لوگو آپسئو

استراتژی انتخاب کلمات کلیدی در بهینه سازی سایت

انتخاب کلمات کلیدی در ایجاد محتوا گذاری وب سایت پایه و اساس یک استراتژی موفق و موثر در بازاریابی به وسیله موتورهای جستجو می باشند. تحقیق و بررسی کافی جهت گزینش بهترین عبارتهای که با آن کاربران وب با جست و جوی آنها سایت شما را پیدا کنند بسیار مهم است. شما باید به دنبال عبارتهایی باشید که مخاطبان اصلی شما از آنها برای جست و جو و یافتن شما انجام می دهند. این عبارات و کلمات کلیدی بخشی نیست که تنها شما می پسندید و برای جست و جو استفاده می کنید، بلکه این عبارات باید آنهایی باشند که واقعا جست و جو شده نه آن چه شما فکرمی کنید و یا حدس می زنید کاربران جهت جست و جو از آن ها استفاده می کنند.

انتخاب کلمه کلیدی برای انجام سئو

رتبه بالا با استفاده از عبارت مناسب تمام بخشی است که شما باید به آن دست بیابید و این کار با استفاده از یک سئو کار با تجربه و موفق امکان پذیر است و شما به تنهایی نمی توانید به این موضوع دست بیابید. این امکان وجود دارد که شما با کلمات و یا عبارت هایی همیشه در صدر نتایج جستجو قرار داشته باشید، ولی موتورهای جستجو حتی یک بیننده را به سایت شما راهی نکنند. علت آن را می توان این قضیه دانست که شما عبارت و کلماتی را انتخاب کرده اید که اصلا جست و جو نمی شوند. بنابراین باید استراتژی ایجاد کلمات کلیدی و محتوایی که کاربران را به سمت شما بکشاند با استفاده از عملیات سئو سایت بهبود بخشید. برای انتخاب و گزینش کلمات کلیدی نیازمند تحقیق کامل و مناسب و همین طور دانش و شناخت درست از کسب و کار و منافعی که از طریق آن به مشتریان وارد می شود نیاز است.

چه کلماتی برای انجام عملیات سئو سایت خودتان باید انتخاب کنید؟

جهت انتخاب کلمات و عبارات کلیدی مناسب جهت سایت خود باید به فاکتورهای اصلی زیر توجه داشت:
میزان ارتباط، میزان محبوبیت، میزان رقابت.
ارتباط داشتن کلمه کلیدی با محتوای سایت، میزان استفاده ای که کاربران در جستجو ها از آن می کنند و قابلیت رقابتی آن در بین سایتهای رقیب جز فاکتورهای اصلی و مهم برای انتخاب کلمات کلیدی هستند.

تحقیق کلمات کلیدی برای هدفمند کردن بهترین روشها

اولین قدم در بهینه سازی موتورهای جستجو واقعاً تعیین این موضوع است؛ این بدان معنیست که عباراتی ( “کلمات کلیدی” ) را که افراد در جستجوی آنها هستند شناسایی کنید تا در موتور های جستجو رتبه بندی شوید و اولین معیار برای انتخاب کلیدواژه مناسب حجم جستجوی کلمات کلیدیست ، اما متأسفانه دانستن آن کار ساده ای نیست.

در طور مدت وجود گوگل ، نحوه جستجو ، رفتار مردم و کلماتی که مردم جستجو می کنند تغییرات بسیاری رخ داده ، جالب است بدانید در نهایت تعداد زیادی از مردم معمولا جستجویی مشابه با کلمات مشابه انجام می دهند ، در این بین صاحبان وب سایتها متوجه شدند برخی عبارات کلیدی جستجوی بیشتر و حتی بازده بیشتری را دارند.

از آنجا که گوگل علاقه مند است نتایج با کیفیت و درست را برای کاربران خود به نمایش بگذارد پس از سایتهایی که سعی می کنند ضمن بالا بردن کیفیت ، محتوا مناسبی را ارائه دهند استقبال می کند و مطمعنا نسبت به آن دسته که سئو مناسبی دارند احترام قائل می شود و بلعکس سایت هایی که بهینه نیستند و در کل با جستجوی کاربران مطابقت کمی دارند دوری می کند.

گوگل برای این که بداند کدام سایت بهتر ، بروزتر و تلاش بیشتری می کند از ربات های خود کمک می گیرد ، خزنده های گوگل روزانه میلیون ها بار به وب سایت ها سر می زنند و تغییرات جدید را ثبت میکنند، پس اگر تلاش روزانه داشته باشید و با اصولی کار را پیش ببرید قطعا رتبه بهتری را به دست خواهید آورد.

سئو کلمات کلیدی سخت چگونه انجام می شود؟

کلمات کلیدی سخت کلماتی هستند که رقابت بیشتری در آن وجود دارد در واقع کلمات کلیدی هستند که بیشتر توسط کاربران جستجو می شود و همین امر موجب می شود که سایت های بیشتری تمایل برای قرار گیری در صفحه اول را نشان دهند و از این رو پروسه سئو سایت این کلمات کلیدی نیاز به مدت زمان بیشتر و نیز هزینه و انرژی بیشتر دارد. در ادامه خواهیم گفت که برای کلمات کلیدی سخت چه پروسه ای را انجام دهید.

انتشار محتوای بیشتر برای سئو کلمات کلیدی سخت تر

زمانی که کلمات کلیدی شما سخت تر می باشد پس شما می بایست فعالیت و عملکرد خود را بیشتر نمایید. بدین منظور که تعداد محتوای بیشتری را انتشار دهید. محتوای با کیفیت را در برنامه کاری خود در پروسه سئو سایت قرار دهید. بازاریابی محتوا می تواند کاربرن و ترافیک را به سمت سایت شما جلب نماید و از این رو می تواند فاکتوری موثر و تاثیرگذار در روند بهینه سازی سایت شما باشد. در محتوای خود کلمات کلیدی را در نظر بگیرید و در عنوان اصلی صفحه ، تیترهای داخلی و نیز در درون محتوا، کلمات کلیدی خود را بگذارید. دقت داشته باشید که انتشار محتوا را به طور مرتب داشته باشید در غیر اینصورت شما از دیگر رقبای خود عملکرد ضعیف تری را خواهید داشت.

تهیه بک لینک به طور مرتب در سئو سایت

دیگر آیتمی که باید در نظر داشته باشید تهیه بک لینک می باشد. برای اینکه نسبت به رقبای خود پیشی گیرید تهیه بک لینک را به طور مرتب داشته باشید و در این پروسه از دامنه های جدید بک لینک تهیه نمایید و به طور مرتب و روزانه تهیه بک لینک را داشته باشید. این طور نباشد که برای مدتی تهیه بک لینک را قطع نمایید و پس از آن بک لینک در حجم بالا قرار دهید زیرا روال نامناسبی در تهیه بک لینک می باشد.

ادامه پروسه سئو سایت به طور مداوم

سئو سایت پروسه ای نیست که پس از قرار گرفتن در صفحه اول گوگل بخواهید آن را رها کنید زیرا که رقابی شما نیز در حال رقابت و فعالیت می باشند پس روال سئو و متریک های سئو را به طور مداوم انجام دهید.

Rate this post
فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.