استفاده از کلیدواژه ها و داشتن یک استراتژی مناسب برای قرار دادن کلید واژه ها در یک پست برای موفقیت یک مطلب و جذب ترافیک برای وب سایت ضروری هستند. از آنجایی که موتورهای جستجوگر دائما به روز رسانی می شوند و تغییراتی در روش های جستجوی آنها به وجود می آید، استفاده از کلیدواژه ها به صورت تصادفی و یا راندوم در یک متن نمی تواند پاسخگوی نیاز یک وب سایت در رتبه بندی باشد.
اگر یکی از پست های وب سایت های موفق را بررسی کنید خواهید دید که استفاده از کلیدواژه ها در پست های این وب سایت ها از استراتژی خاصی پیروی می کند. استفاده صحیح کلیدواژه ها و داشتن یک استراتژی درست برای استفاده از کلیدواژه ها در متن ها اصلی ترین نیاز برای موفقیت یک وب سایت در رتبه بندی است.
به خاطر داشته باشید که نباید به هیچ وجه کلیدواژه ها را در جایی که نیاز نیست در مطلب بگنجانید ، بلکه تنها زمانی که استفاده از کلیدواژه ها باعث نمی شود که مطلب معنای خود را از دست بدهد و جایی که واقعا کلیدواژه ها مورد نیاز هستند آنها را استفاده کنید.
استفاده از کلیدواژه های هم معنی در پست ها
اگر تا کنون به این فکر می کردید اگر بخواهید با هر کلیدواژه ای در نتایج گوگل ظاهر شوید باید برای هر کلیدواژه یک پست جداگانه بزنید ، و یا از روش هایی مانند ساختن تک و این طور چیز ها استفاده می کردید ، باید بگوییم اینکار با به کار بردن کلمات هم معنی در بدنه محتوا امکانپذیر است ، کافیست به طور مثال به جای استفاده از کلیدواژه { سئو } به جای آن از بهینه سازی وب استفاده کنید یا به جای قیمت سئو بنویسید هزینه سئو یا تعرفه سئو
از آن جا که تکرار بیش از حد کلیدواژه کار مناسبی نیست توصیه می کنیم از به کار بردن کلمات هم معنی استفاده نماید.