مطالعات نشان داده اند که تولید محتوای طولانی به بهبود رتبه بندی در نتایج جستجوی گوگل کمک می کنند. بهتر است مقالات منتشر شده در یک وب سایت بیش از 2000 کلمه را شامل شوند، مینیمم تعداد کلمات برای یک مقاله 1000 کلمه می باشد. مقالات طولانی تر موجب می شوند که کاربران زمان بیشتری را برای خواندن آن مقاله نیاز داشته باشند و لذا مدت طولانی تری در وب سایت شما می مانند و همچنین در برخی مواقع ممکن است که کاربران بخشی از مقاله را خوانده و برای مطالعه باقی آن مجددا به وب سایت شما مراجعه کنند که این امر می تواند بهبود چشم گیری هم در ترافیک وب سایت شما و هم در رتبه وب سایت شما در نتایج جستجوی موتورهای جستجوگر ایجاد کند.

تولید محتوای طولانی نه تنها موجب می شوند که شما بتوانید کلیدواژه های بیشتری را استفاده کنید، بلکه این مطالب از لحاظ اطلاعات و دانش نیز غنی تر هستند که موجب می شود اصالت و اعتماد پذیری یک پست افزایش یابد. از این رو گوگل مقالات طولانی تر را نسبت به مقالات کوتاه تر و فشرده تر ترجیح می دهد و آنها را قابل اعتماد تر و مرتبط تر در نظر می گیرد.

از آنجایی که امروزه جستجوی عبارات کلیدی طولانی تر، رواج یافته و الگوهای جستجو به این سمت سوق پیدا کرده اند، مقالات طولانی تر احتمال شامل شدن مطلب مورد نظر کاربر را افزایش می دهند و لذا شانس وب سایت شما را برای قرار گرفتن در رتبه خوبی در میان نتایج جستجوهای موتورهای جستجوگر افزایش می دهند.

زمانی که شما قصد دارید مقاله ای بنویسید که بتواند توجه بسیاری افراد را به خود جلب کند، باید پیش از نوشتن آن تحقیقات بسیاری انجام دهید، و باید پیش از نوشتن مقاله اطمینان حاصل کنید که از تمامی جنبه های آن موضوع آگاهی کافی دارید و تمامی اطلاعات مرتبط لازم را جمع آوری کرده اید. اگر شما تحقیقات خوب و کاملی انجام دهید با حجم وسیعی از اطلاعات مواجه خواهید شد که جمع آوری تمامی این اطلاعات در یک مقاله منجر به ایجاد یک مقاله طولانی و جامع خواهد شد.

دقت کنید که همیشه مقاله خود را از لحاظ گرامری دقیق و صحیح بنویسید، مقالاتی که در آنها اشتباهات گرامری و یا املایی وجود داشته باشد در کاربر این حس را ایجاد می کنند که این مقاله صلاحیت کافی نداشته و شخصی که آن را نوشته دقت و مطالعه کافی را چاشنی آن نکرده است.

یک مقاله خوب باید علاوه بر جامع بودن از لحاظ گرامری نیز کاملا صحیح و بی اشکال باشد.

وبلاگ خود را دائما به روز رسانی کرده و بهبود دهید

بهبود دادن وبلاگ یک وب­سایت برای جذب ترافیک به وب­سایت از اهمیت به سزایی برخوردار است، بهبود دادن و ارتقاع دائمی و مرتب وبلاگ، کاربران را از حضور وبلاگ و بالطبع حضور وب سایت شما مطلع می­کند. هر چقدر که به ­روز رسانی­ های انجام شده در یک وبلاگ بیشتر باشد، گوگل فرض می­کند که آن وبلاگ با موضوعات مورد جستجوی کاربران مرتبط­تر است و این امر موجب می­شود که وب­سایت و وبلاگ شما روز به روز شهرت و اعتبار بیشتری کسب کنند. یکی از مهمترین فواید وبلاگ برای یک وب­سایت می­تواند جذب مخاطبان بیشتر به دلیل محتویات تازه و مفید باشد­. در حال حاضر بسیاری از وب­سایت­ها دارای وبلاگ­هایی درباره موضوع اصلی وب­سایت هستند که به صورت مداوم و مستمر بروز رسانی می­شوند و باعث ایجاد تحرک و پویایی در وب­سایت می­شوند . پس پیش از آنکه محتوای جدیدی در وب­سایت خود منتشر کنید، با یک وبلاگ نویس خبره شروع به همکاری کنید.

زمانی که شما یک محتوا را در وب­سایت خود منتشر می­کنید، آن را در رسانه­های اجتماعی نیز منتشر نمایید و افرادی را که در این مطلب به مقالات آنها رفرنس داده و لینک داده اید در پست منتشر شده در رسانه های اجتماعی mention کنید. به خاطر داشته باشید که هرگاه می­خواهید فردی را در یکی از پست های خود mention کنید و یا در مقاله خود به آنها لینک بدهید، آنها را با یک ایمیل از این مساله آگاه کنید و به نوعی کسب اجازه نمایید.

حتی اگر ایمیل این افراد را در اختیار ندارید می توانید از طریق لینکدین با آنها ارتباط برقرار کرده و به انها یک پیام بدهید. با افرادی که مطالبی مشابه مطالب شما منتشر کرده اند ارتباط برقرار کنید و سعی کیند با آنها همکاری کنید و ارتباط موثری برقرار کنید. علاوه بر این می توانید هر مطلبی را که منتشر می کنید یک فایل ویدیویی در رابطه با آن ایجاد کرده تا گروه دیگری از کاربران را که علاقه مند به مطالب تصویری هستند را نیز به وب سایت خود جذب کنید.

297 views
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5٫00 out of 5)
Loading...