنها در عنوان ها و در معرفی و نتیجه گیری متن استفاده کنید. پس از نوشتن متن ، باید عنوان و توضیحات متا را بهینه کنید.

هزینه ارتقا سایت در گوگل

هزینه ارتقا سایت در گوگل چقدر است؟

هزینه ارتقا سایت در گوگل یکی از بیشترین سوالات مشتریان ما در آپسئو می باشد. البته طبیعیست ، قیمت سئو سایت اولین گزینه و دغدغه فکری افرادیست که قصد دارند ارتقا سایت خود را در گوگل برون سپاری کنند.

اولین مسئله مهم در به دست آوردن هزینه ارتقا سایت در گوگل توسط شرکتهای سئو توجه به وب سایت شرکت سئو منتخب می باشد که وب سایت آن شرکت در چه جایگاهی در گوگل قرار دارد. اگر شرکت سئو قصد دارد به شما کمک کند پس اول باید به خودش کمک کرده باشد.

قطعا هزینه ارتقا سایت در گوگل اعلام شده توسط شرکت منتخب که خودش نیز در نتایج جستجو گوگل دارای رتبه خوبی است، حساب شده و واقع بینانه تر است.

هدف از برآورد هزینه ارتقا سایت در گوگل

برآورد هزینه ارتقا سایت در گوگل معمولا به دو صورت کلیدواژه ای و یا کلی است. ابتدا شما باید هدف خود را مشخص کنید. مثلا اگر قرار است بهینه سازی سایت را صرفا جهت بهینه سازی سرعت سایت و ساختار داخلی انجام دهید، قطعا هزینه بهینه سازی وب سایت کمتر خواهد بود.

فرض بر این گرفته می شود هزینه ارتقا سایت در گوگل جهت چند کلیدواژه می باشد. کلیدواژه هایی مانند ” تبلیغات در گوگل ” یا ” دندانپزشکی زیبایی “

اگر قصد شما از ارتقا سایت در گوگل بالا آمدن در نتایج گوگل با یک یا چند کلیدواژه خاص است، پس باید به این نکته توجه داشته باشید میزان رقابت و ترافیک کلمه مربوط به شدت در هزینه ارتقا تاثیر گذار است.

هزینه کلیدواژه ” ایمپلنت ” در دندانپزشکی نسبت به کلیدواژه ” اصلاح طرح لبخند ” قطعا بالاتر خواهد بود، چرا که کلیدواژه ایمپلنت ترافیک بیشتر و رقابت بیشتری را به خود اختصاص می دهد. به همین علت ارتقا این کلیدواژه در گوگل نیازمند تلاش بیشتر و صرف هزینه بیشتر خواهد بود.

هزینه ارتقا کلمات بلند تر و ساده تر در گوگل چگونه است؟

تجربه نشان داده ارتقا سایتهای تازه تاسیس در گوگل با کلیدواژه های سخت، هزینه بیشتر و زمان بیشتری را نیاز دارد. ما توصیه می کنیم اگر قصد دارید در نتایج جستجو گوگل با کلیدواژه های خاص رتبه بگیرید اما وب سایت شما تازه تاسیس و بدون رتبه است ابتدا با کلیدواژه هایی با طول بلند تر و کم رقابت تر شروع کنید. هزینه کلمات کم رقابت، سریع تر و کم هزینه تر است؛ ضمن اینکه با ارتقا رتبه در کلمات ساده تر ، راه را برای ارتقا کلمات سخت تر و پر رقابت تر هموار می کند.

ارتقا سئو وب سایت

اما چگونه می توانید برای ارتقا سایت در گوگل خودتان دست به کار شوید؟ در ادامه مبحث ارتقا سایت در گوگل توسط خودتان را بررسی می کنیم.

سطح رقابت کلمات را بسنجید

این نکته را همواره در نظر داشته باشید که رتبه گیری در گوگل به مانند یک مسابقه و رقابت با دیگر سایت ها می باشد و برای اینکه در این میدان موفق باشید باید همگان با دیگر رقبا و حتی پیش تر از آنها فعالیت داشته باشید. بنابراین ارتقا سایت در گوگل به میزان قابل توجهی به سطح عملکرد و فشار کاری شما بر روی سایت بستگی دارد.

برای شروع، آنالیزی از فعالیت و عملکرد رقبا داشته باشید و آن را معیاری برای عملکرد خود تعریف کنید.

اعتبارسازی داخلی و خارجی سایتتان را انجام دهید

بهبود رتبه در گوگل به لیستی از متریک ها در درون و نیز بیرون سایت باز می گردد که باعث اعتبارسازی داخلی و نیز خارجی سایت شما می شود. تولید محتوا ، بهینه سازی قالب سایت ، لینک سازی داخلی ، بهینه سازی تصاویر ، بهینه سازی آدرس صفحات سایت ، بهینه سازی سرعت ، تبلیغات در دیگر سایت ها و به دست آوردن بک لینک با کیفیت مواردی در این خصوص می باشد که با درصد اهمیت و اثرگذاری متفاوت تاثیر می گذارند.

این نکته را فراموش نکنید که بهینه سازی سایت هم از لحاظ کیفیت محتوا و ساختار تکنیکال سایت نیاز است تا قدم های محکم بردارید.

برای ارتقا رتبه سایت بهتر است اول استراتژی مناسبی برای تولید محتوا داشته باشید. دوست داشته باشید یا نه تولید محتوا نقش اساسی در ارتقا رتبه سایت در گوگل بازی می کند. در واقع محتوا پادشاه است.

ارتقا سایت در گوگل

سئو سایت همواره در حال تغییر است و با مباحث جدید ، تکنیک های جدید روبه رو می شوید. اینکه شما متریک ها و مباحث اولیه سئو را بدانید و با این فرض پیش روید که شما با سئو همگام هستید باید بگویم که در اشتباه هستید زیرا همان طور که الگوریتم های گوگل در حال تغییر هستند دانش سئو سایت نیز در حال تغییر است. اما چگونه با دانش سئو سایت همگام باشیم؟

مطالعه مقالات سئو سایت به شما در ارتقا رتبه سایت کمک می کند

سایت های بسیاری وجود دارند که به روزترین مباحث ، تکنیک ها و ترفندهای سئو سایت را مطرح می کنند. علاوه بر سایت های ایرانی اگر زبان انگلیسی خوبی دارید می توانید از سایت های انگلیسی خوبی مانند moz که در زمینه سئو سایت مطالب و مقالات متعددی را منتشر می نماید کمک گیری نمایید. سایت های انگلیسی اغلب در زمینه ها و موضوعات سئو سایت پیشگام تر می باشند و با مراجعه به این سایت ها می توانید به روزترین مباحث سئو سایت را بدست آورید و در خصوص ان کسب اطلاع نمایید.

کار کردن روی پروژه واقعی سئو سایت

تجربه همیشه حرف اول را می زند پس اگر شما با پروژه های سئو سایت متفاوتی روبه رو گردید می توانید خود را به عنوان سئوکار حرفه ای و نیز فردی مطلع از دانش سئو سایت معرفی کنید. پروژه های متعدد سئو سایت می توانند تکنیک ها و نکات متعددی را به شما نشان دهند که هر یک در جهت تکمیل عمل شما از سئو سایت کمک کننده می باشد.

ارتقا سایت در گوگل چقدر طول میکشد؟

ارتقا سایت در گوگل زمان مشخصی ندارد اما می توان با سعی و پشتکار به نتیجه مطلوب در زمان مناسب رسید.

ارتقا سایت در گوگل

بالا بردن رتبه سایت در گوگل با سئو شامل یکسری قواعد و عوامل پیچیده است که گوگل از آن به عنوان عوامل رتبه بندی یاد می کند ، این متریک ها آن طور که گوگل می گوید 200 عدد هستند که گوگل با استناد به آن ها باعث بالا بردن رتبه سایت ها در نتایج جستجو می شود.

بالا بردن سایت در سرچ گوگل

بالا بردن رتبه سایت در گوگل در وضعیتی که تقریبا با فراگیری بیماری کرونا آنچنان حیاتی شده که دیگر نمی توان آن را انکار کرد، مزایای بالا بردن رتبه سایت در گوگل به اندازه ای شده است که با نبودن سایت شما در سرچ گوگل ممکن است کسب و کار خود را از دست بدهید.

سئوکار خوب برای بالا بردن سایت در گوگل

یک سئوکار خوب می تواند همه چیز را به نفع شما رقم بزند ، برای بالا بردن رتبه سایت در گوگل ، نیاز به یک سئوکار خوب به شدت احساس می شود.

مزایای انتخاب سئوکار خوب ( کلاه سفید )

بسیاری از سئوکارها و شرکت های دیجیتال مارکتینگ خدمات مفیدی را برای صاحبان وب سایت ها ارائه می دهند از جمله:

  • بهبود محتوا و ساختار سایت
  • مشاوره فنی در مورد توسعه وب سایت
  • توسعه محتوا
  • مدیریت در بازاریابی دیجیتال
  • تحقیق درباره کلید واژه
  • تخصص در بازارهای خاص و جغرافیایی

ریسک های انتخاب نادرست سئوکار ( کلاه سیاه )

ما در آپسئو روزانه تماس ها و گزارش هایی درباره افت یک سایت و نارضایتی از روند سئو توسط سئوکار قبلی داریم ، متاسفانه این نوع سئوکارها از شیوه های کلاه سیاه که دقیقا مانند یک کلاهبرداری از طریق کلمات کلیدی و خرید بک لینک های اسپم و بد استفاده می کنند دارند، این شیوه سئو سایت باعث می شود ضمن تمرکز نداشتن بر تجربه خوب کاربر باعث کاهش کیفیت محتوا و در انتها اسپم شدن سایت می شوند.

در حالی که افزایش تمرکز بر کیفیت محتوا و سایت ، ضمن کاهش قیمت سئو سایت تجربه بهتری را برای کاربر به همراه دارد.

سئو برای بالا بردن رتبه سایت در گوگل

دستاورد ها و سرتیفیکیت های آپسئو

مهم نیست که نوع کسب و کار شما چیست ، سئو باید بخشی از استراتژی بازاریابی آنلاین شما باشد.

اگر تصمیم به استخدام یک سئوکار گرفتید این کار می تواند به طرز چشم گیری باعث بالا بردن رتبه سایت در گوگل ، بهبود سایت و صرفه جویی در زمان کند.

اما شما همزمان با انتخاب یک سئوکار بد می توانید به سایت و شهرت خود آسیب برسانید ؛ اطمینان حاصل کنید که مزایای داشتن یک سئوکار و همچنین آسیب هایی را که امکان دارد با انتخاب سئوکار نامناسب موتورهای جستجو به شما بابت یک سئوکار غیر مسئول برسانند آگاه شوید.

بالا بردن رتبه سایت در گوگل با شهرت برند

چگونه یک نام تجاری را برای بالا بردن رتبه سایت در گوگل پرورش و مشهور کنیم؟

خوب این متریک یکی از سخت ترین و شاید خاص ترین عامل رتبه بندی باشد که قطعا نیازمند یک سئوکار حرفه ای و با تجربه است.

از آنجا که ما در آپسئو یک شرکت سئو در تهران و دیجیتال مارکتینگ هستیم ، شناخت اصول شهرت برند ها تخصص اصلی ما است.

بگذارید روش بالا بردن رتبه سایت در گوگل با شهرت برند را از این سوال آغاز کنیم :

شما چه ابزاری را برای نشان دادن شخصیت منحصر به فرد خود به افرادی که برای شما اهمیت دارند در اختیار دارید؟ مطمئنا صدا ، نگاه و احساسی که ارائه می کنید ابزار های قدرتمند اختصاصی شما هستند. به همین ترتیب هر مارکی در این دنیا متفاوت است و دارای قدرت و ضعف منحصر به فرد می باشد.

بالا بردن رتبه سایت در گوگل با وب برندینگ

طراحی اختصاصی برند برای شهرت برند

طراحی اختصاصی یک برند با رنگ مخصوص خودش

برای برند سازی باید ابتدا برند متولد شود ، خیلی از کسب و کار ها هویت برند خود را فراموش می کنند ، یک برند برای دیده شدن ابتدا باید لباسی متفاوت بر تن کند و این گزینه چیزی نیست جز طراحی گرافیکی اختصاصی و متفاوت برند

خبر خوب این است که آپسئو یک تیم متشکل از طراحان با سلیقه و خلاق است که می تواند در این مسیر شما را آن طور که لیاقتش را دارید همراهی کند.

یک طراحی سایت متفاوت می تواند شامل المان ها و رنگ های اختصاصی باشد که وقتی کنار یکدگیر قرار می گیرند ، ظاهری خاص و قابل تشخیص نسبت به دیگر برند ها به نماش می گذارد.

به روز رسانی طراحی سایت روشی موثر در عملیات سئو سایت

یکی از بخش های مهم در عملیات سئو سایت تازه کردن سایت در بخشهای مختلف آن از طراحی سایت تا تصاویر، مطالب داخلی و… میباشد. طبق تجربه در فناوری وب نشان داده شده است که طراحی سایت با گذر زمان کوتاهی قدیمی شده و محبوبیت خود را از دست میدهد.

بنابراین پس از گذشت مدتی سایت شما برای مشتریان و کاربران همیشگی تان نیز لذت بخش نخواهد بود و بنابراین سایت شما را ترک خواهند کرد. پس تا دیر نشده برای تازه کردن طراحی سایت خود توسط یک تیم سئو سایت حرفه ای اقدام کنید.

سئو سایت و رابطه مستقیم با موبایل فرندلی

با طراحی سایت های واکنش گر شما می توانید به شکل به روزتر عمل کرده و سایت شما هم مناسب صفحات بزرگ سیستم های کامپیوتری و هم صفحات کوچک تر مانند موبایل میشود. باید بدانید که امروزه استفاده از جست و جوهای موبایلی بسیار زیاد شده و کاربران زیادی از این طریق وارد سایت شما خواهند شد و اگر طراحی قدیمی سایت شما مناسب موبایل نباشد این افراد را از دست خواهید داد.

به روز رسانی مطالب و محتوای صفحات اصلی سایت روشی مفید در سئو

همان طور که طراحی سایت ممکن است پس از مدتی قدیمی شود مطالب و محتویات صفحات اصلی سایت نیز پس از مدتی تکراری جلوه کرده و موجب انزجار می شوند. بنابراین تغییر این بخش ها نیز باید در عملیات سئو قرار گیرد.

این بخش را در نظر بگیرید نحوه روخوانی افراد از وب سایتها با خواندن کتاب و برگه های چاپی تفاوت دارد و افراد اصولا این بخش ها را به صورت اسکن شده و سریع می خوانند. بنابراین باید مطالب در داخل سایت به شکلی قرار بگیرد که اسکن آن آسان باشد. رعایت قواعد دستور زبان فارسی از جمله فاصله گذاری های مناسب، پاراگراف بندی ها، فهرست گذاری ها باید در محتویات سایت نیز اجرا شود.

بنابراین به روز رسانی امر مهمی در ماندگاری و ایجاد ترافیک بالا در موتورهای جستجو جهت وب سایت شما می باشد که با استفاده از عملیات سئو سایت توسط یک گروه متخصص و با تجربه کافی این امر امکان پذیر خواهد شد.

تکنولوژی خود را به جهان معرفی کنید

اگر محصول یا تکنولوژی نوین یا حتی خدمات خاصی دارید که برند شما را از دیگر برندها متمایز می کند ، سعی کنید آن را آن طور که هست معرفی کنید ، این یک فرصت بی نظیر است چون همه برند ها ویژگی خاصی را در دسترس ندارند.

اهمیت تجاری روش های سئو سایت در موتورهای جستجو

افراد و گروه های فعال در کسب و کارهای آنلاین افزایش شمار مخاطبان یک سایت را برای موفقیت و ماندگاری آن در دنیای وب و تجارت آنلاین ضروری می دانند. این که سایت مورد نظر چه محصولی را می فروشد و یا چه خدماتی را ارائه می دهد چندان اهمیت ندارد، بلکه چناچه سایتی به دنبال فروش کالا یا خدمات و کسب درآمد است باید بیننده داشته باشد.

برگ برنده جهت سئو سایت تعداد بینندگان آن سایت می باشد. سایتی که دارای بیننده نیست به عنوان سایت مرده و یا مرگ آنلاین آن سایت مطرح است. سایت های زیادی نیز به همین دلیل روزانه از چرخه وب خارج می شوند. بنابراین تا قبل از دیر شدن وب سایت خود را باید با اجرای سئو سایت قوی و هدفمند نجات دهید. بهینه سازی سایت از مرگ وب سایت شما جلوگیری می کند.

آیا تنها طراحی یک وب سایت بدون سئو تضمین کننده بینندگان آن می باشد؟

تقریبا امروزه دیگر همه مدیران، برنامه ریزان و طراحان خبره در بحث وب بر این مسئله آگاه می باشند که تنها طراحی یک وب سایت تضمین کننده بینندگان آن سایت نیست، بلکه باید بینندگان را به روشی به سایت مورد نظر هدایت کرده و بخش مطلوبی را در سایت برای آن ها فراهم کرد تا ماندگار شده و به عنوان کاربر ثابت سایت از آن استفاده کنند و این بخش تنها با اجرای سئو سایت و محتوا گذاری مطلوب امکان پذیر است.

اهمیت انجام سئو سایت

امروزه اغلب کاربران موتورهای جستجو را به عنوان ابزاری اصلی برای دریافت اطلاعات از وب سایت ها عنوان کرده ند. تقریبا هر روزه کاربران جستجو کرده و بیشتر این جستجوها برای یافتن کالا و یا خدمات میباشد.

درصد بالایی از این ترافیک هدفمند( افرادی که به دنبال موضوع خاصی بوده و به سایتی مراجعه نموده که درباره آن موضوع محتوایی داشته باشد) در اینترنت را نیز خود موتورهای جستجو ایجاد میکنند. بنابراین باید برای جلب نظر کاربران وب سایت خودتان را با روشهای سئو باید دارای جذابیت کرده تا مخاطبان به سمت شما سرایز شوند.

با توجه به استفاده بسیار زیاد و میلیونی کاربران از موتورهای جستوجو باید به این نکته توجه داشت که برای انجام روش های بهینه سازی سایت باید حضور هر چه بهتری در موتورهای جستوجو داشت. زیرا حضور در این بخش راه حل منطقی و مقرون به صرفهای می باشد که در هر برنامه بازاریابی آنلاین باید صورت گیرد. اما هر موتور جستوجویی معتبر نیست.

در دنیای وب هزارن موتور جستجو وجود دارند اما تنها معدودی از آنها دارای اعتبار و محبوبیت مناسبی جهت بدست آوردن نتیجه خوب از جست و جو ها می باشند. عملیات سئو برای موتورهای جست و جویی که دارای کاربران کمی هستند فایده چندانی نخواهد داشت و باید بیشترین تمرکز سئو سایت را بر روی موتورهای جست و جوی پر بازدید قرار داد.

تمرکز سئو را بر روی کدام موتور جست و جو قرار دهیم؟

مدیران سایتها به دنبال کسب رتبههای بالادر موتورهای جست و جو مهم و معتبر می باشند. بررسی ها نشان میدهد که بیشتر کاربران اطلاعات اساسی و مورد نیاز خود را به وسیله موتورهای جست و جو مییابند. طبق تحقیق صورت گرفته در سال 2012 سهم موتورهای جستوجو در بخش جستوجو به صورت زیر بوده است.

google 83% – yahoo 7%- baidu 6%- bing 4%- ask 1%- Aol 0%

با توجه آمار بسیاری بازدید گوگل می توان گفت گوگل جز محبوب ترین و پر بازدیدترین موتورهای جست و جو می باشد و برای بالا بردن رتبه سایت در گوگل باید بیشترین تمرکز خود را بر روی موتور جستجوی گوگل قرار داد. البته برخی موتورهای جستوجو دارای محبوبیت به صورت محلی میباشند. مانند biadu این موتور جستوجو برای کابران چینی زبان از گوگل بیشتر جذابیت دارد و چناچه قصد دارید سایت چند زبانه ای ترتیب دهید که در تجارت با دیگر کشورها می باشد باید به دنبال موتورهای جستجوی محبوب آن ها نیز باشید و عملیات سئو سایت را منطبق با آن صورت دهید تا نتیجه بهتری را از این روش کسب نمائید.

برای بالا بردن سایت در سرچ گوگل چه چیزی نیاز است؟

برای بالا بردن سایت در سرچ گوگل حداقل به یک سئوکار با تجربه و پشتکار نیاز است.

از کجا بدانیم سئو کلاه سیاه انجام شده است؟

یکی از روش های دانستن آن ، مرور صفحات و پیدا کردن کلمات مخفی در بین نوشته ها می باشد، خرید بک لینک با حجم بالا ، استفاده از بک لینک های بی کیفیت و موارد دیگری که غیر عادی هستند.

آیا طراحی سایت در سئو سایت مهم است؟

بله یک سایت خوب گزینه اول در هنگام رتبه بندی سایت است.

راهکارهای افزایش رتبه سایت در گوگل که باعث می شود سایت شما مانند آهنربا، بازدیدکنندگان را به خود جذب کند! آیا می‌خواهید سایت خود را در صدر نتایج جستجو قرار دهید؟ آیا می‌خواهید بازدیدکنندگان بیشتری را به سایت خود جذب کنید و فروش خود را افزایش دهید؟ اگر جوابتان بله است، پس این مقاله برای شماست!

در این مقاله، ما به شما نشان می‌دهیم که چگونه با استفاده از سئو، رتبه سایت خود را در گوگل افزایش دهید. سئو، فرآیند بهینه‌سازی یک وب‌سایت برای موتورهای جستجو است. با انجام سئو، می‌توانید مطمئن شوید که سایت شما در نتایج جستجو برای کلمات کلیدی مرتبط با کسب‌وکار شما نمایش داده می‌شود.

هر سایتی که به دنبال پیشرفت و جذب مخاطب بیشتر می باشد، قطعا به دنبال افزایش رتبه سایت در گوگل نیز هست. برای اینکه مخاطبان بیشتری با کسب و کار شما آشنا شوند و یا اینکه بازدید از سایت شما افزایش پیدا کند، می بایست با توجه به اهداف سازمان خود، سایتتان در صفحات اول گوگل در حوزه کاری شما قرار بگیرد.

افزایش رتبه سایت در گوگل چه مزایایی دارد؟

حتما این سوال برای شما هم پیش می آید که به طور کلی افزایش رتبه سایت در گوگل چه مزایایی برای شما و کسب و کار شما به همراه خواهد داشت. زمانی که شما مجموعه فعالیت های منسجم و هدفداری را برای افزایش رتبه سایت در گوگل انجام می دهید، در واقع سعی بر این دارید که بتوانید در حوزه مورد نظر خود تبدیل به برند شوید تا مخاطبان به شما رجوع کنند.

  • افزایش ترافیک سایت: زمانی که سایت شما در نتایج جستجو بالاتر از رقبای شما باشد، بازدیدکنندگان بیشتری از سایت شما دیدن خواهند کرد. این می‌تواند منجر به افزایش فروش، leads و آگاهی از برند شود.
  • افزایش نرخ تبدیل: زمانی که بازدیدکنندگان از سایت شما بازدید می‌کنند، احتمال بیشتری دارد که چیزی را از شما خریداری کنند یا با شما تماس بگیرند اگر سایت شما در نتایج جستجو رتبه بالاتری داشته باشد. این به این دلیل است که بازدیدکنندگان بیشتر به سایت‌هایی اعتماد می‌کنند که در نتایج جستجو رتبه بالاتری دارند.
  • افزایش آگاهی از برند: زمانی که سایت شما در صفحه اول باشد، بیشتر دیده می‌شود. این می‌تواند منجر به افزایش آگاهی از برند شما و جذب مشتریان جدید شود.
  • افزایش اعتبار: زمانی که سایت شما در نتایج جستجو رتبه بالاتری داشته باشد، معتبرتر به نظر می‌رسد. این می‌تواند منجر به افزایش اعتماد بازدیدکنندگان و مشتریان شما شود.

هر چقدر که رتبه سایت شما در گوگل افزایش پیدا می کند، باعث می شود که شما به مخاطبان بیشتری دست پیدا کنید. افزایش رتبه سایت در گوگل منجر به این مسئله می شود که شما در حوزه مورد نظر خود، در جستجوهایی که صورت می گیرد، به صفحه اول گوگل راه پیدا کنید.

اما به چه نحو می توان رتبه سایت در گوگل را افزایش داد؟ این مهمترین سوالی می باشد که باید به آن پاسخ داد.

افزایش رتبه سایت در گوگل تنها به اجرا کردن چند فعالیت مشخص محدود نمی شود، بلکه برای افزایش رتبه سایت در گوگل شما می بایست مجموعه ای از فعالیت های هدفدار را در مدت زمان برنامه ریزی و به صورت کاملا اصولی انجام گیرد تا به نتیجه مورد نظر شما منتهی شود.

توجه داشته باشید که برای افزایش رتبه سایت در گوگل می بایست از تمام روش های صحیح سئو سایت برای افزایش رتبه سایت بهره ببرید.

افزایش رتبه سایت در گوگل از این جهت مهم است که امروزه کلا معنی و عملکرد تبلیغات تغییر کرده است و این فوق العاده است که کسب و کارها 24 ساعته و هفت روز هفته در دسترس باشند و بتوانند خدمات و محصولات خود را به مشتریان ارائه دهند.

البته شکی نیست که 99 درصد مردم ترجیح می دهند برای خرید یا ورود به سایت مورد نظرشان روی وب سایت هایی کلیک کنند که در نتایج صفحه اول گوگل ظاهر می شوند ، حس اعتماد و اعتباری که گوگل به وب سایت های صفحه اول می بخشد باعث می شود انتخاب قطعی کاربران باشند.

داشتن یک وب سایت هر چقدر شرکت یا کسب و کار شما دارای اعتبار و ارزش بسیاری باشد ، اگر در نتایج اول گوگل نباشد بی فایده است ، پس قطعا افزایش رتبه سایت در گوگل می تواند جریان متفاوتی را رقم بزند.

تجارت شما باید به واسطه یک وب سایت که در نتایج بالای گوگل است سودآور باشد و مشتریان بسیاری را به سوی شما سوق دهد ، اما آیا تا به حال به این که افزایش رتبه سایت در گوگل به چه صورت است و سئو سایت چگونه است فکر کرده اید؟

در کشور ایران میلیون ها وب سایت وجود دارد که در تلاشند به نتایج بالای گوگل دست یابند ، اما تعداد محدودی از آنها موفق می شوند رتبه سایت خود را افزایش دهند، اما معمولا به دلیل بروز نشدن و حرکت نکردن با الگوریتم های گوگل و برنامه نویسی صحیح ریزش این وب سایت ها نیز امکانپذیر است، اما همراهی یک تیم پشتیبانی سئو قوی می تواند این اطمینان را به شما بدهد، ضمن افزایش رتبه سایت در گوگل پس از ایجاد رتبه نیز همچنان در بالاترین نتایج باقی بمانید و رقابت کنید.

چگونه رتبه سایت خود را در گوگل افزایش دهیم؟

افزایش رتبه سایت در گوگل باعث زنده ماندن رشد اقتصادی می شود ، این در حالیست که تماس های تلفنی در تبلیغات قدیمی به صفر رسیده است و این ترافیک وب سایت از طریق گوگل است که می تواند رشد اقتصادی را دوباره راه اندازی کند.

در این بین سئو نه تنها ترافیک بیشتری را در وب سایت شما به ارمغان می آورد، بلکه منجر به بهبود کیفیت سایت می شود که این به تنهایی علاقه مندی مردم را به نام تجاری شما بالا می برد.

با تحقیق کلمات کلیدی شروع کنید

جهت افزایش رتبه سایت در گوگل اولین کار تحقیق کلمات کلیدی است، تحقیق کلمات کلیدی یعنی چگونه تصمیم می گیرید محتوای شما بر روی چه موضوعاتی تمرکز کند. در طول این فرآیند، شما در مورد موضوعات خاص در جایگاه خود تحقیق خواهید کرد. هدف یافتن عبارات مرتبط با تجارت شما خواهد بود که مردم در موتورهای جستجو تایپ می کنند.

ابزارهای رایگان زیادی وجود دارند که به شما کمک می کنند یک عبارت جستجو یا عبارت کلیدی را پیدا کنید که برای جایگاه شما به خوبی کار کند. ابزارهای تحقیقاتی Moz Keyword Explorer و Neil Patel’s Ubersuggest دو گزینه عالی هستند. Google Trends یکی دیگر از منابع عالی است که می توانید از آن برای افزایش رتبه سایت در گوگل استفاده کنید.

بهینه‌سازی محتوا برای کلمات کلیدی

یک نقطه شروع عالی برای استراتژی سئو ، آماده کردن کلمات کلیدی است. اگر یک وب سایت جدید دارید بهترین انتخاب معمولا کلمات کلیدی بلند یا عبارات طولانی است که ضمن راحت بودن در انجام سئو و افزایش رتبه گوگل ، نرخ تبدیل بیشتری دارند.

نوشتن توضیحات متا خوب

توضیحات متا یک یا دو خطی است که در زیر لینک سایت در نتایج جستجو قابل مشاهده است و این قسمت مهم باعث افزایش CTR یا کلیک است ؛ پس در نوشتن یک توضیحات متا جذاب تلاش کنید.

طراحی سایت ریسپانسیو

اکنون بیش از نیمی از جستجوهای وب از دستگاه های تلفن همراه انجام می شود. بیش از یک فاکتور رتبه‌بندی رسمی، سازگاری با موبایل چیزی است که گوگل پس از آن فرآیند نمایه‌سازی خود را بازسازی کرده است. موتور جستجو متعهد به Mobile First Indexing است، به این معنی که عمدتاً از نسخه موبایل وب سایت شما برای خزیدن و نمایه سازی استفاده می کند.

وب‌سایت‌های سازگار با موبایل واکنش‌گرا هستند، به این معنی که نحوه نمایش محتوا در رایانه‌های رومیزی، تلفن‌های همراه، تبلت‌ها و سایر دستگاه‌ها را تنظیم می‌کنند. آنها همچنین ممکن است تصاویر، انیمیشن ها و طرح کلی سایت را به گونه ای متفاوت نمایش دهند تا سایت برای هر اندازه صفحه نمایش خیلی کند یا به هم ریخته نباشد.

می توانید سایت خود را با استفاده از تست Google Mobile-Friendly تست کنید. به عملکرد وب سایت شما در دستگاه های تلفن همراه امتیاز می دهد و توصیه هایی برای افزایش رتبه سایت در گوگل به شما ارائه می دهد.

در حال حاضر مردم بیشتر از تلفن های هوشمند نسبت به رایانه های خانگی از اینترنت استفاده می کنند.

شما احتمالا متوجه تفاوت در اندازه صفحه نمایش بین یک گوشی هوشمند و یک کامپیوتر شده اید ، وبسایت هایی که ریسپانسیو نیستند، ضمن کاهش رتبه در گوگل با مشکل نا رضایتی کاربران روبرو می شوند.

موتورهای جستجو مانند گوگل دوست ندارد کاربران اینترنت ناراضی باشند و از آنجا که ریسپانسیو یک مسئله بزرگ برای تجربه کاربری می باشد ، یک عامل رتبه بندی در الگوریتم رتبه بندی جستجو نیز می باشد ، با داشتن یک وب سایت که سازگار با تلفن های همراه است ، نه تنها توجه موتورهای جستجو را جلب می کنید بلکه افزایش رتبه گوگل نیز اتفاق می افتد.

تولید محتوای باکیفیت

محتوای باکیفیت یکی از نیروهای محرکه افزایش رتبه سایت در گوگل است. هرچه گوگل پیشرفته تر شود، در ارزیابی ارزش محتوا برای بازدیدکنندگانش بهتر است.

پس چه چیزی محتوا را ارزشمند می کند؟

محتوای ارزشمند به هر درخواست جستجویی که رتبه‌بندی می‌کند، پاسخ می‌دهد، پدیده‌ای که به عنوان «قصد رضایت کاربر» شناخته می‌شود. برای ارائه ارزش، سعی کنید و به این فکر کنید که چگونه می توانید محتوای فعلی یک موضوع را بهبود دهید.

با تحقیق در پست های با رتبه برتر و مشاهده اینکه چه قالب، اطلاعات و سبکی برای موضوع بسیار ارزشمند است، بهترین رویکرد را تعیین کنید. با اتخاذ برخی از این عناصر و جستجوی راه‌هایی برای افزودن عناصر منحصر به فرد خود، به خزنده‌های موتورهای جستجو نشان می‌دهید که چگونه محتوای شما بر اساس انتخاب فعلی ساخته می‌شود.

ایجاد محتوای ارزشمند همچنین به معنای سهولت در مصرف آن است. در اینجا چندین راه برای بهبود خوانایی و تعامل وجود دارد:

  • از هدر برای جدا کردن بخش ها استفاده کنید
  • ایجاد اینفوگرافیک برای رسانه های اجتماعی
  • بخش پرسش و پاسخ

هنگامی که یک صفحه جدید در وب سایت خود ایجاد می کنید، به هدف آن و هدف کاربر فکر کنید و تعیین کنید که چگونه می توانید محتوا را برای رضایت هر دو ایجاد کنید.

جزئیات دقیق محتوای خود را بهینه کنید

وقتی صحبت از تکنیک‌های موفق سئو می‌شود ، جزئیات کوچک تأثیر زیادی می‌گذارند. در اینجا برخی از اقدامات کوچکتر سئو که می توانند تأثیر زیادی در مقیاس بزرگتر داشته باشند آورده شده است:

تصاویر را با متن جایگزین تگ کنید . متن جایگزین تصاویر را برای افراد دارای اختلالات بینایی توصیف می کند و همچنین به موتورهای جستجو کمک می کند تا تصویر شما را درک کرده و دسته بندی کنند.

عناوین و توضیحات متا عالی بنویسید. عناوین متا و توضیحات متا چیزی هستند که فهرست موتور جستجوی صفحه شما را در SERP ها تشکیل می دهند. آنها تأثیر زیادی بر روی اینکه آیا کسی به صفحه شما کلیک می کند یا خیر، دارند.

پیوندهای داخلی به پست‌ها اضافه کنید : لینک داخلی به بازدیدکنندگان کمک می‌کنند تا عمیق‌تر در یک موضوع خاص غوطه‌ور شوند و همچنین به موتورهای جستجو کمک می‌کنند تا صفحات دیگر سایت شما را بخزند.

تغییر اندازه/فشرده سازی تصاویر به اندازه مطلوب : تغییر اندازه یا فشرده سازی تصاویر راهی برای کوچکتر کردن تصاویر شما برای بهبود سرعت صفحه بدون کاهش کیفیت تصویر است.

یک استراتژی موفق سئو ، تجربه کاربر را بهبود می بخشد و خواندن و پردازش محتوا را آسان می کند. این اقدامات ساده می تواند زمان بارگذاری وب سایت شما را کاهش دهد، دسترسی کاربران کم بینا را افزایش دهد و زمان لازم برای فهرست کردن محتوای شما را برای خزنده ها کوتاه کند.

از تگ canonical برای محتوای تکراری استفاده کنید

هنگامی که یک وب سایت دارای دو یا چند URL تکراری که حاوی اطلاعات مشابه هستند، خزنده های موتورهای جستجو گیج می شوند و نمی توانند این صفحات را به درستی ایندکس کنند. وقتی این اتفاق می‌افتد، ممکن است صفحات با رقابت با یکدیگر در SERP به سئوی یکدیگر آسیب بزنند، یا ممکن است گوگل همه چیز را در دست بگیرد و یکی از گروه‌ها را به عنوان URL اصلی انتخاب کند و ممکن است آن چیزی نباشد که می خواهید گوگل ایندکس کند.

می‌توانید این مشکل را حل کنید و خزنده‌ها را با ایجاد یک URL متعارف به نسخه اصلی محتوا هدایت کنید. نشانی اینترنتی را که می‌خواهید در صفحات نتایج نمایش داده شود مشخص کنید و یک تگ canonical به آن اضافه کنید تا خزنده‌ها بدانند که آن نسخه از محتوای شما را فهرست کنند نه صفحات تکراری.

به طور منظم محتوای با کیفیت تولید کنید

موتورهای جستجو از مطالب تازه و جدید استقبال می کنند ، زیرا این محتوا نیاز کاربرانی که به دنبال اطلاعات مفید هستند را فراهم می کند. محتوا باید به نحوی آسان، قابل خواندن و درک باشد ، همچنین از املا و گرامر مناسبی برخوردار باشد.

بهبود سرعت سایت

در صورتی که بارگذاری وب سایتی بیش از چند لحظه طول بکشد ، کاربران آن را رها می کنند . به همین دلیل است که الگوریتم های موتورهای جستجو، سرعت صفحه را به عنوان عنصر اصلی محتوای عالی در نظر می گیرند.

کاربران انتظار دارند بلافاصله پس از کلیک روی لینک وب سایت شما به اطلاعات سایت دسترسی داشته باشند و همچنین گوگل می گوید از آنجا که نتایج جستجوی گوگل به سرعت در دسترس می باشد به همان اندازه انتظار می رود یک سایت اطلاعات را سریع انتقال دهد.

اگر سایت شما سریع نباشد کاربران بلافاصله به وب سایت دیگری می روند.

سرعت سایت یک عامل مهم در افزایش رتبه سایت در گوگل است ، برخی از راه ها برای بهبود سرعت سایت شما عبارتند از:

قالب اختصاصی و بهینه شده ، فشرده سازی اندازه تصاویر و فیلم ها، حذف پلاگین های غیر ضروری و اسکریپت ها و داشتن میزبان وب قابل اعتماد.

نگران نباشید تیم حرفه ای و با سابقه آپسئو وب سایت شما را در نتایج صفحه اول گوگل بالا می آورد و باعث سودآور شدن وب سایت شما خواهد شد.

افزایش رتبه سایت در گوگل با راه حل قطعی سئو سایت امکان پذیر است، راه حلی که امروزه به یکی از جنجالی ترین و بهترین راه افزایش فروش وب سایت ها تبدیل شده است.

افزایش رتبه سایت در گوگل و سئو توسط مراحل کاملا استاندارد و واقعی صورت می گیرد.

همراه با استراتژی سئو، می توانید از وبلاگ نویسی برای جذب مشتریان بالقوه بیشتر به سمت محتوای خود استفاده کنید. این فرآیند به عنوان “سئوی وبلاگ” شناخته می شود.

یک نقشه سایت XML به گوگل ارسال کنید

نقشه سایت XML به عنوان طرح اولیه وب سایت شما عمل می کند. هنگامی که موتورهای جستجو این طرح را داشته باشند، می توانند محتوا را با دقت و کارایی بیشتری تجزیه و تحلیل و رتبه بندی کنند (فرآیندی که به عنوان خزیدن و نمایه سازی شناخته می شود). فرآیند نمایه سازی مهم است زیرا تعیین می کند که محتوای شما برای کدام دسته ها و عبارات جستجو در صفحات نتایج نمایش داده می شود.

شما می توانید نقشه سایت XML را به کنسول جستجوی گوگل (که قبلا به عنوان ابزار وب مستر گوگل شناخته می شد) ارسال کنید تا خزنده ها آن را به عنوان مرجع در اختیار داشته باشند. اینجا همچنین جایی است که می توانید وضعیت نمایه سازی خود را بررسی کنید و زمینه های بهبود را مشاهده کنید.

بک لینک بسازید

برای موتورهای جستجو، هیچ چیز بیشتر از زمانی که وب سایت های دیگر به محتوای شما لینک می دهند، اعتبار را افزایش نمی دهد. این ارجاعات صفحه خارجی، که به عنوان “بک لینک” شناخته می شوند، نشان می دهند که نام تجاری شما منبع معتبری برای هر کلمه کلیدی یا موضوعی است که انتخاب کرده اید.

شما می توانید به روش های مختلفی بک لینک بسازید، از جمله:

  • طراحی اینفوگرافیک
  • پست کردن و اشتراک گذاری فعال در حساب های رسانه های اجتماعی
  • نوشتن پست مهمان برای سایت های دیگر
  • ایجاد محتوای منحصر به فرد مانند ویدیوها یا راهنماهای کامل در مورد یک موضوع

وقتی نوبت به تولید بک لینک می رسد ، هم کیفیت و هم کمیت مهم هستند. یک بک لینک از وب سایتی مانند CNN سئو را بهبود می بخشد.

بالا آوردن سایت در گوگل آرزوی هر فردیست که صاحب حداقل یک وب سایت است، اما این آرزو در هر لحظه دست نیافتنی تر می شود چرا که همه عوامل دست به دست هم داده اند تا گوگل محل کسب و کارهایی شود که دیگر نمی توانند در محیط فیزیکی دیده شوند. این روزها به واسطه بیماری های همگیر، آلودگی هوا و خیلی از عوامل دیگر که مردم خانه نشین شده اند، هیچ چیزی بهتر از سر زدن به وب سایتها از طریق گوگل نیست! پس چه بهتر که وب سایت شما نفر اول گوگل باشد.

اما اگر قبلا به این مسئله که آیا سایتتان مناسب رتبه گیری در گوگل است یا خیر فکر نکرده اید حالا وقت مناسبی برای عقب نماندن از بازار داغ اینترنتیست.

در اینجا 10 کاری که شما می توانید برای برای بالا آوردن سایت در گوگل انجام دهید آورده شده که حداقل های نیاز سئو برای یک سایت می باشد. پس با آموزش بالا آوردن سایت در گوگل توسط آپسئو همراه باشید.

1. برچسب عنوان مهمترین عامل بالا آوردن سایت در گوگل

برای آموزش بالا آوردن سایت در گوگل ما با عنوان صفحه شروع می کنیم. اولین تلاش شما برای نشان دادن ( سیگنال ) ارتباط در صفحه، عنوان صفحه است که باید آن را بهترین انتخاب کنید و کلیدواژه ای قرار دهید که می خواهید با آن در صدر نتایج دیده شوید. در مطالب قبلی درباره انتخاب لیست کلمات کلیدی صحبت کردیم.

برچسب عنوانی که در صفحه مشاهده می کنید ، معمولاً یک عنصر HTML H1 است.

طول برچسب عنوان که گوگل نشان خواهد داد متفاوت خواهد بود (این کار بر اساس پیکسل ها است ، نه تعداد کاراکترها) اما به طور کلی 55-60 کاراکتر یک قاعده خوب است.

2. ویژگی Alt

نحوه قرار دادن نام تصاویر می تواند نه تنها در نحوه درک موتورهای جستجو از صفحه ، بلکه بر میزان ترافیک جستجو از جستجوی تصویر سایت تأثیر بگذارد.

ویژگی alt یک عنصر HTML است که به شما امکان می دهد اگر کاربران نتواند آن را مشاهده کنند ، اطلاعات جایگزین برای یک تصویر داشته باشید.

این کار برای این است که اگر تصاویر به مرور زمان خراب شوند یا کاربران برای اتصال به سایت مشکل داشتند از این متن جایگزین بدانند که چه چیزی آنجا بوده. بنابراین داشتن توضیحی مفید از تصویر می تواند قابل استفاده و مفید باشد. این کار همچنین فرصتی برای کمک به موتورهای جستجو جهت درک صفحه می باشد.

3. ساختار URL

ساختار URL سایت می تواند از نظر دیدگاه ردیابی مهم باشد، می توانید با استفاده از ساختار URL منطقی و تفکیک پذیر داده ها را در گزارش ها آسانتر کنید. خیلی ها میپرسند URL انگلیسی بنویسیم یا فارسی ، خوب در مطلب نامک در سئو مفصل توضیح داده ایم.

URL های خود را تغییر ندهید. حتی اگر URL های شما “زیبا” نیستند ، اگر لازم است ساختار URL خود را تغییر دهید ، حتما از ریدایرکت 301 دائمی تغییر مسیر استفاده کنید.

برچسب عنوان مهمترین عامل بالا آوردن سایت در گوگل

4. نشانه گذاری و اسکیما

نشانه گذاری یا اسکیما باعث این نمی شود که سایت شما در نتایج جستجو بالاتر باشد (در حال حاضر یک عامل رتبه بندی نیست) در واقع بیشتر برای بهبود CTR به کار می آید. برای اطلاعات بیشتر به سایت schema مراجعه نماید.

5. معماری اطلاعات و پیوند داخلی

معماری اطلاعات به نحوه سازماندهی صفحات در وب سایت شما اشاره دارد. نحوه سازماندهی وب سایت و پیوند بین صفحات ، می تواند بر نحوه مرتب سازی محتوای متن در سایت شما در پاسخ به جستجوها تأثیر بگذارد. دلیل این امر این است که موتورهای جستجو پیوندها را به عنوان “رأی اعتماد” و وسیله ای برای درک هر دو صفحه در مورد و چقدر مهم بودن آن درک می کنند.

موتورهای جستجو همچنین به متن لینک برای پیوند به صفحات ، به نام متن انکر تکست ، نگاه می کنند. استفاده از متن توصیفی برای پیوند در سایت ، به Google کمک می کند تا درباره آن صفحه درک بیشتری برساند و برای بالا آوردن سایت در گوگل مفید است.

6. سرعت صفحه گزینه اول بالا آوردن سایت در گوگل

موتورهای جستجو تأکید زیادی در داشتن سایتهای سریع می کنند – خبر خوب این است که این نه تنها برای موتورهای جستجو مفید است بلکه برای کاربران و نرخ تبدیل سایت شما نیز مفید است.

7. سایت مناسب موبایل

ترافیک قابل توجهی از موتورهای جستجو متعلق به تلفن همراه است ، گوگل یک الگوریتم را که به طور خاص روی این موضوع متمرکز دارد را همواره بروز می کند.

8. نقشه سایت XML

نقشه های XML می توانند به Google در درک سایت شما کمک کنند و تمام محتوای آن را بیابند و یکی از عوامل مهم در بالا آوردن سایت در گوگل است.

خدمات سئو سایت توسط یک شرکت معتبر سئو و یا یک سئوکار با تجربه و حرفه ای می تواند ضمن صرفه جویی در زمان شما ، سرعت قرار گرفتن در صفحه اول گوگل را افزایش دهد.

9. چرا باید در بالا آوردن سایت در گوگل تلاش کنیم؟

بالا آوردن سایت در گوگل
بالا آوردن سایت در گوگل

اگر شما در حال مطالعه این مطلب در مورد آموزش بالا آوردن سایت در گوگل هستید ، پس حتما به این نتیجه رسیده اید برای گسترش تجارت خود داشتن یک وب سایت کافی نیست و باید به سئو سایت خود نیز بپردازید تا از قافله عقب نمانید.

سئو سایت از آیتم های جذب ترافیک می باشد که می تواند بیشمار کاربر را از سمت موتورهای جستجو به سمت سایت شما روانه کند در واقع سئو سایت در ترافیک سایت نقش پر رنگی بازی می کند.

کاربران در محیط نت با درج کلمات و عبارات در موتور جستجو گوگل به رفع نیاز و خواسته خود می پردازند و حال اگر سایت شما در لیست سایت های بالا و تاپ باشد می تواند عاملی در هدایت ترافیک برای شما باشد.

کلمات کلیدی که در بالا آوردن سایت در گوگل تعیین می شود، بسته به میزات رقابتی که در کلمه وجود دارد سختی متفاوتی را شامل می شود.

10. بالا آوردن سایت در جستجو گوگل چگونه است؟

بهینه سازی سایت با تولید محتوا ارتباط مستقیم دارد و این خود اقدامی در جهت جذب ترافیک خواهد بود زیرا که کاربران به منظور خواندن محتوا و مطالب آموزشی در زمینه های مختلف کار شما به سایتتان مراجعه می کنند و وجود مطالب با کیفیت می تواند ترافیک بالایی را برای شما ایجاد نماید.

به منظور بالا آوردن سایت در گوگل می بایست رسیدگی به سایتتان را به طور فشرده تر و نیز با روال منظم و همیشگی ادامه دهید تا به خواسته مورد نظر خود برسید.

در کلمات کلیدی که سخت تر می باشند و رقابت بیشتری دارند شما شانس جذب ترافیک بیشتر و همچنین بدست آوردن سودآوری بالاتر را دارید زیرا که توسط کاربران بیشتری جستجو می شود.

آموزش بهینه سازی سایت توسط گوگل

بالا آوردن سایت در گوگل
بالا آوردن سایت در گوگل

آموزش بهینه سازی سایت توسط گوگل در واقع یکی از راهنمایی های نوشته شده توسط گوگل است، که می توانید به استناد آن وب سایت خود را برای بالا آوردن سایت در گوگل بهینه کنید.

آموزش سئو یا بالا آوردن سایت در گوگل در بسیاری از سایت ها و وبلاگ ها قرار دارد و افراد بسیاری در این حوضه فعالیت می کنند. در بعضی موارد دیده می شود که این سایت ها و وبلاگ ها نظریه متفاوتی دارند و گفته یکدیگر را نیز در برخی مواقع نقض می کنند و این رخداد باعث سردرگمی مخاطب می شود.

میتوان گفت مورد اطمینان ترین و بهترین منبع برای آموزش سئو و دریافت اطلاعات نکات تاثیر گذار بر روی رتبه بندی گوگل قسمت راهنمای گوگل می باشد. توجه داشته باشید که مطالب ذکر شده در این قسمت به شکل کلی بوده و دارای توضیحات وسیع نمی باشد، برای گیرایی بهتر هر یک از قسمت های فوق میتوانید به مقالات تکمیلی آپسئو مراجعه نمایید.

موارد فوق براساس آموزش بهینه سازی سایت توسط گوگل Webmaster Guidelines جمع آوری شده و می تواند راهنمای مناسبی برای بالا آوردن سایت در گوگل باشد.

نکات آموزشی بالا آوردن سایت در گوگل، نوشته شده توسط گوگل

  1. توجه داشته باشید که دسترسی صفحات داخلی سایت و لینک های مرتبط با متن را به درستی ارتباط دهید. فراموش نکنید که هر صفحه در سایت می بایست حدقل از یک صفحه دیگر سایت لینک ورودی داشته باشد.
  2. برای راحتی کاربران نقشه سایت گرافیکی را در دسترس قرار دهید، تا بدون هیچ مشکلی به بخش های داخلی سایت وارد شوند. اگر تعداد صفحه های شما بسیار زیاد می باشد به شما پیشنهاد میکنیم که از نقشه چند صفحه ای و تو در تو استفاده کنید.
  3. هرگز اجازه ندهید تعداد لینک های خروجی بسیار زیاد شود و سعی کنید تعداد لینک های خورجی متناسب باشد.
  4. از کپی کردن محتوا پرهیز کنید و سعی داشته باشید محتوای مفید ارائه دهید و مبحث مد نظر را به خوبی شرح دهید.
  5. کلمات کلیدی مربوطه که احتمال میدهید کاربران در گوگل جستجو کنند و به سایت شما وارد شوند را تعیین کنید و از بکار رفتن آن در متن اطمینان حاصل شود.
  6. به دلیل این که ربات های گوگل قادر به تشخیص اطلاعات درون عکس ها نمی باشند، برای اطلاعات یا لینک های مهم از متن برای جایگزین عکس ها استفاده کنید. توجه داشته باشید که تگ های title و alt با حساسیت بالایی انتخاب شوند و مربوط با متن و موضوع صفحه باشند.
  7. با پیدا کردن لینک های شکسته از حدر رفتن ترافیک جلوگیری کنید
  8. اگر شما برای صفحات از آدرس دهی داینامیک استفاده میکنید قابل توجه می باشد که توانایی موتورهای جستجو در ایندکس و برسی صفحات با آدرس داینامیک به مراتب ضعیف تر است.

رتبه گیری در گوگل تنها به سئو داخلی و خارجی ختم نمی شود. به مواردی بپردازم که غیر از سئو داخلی و خارجی سایت وجود دارند و شاید از آنها مطلع نیستید.

موتورهای جستجو از الگوریتم های پیچیده ای برای شناسایی صفحات استفاده می کنند تا در فهرست نتایج موتور جستجو (SERP) نمایش داده شوند.

با استفاده از تکنیک های سئو ، وب سایت ها راهی برای کشف توسط موتورهای جستجو خواهند داشتو رتبه گیری در گوگل محقق خواهد شد.

عوامل زیادی می تواند در رتبه بندی جستجوی وب سایت شما تأثیر بگذارند. امروز ، ما در مورد سئو سایت از نگاهی دیگر به عنوان یک عامل اصلی در هدایت سایت شما به افزایش ترافیک بحث خواهیم کرد.

من می دانم بیشتر صاحبان وب سایت های معتبر حدود 30٪ از وقت را در ایجاد لینک و 70٪ در سئو داخلی سایت می گذرانند. در حالی که راه های دیگری وجود دارند که می توان از طریق آن ها سئو سایت را انجام داد.

سئو خاموش چیست؟

نام سئو خاموش شباهت زیادی به سئو خارج از سایت دارد اما سئو خارج از سایت به عوامل خارجی که در رتبه بندی جستجو در وب سایت تأثیر می گذارند اشاره دارد که غالباً به ایجاد لینک در ارتباط است ، اما سئو خاموش بیش از این است. اینها شامل شیوه های تبلیغاتی به منظور مورد توجه قرار دادن موتورهای جستجو می باشند.

سئو سایت خاموش از عوامل مختلفی برای ایجاد آگاهی برای وب سایت شما استفاده می کند.

بک لینک نوفالو

لینک سازی با برچسب فالو عملی برای دستیابی به لینک های خارجی و رتبه گیری در گوگل است، که می تواند هزینه نیز برای شما داشته باشد ، اما آیا به این فکر کرده اید اگر بازدید کنندگان از طریق پست های وبلاگ افراد دیگر یا وب سایت های معتبر دیگر سایت شما را کشف کنند ، این احتمال بزرگ وجود دارد که آنها پیروان وفادار شما شوند. لینک سازی روشی برای افزایش محبوبیت سایت در گوگل است اما فقط این نیست.

اگرچه حدود 200 عامل وجود دارد که گوگل در رتبه بندی وب سایت ها در نظر می گیرد ، اما ایجاد لینک موثر می تواند نقش مهمی در افزایش محبوبیت بین افراد که ما از آن با نام شهرت یاد می کنیم تاثیر می گذارد.

ساده تر اگر بخواهم بگویم ، داشتن لینک نوفالو در سایت ویکی پدیا و ورود کاربر از این طریق خیلی ارزشمند تر از داشتن بک لینک فالو از یک سایت فروش بک لینک است.

نشانه گذاری و ذخیر آدرس سایت در بوک مارک مرورگر

یکی دیگر از تکنیک های متداول برای سئو خاموش بوک مارک مرورگر کاربر است.

ایده پشت بوک مارک این است که افراد بتوانند صفحات وبی را که دوست دارند از طریق سایتهای نشانه گذاری مانند Delicious ، Propeller ، Digg و موارد مشابه پیگیری کنند.

ما متاسفانه RSS را از دست دادیم اما هنوز روش هایی وجود دارد که همین کار را می کنند اما مشهور نیستند.

اگرچه این کار مانند گذشته رایج نیست ، اما اگر می خواهید در وب سایت خود ترافیک داشته باشید ، نشانک گذاری هنوز استراتژی خوبی برای استفاده است.

رسانه های اجتماعی برای رتبه گیری در گوگل

این استراتژی مثال خوبی برای سئو خاموش است، کانال های رسانه ای اجتماعی گزینه مناسبی برای افزایش رتبه جستجوی سایت در اختیار وب سایت ها قرار می دهند.

اول از همه ، باید حساب هایی را در فیس بوک ، اینستاگرام ، لینکدین یا سایر شبکه های اجتماعی ایجاد کنید. از طریق این کانال ها می توانید لینک سایت خود را با دوستان به اشتراک بگذارید و آنها را در مورد پست های وب سایت خود مطلع کنید.

به طور خلاصه ، از رسانه های اجتماعی می توان برای رتبه گیری در گوگل و ایجاد شهرت آنلاین شما استفاده کرد.

به نوعی ، رسانه های اجتماعی شبیه به ایجاد لینک هستند. مطمئناً ، اکثر لینک هایی که در رسانه های اجتماعی درج می شوند نوفالو هستند ، اما این بدان معنا نیست که ارزشمند نیستند.

سیگنال رسانه های اجتماعی اکنون به یک عامل رتبه بندی تبدیل شده است. هرچه مطالب شما از طریق رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود ، توسط رباتهای جستجو بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

وبلاگ نویسی بهترین راه رتبه گیری در گوگل

وبلاگ نویسی یکی دیگر از راههای قدرتمند و مؤثر برای رتبه گیری در گوگل است. نکته مهمی که باید هنگام نوشتن بلاگ به یاد داشته باشید نوشتن مطالب منحصر به فرد است.

شما باید هنگام نوشتن پست های وبلاگ خود دقیق باشید تا خوانندگان بتوانند نکته ای را که می خواهید برداشت کنند به راحتی درک کنند.

اطلاعات کامل در خصوص سئو سایت را مطالعه کنید تا یاد بگیرید سئو چیست و چگونه کار می کند.

سئو در واقع بعد از طراحی سایت و مکمل سایت هایی می باشد که قصد دارند در نتایج جستجو مانند گوگل رتبه بگیرند و بالا باشند.

یک سایت بدون سئو مانند یک نویسنده خوب است که کتاب هایش را کسی پیدا نمی کند.

برای اینکه مردم سایت شما را پیدا کنند باید نکات سئو را رعایت کنید تا گوگل صدای شما را به همگان برساند.

در این مطلب سعی می کنیم به بررسی تکنیک ها و ترفند های مختلف سئو اعم از سئو کلاه سفید ، کلاه سیاه و کلاه خاکستری بپردازیم و شما را با سئو داخلی و خارجی آشنا کنیم.

سئو مجموعه تکنیک های داخلی سایت و خارجی سایت می باشد که با رعایت آن ها ، جایگاه سایت در نتایج جستجو بهبود و موجب می شود ترافیک سایت افزایش و در نتیجه فروش بالا رود.

در هر حال رتبه گیری در گوگل به حداقل 200 فاکتور ارتباط مستقیم دارد، این عوامل طی آزمون و خطا ، مواردی که گوگل اعلام کرده همچنین برخی مواردی که درباره آن ها بحث هایی وجود دارد توسط آپسئو جمع آوری و برای شما منتشر شده است.

ضمن آشنایی با این 200 نکته سئو و رعایت نکات سئو می توانید افزایش سئو سایت خود را انجام دهید. فراموش نکنید در سئو سایت تعادل را رعایت کنید و سعی کنید سئو سایت را با هدف بهبود تجربه کاربران انجام دهید نه صرفا رتبه بندی در گوگل

200 فاکتور مهم رتبه بندی در گوگل

بروز رسانی الگوریتم های گوگل در رتبه گیری چه تاثیری دارد؟

معمولا بروز رسانی الگوریتم های گوگل نامنظم و بدون اطلاع قبلی صورت می گیرد ، هر چند گوگل با افرادی که سعی می کنند با دستکاری و استفاده از روش های نامتعارف نتایج رتبه بندی را تغییر دهند مقابله می کند. البته گوگل به عنوان برترین موتور جستجو حق دارد و حاضر نیست کاربر خود را ناراضی از سایت بیرون ببرد.

به هر حال محبوبیت این غول جستجو به دلیل همین مشتری مداری و احترام به کاربر است که توانسته دوام بیاورد. در نگاهی ساده گوگل ، بهترین وب سایتی که محتوای نزدیک به درخواست کاربر را با توجه به اعتبار وب سایت و 200 فاکتور مهم رتبه بندی در گوگل در نتایج بالا می آورد.

حال این سئوال برای شما پیش می آید چطور ممکن است بعضی وب سایت ها به سرعت در نتایج پیشرفت می کنند در صورتی که محتوای آن ها نامناسب و مطابق با نتیجه دلخواه نیست ، باید توجه کنید این نوع وب سایت ها از روش های غیر اصولی سئو ، مانند بک لینک مصنوعی بهره می برند و بزودی از صدر نتایج سقوط خواهند کرد.

گوگل برای مقابله با این نوع وب سایت ها از الگوریتم های مخصوص خود با عنوان های : الگوریتم مرغ مگس خوار ، الگوریتم پاندا ، الگوریتم کبوتر و غیره استفاده می کند.

همانطور که قبلا نیز گفته شد گوگل سعی دارد نتایج جستجو را بصورت واقعی ( ارگانیک ) جداسازی و بهترین نتیجه را به کاربر نهایی نمایش دهد. اما همیشه لازم نیست همه موارد سئو را بصورت دقیق رعایت کنید بهتر است ضمن رعایت استاندارد های کلی ، بیشتر به تولید محتوا بپردازید.

یکی از اصلی ترین و بهترین راه کار در رتبه گیری در گوگل، تولید محتوا دست اول و عالی است ، محتوایی که حداقل امروزه کم پیدا می شود و بیشتر مطالب به اصطلاح زرد هستند.

دنیای وب تشنه محتوای جدید و مفید است و کاربر نهایی نیز به امید محتوای عالی به نتایج جستجوی گوگل اعتماد می کند و این نیاز باعث شده گوگل تمهیدات ویژه ای را برای مقابله با اسپمر ها و وب سایت های متقلب در نظر بگیرد.

فاکتورهای رتبه گیری در گوگل در سطح دامنه برای سئو سایت

ارتباط دامنه وب سایت با رتبه گیری در گوگل

آیکون سئو جستجو

اگر قصد دارید یک وب سایت را به تازگی راه اندازی کنید و بدون نگرانی رتبه گیری در گوگل را انجام دهید به موارد زیر توجه کنید.

1. سن دامنه

در یک مصاحبه ویدیویی ، مت کاتز از گوگل می گوید:

“تفاوت بین دامنه ای که شش ماه از آن گذشته است در برابر دامنه ای که یک سال از آن گذشته خیلی تفاوت بزرگی وجود ندارد.”

به عبارت دیگر، از سن دامنه در رتبه بندی استفاده می شود اما نه خیلی زیاد.

2. استفاده از کلید واژه در دامنه

استفاده از کلیدواژه در دامنه باعث افزایش رتبه نمی شود اما داشتن کلمه کلیدی در دامنه هنوز هم به عنوان یک سیگنال مثبت عمل می کند .

3. استفاده از کلمه کلیدی به عنوان اولین کلمه در دامنه

دامنه ای که کلمه کلیدی آن از اول دامنه شروع می شود یا در وسط دامنه حتی آخر نام دامنه هیچ تفاوتی در سئو ایجاد نمی کند.

4. مدت زمان ثبت دامنه

دامنه های ارزشمند معمولا برای چندین سال ثبت می شوند، در حالی که دامنه های معمولی و شک دار به ندرت بیش از یک سال استفاده و ثبت می شوند. بنابراین، تاریخی که یک دامنه در آینده به پایان می رسد، می تواند به عنوان یک عامل در پیش بینی ماندگاری یک دامنه مورد استفاده قرار گیرد.

5. وجود کلید واژه در ساب دامنه

ابزار مشهور Moz تایید کرده است کلیدواژه ای که در Subdomain ظاهر می شود، رتبه بندی را افزایش می دهد.

6. تاریخچه قبلی دامنه

اگر دامنه رنک دار خریداری و ثبت می کنید ممکن است در گذشته گوگل آن دامنه را به عنوان اسپمر علامت گذاری کرده باشد ، متاسفانه گوگل سوابق دامنه را به صاحب جدیدش منتقل می کند و طبق آخرین گفتگو ما با گوگل این طور عنوان شد:

دامنه از تنبیه دستی خارج می شود اما قول افزایش رتبه و بودن در نتایج بالا را به شما نمی دهیم.

7. دامنه های دقیقا همتا

دامنه هایی که دقیقا کلمه کلیدی را هدف میگیرند مانند seo.ir ، برای کلیدواژه سئو ، اگر سایت محتوای بی کیفیتی داشته باشد قطعا رتبه ای نخواهد داشت ، برای همین است که دامنه seo.ir به دلیل محتوای بی ارتباط آن با سئو سایت هرگز در صفحه اول نیامد. چون موضوع محتوایی سایت واقعا سئو نیست.

8. عمومی کردن اطلاعات Whois دامنه در مقابل خصوصی کردن اطلاعات Whois

خصوصی کردن اطلاعات Whois در حالت معمول چیز بدی نیست اما وقتی گوگل موارد مشکوک مختلفی را کنار یکدیگر قرار می دهد خصوصی کردن اطلاعات Whois یک پنهان کاری را نشان می دهد.

مت کاتز از گوگل در این باره می گوید:

” وقتی که دامنه های مختلفی با شرایط خاص را چک کردم همه آنها سرویس حفاظت از حریم خصوصی را در دامنه فعال کرده بودند که کاری نسبتا غیر معمول است ، داشتن Privacy Whois به طور معمول بد نیست، اما هنگامی که چندین عامل مشکوک را کنار یکدیگر قرار میدهیم این مسئله حساس می شود “

9. مجرم شناخته شدن صاحب دامنه

آیکون سئو لوکال

اگر گوگل یک فرد خاص را به عنوان یک اسپمر شناسایی کند، این حساسیت باعث می شود دیگر دامنه های متعلق به فرد مجرم شناخته شده مورد بررسی قرار گیرد.

10. دامنه های سطح بالای کد کشور TLD

داشتن دامنه سطح بالای کد کشور (.ir، .pt، .ca) می تواند به رتبه سایت برای کشور خاص کمک کند … اما می تواند توانایی سایت را در سطح جهانی محدود کند.

آوردن سایت به صفحه اول گوگل و لینک 1 شدن در گوگل به تازگی به شدت سخت تر شده است. با توجه به اینکه صفحه اول گوگل مکانی است که همه می خواهند در آن باشند؛ چگونه می‌توان سایت خود را در صفحه اول گوگل قرار داد؟

با توجه به بروز رسانی الگوریتم های گوگل، دست یافتن به لینک اول در لیست ابتدایی نتایج جستجو گوگل به رویا تبدیل شده و هر کسی آرزوی آن را دارد. اما با آپسئو آوردن سایت به صفحه اول گوگل و لینک 1، غیر ممکن نیست و شما می توانید، صفحه اول گوگل باشید.

شاید فکر کنید قرار گرفتن در صفحه اول گوگل واقعا دیگر دست نیافتنی شده باشد ، اما به این هم همزمان فکر کنید که همه سایت های که حالا در صفحه اول گوگل یا حتی لینک اول حضور دارند زمانی مثل شما فکر می کردند.

گوگل در لپ تاپ

همانطور که می دانید، صفحه اول گوگل شامل 10 لینک برتر است که بر اساس الگوریتم های گوگل و تلاش های وبمستران مرتب شده اند. در این مقاله، ما در مورد نحوه راه یابی یک سایت به صفحه اول گوگل بحث خواهیم کرد.

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

آوردن سایت به صفحه اول گوگل چگونه است؟

چگونه سایت خود را در صفحه اول گوگل قرار دهیم؟ با تمام این صحبت ها و شنیده ها، قرار گرفتن در صفحه اول گوگل اصلا گزینه دست نیافتنی نیست و قرار دادن سایت در صفحه اول گوگل امکانپذیر است. حال برای این کار یا با استفاده از تبلیغات صفحه اول گوگل باید صفحه اول گوگل بیایید یا برای این کار، روش ساده تری نیز وجود دارد که کافیست با آپسئو تماس بگیرید و صفحه اول گوگل باشید.

لینک اول در گوگل

در این میان با توجه به این که بهترین و پرکاربردترین موتور جستجو در ایران موتور جستجو گوگل می باشد و برای آوردن سایت به صفحه اول گوگل ، نیاز به سئو سایت نیز احساس می شود ، پس بهتر است اصول اولیه سئو را فرا بگیرید و در جهت بهبود رتبه سایت و لینک یک گوگل تلاش کنید. رفتن به صفحه اول نتايج گوگل کار ساده ای نیست.

لینک اول در گوگل

آوردن سایت به صفحه اول گوگل یکی از ارزان ترین راه های جذب مشتری و افزایش فروش است؛ پس رسیدن به لینک یک در نتایج جستجو گوگل قطعا فروش را تضمین و اعتبار لینک اول بودن در گوگل مشتریان را ترقیب می کند حتما از سایت شما خرید را انجام دهند.

جهت آوردن سایت به صفحه اول گوگل و برای رسیدن به لینک یک باید مواردی مثل طراحی سایت استاندارد با کد نویسی اصولی، تولید محتوای بکر و یونیک و افزایش شهرت برند در فضای مجازی را دنبال کنید تا بتوانید با پشتکار و تلاش به نتایج اول دست یابید.

چگونه در صفحه اول گوگل قرار بگیریم
هزینه آمدن به صفحه اول گوگل

چگونه سایت خود را در گوگل قرار دهم؟

عملکرد گوگل برای ایندکس سایت شما بصورت کاملا خودکار است و در واقع شما قرار نیست کار خاصی انجام دهید مگر اینکه در موارد خاصی به دلیل کد نویسی اشتباه یا تنظیمات اشتباه مانع از دسترسی توسط گوگل شوید. به طور مثال در صفحات شما از برچسب noindex استفاده شده است. این ویژگی مانع از ایندکس صفحات سایت شما در گوگل می شود.

آوردن سایت به صفحه اول گوگل: لینک 1

برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل و شروع سئو بهتر است محتوای با کیفیت تولید کنید. سعی نکنید با خرید بک لینک ، نتایج را به نفع خود تغییر دهید ، بروز باشید و یک سایت با ساختار صحیح درست کنید.

با گذشت سالها ، به روزرسانی های عمده ای در مورد “الگوریتم های بدنام” مشهور انجام شده است. برخی از عوامل رتبه بندی منسوخ می شوند و سایر موارد جدید اضافه می شوند.

خبر خوب این است که ستون های خاصی از بهینه سازی سایت وجود دارد که با گذشت زمان یکسان باقی می مانند.

شاید اولین گام در رتبه بندی یک وب سایت و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل کار بر روی بهینه سازی صفحه با ساختار استاندارد است.

در حالی که بسیاری از افراد در مورد سئو خارجی و ایجاد لینک صحبت می کنند ، اگر بهینه سازی صفحه به درستی انجام نشده باشد ، تمام تلاش های دیگر، بی فایده می شوند. در سئو، صفحه بهینه شده بخشی اساسی و لاینفک فرایند قرار گرفتن در صفحه اول گوگل است.

بهتر است برای شروع، به دنبال آموزش آوردن سایت به صفحه اول گوگل با روش های اصولی باشید.

سئو چیست؟

بهینه سازی موتور جستجو فرآیند اجرای شیوه های خاص سئو داخلی و خارجی سایت می باشد که باعث افزایش ارگانیک ترافیک موتور جستجو به صفحات شما می شود. در واقع سئو منجر به بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل می شود و تنها راه ممکن است.

سئو داخلی چیست؟

سئو داخلی نمایانگر فرآیند کامل سازی اطلاعات داده های متا ، رسانه ، کد وب سایت و محتوای کاربر پسند برای موتورهای جستجو است.

سئو داخلی چرا اینقدر مهم است؟

شما می توانید برای کلمات کلیدی مورد نظر خود بهترین محتوا را در اینترنت داشته باشید ، اما اگر سئو در صفحه شما برای این کلمات کلیدی بهینه نشده باشد، هرگز در موتورهای جستجو رتبه نخواهید گرفت.

دیدن نتایج چه مدت طول می کشد؟

پاسخ این سئوال به کلمات کلیدی مورد نظر و محتوای صفحه بستگی دارد.

اگر کلمات کلیدی کم رقابت و محتوای با کیفیت بالایی دارید ، بهینه سازی صفحه می تواند نتایج سریع ایجاد کند.

اگر کلمات کلیدی شما رقابت بالایی دارند و محتوای کم کیفیت دارید؟ این روند می تواند یک سال یا بیشتر طول بکشد.

نا امید نشوید، یادتان باشد دریافت هیچ پیامی، خود یک پیام است.

مشکلات آتی که باعث بی کیفیت شدن صفحه می شوند

ما در طول عمر کاریمان یعنی بیش از 20 سال، متوجه شدیم اکثر افراد اشتباهاتی انجام می دهند که کل زحماتشان را به فنا می دهند، بهتر است نگاهی به این اشتباهات کنیم تا اگر شما هم فکر می کنیم این اشتباهات را انجام داده اید از آن نکته برداری کنید.

اشتباهات رایج محتوا نویسی

قالب بندی نادرست عنوان صفحه
منحصر بفرد نبودن عنوان صفحه
عنوان صفحه خیلی کوتاه و طولانی است
عنوان صفحه کپی شده است
عنوان صفحه بی ارتباط با موضوع است
توضیحات متا موجود نیست
توضیحات متا خیلی کوتاه و طولانی
توضیحات متا کپی شده است
انتخاب عنوان تگ H1 با عنوان محتوا متفاوت است

اشتباهات رایج کلیدواژه ها

تحلیل رقابتی کلید واژه انجام نشده است
حجم جستجوی کلمات کلیدی انتخاب شده بسیار کم است
انتخاب کلید واژه کوتاه در ابتدای فعالیت انجام شده است
کلیدواژه های مرتبط آورده نشده است
فرکانس کلمات کلیدی موجود نیست
پیوند داخلی در نوشته ها و محتوا نادرست است یا وجود ندارد

اشتباهات رایج بهینه سازی صفحه

سرعت پایین صفحه موبایل
عدم استفاده از ریسپانسیو و بجای آن استفاده از تغییر مسیر دسکتاپ به سایت مخصوص موبایل
در دسترس بودن چند آدرس از یک صفحه مانند www یا بدون www

اشتباهات رایج در دسترسی ربات های موتور جستجو

Robots.txt وجود ندارد
Robots.txt محتوای ارزشمند را مسدود کرده است
XML نقشه سایت موجود نیست
لیست صفحات نقشه سایت XML توسط Robots.txt مسدود شده است
XML نقشه سایت نادرست / ناقص / قدیمی است
XML و نقشه نقشه تصویری موجود نیست
ابزارهای Webmaster یا همان کنسول جستجو در دسترس نیست
استفاده نامناسب برچسبهای Canonical Robots Meta Tag
اشتباهات رایج آدرس سایت

زیر دامنه های غیر ضروری
دایرکتوری های بی فایده
ساختار فهرست منو طولانی
مشکلات URL پویا
ایراد در پارامترهای URL
وجود شناسه در URL

اشتباهات رایج در لینک های داخلی و خارجی

استفاده زیاد از لینک داخلی
Breadcrumbs نادرست
نبود علامت گذاری اسکیما در Breadcrumbs
پیوندهای داخلی غیر متعارف

اشتباهات رایج ریدایرکت صفحات

تغییر مسیرهای غیر ضروری
302 تغییر مسیر
عدم ریدایرکت 301 صفحات از دست رفته حیاتی

اشتباهات رایج خطاهای صفحه

سایت دارای خطاهای متعدد صفحه است
پیوندهای شکسته در صفحه
تصویر حذف شده و شکسته وجود دارد
صفحه خطای 404 سفارشی وجود ندارد

آوردن سایت به صفحه اول گوگل چگونه است؟

آوردن سایت به صفحه اول گوگل این روزها از نان شب مهمتر به نظر می رسد ، اما واقعا چگونه در صفحه اول گوگل قرار بگیریم و با وجود بسیاری از سایتها که حتی قبل از شما در گوگل و صفحات ابتدایی قرار دارند، رتبه اول گوگل باشید.

بالا آمدن سایت در سرچ گوگل با چه روشی است؟

چگونه سایت خود را در صفحه اول گوگل قرار دهیم؟ برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل و بالا آمدن سایت در سرچ گوگل باید سئو سایت انجام دهید ، انجام سئو اغلب کمی دلهره آوره ، اما نگران نباشید، می توانید آن را یاد بگیرید.

بهترین راه برای شروع حرفه ای سئو به عنوان یک مبتدی ، این است که برای ایده های جدید به اندازه کافی شجاع باشید تا چیزهای جدید را امتحان کنید؛ برای شروع آماده هستید؟ ما به شما یک برنامه عملی سئو می دهیم!

اولین چیزی که باید بدانید این است که سئو میان بر نیست؛ ادعاهایی مانند ” آوردن سایت به صفحه اول گوگل فقط در یک هفته یا شما در گوگل شماره یک در رتبه بندی می شوید” به درستی صحت ندارد. بهینه سازی موتور جستجو مهارتی است که باید با گذشت زمان یاد گرفته و تمرین شود.

ثانیاً ، “بهینه سازی موتور جستجو” فقط برای موتورهای جستجو نیست ، در واقع هدف بهینه سازی در درجه اول برای کاربران و سپس برای گوگل است.

ایده این است که اگر پروژه سئو شما واقعاً ارزش افزوده ای را به کاربران شما تحویل دهد و سایت راحت و آسان باشد ، گوگل به شما در رتبه های خوبی در صفحات نتایج جستجو ( SERPs ) پاداش می دهد.

چگونه سئو را یاد بگیریم؟

آوردن سایت به صفحه اول گوگل

برای یادگیری سئو اولین کاری که باید انجام دهید انجام ممیزی بر روی دانش و مهارت های خودتان است. به عنوان مثال ، آیا شما با ابزارهای رایگان سئو مانند Google Analytics یا کنسول جستجوی Google آشنا هستید؟ یا قبلاً از ابزارهای رایگان سئو آپسئو استفاده کردید؟

پر اهمیت ترین مسئله در سئو توانایی شما در ایجاد محتوای منحصر به فرد و با ارزش برای مخاطب هدف میباشد.

مهمترین کار وب سایت شما ارائه تجربه کاربری خوب برای مخاطبان هدف شما است، به همین دلیل باید محتوای با کیفیت را در اختیار کاربران خود قرار دهید که به آنها ارزش افزوده می دهد؛ در عین حال ، این محتوا باید بی نظیر باشد.

مواردی مانند محتوای تکراری ، کلیشه ای و دسته ای از کلمات پر کننده ، تجربه خوبی را برای کاربران ایجاد نمی کنند.

تولید محتوای با کیفیت بالا به دلیل فواید آن برای بازدید کنندگان می تواند این دیدگاه را ایجاد کند که سایت شما برای کاربران کمک کننده است. از طرف دیگر ، کاربران اینترنت نسبت به جستجوی مطالب بی تاب هستند. مردم عادات متفاوتی در خواندن آنلاین نسبت به آفلاین دارند.

برای اینکه محتوای شما به راحتی توسط موتورهای جستجو و کاربران مورد توجه قرار بگیرد ، نیاز به یک ساختار منطقی دارد.

نحوه ایجاد مطالب باکیفیت برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

تحقیق در مورد کلید واژه ها: کدام یک از کلمات کلیدی را باید انتخاب کرد؟

برای این که متن شما پاسخگوی نیاز کاربران باشد ، باید حاوی اصطلاحات مهمی باشد که محتوای وب سایت را تشریح یا توصیف می کند. این کلمات کلیدی می تواند توسط بازدید کنندگان شما برای جستجوی مطالب شما در موتور جستجوی مورد نظرشان استفاده شود.

به عنوان یک قاعده کلی ، موارد زیر اعمال می شود:

کلمات کلیدی عمومی (اصطلاحات عمومی ، “کلمات کلیدی تک کلمه”) حجم جستجوی بالاتری دارند؛ با این حال ، آنها معمولاً رقابتی تر هستند و غالباً پاسخگوی نیازهای دقیق کاربر نیستند.

کلمات کلیدی بلند معمولاً توسط افراد کمتری جستجو می شود، این کلمات کلیدی به طور معمول دقیق تر از آنچه که کاربران به دنبال آن هستند می باشند.

این ایده زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که قصد سئو یک فروشگاه آنلاین را داشته باشید، از این گذشته ، هر چه به نیازهای جستجو نزدیکتر شوید ، شانس بیشتری وجود دارد که یک بازدید کننده به یک خریدار تبدیل شود و بدین ترتیب به آنچه به عنوان ” تبدیل ” معروف است ، برسید.

ساختار محتوای تولیدی باید منطقی باشد تا ارزش مطلب حفظ شود

تگ H1 در کد HTML وب سایت وظیفه سرفصل اصلی را دارد ، اما باقی برچسب های H نیز نشان دهنده مقدار اهمیت هر سر فصل می باشد که باید مشخص شود.

برچسب H که از شماره 1-6 استفاده می شود و به ترتیب نزولی ، تعیین می کند که یک عنوان چقدر مهم است.

مهمترین عنوان با برچسب H1 مشخص می شود و فقط باید در هر URL یک بار مورد استفاده قرار بگیرد که البته باید شامل کلمه کلیدی تمرکز شما باشد.

به عنوان قاعده کلی: کاربر بلافاصله باید بتواند درک کند که متن شما درمورد چیست و ترغیب به خواندن بر اساس آن شود.

انتخاب عناوین مناسب برای رسیدن به صفحه اول گوگل

اگر می خواهید تلاشتان را برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل بکنید پس عناوینی انتخاب کنید که ارزش اینکار را داشته باشد ، سعی کنید کلماتی که مردم بیشتر جستجو می کنند را برای عنوان برگزینید.

اطمینان حاصل کنید هر صفحه دارای یک عنوان منحصر به فرد است که با صفحه به خوبی مرتبط است.

در جهت بهبود رتبه بندی در گوگل از قابلیت معجزه آسای اینترنال لینک استفاده کنید ، فراموش نکنید هر صفحه سایت شما باید حداقل یک لینک داخلی مرتبط به صفحات دیگر سایت شما داشته باشد.

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل این روزها به شدت ( حداقل برای کسب درآمد بیشتر ) حیاتی است، اما فراموش نکنید تنها راه برای اول شدن در گوگل و لینک اول سئو سایت توسط یک متخصص خبره و با تجربه است.

قابلیت سایتلینکس ( SiteLinks ) در صفحه اول گوگل چیست؟

SiteLinks

لینک هایی که در زیر برخی نتایج جستجو گوگل نشان داده می شوند ( سایتلینکس ) به منظور کمک به کاربران جهت پیدا کردن راحت صفحات سایت ها می باشند.

گوگل درباره SiteLinks می گوید :

سیستم های ما ساختار پیوند سایت شما را تجزیه و تحلیل می کنند تا میانبرهایی پیدا کند که کاربران را با صرفه جویی در وقت به هدف برساند.

ما فقط این لینک ها را در زیر سایت هایی قرار می دهیم که فکر می کنیم برای کاربر مفید هستند. اما اگر ساختار سایت طوری است که اجازه نمی دهد الگوریتم های ما لینک های خوب را پیدا کنند، یا فکر می کنیم لینک های سایت شما برای نتایج مربوط نیست ، ما آنها را نشان نمی دهیم.

به نظر می رسد این قابلیت تنها بصورت خودکار فعال است ، اما گوگل قول داده در آینده این امکان را در وبمستر ایجاد کند تا کاربران نیز در انتخاب این لینک ها تلاش کنند.

صفحه اول جستجوی گوگل

ما در آپسئو آماده ایم ، سایت شما را با روش های اصولی و مورد تایید گوگل به صفحه اول گوگل بیاوریم و انتخابی درست پیش روی شما قرار دهیم.

سئو سایت را از پایه تا صفحه اول انجام دهید

سئو سایت پروسه ای است که از آغاز طراحی قالب سایت مورد پیاده سازی و اجرا قرار می گیرد و با درنظر گرفتن نکاتی در خصوص برنامه نویسی قالب همراه می شود و پس از آن محتواگذاری و در گام همراه با آن تبلیغات در دیگر سایت ها مطرح می شود تا ترافیک موجود در سایت را جهت بهبود رتبه بیفزاییم.

سئو قالب سایت

سئو قالب سایت به مواردی همچون در نظر گرفتن تگ هدینگ ها ، بهینه سازی سورس کد سایت ، در نظر گرفتن کدها مطابق به سرعت سایت ، عدم وجود استایل داخلی بازمیگردد. به واسط اجرای این آیتم ها می توانید سئو سایت خود را با پیشرفت بسیار خوبی روبه رو نمایید.

سئو محتوای سایت

محتوای سایت آیتمی با تاثیرگذاری بسیار بالا خوانده می شود زیرا که اگر محتوای خود را تماما در حول یک کلمه کلیدی تنظیم نمایید می توانید ارتباط سایت خود را به آن کلمه کلیدی بیشتر به گوگل بشناسانید. چگالی کلمه کلیدی در سئو سایت متریک بسیار تاثیرگذاری می باشد و می بایست تیترها و هدینگ صفحات را مورد دقت و توجه قرار دهید.

تبلیغات در دیگر سایت ها

صفحه اول گوگل

ترافیک موجود در سایت می تواند اعتبار سایت شما را نشان دهد. بنابراین به دنبال راه هایی برای جذب ترافیک به سمت سایت خود باشید تا اثرگذاری در روند سئو سایت خود را منجر گردید. انتشار محتوا در دیگر سایت ها و فروم های تخصصی می تواند فاکتوری در جذب ترافیک باشد.

برای رسیدن به رتبه 1 گوگل چقدر زمان لازم است؟

آیا قرار گرفتن در صفحه اول گوگل یک شبه امکان دارد؟ برای رسیدن به رتبه 1 گوگل چقدر زمان لازم است؟ اهمیت و نقشی که سئو سایت در بازاریابی و مارکتینگ کسب و کارها دارد موجب می شود که مالکان سایت به دنبال رسیدن سریع تر به صفحه اول گوگل در مدت زمان کوتاه شوند.

سایت های مختلف در یک کلمه کلیدی مدت زمان های متفاوتی را طی نموده اند. البته این آیتم را باید در نظر داشت که سئو سایت همواره در حال سخت تر شدن می باشد و این امر موجب می شود که مدت زمانی که برای سئو سایت در نظر می گیرید همواره در حال افزایش باشد. حال اگر بخواهید سئو سایت را در مدت بسیار کوتاه انجام دهید باید چکارهایی انجام دهید.

اگر شما می خواهید کار دو ماه سایت رقیب را یک شب انجام دهید پس می بایست عملکرد و فعالیت آنها را یک شب انجام دهید. در واقع می بایست به یکباره تولید محتوا در حجم بالا را تولید نمایید و پس از آن به فکر تبلیغات در سطح گسترده باشید. فشار و عملکردی که شما بر روی سایت دارید اگر به اندازه فعالیت دو ماه رقیب شما باشد پس شما می توانید به جایگاه و سئو سایت رقیب در مدت زمان کوتاه تر برسید.

چطور در گوگل اول باشیم؟

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل حالا به رقابت نزدیکی بدل شده ، وب سایت های بی شماری امروزه سعی می کنند با انجام روش های مختلف سئو در گوگل اول باشند و تلاش می کنند اول بمانند.

اما با توجه به پیچیدگی الگوریتم های گوگل و حساسیت های عمدتا سختگیرانه گوگل موجب شده دیگر روش های قدیمی سئو مورد استفاده قرار نگیرد و تقریبا ناکارآمد شوند.

در هر حال کمک گرفتن از یک متخصص سئو می تواند این رویای نزدیک را برای شما ممکن کند و باعث پیشرفت کسب و کار همچنین رونق کسب کار شما شود.

ما در آپسئو ضمن انجام سئو بصورت حرفه ای  ، با شناسایی بازار هدف سعی می کنیم با کمترین هزینه ، بالاترین نتیجه را برای شما به ارمقان بیاوریم.

برنامه ریزی ما برای اول شدن شما در گوگل شامل به دست آوردن کلیدواژه های پر ترافیک اما هدفمند ، افزایش سرعت ارتقا در گوگل با روش های اصولی و همچنین نگهداری جایگاه و اعتبار به دست آمده با تلاش مداوم و بروز رسانی سایت.

معمولا چند درصد کاربران بر روی رتبه اول گوگل کلیک میکنند؟

تقریبا 85 درصد مردم ترجیه می دهند بر روی رتبه اول گوگل کلیک کنند و این بر می گردد به حس اعتمادی که گوگل به مردم تزریق می کند، همچنین صفحه دوم گوگل کمترین مقدار کلیک را خواهد داشت.

چگونه سایت خود را قوی کنیم؟

یکی از راه های قوی کردن سایت در گوگل ، نوشتن و تولید محتوای دست اول و با کیفیت بصورت مرتب می باشد ، البته شما باید زیر ساخت صحیح سایت از نظر سئو فنی را مد نظر قرار دهید.

هزینه آمدن به صفحه اول گوگل چقدر است؟

از دید تجربی، شما به دو حالت هزینه آمدن به صفحه اول گوگل را پرداخت می کنید ، هزینه اول مربوط به هزینه سئو سایت توسط متخصص سئو و هزینه بعدی مربوط به هزینه زمان گذاشته شده روی بهبود سایت می باشد.

5/5 – (1 امتیاز)
  1. امین نیم‌رخ
    1. مجید صالح پور نیم‌رخ
  2. میترا حجازی نیم‌رخ
    1. مجید صالح پور نیم‌رخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *