آوردن سایت به صفحه اول گوگل

آوردن سایت به صفحه اول گوگل این روزها از نان شب مهمتر به نظر می رسد ، اما واقعا چگونه در صفحه اول گوگل قرار بگیریم و با وجود بسیاری از سایتها که حتی قبل از شما در گوگل و صفحات ابتدایی قرار دارند، رتبه اول گوگل باشید.

بالا آمدن سایت در سرچ گوگل

برای بالا آمدن سایت در سرچ گوگل باید سئو سایت انجام دهید ، انجام سئو اغلب کمی دلهره آوره ، اما نگران نباشید، می توانید سئو را یاد بگیرید.

بهترین راه برای شروع حرفه ای سئو به عنوان یک مبتدی ، این است که برای ایده های جدید به اندازه کافی شجاع باشید تا چیزهای جدید را امتحان کنید. برای شروع آماده هستید؟ ما به شما یک برنامه عملی سئو می دهیم!

سطح توقع را از سئو کم کنید

اولین چیزی که باید درباره سئو بدانید این است که سئو جادو نیست؛ ادعاهایی مانند ” آوردن سایت به صفحه اول گوگل فقط در یک هفته یا شما در گوگل شماره یک در رتبه بندی می شوید” به درستی صحت ندارد. بهینه سازی موتور جستجو مهارتی است که باید با گذشت زمان یاد گرفته و تمرین شود.

ثانیاً ، “بهینه سازی موتور جستجو” فقط برای موتورهای جستجو نیست ، در واقع هدف بهینه سازی در درجه اول برای کاربران و سپس برای گوگل است. ایده این است که اگر پروژه سئو شما واقعاً ارزش افزوده ای را به کاربران شما تحویل دهد و سایت راحت و آسان باشد ، گوگل به شما در رتبه های خوبی در صفحات نتایج جستجو ( SERPs ) پاداش می دهد.

چگونه سئو را یاد بگیریم؟

اولین کاری که باید انجام دهید انجام ممیزی بر روی دانش و مهارت های خودتان است.

به عنوان مثال ، آیا شما با ابزارهای رایگان سئو مانند Google Analytics یا کنسول جستجوی Google آشنا هستید؟ یا قبلاً از ابزارهای رایگان سئو آپسئو استفاده کردید؟

پر اهمیت ترین مسئله در سئو توانایی شما در ایجاد محتوای منحصر به فرد و با ارزش برای مخاطب هدف میباشد.

مهمترین کار وب سایت شما ارائه تجربه کاربری خوب برای مخاطبان هدف شما است. به همین دلیل باید محتوای با کیفیت را در اختیار کاربران خود قرار دهید که به آنها ارزش افزوده می دهد. در عین حال ، این محتوا باید بی نظیر باشد. مواردی مانند محتوای تکراری ، کلیشه ای و دسته ای از کلمات پر کننده ، تجربه خوبی را برای کاربران ایجاد نمی کنند.

تولید محتوای با کیفیت بالا به دلیل فواید آن برای بازدید کنندگان می تواند این دیدگاه را ایجاد کند که سایت شما برای کاربران کمک کننده است.

از طرف دیگر ، کاربران اینترنت نسبت به جستجوی مطالب بی تاب هستند. مردم عادات متفاوتی در خواندن آنلاین نسبت به آفلاین دارند.

برای اینکه محتوای شما به راحتی توسط موتورهای جستجو و کاربران مورد توجه قرار بگیرد ، نیاز به یک ساختار منطقی دارد.

نحوه ایجاد مطالب باکیفیت برای آوردن سایت به صفحه اول گوگل

تحقیق در مورد کلید واژه ها: کدام یک از کلمات کلیدی را باید انتخاب کرد؟

برای این که متن شما پاسخگوی نیاز کاربران باشد ، باید حاوی اصطلاحات مهمی باشد که محتوای وب سایت را تشریح یا توصیف می کند. این کلمات کلیدی می تواند توسط بازدید کنندگان شما برای جستجوی مطالب شما در موتور جستجوی مورد نظرشان استفاده شود.

به عنوان یک قاعده کلی ، موارد زیر اعمال می شود:

کلمات کلیدی عمومی (اصطلاحات عمومی ، “کلمات کلیدی تک کلمه”) حجم جستجوی بالاتری دارند. با این حال ، آنها معمولاً رقابتی تر هستند و غالباً پاسخگوی نیازهای دقیق کاربر نیستند.

کلمات کلیدی بلند معمولاً توسط افراد کمتری جستجو می شود. با این حال ، این کلمات کلیدی به طور معمول دقیق تر از آنچه که کاربران به دنبال آن هستند می باشند.

این ایده زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که قصد سئو یک فروشگاه آنلاین را داشته باشید، از این گذشته ، هر چه به نیازهای جستجو نزدیکتر شوید ، شانس بیشتری وجود دارد که یک بازدید کننده به یک خریدار تبدیل شود و بدین ترتیب به آنچه به عنوان ” تبدیل ” معروف است ، برسید.

ساختار محتوای تولیدی باید منطقی باشد تا ارزش مطلب حفظ شود

تگ H1 در کد HTML وب سایت وظیفه سرفصل اصلی را دارد ، اما باقی برچسب های H نیز نشان دهنده مقدار اهمیت هر سر فصل می باشد که باید مشخص شود.

برچسب H که از شماره 1-6 استفاده می شود و به ترتیب نزولی ، تعیین می کند که یک عنوان چقدر مهم است.

مهمترین عنوان با برچسب H1 مشخص می شود و فقط باید در هر URL یک بار مورد استفاده قرار بگیرد که البته باید شامل کلمه کلیدی تمرکز شما باشد.

به عنوان قاعده کلی: کاربر بلافاصله باید بتواند درک کند که متن شما درمورد چیست و ترغیب به خواندن بر اساس آن شود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *