افزایش رنک گوگل

آموزش افزایش رنک گوگل جهت سئو

افزایش رنک گوگل یکی از سخترین کار ها در سئو است ، اما ما همچنین اعتقاد داریم سرعت سئو کردن سایت کند است و ممکن است مدت ها طول بکشد تا قدرت یک دامنه و رتبه بندی صفحات به وجود بیاید.

افزایش رنک گوگل و سئو آرام ترین شکل بازاریابی است.

اما یک میانبر را جهت افزایش رنک گوگل پیش روی شما می گذاریم. البته در مطلبی دیگر درباره افزایش رنک سایت صحبت کردیم که پیشنهاد می شود آن را مطالعه کنید.

افزایش رنک گوگل

این مقاله یک راهنمای گام به گام برای بهبود رتبه بندی در گوگل با سرعت بیشتر است؛ این تاکتیک سریع سئو فرصت های زیادی برای افزایش رنک گوگل به وجود می آورد.

برای شروع افزایش رنک گوگل کلیدواژه ای را پیدا کنید که قبلا سعی در رتبه بندی کرده اید، اما رتبه بندی آن بالا نیست، اگر شما می توانید این عبارات را پیدا کنید، پس حتما می توانید صفحه مربوطه به آن را نیز پیدا کنید.

از شما یک سوال دارم به نظر شما بهترین مکان برای پنهان کردن بدن یک مرده کجاست؟

خوب مشخص است صفحه دوم گوگل (؛ ، هیچ کس نمی خواهد در صفحه دوم رتبه بندی شود، اما خبر خوب این است که قرار است یک صفحه دیگر بالا بروید.

برای شروع چک کنید کدام صفحه از سایت شما رتبه خوبی در گوگل دارد ، این همان صفحه ای است که قرار است شما را نجات دهد، البته انتظار ندارم اطلاعاتتان دقیق باشد. شما فقط به دنبال سرنخ ها باشید.

حالا می خواهیم ببینیم که صفحه مربوط به چه صورت بهینه شده است. عبارت کلیدی در صفحه چند بار تکرار شده؟ حتی این را هم چک کنید که آیا عنوان در URL و یا در توضیحات متن نیز وجود دارد.

اگر عبارت کلیدی در عنوان ها و بدنه متن وجود ندارد، این صفحه در واقع بهینه نشده است و رتبه بندی گوگل به صورت تصادفی بوده است.

هشدار: قبل از انجام هر کاری مطمئن شوید که این صفحه قبلا برای عبارات دیگر رتبه بندی نشده باشد؛ این تغییرات ممکن است به یک عبارت دیگر آسیب برساند.

اگر صفحه فوق برای یک عبارت دیگر رتبه بندی شده باشد، حجم کلیدواژه را در Planner Keyword Keyword بررسی کنید؛ آیا عبارت کلیدی پر ترافیک و مهم است؟ آیا این یک عبارت مرتبط است که ممکن است ترافیک هدفمند تری را به ارمغان بیاورد؟

همه چیز در بهینه سازی موتور جستجو بحث ارتباط است؛ بیاید ارتباطات این صفحه را بیشتر کنیم.

در حالت ایده آل، عبارت کلیدی هدف در ابتدای عنوان ظاهر می شود ، این عنوان همان تگ <h1> موجود در بدنه محتوا است.

از عبارت کلیدی چندین بار در بدنه متن استفاده کنید ، تعداد متن صفحه را بالا ببرید ، تعداد خاصی از فرکانس کلمه کلیدی مد نظر نیست ، اما صفحات با رتبه بالا معمولا 1500 تا 2000 کلمه دارا هستند؛ به یاد داشته باشید، گوگل متن را دوست دارد.

اگر صفحه شما 1500 کلمه داشته باشد، احتمال دارد که 8 تا 12 بار تکرار عبارت کلیدی طبیعی باشد.

سعی کنید به جای تکرار بی مورد کلیدواژه هدف از عبارات شبیه به عبارت کلیدی هدف استفاده کنید مثلا به جای سئو بنویسید ( بهینه سازی سایت برای موتور جستجو )

موتورهای جستجو بیشتر به دنبال موضوعات، معنا و قصد، به جای کلمات و عبارات هستند. همانطور که گوگل باهوش تر می شود، به معنی «معناشناسی» بیشتر از یک رشته از حروف توجه می کند.

اگر قصد افزایش رنک گوگل در رتبه بندی را دارید ، پس سعی کنید بهترین صفحه را در اینترنت برای آن موضوع ایجاد کنید؛ سعی نکنید یک ربات را فریب دهید سعی کنید به مردم کمک کنید اطلاعاتی را که میخواهند پیدا کنند.

به دنبال راه هایی برای ایجاد صفحه عالی باشید؛ جزئیات را اضافه کنید مثالها را اضافه کنید ، لینک به سایر صفحات داخلی که رتبه دارند را فرامشو نکنید؛ حتما عکس و حتی یک ویدیو اضافه کنید،  فقط کلمات کلیدی را اضافه نکنید ، به هر طریق که می توانید صفحه را بهبود دهید.

چند روز صبر کنید و رتبه بندی خود را بررسی کنید ، در تجربه من، چند تغییر کوچک می تواند تاثیر بزرگی در رتبه بندی داشته باشد، به ویژه اگر صفحه به خوبی بهینه سازی شده باشد.

افزایش رنک گوگل

برای افزایش رنک گوگل تلفن های هوشمند را دست کم نگیرید

در طول دهه گذشته، رایانه های ما سریعتر و پیشرفته تر شده اند، تلفن های ما پیشرفت کرده اند، مثلا آیفون X سریعتر از بسیاری از رایانه های موجود عمل می کند، قدرت ماشین های کوچک در دست ما به آرامی توسط موتورهای جستجو به طور روزانه و مرتب استفاده می شود.

پایبندی به قدرت رو به رشد دستگاههای دست ما و قابلیت تشخیص صدا به طور باورنکردنی افزایش یافته است، در حال حاضر در نقطه ای قرار داریم که در زبان هایی مانند انگلیسی و فارسی دستورات صوتی را می توان به طور قابل اعتماد مورد استفاده قرار داد تا دستگاه های ما کاری که دستورش را میدهیم به انجام برسانند.

یکی از مواردی که ما می توانیم وظیفه آن را به دستگاه های تلفن همراه بدهیم و تلفن های همراه به خوبی آن را انجام دهند جستجو کردن است.

جستجوی صوتی همه چیز را  در سئو تغییر می دهد

ما نمی توانیم به شما بگوئیم که چگونه بسیاری از افراد با صدا جستجو می کنند؛ اکثر مردم در حال حاضر از جستجوی صوتی به عنوان روش اولیه جستجوی خود استفاده نمی کنند، اما موتورهای جستجو برای نتایج جستجوی صوتی بهینه سازی شده اند و در حال حاضر این کار را انجام می دهند؛ از آنجا که موتورهای جستجو برای نتایج صوتی بهینه سازی شده اند، تمام جستجو ها به دلیل جستجوی صوتی در حال تغییر است.

نکته برجسته ای که جستجوگرها در تلاشند به آن دست یابند ، نمونه ای ساده از نحوه جستجو صوتی است؛ سئو برای این قطعه ها صوتی نیاز به تاکتیک های قدیمی به همراه چیزهای جدید دارد.

علاوه بر جستجوی صوتی و تمرکز گوگل بر روی آن، بیشترین تغییر برای گوگل نحوه جستجو کردن چیزی است؛ به طور کلی چند فناوری جدید و روش جدیدی برای نگاه کردن به وب

ما پیش از این در مورد در اولویت قرار دادن موبایل برای اولین بار نوشته ایم، اما ایده اصلی ساده است: گوگل در حال تغییر نحوه نمایش سایت شما است.

همانطور که قبلا سایت خود را ریسپانسیو کردید و یک سایت سازگار با تلفن همراه ساختید. هر محتوایی که در سایت تلفن همراه شما قابل دسترس نیست، برای رتبه بندی شما حساب نمی شود.

هنوز مشخص نیست که این روند چگونه انجام می شود. گوگل می گوید آنها قبلا آن را در نسخه آزمایشی قرار می دهند ، اما همچنین گوگل می گوید سایت هایی که برای جستجوی صوتی آماده نیستند، نباید صدمه ببینند. صرف نظر از این، سایت شما باید به خوبی و سریع در تلفن همراه کار کند، بنابراین اگر اینطور نیست، اولویت شما برای افزایش رنک گوگل خواهد بود.

AMP

اگر درباره AMP نشنیده اید، چند پست در این سایت را از دست داده اید. من پیشنهاد می کنم شروع به خواندن کنید تا بدانید AMP چیست و چرا مهم است.

گوگل زمان زیادی را صرف آموختن AMP می کند. من انتظار ندارم که سایت های عادی هر کاری را به سرعت انجام دهند، اما اطمینان حاصل کنید که شما با آخرین اخبار مربوط به AMP آشنایی دارید.

داده های ساختاری: JSON + LD و Schema.org

در کنار AMP، گوگل اطلاعات بیشتری از ساختار داده “پروفایل ها” پر می کند. با توجه به ساختار داده schema.org، گوگل در تلاش است تا وب را بهتر درک کند.

محتوا هنوز پادشاه است

در حالی که تمام تغییرات فنی بالا برای جستجوگرها اهمیت دارد و شما باید قطعا به آنها توجه داشته باشید، محتوا هنوز چیزیست که باعث افزایش رنک گوگل می شود.

گوگل در بیان های خود گفته است که همواره رضایت کاربران خود را در اولویت قرار می دهد و این گفته می تواند روال سئو را در آینده نشان دهد که به سمت کاربرپسندی هر چه بیشتر سایت حرکت می کند. در واقع هر چه ما بتوانید سایت خود را کاربرپسندتر کنیم و ترافیک بیشتری را به سمت سایت خود هدایت کنیم می توانیم افزایش رنک گوگل قوی داشته باشیم.

کاربرپسند بودن سایت در افزایش رنک گوگل

اینکه سایت شما کاربرپسند باشد و بتواند کاربران بیشتری را به سمت خود جذب کند در واقع روند رو به جلویی را در افزایش رنک گوگل مشاهده خواهید کرد. رفتار کاربران مورد آنالیز قرار می گیرد. اینکه کاربران پس از ورود به سایت بلافاصله سایت شما را ترک کنند پس در واقع شما نمره منفی را در پروسه سئو خود دریافت می کند. کاربرپسند بودن سایت موجب می شود که کاربران تمایل به بازگشت دوباره به سایت شما را نشان دهد و در واقع برند شما در ذهن کاربر هک می گردد.

ترافیک سایت در افزایش رنک گوگل

ترافیک موجود در سایت نیز به عنوان المان تاثیرگذاری در روند افزایش رنک گوگل مطرح می شود. اگر شما ترافیک بالایی را به سمت سایت خدو هدایت کنید پس در واقع به گوگل می فهمانید که سایت شما معتبر است و این اعتبار موجب اعتماد گوگل و در نتیجه افزایش رنک گوگل شما می شود.

وب برندینگ در افزایش رنک گوگل

وب برندینگ و برندسازی اینترنتی موجب می شود که افراد به واسط نام برند شما وارد سایت شوند و در واقع برند خود و نیز خدمات خود را در محیط وب به دیگران می شناسانید و این امر موجب افزایش ترافیک سایت شما می شود و در نتیجه امر در افزایش رنک گوگل روند مثبتی را خواهید داشت.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *