تولید محتوای طولانی برای سئو بهتر

تولید محتوای طولانی برای سئو بهتر

تولید محتوای طولانی ثابت کرده به بهبود رتبه بندی در نتایج جستجوی گوگل کمک می کند. اما محتوای طولانی چیست؟ چگونه می توان محتوای طولانی تولید کرد و معیارهای آن کدام است؟

محتوای طولانی چیست؟

محتوای طولانی در واقع مطلبی است که بیش از 2000 کلمه داشته باشد و به صورت مفصل به موضوعی بپردازد. بهتر است هر مطلب منتشر شده در یک وب سایت بیش از 2000 کلمه را شامل شود، مینیمم تعداد کلمات برای یک مطلب 1000 کلمه می باشد.

محتوای طولانی رتبه های بالاتری را در نتایج جستجو به دست می آورند

بررسی ها نشان می دهد، گوگل سایتهایی که محتوای طولانی دارند را ترجیح می دهد. مطالعه در همین زمینه نشان می دهد میانگین طول محتوا در 10 نتیجه برتر جستجو گوگل، پست های دارای رتبه برتر معمولاً بیش از 2000 کلمه هستند. این پست ها معمولاً مفصل ، آموزنده و موضوعی خاصی را به طور عمیق پوشش می دهند.

محتوای طولانی مدت زمان ماندگاری کاربر در سایت را افزایش می دهد

یک تصور غلط بین مردم رایج است که محتوای طولانی خسته کننده است و کسی آن را نمی خواند. این طرز فکر اشتباه مانع از تولید محتوای طولانی تر و بهتر شده است. شاید این ترفند در رسانه های اجتماعی، کار کند. اما در وب سایت شما ، نه.

هرچه محتوای ارائه شده شما طولانی تر باشد ، خواننده زمان بیشتری را برای خواندن در سایت شما صرف می کنند. Google از این زمان حضور کاربر به عنوان یک شاخص کیفیت و قابلیت اطمینان محتوا استفاده می کند. اگر مخاطب مدت زمان معقولی را در صفحه شما صرف کند ، گوگل رتبه سئو بالاتری را به شما پاداش می دهد.

محتوای طولانی موجب می شوند که کاربران زمان بیشتری را برای خواندن آن مقاله نیاز داشته باشند و لذا مدت طولانی تری در وب سایت شما می مانند و همچنین در برخی مواقع ممکن است که کاربران بخشی از مقاله را خوانده و برای مطالعه باقی آن مجددا به وب سایت شما مراجعه کنند که این امر می تواند بهبود چشم گیری هم در ترافیک وب سایت شما و هم در رتبه وب سایت شما در نتایج جستجو ایجاد کند.

تولید محتوای طولانی اصالت و اعتماد پذیری سایت را افزایش می دهد

تولید محتوای طولانی نه تنها موجب می شود که شما بتوانید کلیدواژه های بیشتری را استفاده کنید، بلکه این مطالب از لحاظ اطلاعات و دانش نیز غنی تر هستند که موجب می شود اصالت و اعتماد پذیری یک پست افزایش یابد؛ از این رو گوگل محتوای طولانی را نسبت به مقالات کوتاه تر و فشرده تر ترجیح می دهد و آنها را قابل اعتماد تر و مرتبط تر در نظر می گیرد.

از آنجایی که امروزه جستجوی عبارات کلیدی طولانی ، رواج یافته و الگوهای جستجو به این سمت سوق پیدا کرده اند، محتوای طولانی احتمال، شامل شدن مطلب مورد نظر کاربر را افزایش می دهند و لذا شانس وب سایت شما را برای قرار گرفتن در رتبه خوب در میان نتایج جستجو گوگل افزایش می دهند.

چگونه به تولید محتوای طولانی بپردازیم؟

زمانی که شما قصد دارید مقاله ای بنویسید که بتواند توجه بسیاری افراد را به خود جلب کند، باید پیش از نوشتن آن تحقیقات بسیاری انجام دهید و باید پیش از نوشتن مقاله اطمینان حاصل کنید که از تمامی جنبه های آن موضوع آگاهی کافی دارید و تمامی اطلاعات مرتبط لازم را جمع آوری کرده اید. اگر شما تحقیقات خوب و کاملی انجام دهید با حجم وسیعی از اطلاعات مواجه خواهید شد که جمع آوری تمامی این اطلاعات در یک مقاله منجر به ایجاد یک محتوای طولانی و جامع خواهد شد.

دقت کنید که همیشه مقاله خود را از لحاظ گرامری دقیق و صحیح بنویسید، مقالاتی که در آنها اشتباهات گرامری و یا املایی وجود داشته باشد در کاربر این حس را ایجاد می کنند که این مقاله صلاحیت کافی نداشته و شخصی که آن را نوشته دقت و مطالعه کافی را چاشنی آن نکرده است.

یک محتوای طولانی خوب باید علاوه بر جامع بودن از لحاظ گرامری نیز کاملا صحیح و بی اشکال باشد.

با اضافه کردن محتوا به مطالب قبلی وبلاگ خود را دائما به روز رسانی کرده و بهبود دهید

بهبود دادن وبلاگ یک وب­سایت برای جذب ترافیک به وب­سایت از اهمیت به سزایی برخوردار است، بهبود دادن و ارتقاع دائمی و مرتب وبلاگ، کاربران را از حضور وبلاگ و بالطبع حضور وب سایت شما مطلع می­کند. هر چقدر که به ­روز رسانی­ های انجام شده در یک وبلاگ بیشتر باشد، گوگل فرض می­کند که آن وبلاگ با موضوعات مورد جستجوی کاربران مرتبط­تر است و این امر موجب می­شود که وب­سایت و وبلاگ شما روز به روز شهرت و اعتبار بیشتری کسب کنند.

علاوه بر اینکه با اضافه کردن محتوا به مطالب قبلی وبلاگ خود آنها را تازه می کنید ، به تولید محتوای طولانی نیز می پردازید.

یکی از مهمترین فواید وبلاگ برای یک وب­سایت می­تواند جذب مخاطبان بیشتر به دلیل محتویات تازه و مفید باشد­. در حال حاضر بسیاری از وب­سایت­ها دارای وبلاگ­هایی درباره موضوع اصلی وب­سایت هستند که به صورت مداوم و مستمر بروز رسانی می­شوند و باعث ایجاد تحرک و پویایی در وب­سایت می­شوند.

محتوای طولانی در رسانه های اجتماعی بیشتر دیده میشوند

زمانی که شما به تولید محتوای طولانی می پردازید، شانس انتشار آن در رسانه های اجتماعی بیشتر می شود. چه بهتر اگر علاوه بر افزایش متن مطلب، یک فایل ویدیویی در رابطه با آن ایجاد کرده تا گروه دیگری از کاربران را که علاقه مند به مطالب تصویری هستند را نیز به وب سایت خود جذب کنید.

تولید محتوای طولانی را با رعایت اصول سئو بهتر کنید

درست است تولید محتوای طولانی در روند سئو سایت بسیار تاثیرگذار است اما گاها وب مسترها در تولید محتوا، اصول سئو را در نظر نمی گیرند و اشتباهاتی را در روند تولید محتوا انجام می دهند که به کند شدن سرعت بهینه سازی سایت آنها منجر می گردد.

محتوا را از جایی کپی نکنید

یکی از بدترین اشتباهاتی که در سئو سایت اتفاق می افتد کپی بودن محتوا می باشد که گاهی هم با اندکی تغییرو ادیت در محتوای کپی در بعضی پاراگراف ها انجام می شود اما باز کپی بودن محتوا توسط گوگل تشخیص داده می شود. کپی بودن محتوا یعنی اینکه سایت از نظر داخلی اعتباری ندارد و این امر سئو سایت شما را با مشکل جدی روبه رو می کند.

تیترهای مناسب و مرتبط با محتوا بگذارید

انتخاب تیترهای مناسب و جذاب، کمک شایانی به افزایش کلیک دارد و همچنین می تواند در رتبه بندی بالاتر مثبت واقع شود ، محتوا با عنوان مناسب برای سئو سایت خوب است نه با هر تیتری ، متاسفانه برداشت استباه از این موضوع که محتوای طولانی خوب است، باعث شده برخی وب مسترها تنها به دنبال تولید محتوا باشند بدون اینکه تیتر مناسب و آیا محتوا در ارتباط با کلمه کلیدی سایت است را در نظر بگیرند.

در واقع محتوای طولانی شما می بایست در ارتباط و مرتبط با کلمه کلیدی سایت شما باشد تا در سئو سایت شما اثرگذاری بالایی داشته باشد.

در استفاده از تگ هدینگ دقت کنید

تگ هدینگ که از h1 تا h6 می باشند برای درج نمودن تیترها در محتوا هستند که اغلب مورد توجه قرار نمی گیرند و بی توجهی به این امر در سئو محتوا به خوبی نقش خود را ایفا نمی کنند.

آنچه در مقالات گذشته برای تعریف واژه سئو ارائه گردید، بکارگیری اصول و روش ها و تکنیک هایی در زمان طراحی سایت و مراحل پس از بارگذاری سایت و تکمیل آن توسط محتوا و انتشار و معرفی آن در شبکه های اجتماعی و سایر حوزه های فعال در اینترنت برای کسب بهترین موقعیت و جایگاه در نتایج موتورهای جستجو بود. جستجویی که بر اساس کلمات کلیدی است.

کلمات کلیدی یا کلید واژه های منتخب در راستای اهداف و بازاریابی آنلاین صاحبان سایت برای برندسازی و یا درآمدزایی و افزایش سودآوری از میان ده ها و یا شاید صدها واژه موجود با توجه به رقابتی بودن آن گزینش می شود. بنابراین با این پیش آگاهی از مفهوم سئو سایت، می توان یکی از اصول و فاکتورهای لازمه برای موفقیت در این زمینه را تولید محتوای طولانی ارزشمند و معتبر بر پایه اصول سئو و استفاده از کلمات کلیدی در متن دانست. محتوایی که بنا بر عقیده خیلی از متخصصین و کاربلدان علم سئو پادشاه و اصل کلیدی است.

مفهوم بازاریابی محتوا

در کنار سئو سایت و تولید محتوای طولانی، مقوله دیگری که به گونه ای زیرمجموعه ای از اقدامات لازم برای بهینه سازی سایت به شمار می رود، بازاریابی محتواست.

این شیوه بازاریابی نیز در راستای تامین اهداف صاحب سایت برای افزایش درآمدزایی و کسب اعتبار و محبوبیت وبسایت می باشد. در بازاریابی محتوا نیز ملاک تولید محتوایی شاخص بوده که با هدف ترویج و ارائه اهداف، خدمات و یا معرفی محصولات سایتی خاص در رسانه های اجتماعی، فروم ها و یا شبکه های مجازی، این مطالب منتشر می گردد.

هدف از بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا خواه به شیوه آنلاین و خواه به سبکی سنتی بر روی مشتری و جذب آن تمرکز داشته و در برندسازی نیز موثر می باشد.

در بهینه سازی وب سایت آنچه مدنظر است، ارتقا و پیشرفت سایت برای کسب جایگاه و مرتبه بالاتر در نتایج موتورهای جستجو است که در پی آن افزایش ترافیک سایت و جذب بازدیدکننده و مسلما سودآوری و درآمدزایی را در پی خواهد داشت.

باید این جمله را بگوییم که محتواهایی که شما تهیه می نمایید و در سایت خود منتشر می کنید تمامی با ارزش های یکسانی در روند سئو سایت روبه رو نمی شوند. ممکن است شما محتوایی را تیتری تهیه کنید که بسیار توسط کاربران جستجو می شود حال محتوای شما می تواند ایتمی در جذب ترافیک شما نیز باشد و با اثرگذاری بسیار بالا در روند سئو سایت شما اجرا گردد. در ادامه به بیان نکاتی که در سئو محتوای سایت مطرح می شود خواهیم پرداخت.

انتخاب عنوان محتوا در سئو سایت

یکی از مهم ترین المان های در سئو محتوای طولانی انتخاب مناسب تیتر محتوا می باشد. تیتر محتوای طولانی خود را مناسب با کلمه کلیدی انتخاب نمایید. در واقع کلمه کلیدی یا کلمات کلیدی سایت خود را بر روی یک برگه بنویسید. حال آن را در گوگل درج کنید و لیست پیشنهداتی که گوگل به شما می دهد را مشاهده نمایید و بر روی برگه خود بنویسید.

حال به ترتیب براساس لیست ، محتوای خود را تهیه نمایید. پیشنهادات گوگل این شانس را به شما می دهند که توسط کاربران بیشتری جستجو شوند و در نتیجه سایت شما این شانس را بدست می آورد که بیشتر دیده می شود و در نتیجه ترافیک بیشتری به سمت سایت شما هدایت می شود.

چگالی کلمه کلیدی در سئو سایت

چگالی کلمه کلیدی را در محتوای طولانی سایت خود در نظر بگیرید. هرچه شما بیشتر از کلمه کلیدی خود در محتوا استفاده کنید می توانید ارتباط بیشتر سایت خود را به آن کلمه کلیدی به گوگل بشناسانید. در واقع چگالی کلمه کلیدی در بهینه سازی سایت مهم می باشد.

تیترهای محتوای طولانی

در محتوای طولانی شما یک تیتر اصلی و چندین تیتر داخلی دارید. به منظور اینکه این تیترها را به گوگل بشناسانید در تگ h قرار بدهید. بدین صورت که تیتر اصلی را در h1 و تیترهای داخلی را در h2 یا h3 و غیره بگذارید.

اگر شما یک سایت برای کسب وکار خود دارید شاید این سوال برایتان پیش آید که چه تعداد محتوا باید در سایت خود بگذارید تا در سئو سایت جایگاهی را پیدا کنید و یا حتی این سوال پیش آید که روزانه چه تعداد محتوا درج کنید. در ادامه به بیان تعداد انتشار محتوا و تاثیری که محتوای طولانی در روند سئو سایت دارد خواهیم پرداخت.

تاثیر محتوا در سئو سایت

در تمامی مقالات سئو سایت گفته می شود که محتوا پادشاه است. این گفته این طور معنی می شود که روند الگوریتم های گوگل به سمت اثرگذاری بخشی بیشتر محتوا می رود و سایت هایی که محتوای طولانی با کیفیت و نیز در تعداد بالا نسبت به دیگر رقبای خود انتشار محتوا دارند از نظر بهینه سازی سایت در روند بهتری قرار می گیرند و جایگاه سئو سایت بهتری دارد.

انتشار روزانه محتوا در سئو سایت

شما به عنوان وب مستر سایت باید روزنه محتوای خود را به انتشار در آورید زیرا که آیتم اکتیو بودن و زنده بودن سایت در سئو سایت مطرح می شود و میزان اکتیو بودن سایت شما در مقابل سایت رقبا مورد آنالیز قرار می گیرد.

پس میزان انتشار محتوا در سایت های رقیب را بدست آورید و از چند سایت می توانید میانگینی در تعداد انتشار محتوا بدست آورید. حال اگر می خواهید روند سئو سایت شما قوی تر و زودتر از دیگر سایت ها انجام شود پس تعداد انتشار محتوای خود را از دیگر سایت ها بیشتر نمایید و در واقع در این رقابت به منظور گرفتن جایگاه بهتر می بایست تعداد انتشار روزانه محتوای خود را بیشتر نمایید. البته به موضوع عدم کپی بودن محتوا و نیز درج نمودم کلمات کلیدی و چگالی کلمات کلیدی که متناسب با کلمه کلیدی شما است در روند سئو سایت توجه کنید.

سئو سایت به معنای تلاش در جهت نمایش لینک سایت در کلمات کلیدی در صفحه اول گوگل می باشد و بازاریابی محتوا به معنای جذب کاربر و ترافیک به واسط تولید محتوای طولانی باکیفیت می باشد. در واقع به واسط تولید محتوا به بازاریابی در نت پرداخته می شود. اما گفته ای که باید یاد شود این است که بازاریابی محتوا به عنوان آیتمی در سئو سایت مطرح می شود و از آن استفاده می شود. در ادامه به بیان بازاریابی محتوا و ارتباط آن با سئو سایت خواهیم پرداخت.

بازاریابی محتوا چگونه است؟

فرض کنید که زمینه سایت شما سئو سایت می باشد. حال اگر شما در سایت خود محتوای طولانی با کیفیت به طور مرتب تولید کنید و به روزترین مباحث و موضوعات را در سایت خود بگنجانید ، می توانید به واسط این کار خود ترافیک بالایی از کاربران را به منظور خواندن محتوا و مطالب به سمت سایت خود جذب نمایید. در واقع شما به واسط تولید محتوای طولانی با کیفیت و سودمند برای کاربران خود را به عنوان منبعی معتبر در زمینه کاری خود معرفی می کنید که افراد برای آشنا شدن با مباحث روز به سایت شما رجوع می کنند.

اثر بازاریابی محتوا در سئو

بازاریابی محتوا در پاراگراف بالا گفته شد که موجب جذب ترافیک می شود و به سایت شما اعتباری در میان کاربران می دهد اما حال تاثیرگذاری این موارد را در سئو سایت بیان می کنیم.

اینکه سایت شما پرترافیک باشد در گذر زمان در روند سئو سایت اثرگذار می باشد. همچنین اینکه اگر افراد برای پرسش های خود در گوگل سرچ کنند اگر لینک شما را بیابند حتما بر روی لینک شما کلیک می کنند که این خود بر روند بهینه سازی سایت سایت شما اثرگذار می باشد. از طرفی دیگر اگر محتوای شما مورد پسند کاربران باشد علاوه بر این تایم بالایی را در سایت شما خواهند ماند ، این امکان وجود دارد که بخواهند محتوای شما را به اشتراک گذارند و این اشتراک گذاری محتوا به همراه لینک در روند سئو سایت شما اثرگذار است.

شما به عنوان وب مستر ضروری ترین آیتمی که باید بدانید این است که چگونه محتوای طولانی برای سایت خود تهیه کنید. در واقع این موضوع که محتوا آیتم ضروری در پروسه سئو سایت است را تمامی وب مسترها می دانند اما چه محتوایی برای سایت شما مناسب می باشد و چه اشتباهاتی می تواند در پروسه سئو محتوا اتفاق می افتد.

چگالی کلمه کلیدی محتوای طولانی

آیتم دیگری که باید در محتوای طولانی در نظر بگیرید استفاده نمودن از کلمات کلیدی می باشد. در واقع چگالی کلمات کلیدی که استفاده می کنید مهم می باشد زیرا که گوگل کلمات و متن را می خواند اگر شما کلمات کلیدی را در تعداد دفعات بیشتر تکرار نمایید می توانید ارتباط سایت خود را با آن کلمه کلیدی بیشتر نشان دهید. پس بنابراین چگالی کلمات کلیدی خود را در بهینه سازی سایت فراموش نکنید.

لینک دهی داخلی در محتوای طولانی

لینک دهی داخلی که در سایت خود ایجاد می کنید می تواند کاربران را در مدت زمان بیشتری در سایت نگه دارد و همچنین اینکه اگر این لینک دهی داخلی به واسط کلمات کلیدی باشد می تواند در روند سئو سایت کمک کننده باشد زیرا که این لینک دهی داخلی می تواند اهمیت آن کلمه و نیز صفحه را نشان دهند.

انواع محتوایی که در درون سایت مطرح می شود چه مواردی هستند و چگونه تهیه و تولید محتوای سایت را همگام با سئو سایت تولید نماییم. کاربران پس از ورود به سایت به دنبال یافتن محتوای مورد نظر خود می باشند پس این موضوع این طور حکم می کند که محتوا را متناسب با کاربران سایت خود تهیه نماییم. در ادامه انواع محتوا را در سایت بیان می نماییم.

انواع محتوا در سایت چیست؟

محتوا می تواند در فرمتی از متن ( تکس) ، عکس ، صوت ، ویدیو ، گیف، پی دی اف ، فایل های MP3 ، فایل های اجرایی ، فایل های زیپ شده و یا ترکیبی از این ها باشد.

گوگل چه محتواهایی را می تواند بخواند؟

این محتوا عنوان شده در پاراگراف بالا، مورد خوانش کاربر قرار می گیرد اما محتواهایی همچون فایل ویدیو ، صوت ، عکس توسط گوگل خوانده نمی شود و در واقع گوگل تنها متن را می تواند بخواند. این موضوع این طور بیان می کند که می بایست برای محتوای خود که در قابل تصویر ، فایل ویدیوای و یا صوت است توضیح و تشریحی را درج نمایید تا گوگل هدف شما را از آن تصویر و فایل بداند. این موضوع که گوگل محتوا و متن را می تواند بخواند موجب می شود که در اکثر سایت ها، وب مسترها محتوا در در فرمت متن بگذارند.

در نظر گرفتن محتوای مورد نظر کاربر در سئو

اینکه گوگل تنها محتوای طولانی را می خواند نباید موجب شود که شما نیاز و خواسته کاربر را در سئو سایت خود نادیده بگیرید. کاربر شما به ممکن است تنها به دنبال یافتن فایل عکس ، فایل صوتی ، فایل ویدیویی و دیگر فرمت ها بجز تکست وارد سایت شما گردد و اگر شما تنها محتوای طولانی در فرمت تکست گذاشته باشید در واقع تنها گوگل را مخاطب قرار دادید و نیاز کاربر را در نظر نگرفته اید و این امر بحث کاربرپسند بودن سایت شما که در سئو سایت اثرگذار است را مورد ابهام قرار می دهد . کاربران سایت شما را رها می کنند که به مرور در سئو سایت شما اثر منفی می گذارد.

در اصول سئو همواره گفته می شود که محتوای طولانی با کیفیت تولید کنید و در واقع یکی از متریک های بسیار مهم که موجب پیشی گرفتن شما نسبت به دیگر رقبای شما می باشد وجود و تولید محتوای طولانی با کیفیت است. اما متریک های محتوای با کیفیت و محتوایی که براساس اصول سئو سایت باشد چه آیتم هایی است و چگونه این موارد را در بهینه سازی سایت خود رعاتی نماییم. در ادامه به بیان متریک های محتوای طولانی با کیفیت خواهیم پرداخت.

انتخاب تیتر در سئو محتوای سایت

یکی از مهم ترین و پایه ترین گام در سئو محتوای سایت انتخاب تیتر می باشد. اینکه تیتر و عنوان سایت خود را چه چیزی انتخاب کنید در سئو محتوا و نیز روند سئو سایت بسیار تاثیرگذار می باشد. اگر لیستی از محتواها که بیشتر توسط کاربران جستجو می شوند را تهیه کنید و پس از آن به تولید محتوا در این خصوص بپردازید در واقع شانس خود را برای دیده شدن در نتایج جستجو به واسط کلمات کلیدی و نیز تیترهای مختلف و مرتبط به سایت خود را بیشتر نموده اید. وجود هر تیتر و لینک شما در نتایج جستجو می تواند شانس بدست آوردن ترافیک و نیز بدست آوردن بازاریابی اینترنتی قوی تر را برای شما ایجاد نماید.

انتخاب تیترهای داخلی در سئو سایت

علاوه بر تیتر داخلی صفحات می بایست تیترهای داخلی صفحات را نیز متناسب با کلمه کلیدی خود و نیز مرتبط با موضوع محتوای خود انتخاب نمایید. تیتر های داخلی و نیز تیتر اصلی را در تگ هدینگ قرار دهید تا گوگل در زمان خواندن محتوای شما متوجه شود که این عبارت تیتر شما می باشد. تیترها در واقع ارتباط سایت شما با آن کلمه کلیدی را نشان می دهند . پس استفاده از تیترها را در سایت خود فراموش نکنید. بعلاوه اینکه وجود تیترها خوانش را برای کاربران نیز راحت تر می نماید.

انتخاب تیتر یکی از مهم ترین آیتم های اجرایی در پروسه سئو محتوا می باشد که اغلب از توجه وب مسترها دور می ماند. تولید محتوا به عنوان گامی مهم در روند سئو سایت شناخته شده است و تمامی کسانی که سایت دارند به این موضوع واقف هستند اما اینکه تمامی محتواها اثرگذاری یکسانی ندارند موضوعی است که با غفلت روبه رو شده است و اغلب وب مسترها بدان توجهی نمی کنند. در ادامه در خصوص اهمیت تیتر محتواها خواهیم پرداخت.

اهمیت تیتر محتواها در سئو سایت

می دانیم که محتوا یکی از اصول اساسی در روند سئو سایت است اما حال محتوا را با چه تیترهایی انتخاب نماییم و در واقع چه محتواهایی و با چه تیترهایی تهیه و منتشر نماییم. گوگل خود به شما کمک می نماید که بهترین تیترها را که متناسب و در ارتباط با کلمه کلیدی شما است را شناسایی نمایید و آنها را تهیه نمایید. لیستی از تیترها که گوگل به شما پیشنهاد می کند را یادداشت نمایید و آنها را در سایت خود منتشر نمایید. مناسب ترین تیترها برای محتوا تیترهایی خواهند بود که بیشتر توسط کاربران جستجو می شود

چگونه تیتر محتواها را بیابید؟

به منظور یافتن تیتر مناسب برای سایت خود کلمه کلیدی سایت خود را در گوگل درج کنید و لیستی از پیشنهاداتی که گوگل در ارتباط با کلمه کلیدی شما نشان می دهد را یادادشت نمایید. برای مثال زمانی که سئو سایت را درج می کنید کلمات کلیدی همچون سئو سایت حرفه ای ، سئو سایت پیشرفته ، سئو سایت وردپرس نیز پیشنهاد می شود. لیست حروف الفبا در در کنار کلمه کلیدی خود درج کنید تا دیگر تیترهایی که توسط کاربران جستجو می شوند را بیابید.

چگالی کلمات کلیدی در سئو سایت

علاوه بر رعایت نمودن تیتر ها می بایست خود محتوا را از حیث قرار گرفتن کلمات کلیدی مورد بررسی قرار دهید. کلمات کلیدی سایت خود و نیز کلمات کلیدی که در ارتباط با محتوای شما است را در محتوا بگنجانید. تولید یک محتوای خوب که با رعایت نمودن کلمات کلیدیو نیز دیگر متریک های سئو باشد شانس شما را نسبت به دیگر رقبا در یافتن رنکینگ بالا بیشتر می نماید.

ایجاد چندین صفحه کم کیفیت برای یک موضوع

به جای ایجاد چندین صفحه کم کیفیت ، یک صفحه جامع را سئو کنید

در گذشته مردم برای اینکه در هر کلمه کلیدی رتبه بندی شوند و در گوگل اول باشند برای هر موضوع چندین کلمه را که همه یک معنی میدادند ایجاد می کردند ، به طور مثال وقتی شما اقدام به فروش کتاب می کنید ممکن است به ذهنتان برسد صفحاتی جداگانه برای کلمات : فروش کتاب ، فروشگاه کتاب و کتافروشی ایجاد کنید ، که همانطور که پیداست همه یک معنی را دارند.

در حالی که بهتر است یک وب سایت دارای صفحات منحصر بفرد برای چند موضوع مختلف باشد.

تکنیک های این چنینی برای کاربران مفید نیستند و حتی گوگل هم برای این مسئله یک الگوریتم ویژه دارد که ممکن است شما را به دردسر بیاندازد.

الگوریتم پاندا برای محتوای کم ارزش

چنین استراتژی باعث گسترش محتوای کم ارزش در سراسر وب شد ، اما گوگل با بروز رسانی الگوریتم پاندا مانع از این کار شد.

سال 2011 گوگل با بروز رسانی الگوریتم پاندا به جریمه صفحات کم کیفیت پرداخت و باعث شد صفحات با کیفیت نتیجه بالاتری را به دست بیاورند.

واضح است که به جای ایجاد چندین صفحه ضعیف برای یک کلیدواژه با چندین روش نوشتن همان کلیدواژه ، یک کلمه کلیدی برای یک صفحه جامع ایجاد کنید و آن را با کیفیت بسازید.

دلیل افت بسیاری از سایت ها در گوگل

بسیاری از سایت ها متاسفانه کم کم درگیر این مسئله در الگوریتم پاندا می شوند، در واقع روند منجر شدن به جریمه گوگل در بسیاری از سایت ها به این صورت است که مردم در ابتدای تولید محتوا برای سایت خود ابتدا همه موضوعات را درج می کنند، پس از مدتی وقتی تنوع موضوع کم می شود این فکر به ذهنشان می رسد که شاید بتوانند با تغییر ترکیب و یا شبیه نوشتن کلمات ، جایگاه باقی کلمات را نیز به دست بیاورن

اما متاسفانه این استراتژی همچنان قربانی می گیرد و کمتر کسی متوجه آن می شود ، ظاهرا اطلاع رسانی درباره این موضوع کمتر اتفاق افتاده و مردم به جای دسترسی به منابع اصلی سئو سایت به چیزهایی توجه می کنند که ارزش چندانی برای پیش برد اصل سئو ندارند.

چطور ممکن است برخی نکات مهم سئو را که صاحب موتور جستجو به کاربران برای نحوه ساختن سایت و شروع رقابت برای رتبه بندی اطلاع رسانی می کند را مردم نادیده میگیرند و بیشتر به موضوعاتی می پردازند که یا ارزش کمی دارند و یا کلا فراموش شده هستند.

ظاهرا انسان ها دوست دارند همه سیستم ها را با دید بی اعتمادی نگاه کنند و بیشتر به این بپردازند که ضعف های سیستم چیست تا از آن به نفع خود بهره ببرند.

محتوایی تولید کنید که نتیجه بگیرد، ما در مورد موفقیت مشتری جدی هستیم

تمامی کلمات در صفحه اول
تمامی کلمات در صفحه اول

چگونه در تمامی کلمات در صفحه اول باشید؟

تمامی کلمات در صفحه اول گوگل یکی از رویا های همه افرادی است که قصد دارند در گوگل سایت خود را رتبه بندی کنند.

تصور کنید شما محصولات یا خدمات با کیفیت ارائه می کنید اما ظاهرا به دلیل نبود شما در نتایج صفحه اول ، از مشتریان و بازدید کنندگان محروم هستید.

وجود لینک سایت در کلمات کلیدی مختلف می تواند عاملی در جذب ترافیک باشد زیرا که نمایش لینک سایت در کلمات کلیدی مختلف می تواند بازدیدکننده و ترافیک را به سمت سایت شما جذب نماید. پس قرارگیری در کلمات کلیدی مختلف و نیز سئو در کلمات کلیدی می تواند جذب ترافیک و کاربر برای شما داشته باشد.

قرارگیری در کلمات کلیدی مختلف در سئو

وب مسترها به دنبال این می باشند که سایت خود را در کلمات کلیدی مختلف در صفحه اول گوگل قرار دهند تا بدین منظور کاربرانی که آن کلمه کلیدی را جستجو می کنند بتوانند وارد سایت آنها شوند و در نتیجه به سودآوری برای ما تبدیل گردد. حال این کلمه کلیدی هر چه بیشتر توسط کاربران جستجو گردد پس شما شانس بیشتری برای نمایش و دیده شدن را خواهید داشت.

اغلب کلمات کلیدی پر کلیک با رقابت بیشتر و نیز سختی بیشتری همراه می شوند زیرا که افراد و وب مسترهای بیشتری تمایل به نمایش در صفحه اول گوگل و نیز بدست آوردن سئو سایت خواهند داشت. کلیک بیشتر توسط کاربران به معنای جذب ترافیک بیشتر و نیز سودآوری بیشتر خواهد بود.

سئو سایت برای کلمات بیشتر در گوگل

سئو سایت در واقع راه اصلی قرار گرفتن در صفحه اول گوگل می باشد و این روش به شدت وابسته به اصول و الگوریتم های گوگل است که باید همه آن ها را رعایت کنید.

تولید محتوای مرتبط با انواع کلیدواژه

یکی از راه حل های اصلی قرار گیری در تمامی کلمات در صفحه اول ، نوشتن مطالب مرتبط با کلیدواژه هایی است که می خواهید در صفحه اول گوگل قرار بگیرید ، البته باید قانون مهم کلمات شبیه به هم را رعایت کنید تا دچار گیجی گوگل نشوید.

5/5 – (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *