سئو 2018 در سال جدید

سئو 2018 به زودی در سال 2018 فرا میرسد و مردم شروع می کنند به پرسیدن اینکه در سئو 2018 چه چیزی جدید است؟ ما باید با تغییر در جستجو و به طور کلی سئو 2018 کاری کنیم؟

در این پست، من ( مجید صالح پور ) خلاصه بزرگترین تغییرات در سئو جدید و آنچه شما باید در حال کار بر روی آینده جستجوی انجام دهید صحبت می کنم.

سئو 2018
سئو 2018

در طول دهه گذشته، رایانه های ما سریعتر و پیشرفته تر شده اند، تلفن های ما پیشرفت کرده اند، مثلا آیفون X سریعتر از بسیاری از رایانه های موجود عمل می کند، قدرت ماشین های کوچک در دست ما به آرامی توسط موتورهای جستجو به طور روزانه و مرتب استفاده می شود.

پایبندی به قدرت رو به رشد دستگاههای دست ما و قابلیت تشخیص صدا به طور باورنکردنی افزایش یافته است، در حال حاضر در نقطه ای قرار داریم که در زبان هایی مانند انگلیسی و فارسی دستورات صوتی را می توان به طور قابل اعتماد مورد استفاده قرار داد تا دستگاه های ما کاری که دستورش را میدهیم به انجام برسانند.

یکی از مواردی که ما می توانیم وظیفه آن را به دستگاه های تلفن همراه بدهیم و تلفن های همراه به خوبی آن را انجام دهند جستجو کردن است.

جستجوی صوتی همه چیز را  در سئو تغییر می دهد

ما نمی توانیم به شما بگوئیم که چگونه بسیاری از افراد با صدا جستجو می کنند؛ اکثر مردم در حال حاضر از جستجوی صوتی به عنوان روش اولیه جستجوی خود استفاده نمی کنند، اما موتورهای جستجو برای نتایج جستجوی صوتی بهینه سازی شده اند و در حال حاضر این کار را انجام می دهند؛ از آنجا که موتورهای جستجو برای نتایج صوتی بهینه سازی شده اند، تمام جستجو ها به دلیل جستجوی صوتی در حال تغییر است.

نکته برجسته ای که جستجوگرها در تلاشند به آن دست یابند ، نمونه ای ساده از نحوه جستجو صوتی است؛ سئو برای این قطعه ها صوتی نیاز به تاکتیک های قدیمی به همراه چیزهای جدید دارد.

تغییرات سئو و گوگل در سال 2018

علاوه بر جستجوی صوتی و تمرکز گوگل بر روی آن، بیشترین تغییر برای گوگل نحوه جستجو کردن چیزی است؛ به طور کلی چند فناوری جدید و روش جدیدی برای نگاه کردن به وب

ما پیش از این در مورد در اولویت قرار دادن موبایل برای اولین بار نوشته ایم، اما ایده اصلی ساده است: گوگل در حال تغییر نحوه نمایش سایت شما است.

همانطور که قبلا سایت خود را ریسپانسیو کردید و یک سایت سازگار با تلفن همراه ساختید. هر محتوایی که در سایت تلفن همراه شما قابل دسترس نیست، برای رتبه بندی شما حساب نمی شود.

هنوز مشخص نیست که این روند چگونه انجام می شود. گوگل می گوید آنها قبلا آن را در نسخه آزمایشی قرار می دهند ، اما همچنین گوگل می گوید سایت هایی که برای جستجوی صوتی آماده نیستند، نباید صدمه ببینند. صرف نظر از این، سایت شما باید به خوبی و سریع در تلفن همراه کار کند، بنابراین اگر اینطور نیست، اولویت شما برای سئو در جستجوگرها سال 2018 خواهد بود.

AMP

اگر درباره AMP نشنیده اید، چند پست در این سایت را از دست داده اید. من پیشنهاد می کنم شروع به خواندن کنید تا بدانید AMP چیست و چرا مهم است.

گوگل زمان زیادی را صرف آموختن AMP می کند. من انتظار ندارم که سایت های عادی هر کاری را در سال 2018 به سرعت انجام دهند، اما اطمینان حاصل کنید که شما با آخرین اخبار مربوط به AMP آشنایی دارید.

داده های ساختاری: JSON + LD و Schema.org

در کنار AMP، گوگل اطلاعات بیشتری از ساختار داده “پروفایل ها” پر می کند. با توجه به ساختار داده schema.org، گوگل در تلاش است تا وب را بهتر درک کند.

محتوا هنوز پادشاه است

در حالی که تمام تغییرات فنی بالا در سال 2018 برای جستجوگرها اهمیت دارد و شما باید قطعا به آنها توجه داشته باشید، محتوا هنوز چیزیست که شما را رتبه بندی می کند.

آپسئو موفقیت شما را در سال 2018 آرزو می کند.

Rate this post
سئو 2018
فهرست مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *