راه های تهیه بک لینک

راه های تهیه بک لینک چیست؟ راهنمای کامل

راه های تهیه بک لینک چیست؟ چگونه می توان بک لینک های باکیفیت ایجاد کرد؟ چه تعداد بک لینک برای سئو مناسب است؟ با آپسئو همراه شوید تا راهنمای کامل راه های تهیه بک لینک را بدانیم.

بک لینک‌ها یکی از عوامل مهم در سئو سایت هستند. آنها به موتورهای جستجو کمک می‌کنند تا اعتبار و اهمیت یک وب‌سایت را ارزیابی کنند. به همین دلیل است که افراد به دنبال راه‌هایی برای کسب بک لینک هستند.

رپرتاژ: یکی از راه های تهیه بک لینک

رپرتاژ خبری یکی از راه های تهیه بک لینک است. با درج یک خبر در یک سایت پرترافیک و معتبر، می توانید به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید و اعتبار وب سایت خود را افزایش دهید. همچنین، می توانید با قرار دادن بک لینک در خبر، رتبه وب سایت خود را در موتورهای جستجو بهبود بخشید.

فروم ها و انجمنهای گفتگو چگونه در بک لینک سازی کمک می کنند؟

فروم ها در بک لینک سازی

فروم ها و انجمن ها یکی از راه های تهیه بک لینک هستند. با عضویت در این سایت ها، می توانید در بحث ها شرکت کنید و پیوندهایی به وب سایت خود ارائه دهید. این کار به شما کمک می کند تا اعتبار وب سایت خود را افزایش دهید و رتبه آن را در موتورهای جستجو بهبود بخشید.

هنگام استفاده از فروم ها و انجمن ها برای ایجاد بک لینک، چند نکته را باید در نظر بگیرید:

  • در فروم ها و انجمن هایی که مرتبط با کسب و کار شما هستند عضو شوید.
  • در بحث ها شرکت کنید و محتوای با کیفیت ارائه دهید.
  • پیوندهای خود را به طور طبیعی و در متن مناسب قرار دهید.
  • از پیوندهای زیاد و اسپم خودداری کنید.

با رعایت این نکات، می توانید از فروم ها و انجمن ها برای ایجاد بک لینک های موثر استفاده کنید که به شما در بهبود رتبه وب سایت شما کمک می کند.

ویژگی فروم ها در تهیه بک لینک چیست؟

فروم ها در آی پی های مختلف هستند، به این معنی که شما می توانید از دامنه های مختلف که در آی پی های مختلف هستند بک لینک تهیه کنید. این امر می تواند به بهبود تنوع بک لینک های شما کمک کند، که برای سئو شما مهم است.

فروم ها همچنین زنده و فعال هستند، به این معنی که کاربران زیادی وجود دارند که در آنها شرکت می کنند. این امر می تواند به افزایش ترافیک وب سایت شما و همچنین رتبه آن در موتورهای جستجو کمک کند.

وبلاگ سازی در تهیه بک لینک

وبلاگ سازی در تهیه بک لینک

وبلاگ سازی یکی از راه های تهیه بک لینک است که می تواند بدون صرف هزینه انجام شود. وبلاگ ها می توانند به شما کمک کنند تا اعتبار و رتبه وب سایت خود را در موتورهای جستجو بهبود بخشید.

هنگام ایجاد یک وبلاگ، مهم است که نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • در مورد موضوعی که مرتبط با کسب و کار شما است و مورد علاقه مخاطبان شما است، وبلاگ بنویسید.
  • محتوای با کیفیت ارائه دهید که مفید، آموزنده و جذاب باشد.
  • از کلمات کلیدی هدف خود در محتوای خود استفاده کنید.
  • از پیوندها به صفحات دیگر وب سایت خود در محتوای خود استفاده کنید.
  • از پیوندها به سایر وب سایت های معتبر در محتوای خود استفاده کنید.

با رعایت این نکات، می توانید از وبلاگ خود برای ایجاد بک لینک های موثر استفاده کنید که به شما در بهبود رتبه وب سایت شما کمک می کند.

  • سعی کنید وبلاگ خود را به طور منظم به روز کنید.
  • از تصاویر و ویدیوهای جذاب در محتوای خود استفاده کنید.
  • از شبکه های اجتماعی برای تبلیغ وبلاگ خود استفاده کنید.
  • از همکاری با سایر وب سایت ها برای تبلیغ وبلاگ خود استفاده کنید.

خرید بک لینک در سئو سایت

خرید بک لینک که به واسط صرف هزینه برای مدت یک ماه ، سه ماه و یا مدت زمان بیشتر میسر می گردد این فرصت را به شما می دهد که با صرف هزینه ، بک لینک خود را در سایت های معتبر داشته باشید و به واسط آن اثرگذاری در سئو سایت را منجر نمایید.

بک لینک

نحوه ساخت بک لینک

نحوه ساخت بک لینک در این آموزش سئو به شما کمک می کند ابتدا لینک های بد و لینک های خوب را تشخیص دهید سپس نحوه ساختن بک لینک در سال 2019 را آموزش خواهد داد؛ هر استراتژی که شما بخوانید قبلا تست شده است.

اکثر افرادی که قصد سئو سایت دارند قبل از ایجاد یک پایه قوی اول سراغ بک لینک می روند ، ایجاد و ساخت یک بنیان قوی (وب سایت بهینه سازی شده) باعث می شود که لینک سازی شما موثر باشد.

بنابراین، قبل از رفتن به سراغ بک لینک، اول ساختار استاندارد سایت خود را آماده کنید.

اصلاح مسائل فنی سایت / UX

ایراد در مسائل فنی می تواند به تجربه کاربر (UX) آسیب برساند و UX با عملکرد SEO (یا عدم آن) مرتبط است.

برخی از مسائل فنی / UX سایت

سرعت بارگیری سایت (با استفاده از Insights PageSpeed ​​Google )
سازگاری با تلفن همراه (با استفاده از بررسی موبایل گوگل )
محتوای تکراری (از Siteliner استفاده کنید )
خطاهای کانونیکال
دادههای متا کپی
استفاده نادرست از دستورالعمل (noindex، nofollow، و غیره)
اینترنال لینک

رفع مشکلات مربوط به خطاهای 404

باور کنید یا نه صفحات 404 یک سایت را مانند یک کشتی قرق می کنند ، این را بارها در پروژه های مختلف سئو دیدم ، بحث های زیادی وجود دارد که آیا PageRank از طریق کد 302 هدایت می شود یا خیر ، برای سالهای زیادی، سئو کارها (از جمله خودم) همیشه اعلام کرده ایم که شما باید 302 را به 301 تغییر دهید ، این بحث هنوز موضع من است.

از صدها آزمون سئو که من انجام دادم، چند وب سایت را با استفاده از 302 انجام دادم ، در بیشتر موارد در 302 چیزی اتفاق نیفتاد.

شما می توانید از کنسول جستجوی گوگل برای پیدا کردن صفحات 404 استفاده کنید ، فراموش نکنید ریدایرکت صفحات به صفحات نامرتبط ، صفحات رتبه دار مقصد را پایین می کشد.

ایجاد یک سایت با معماری قوی

ایجاد یک سایت با معماری هوشمند ، بهترین راه برای به دست آوردن بیشترین ایندکس و اعتبار در سایت است.

به جای تلاش برای به دست آوردن لینک به صفحات غیر مرتبط (صفحه اصلی، صفحات بی ارزش، صفحات محصول، و غیره)، سعی کنید از روش معکوس استفاده کنید ، به صفحات با ارزش لینک بزنید.

اول ببینید دارایی های ارزشمند چه چیزی هستند ، یک دارایی قابل لینک معمولا یک پست وبلاگ یا صفحه ای است که به صورت اطلاعات مفید می باشد.

به عنوان مثال، همین پستی که در وبلاگ ما در آپسئو است و شما در حال خواندن آن هستید ، دارایی قابل پیوند است. این صفحه طوری طراحی شده که آموزش سئو را به علاقه مندان می دهد و با ارزش ترین صفحه ما است.

حال اگر مطمئنید وب سایت شما پایه ای قوی دارد پس وقت آن است که شروع به ساختن بک لینک کنید.

یک لحظه صبر کن.

شما باید درک روشنی از اینکه چه بک لینکی با کیفیت است داشته باشید.

شاخص کیفیت Backlink

1. ارتباط

شما باید برای دریافت بک لینک به دنبال سایت های مربوط به سایت خودتان باشید ، اما گرفتن 100٪ بک لینک مرتبط برای هر لینک تنها یک رویا است ، به همین دلیل من چارچوب Relevancy Pyramid را برای اولویت بندی فرصت های بک لینک پیشنهاد می دهم.

سطح اول: 100٪ Relevancy

من یک فرصت پیدا کردم که مربوط به یک سایت افزایش الکسا بود ، این سایت تمرکز زیادی بر روی ارسال بازدید ترافیک مصنوعی بر روی سا ت ها بود ، هر چند من با کارشان موافق نبودم اما به نظطر میرسد صفحاتی درباره این داستان خنده دار دارد که الکسای خوب سئو بهتری را به ارمقان می آورد ، مهم نیست آن سایت موافقت کرد یک رپورتاژ در آن سایت بزنم .

همانطور که خواندید به دست آوردن بک لینک 100٪ مرتبط چندان دور از دسترس نیست. به ویژه در کار پر رقابت ما یعنی سئو سایت صادق است. به این دلیل که خیلی ها دوست دارند در این بیزینس پر رونق وارد شوند.

سطح دوم: 75٪ Relevancy

تمام فرصت هایی که مربوط به 75٪ هستند، نام گذاری کنید. در این اولویت سایت هایی با محتوای بازاریابی و مخلوطی از پست های سئو نیز مناسب است.

سطح سه: 50٪ Relevancy

در مرحله سوم، شما باید بر روی تمام فروم ها و سایت هایی که بر هر نحوی درباره سئو صحبت می کنند تمرکز کنید ، خوشبختانه سایت های این دسته نامحدود هستند ؛ پیشنهاد می کنیم در این مرحله الویت با وبلاگ ها باشد.

به احتمال زیاد یک سال طول می کشد تا تمام فرصت های موجود در این سطح در اختیار شما قرار بگیرد. ( صبور باشید ، حتی آب کردن شکم هم سریع تر از این نمی شود )

مرحله چهارم: 25٪ Relevancy

در مرحله چهارم، شما باید بر روی “سایت های خارجی مرتبط با سئو ” تمرکز کنید.

وب سایت های بی شماری درباره “سئو” به طور کلی وجود دارد. اما، شما همچنین می توانید به سایتهایی مه درباره بازاریابی ، افزایش رنک ، الکسا ، و وبلاگ های تولید محتوای ترفند های وردپرس و سئو هستند تمرکز کنید.

درجه پنج: 0٪ Relevancy

در مرحله پنج، شما بر روی فرصت های “عمومی” بیشتری تمرکز می کنید ، البته نه برای بک لینک برای مطالعه عمومی و اختصاص دادن زمانی برای مطالعه (;

در مرحله پنجم سایت های خبری مانند تاب ناک ، فارس نیوز اهداف این سطح را خواهند داشت.

بک لینک Relevancy محلی

دریافت بک لینک مربوط به جغرافیا سایت محل ارائه خدمات هدفمند هستند. به همین دلیل است که شما باید این فرصت ها را Pyramid اولویت بندی کنید.

پریامید Relevancy محلی

سطح اول: 100٪ جغرافیایی و تقریبا مرتبط

بالقوه ترین گزینه های شما در اینجا قرار می گیرد. این به این دلیل است که آنها باید هر دو ارتباط را داشته باشند یکی نقاط خاص و دیگری محتوای مربوط ، نادر است ، اما با ارزش است.

سطح دوم : 100٪ جغرافیایی هدفمند

در مرحله دوم ، شما تلاش های خود را بر روی فرصت های مربوط به نزدیک آدرستان تمرکز می کنید ، مثلا ما سعی می کنیم شرکت ها و سایت هایی که آدرسشان نزدیک به ولنجک می باشد تمرکز کنیم ، مثل زعفرانیه ، سعادت آباد و نیاوران

2. اعتبار

سایت قوی تر، نتایج بهتر ، از آنجا که گوگل دیگر رتبه PageRank را به روز نمی کند، باید روی معیارهای شخص ثالث تکیه کنید ، هیچ یک از این ابزارهای شخص ثالث کامل نیستند، اما این کار را انجام خواهند داد.

من توصیه می کنم که فرصت ها را با استفاده از تمام گزینه های موجود تجزیه و تحلیل کنید.

معیارهای شخص ثالث مانند Domain Rating (Ahrefs)، Flow Trust (Majestic) و Domain Authority (Moz) همه می توانند مورد استفاده قرار گیرند.

بنابراین، اگرچه یک وب سایت ممکن است به نظر برسد که بر روی سطح قابل اعتماد باشد، وقتی عمیق تر بررسی می شود، کاملا خطرناک است ، تمام ابزارهایی که در بالا ذکر شد، این کار را انجام خواهند داد.

3. ترافیک

اگر به دنبال دستیابی به بک لینک هستید با هدف هدایت ترافیک را به وب سایت خود کلا فراموش کنید ، هدف شما باید برای دریافت لینک ها در وب سایت با ترافیک واقعی باشد.

بیشترین تمرکز را برای گرفتن لینک ها در وب سایت هایی کنید که دارای استانداردهای بالایی در تولید محتوا هستند.

4. کیفیت لینک خروجی

وبسایت هایی با دستورالعمل های محتوایی قوی کار می کنند فقط به منابع مربوط لینک خواهند شد. شما لینک خود را برای «سایت با کیفیت» آماده کنید.

لینک های مضر AVOID

لینکهایی خاص وجود دارند که هرگز نباید سایت شما لینک کنند ، اگر تصمیم به استفاده از این لینک ها دارید، فقط خود را معرض خطر ابتلا به مجازات بسیار بیشتر می کنید.

من نمیخواهم شما فکر کنید من حدس می زنم ، این یک واقعیت است که این لینک ها می توانند شما را مجازات دستی یا مجازات الگوریتمی کنند.

سایت های فروش بک لینک

شما می توانید به هر انجمن سئویی که می خواهید بروید و لینک های آن هارا بخرید ، این نو سایت ها اغلب خدمات خود را به عنوان “فروش بک لینک سه ماهه و 6 ماهه” تبلیغ می کنند. اما این دروغ است ، هنگامی که شما در یک سایت غیر مرتبط و یا فروش بک لینک انبوه شبکه ای تبلیغ می کنید در واقع دارید خود را دار میزنید.

در جریان باشید هر سایتی که از این لینک ها استفاده کند از بین میرود.

لینک زدن در نظرات وبلاگ ها

این ها برخی از ارزان ترین گاهی مجانی ترین لینک هایی هستند که می توانید آنها را خریداری کنید. آنها همچنین دستور العمل کامل برای فرود مجازات هستند.

این نوع وبلاگ ها مقدار زیادی از لینک های خروجی + لینک های بی اهمیت + لینک های خروجی به “سایت های بد” (قمار، دارو، پو.ر.نو، و غیره) = بک لینک backlink سمی

بک لینک زدن در ستون کناری سایت ها

من قبول میکنم که backlinks ستون کناری و پاورقی میتوانند کار کنند، اما آنها نیز خطرناک هستند.

همانطور که می دانید لینک های مجزا از محتوا مانند لینک های پرداخت شده دیده می شوند و گوگل در مورد آن ها حساس است .

بک لینک های خودکار

به عنوان یک قاعده کلی، باید از ابزار ایجاد پیوند خودکار در سطح اول جلوگیری کنید ، برخی از این نرم افزارها شامل GSA، Ultimate Demon و SENuke هستند.

این نرم افزارها سیستم عامل های اسپم محسوب می شوند و احتمالا سایت شما مجازات می شود.

برای دریافت بک لینک وقت خود را در انجمن ها بگذارید

انجمن های زیادی وجود دارند که هنوز به لینک های امضا اجازه درج بک لینک می دهند، این لینکها با ارزش هستند، زیرا در موارد بسیاری مرتبط هستند چون شماخودتان محتوای مربوط را ایجاد می کنید.

برای جلب اعتماد و ارزشمند بودن در انجمن ها تعداد پست هایتان را افزایش دهید و دوستان خود را اضافه کنید.

یک موضوع را شروع کنید ، شروع کردن موضوعاتی که پر طرفتدار هستند راهی عالی برای ایجاد اعتبار در انجمن است.

خوب، اکنون شما ممکن است بپرسید که منظور از انجام این همه چیست؟

هدف این است که میزان لینک های داخلی را که روی صفحه پروفایل شما قرار دارد را افزایش دهید.

این قدرت را در اختیار انجمن ها قرار می دهد. در نتیجه آن قدرت صفحه پروفایل شما در انجمن را قدرتمند و اعتبار لینک شما را افزایش می دهد.

اگر شهرت خوبی در فروم داشته باشيد، می توانيد مطالب دارای لینک خروجی خود را بدون هيچ نگرانی یا ممنوعيت به اشتراک بگذاريد.

ترفند ادغام بک لینک

تکنیک ادغام بک لینک یعنی یافتن دامنه منسوخ مربوطه و هدایت 301 به سایت شما ، این مفهوم ساده است:

شما فقط کافی است دامنه های رها شده یا منقضی شده و آزاد شده کسب و کار مربوطه خود را پیدا کنید و به سایت خودتان ریدایرکت کنید نکته مهم این است که دامنه منقضی شده 100٪ مربوط باشد.

این دامنه ها سخت پیدا می شوند ، اما ما در بالا ثابت کردیم هر چیز غیر ممکنی ممکن است و ارزشش را دارد.

لینک های کلاه خاکستری

من از تکنیک های کلاه خاکستری دوری می کنم.

نکته: اگر مسیر بک لینک کلاه خاکستری را انتخاب می کنید، احتمال وقوع مجازات را افزایش می دهید.

هیچ کدام از این تاکتیک ها بی خطر نیستند اما من در وبسایت هایی که مجاز به استفاده از آنها هستند استفاده می کنم.

اگر خطر زیادی وجود دارد، پس چرا من به شما نشان می دهم؟

دلیل این است که بسیاری از این تکنیک ها به خوبی کار می کنند.

این تکنیک ها برای چه افراد بهتر است؟

کسانی که می خواهند بدون ایجاد محتوای عالی رتبه بندی شوند
کسانی که اهمیت نمی دهد که سایتشان مجازات شود

فقط یک دامنه منقضی را خریداری نکنید ، سعی کنید دامنه هایی را پیدا کنید که معانی مربوط به جریان های اعتماد را در خود داشته باشند ، این همیشه امکان پذیر نخواهد بود، اما صبر داشته باشید.

گرفتن یک لینک از یک دامنه مربوطه از چندین دامنه نامناسب قوی تر است.

در اینجا دو ابزار مورد علاقه من برای پیدا کردن دامنه های منقضی شده به شما معرفی می کنم

Freshdrop
DomCop

برخی از گزینه های دیگر عبارتند از: ExpiredDomains.net و Moonsy.

اگر کاربر را دوست داشته باشید، گوگل را به شما پیشنهاد میکنیم.

من وقت زیادی را صرف تلاش برای کشف چگونگی «فریب دادن» یا دستکاری گوگل کردم.

من نمی توانم به عقب برگردم ، اما درس مهمی آموختم:

برای ساختن یک کسب و کار واقعی، باید روی تجربه خوب کاربر تمرکز کنید.

کاربران خوشحال بازاریاب شما هستند.
کاربران شاد به شما لینک های خوب می دهند.
کاربران خوشحال محتوای شما را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارند.
کاربران خوشحال به وب سایت شما باز می گردند.

اجازه دهید به شما نشان دهم که چگونه با استفاده از روش کاربر محور، بک لینک های خود را کسب کنید:

یادتان باشد اگر کاربران سایت شما را دوست ندارند، گوگل هم نخواهد داشت.

تمرکز شما نباید بر روی دستکاری الگوریتم ها باشد.

یک وب سایت که 100٪ تلاش را برای لذت بردن کاربر از سایت به ارمغان می آورد،بک لینک ها را کسب خواهد کرد.

خوب چند مورد مهم را برای به دست آوردن بک لینک توسط کاربران را در آموزش سئو ارائه خواهم کرد.

تولید محتوای با کیفیت برای دریافت بک لینک

این درست است که بیشتر محتوای شما باید بر کلمه کلیدی تمرکز داشته باشد.

اما به موتور جستجو اجازه ندهید که چه نوع محتوایی را تولید کنید در واقع شما تعیین کنید.

تا زمانی که قصد کمک به کسی دارید، ارزش وب سایت شما بهبود خواهد یافت.

یک سایت که لیاقت اول شدن در گوگل را داشته باشد به این فکر می کند چه چیزی می تواند انجام دهد تا متفاوت و منحصر دیده شود.

محتوا منسوخ شده را بروز کنید این یک راه کار عالی است.

یک ایده عالی وجود دارد که برای اولین بار با شما به اشتراک می گذارم.

اگر دقت کرده باشید همیشه در کار خود سایت هایی وجود دارند که به نظر هیچ اصولی درباره سئو را رعایت نکرده اند و محتوای ناقص و کمی دارند ، اما در گوگل اول هستند ، این احتمالا به دلیل قدرت دامنه است ، اما این درواقع یک فرصت عالی است که با نقطه ضعف این جور سایت ها آشنا شوید ، شما باید سایت های این چنینی را با آنالیز کشف کنید و اگر می توانید محتوایی بهتر و غنی تر را تولید کنید ، شک نکنید گوگل شما را ترجیح می دهد.

محتوای شما باید خیلی خوب باشد تا حتی رقبای شما هم نتوانند آن را تولید کنند.

برخی سایت ها از محتویات نسبتا خوبی برخوردارند و رتبه بندی خوبی در صفحه اول گوگل دارند ، اما اطلاعات و تحقیق مناسبی در محتوا نداشته اند ، اگر صفحاتی مانند این را شناسایی کنید، می توانید با داده ها و تحقیقات عالی به آن ها غلبه کنید.

برخی توصیه های بصری در تولید محتوا

تصاویری زیبا را استفاده کنید (از تصاویر برای شکستن محتوای بلند استفاده کنید)
فونت سیاه در یک پس زمینه سفید (ساده تر برای خواندن / اصل رونویسی تایید شده)
عناصر طراحی سایت منحرف کننده نباشد. (محتوای شما مهمترین عنصر در صفحه هستند، اجازه ندهید طراحی سایت شما به نحوی باشد که آن ها را از بین ببرد.)

خبر خوب این است که اکثر مردم تنبل هستند.

هر روز نشستن و نوشتن سخت است.
دشوار است که در خارج از چهار چوب زندگی شخصی فکر کنید.
دشوار است که نا امید نشویم.

آیا Backlinks NoFollow خوب است؟

بک لینک های NoFollow خوب یا موثر نیستند زیرا آنها PageRank را انتقال نمی دهند. تنها زمانی مفید هستند که شما در حال دریافت ترافیک ارجاع یا فروش هستید.

بک لینک مورد نیاز است؟

کلید واژه مورد نظر خود را جستجو کنید ، 10 نتیجه برتر را مشاهده کنید ، سپس، کل دامنه های مرتبط ریشه را برای این نتایج به طور متوسط ​​محاسبه کنید. این میانگین هدف خوبی برای چند لینک است که شما نیاز به رتبه بندی دارید.

ایجاد چند بک لینک در هر روز امن است؟

شما فقط نیاز به نگرانی در مورد سرعت لینک در هنگام ایجاد لینک های مصنوعی داشته باشید. اگر شما از طریق تبلیغات و ارتقاء محتوا از بک لینک استفاده می کنید، لازم نیست نگران باشید.

5/5 – (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *