لوگو آپسئو
شرکت سئو

یک شرکت سئو چه کاری انجام می دهد؟

فهرست مطالب

شرکت سئو چگونه کار می کند؟ آیا باید یک سئوکار را استخدام کنید یا از شرکت های سئو کار کمک بگیرید؟ امروز به این سوالات پاسخ می دهیم.

شرکت سئو چیست؟

یک شرکت سئو، که گاهی به عنوان آژانس سئو یا مشاور سئو شناخته می شود، کسب و کاری است که در افزایش ترافیک ارگانیک از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ و یاهو تخصص دارد. ترافیک بیشتر به معنای شانس بیشتر برای تبدیل بازدیدکنندگان سایت به مشتری است و یک شرکت های سئوکار از استراتژی هایی مانند تحقیق کلمات کلیدی، بازاریابی محتوا و ایجاد لینک برای رسیدن به این هدف استفاده می کند.

شرکت سئو چگونه کار می کند؟

هنگامی که شخصی یک سوال یا عبارت را در موتور جستجویی مانند گوگل جستجو می کند، الگوریتم های گوگل میلیون ها صفحه وب را تجزیه و تحلیل می کند تا مرتبط ترین نتایج را به کاربر بازگرداند. این نتایج را در کسری از ثانیه در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) ارائه می دهد. نتیجه برتر همان چیزی است که گوگل آن را مرتبط‌تر می‌داند. این فرایند “رتبه بندی” نامیده می شود.

هرچه رتبه بالاتری داشته باشید، احتمال بیشتری برای کسب ترافیک وب سایت از گوگل دارید. اکثر کاربران بر روی لینک های ابتدای نتیجه کلیک می کنند و تعداد کمی از صفحه دوم و یا سوم بازدید می کنند. این وظیفه یک شرکت سئو کار است که رتبه جستجوی وب سایت شما را برای عبارات کلیدی مرتبط با تجارت شما بهبود بخشد.

شرکت سئو

این فرآیند شاخه ای از بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) است که به بهینه سازی موتور جستجو (SEO) معروف است. این نوع استراتژی بازاریابی دیجیتال شامل تعدادی تاکتیک است، مانند:

ساخت لینک

این استراتژی سئو در مورد ایجاد آنچه به عنوان “بک لینک” به سایت شما شناخته می شود (لینک هایی از سایر وب سایت ها به سایت شما) است تا قدرت شما را در موتورهای جستجو تقویت کند. وبلاگ نویسی و بازاریابی رسانه های اجتماعی هر دو روش های رایج برای انجام این کار هستند .

تحقیق کلمات کلیدی

تحقیق کلمات کلیدی در مورد کشف کلمات کلیدی هدفی است که افراد هنگام جستجوی موارد مرتبط با کسب و کار شما استفاده می کنند. با استفاده از این اطلاعات، می توانید کمپین های بازاریابی محتوایی ایجاد کنید که نیازهای مخاطبان هدف خود را برآورده کند.

بازاریابی محتوا

تولید محتوا جزء کلیدی سئو است. وقتی کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود را شناسایی کردید، می توانید محتوای باکیفیت با این کلمات کلیدی ایجاد کنید تا زمانی که افراد چیزهای مرتبط را جستجو می کنند، محتوای شما در SERP های Google نشان داده شود.

طراحی وب سایت مناسب

از آنجایی که مردم بیشتر از طریق موبایل به اینترنت دسترسی دارند، گوگل بیشتر به نحوه عملکرد وب سایت شما در موبایل اهمیت می دهد. می خواهد تجربه کاربری خوبی ارائه دهد. به همین دلیل است که طراحی وب سایت اول برای موبایل بسیار مهم است. شرکت‌های سئو می‌توانند تیم‌های توسعه وب را برای ایجاد وب‌سایت‌های موبایل کاربرپسندتر در اختیار بگیرند که مستقیماً به رتبه‌بندی موتور جستجوی Google کمک می‌کند.

سئوی محلی

سئوی محلی

سئوی محلی برای کسب‌وکارهای محلی که بیشتر فروش خود را در نزدیکی‌های خود نیاز دارند می باشد، سئو محلی تاکتیکی حیاتی است که به مشاغل کمک می‌کند زمانی که شخصی محصولات یا خدمات محلی را جستجو می‌کند، مانند «لوله‌کش نزدیک من»، آن‌ها را پیدا کنند.

سئوی فنی

متخصصان سئو می دانند که چگونه صفحه شما را به ویژه برای موتورهای جستجو جذاب کنند. بخش هایی از وب سایت شما وجود دارد که فقط موتورهای جستجو می بینند. این بخش‌ها مواردی هستند که شرکت‌های سئو به آن اهمیت ویژه ای می دهند. لازم به ذکر است HTML، فایل‌های robots.txt، محتوای تکراری و حتی سرعت صفحه بر نحوه رتبه‌بندی صفحات شما توسط گوگل تأثیر می‌گذارند.

آیا باید یک آژانس سئو را انتخاب کنید؟

اگر تا به حال وب سایت خود را توسط یک متخصص سئو یا یک شرکت سئو ارزیابی نکرده اید، این یک فرصت عالی است. حداقل، شما متوجه خواهید شد که چه اشکالی در صفحات وب شما وجود دارد. سپس می توانید تصمیم بگیرید که چگونه به جلو حرکت کنید.

ناگفته نماند که اکثر شرکت های سئو یک بررسی رایگان سئو ارائه می دهند و با تکنولوژی امروز، این ارزیابی ها اصلا طول نمی کشد. برخی حتی آنی هستند.

شرکت سئو در تهران چه مزایای دارد؟

شرکت سئو در تهران از تجربه زیادی برخوردار است چرا که با انواع پروژه های کوچک و بزرگ سروکار دارد. این تجربه قطعا در پروژه شما نیز مفید خواهد بود.

چگونه بهترین شرکت سئو را شناسایی کنیم؟

سئو بر اساس صنعتی که در آن هستید کمی متفاوت عمل می کند. اصول یکسان باقی می مانند، بنابراین، خدمات سئو سایت ممکن است از شرکتی با شرکت دیگر متفاوت باشد. بهتر است برای انتخاب یک شرکت سئو حتما از استراتژی سئو آنها آگاه شوید.

یافتن بهترین شرکت سئو کار آسانی نیست. مطمئناً، می‌توانید «بهترین شرکت سئو» را جستجو کنید و روی نتایج برتر گوگل کلیک کنید، اما تضمین نمی‌شود که آنچه را که به دنبالش هستید به دست آورید.

هر آژانس سئو به مجموعه ای از راه حل های بازاریابی نیاز دارد که آنها را قادر می سازد حضور آنلاین شما را از طریق جستجو بهبود بخشند. همانطور که گزینه های خود را بررسی می کنید – خواه یک مشاور سئو ، فریلنسر یا آژانس باشند – در اینجا برخی از خدمات وجود دارد که باید به دنبال آنها باشید:

لینک بیلدینگ

این استراتژی سئو از تکنیک هایی مانند بازاریابی رسانه های اجتماعی و وبلاگ نویسی مهمان برای افزایش تعداد بک لینک های با کیفیت بالا استفاده می کند. بک لینک ها لینک هایی از سایر وب سایت ها به وب سایت شما هستند و هر چه بک لینک های باکیفیت بیشتری داشته باشید، گوگل وب سایت شما را ارزشمندتر می داند.

سئوی محلی

برخی از شرکت هایی که در زمینه سئو فعالیت می کنند، بیشتر فعالیت های خود را در یک حوزه خاص انجام می دهند. برای این مشاغل کوچک، سئوی محلی یک امر ضروری است. این استراتژی کمک می‌کند وقتی شخصی محصولات و خدمات محلی را در گوگل جستجو می‌کند، فروشگاه‌ها را پیدا کند.

تحقیق کلمات کلیدی

وقتی می خواهید بفهمید که مردم چگونه کسب و کار شما را در گوگل و بینگ پیدا می کنند، کاری را انجام می دهید که به آن “تحقیق کلمات کلیدی” می گویند. معمولاً شامل بررسی SERP با ابزارهای SEO – مانند Moz، Google Search Console، Ahrefs، Clearscope و غیره – برای کشف عبارات جستجویی است که ممکن است به مشتریان بالقوه منجر شود . هنگامی که این کلمات کلیدی را شناختید، می توانید کمپین های بازاریابی محتوا را برای رسیدن به هدف جستجوی مخاطبان هدف خود اجرا کنید.

بازاریابی محتوا

بدون تولید محتوا نمی توانید سئو داشته باشید. این کار پس از تحقیق کلمات کلیدی هنگامی که صفحات وب را با کلمات کلیدی هدف تازه کشف شده خود ایجاد می کنید، انجام می شود. با کمک یک تیم بازاریابی که شامل استراتژیست‌ها و تولیدکنندگان محتوا می‌شود، می‌توانید از بازاریابی محتوا برای قرار دادن خود در SERP با مقالات، پست‌های وبلاگ، ویدیوها و موارد دیگر استفاده کنید تا ترافیک وب‌سایت را از موتورهای جستجو به دست آورید.

سئو فنی

بیشتر استراتژی‌های سئو که در سئو داخلی و خارجی قرار می‌گیرند، برای انجام خوب به دانش فنی نیاز ندارند. اما دسته سومی از تکنیک‌های سئو وجود دارد که به عنوان «سئوی فنی» شناخته می‌شود که برای تکمیل آنها به دانش تخصصی بیشتری نیاز دارد. اینها تاکتیک‌هایی هستند که زیرساخت سایت شما را بهبود می‌بخشند و شامل مواردی مانند فایل‌های robots.txt، برچسب‌های متعارف برای صفحات تکراری، نقشه‌های سایت HTML و حتی تنظیمات سرعت صفحه می‌شوند.

متخصصان خوب سئو می دانند که چگونه از این استراتژی های فنی در میان بسیاری دیگر استفاده کنند تا مطمئن شوند که صفحات شما هم برای کاربران و هم برای موتورهای جستجو خوب کار می کنند.

طراحی وب سایت

افراد بیشتری از طریق موبایل به وب دسترسی دارند تا دسکتاپ، و هدف گوگل ارائه بهترین تجربه کاربری است. به همین دلیل است که طراحی وب سایت در حال حاضر بسیار کلیدی برای سئو است. امروزه، شرکت‌های برتر SEO می‌توانند بر توسعه وب وب‌سایت‌های اول تلفن همراه نظارت داشته باشند، بنابراین در همه انواع دستگاه‌ها به خوبی کار می‌کنند. از زمانی که گوگل ایندکس موبایل را معرفی کرد، طراحی سایت موبایل برای کسب و کارهایی که می خواهند رتبه خوبی داشته باشند به اولویت تبدیل شده است.

بهترین شرکت های سئو

چگونه بهترین شرکت های سئو را ارزیابی کنیم

نیازها و اهداف کسب و کار خود را بشناسید . توانایی بیان معیارها و اهداف کسب و کارتان به آژانس سئو کمک می کند تا بفهمد آیا می تواند به شما کمک کند یا خیر.

برخی از شرکت های بازاریابی در زمینه ها و صنایع مختلف سرآمد هستند و اگر بدانند شما چه چیزی از آنها نیاز دارید، در موقعیت بهتری قرار دارند تا به شما بگویند که آیا می توانند آن را ارائه دهند. ممکن است فکر کنید فقط به سئو نیاز دارید، اما پس از آن متوجه شوید که بهینه سازی تبدیل، بازاریابی ایمیلی و خدمات تولید سرنخ نیز می تواند به شما کمک کند. اگر اینطور است، ممکن است بخواهید یک آژانس بازاریابی اینترنتی با خدمات کامل را به جای یک شرکت بازاریابی خاص مانند یک شرکت SEO در نظر بگیرید.

به دنبال سابقه موفقیت باشید. سیگنال هایی وجود دارد که می توانید برای ارزیابی سابقه کاری آژانس به دنبال آنها باشید. مهم‌ترین آنها، گواهی‌های مشتریان گذشته برای نشان دادن سابقه مثبت در طول سال‌ها تجربه است.

مطالعات موردی روش های کار شرکت؛ و نمونه هایی از کمپین های سئو که برای کمک به کسب و کارهای مشابه شما استفاده کرده اند.

از پرسیدن سوال نترسید. برخی از صاحبان مشاغل در مورد خدمات سئوی یک شرکت سؤالات زیادی نمی پرسند زیرا می ترسند نادان به نظر برسند. اما درک اینکه برای چه چیزی پول می‌دهید، بخش عمده‌ای از تصمیم‌گیری برای انتخاب شرکت است. از پرسیدن سوال نترسید. این نیز یک راه عالی برای آزمایش خلق و خوی آژانس است. اگر فقط پس از چند سوال در مورد خدمات خود از شما ناامید شده اند، این یک پرچم قرمز است. آنها کسانی نیستند که شما بخواهید در درازمدت با آنها در تجارت باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *