تولید محتوا

راهنمایی برای تولید محتوا که مخاطبان شما را جذب کند

تولید محتوا در دنیای دیجیتال امروزی، یکی از بخش های مهم و اساسی است. تا چند سال قبل کسی فکر نمی کرد که تولید محتوا تا این قدر اهمیت پیدا کند. در حالی که همان طور که خودتان نیز شاهد آن هستید تولید محتوای یونیک و استاندارد حرف اول و آخر را در دنیای اینترنت و کسب و کارهای دیجیتال می زند به طوری که در زمان کنونی کسب و کارهایی که محتوای جذاب و خوبی نداشته باشند کم کم از عرصه رقابت حذف شده و با احتمال قوی با شکست روبرو می شوند.

شاید وقتی حرف از تولید محتوا پیش می آید فقط تولید محتوای متنی به ذهنتان می آید؛ اما خوب است بدانید که تولید محتوا خود دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام از آن ها دارای کاربردهای جداگانه هستند و به همین دلیل کاربران و طرفداران متفاوتی را نیز دارند.

اهمیت تولید محتوا چیست؟

تولید محتوا در دنیای امروزی یکی از ابزارهای اصلی بازاریابی برای کسب و کار اینترنتی است. شما در جایگاه فروشنده یا ارائه دهنده خدمات باید به طور مداوم محتوای باکیفیت و استاندارد را برای وب‌سایت یا شبکه اجتماعی خود تولید کنید. البته تولید محتوای مناسب احتیاج به تخصص بالایی دارد و ممکن است وقت زیادی را از شما بگیرد به همین علت توصیه می‌کنیم اگر با اصول و نحوه تولید آن آشنا نیستید از کارشناسان و تیم متخصص تولید محتوا برای وب سایت یا پیج اینستاگرامی خود استفاده کنید.

انواع محتوا چیست؟

• محتوای متنی
• محتوای صوتی
• محتوای گرافیکی
• محتوای ویدئویی

هدف اصلی تولید محتوا چیست؟

هدف اصلی تولید محتوا کسب اعتماد و جلب رضایت مخاطب و جواب دادن به احتیاجات او است. به همین علت تولید محتوا هنگامی موفق می‌شود که تمام این سه هدف را تکمیل کنید.

برای اینکه بتوانید به این اهداف برسید در وهله اول در تولید محتوا باید از منابع اصولی و مناسبی استفاده کنید، منابعی که بتوانید با آن‌ها محتوای یونیک و حرفه‌ای تولید کنید، در اصل در اغلب موارد منابع برای الگو گرفتن و کسب ایده‌های جدید برای نوشتن مطالب جدید و اختصاصی است.

در این حوزه بهترین منابع برای ایجاد محتوا، منابعی هستند که به‌وسیله متخصصان حیطه‌های مختلف نوشته‌شده‌اند، استفاده کردن از این‌ گونه منابع به همراه چاشنی خلاقیت باعث می‌شود محتوای تولیدی منحصربه‌فرد و عالی باشد. در نهایت با این روش می‌توانید اعتماد و رضایت مخاطب را به دست آورده و احتیاجات او را برآورده کنید.

چگونه تولید محتوا را به بهترین حالت انجام دهیم؟

تولید محتوا در سال‌های اخیر به یکی از محبوب‌ترین شغل‌های دنیا تبدیل‌ شده است. با گسترش وب‌سایت‌ها و کسب‌وکارهای اینترنتی، نیاز به محتوای یونیک و حرفه‌ای بیش‌ازپیش احساس می‌شود و همین امر باعث ایجاد شغل تولید محتوا برای افراد نویسنده و مترجم شده است.

برای این‌که یک محتوای خوب و حرفه‌ای را تولید کنید می‌توانید از ترجمه منابع خارجی کمک بگیرید، روش‌های مختلفی برای ترجمه یک متن وجود دارد، همه افراد با تجربه و ماهر در این حیطه از سختی کار تولید محتوا خبر دارند و به خاطر حساسیت موتورهای جستجو به مطالب کپی شده، لازم است محتوایی را ایجاد کنند که در مرحله اول به‌هیچ‌ وجه نباید کپی باشد بعد از رعایت شرط اصلی یعنی کپی نبودن، محتوای تولیدشده باید استاندارد، خوانا و مورد پسند مخاطب باشد.

آیا می دانید: محتوای تکراری چیست؟

بهترین روش های پیدا کردن منابع برای تولید محتوا

محتوا نویسی برای سئو سایت به منابع مختلف نیاز دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم.

استفاده از وب‌سایت‌های خارجی

یکی از اولین و بهترین روش‌ها برای پیدا کردن منابع محتوا و تولید محتوای خوب برای سئو سایت ، وب‌سایت‌های خارجی است. همان‌طور که در وب‌سایت‌های فارسی‌زبان تعداد زیادی نویسنده به تولید محتوا مشغول هستند، در وب‌سایت‌های خارجی نیز همین روال وجود دارد و در آن نیز نویسنده‌های زیادی مشغول نوشتن مطالب گوناگون هستند. شما به‌راحتی می‌توانید در وب‌سایت‌های خارجی موضوع موردنظر خود را پیدا کنید و سپس این محتوا را ترجمه کرده و ارائه دهید.

مجله‌ها و نشریات مختلف

یکی دیگر از منبع‌های تولید محتوا، استفاده از مجله‌ها و نشریه‌های مختلف است، تقریباً در هر موضوعی می‌توانید از مجلات کمک بگیرید. معمولاً مطالبی که در مجلات و نشریه‌ها به چاپ رسیده‌اند دارای کیفیت بالایی هستند.

اکثر محتوا نویسان از این روش برای سریع‌تر شدن روند تولید محتوا و نوشتن مطالب جدید استفاده می‌کنند.

استفاده از وب‌سایت‌های داخلی فارسی‌زبان

از راحت‌ترین و اولین راه‌های پیدا کردن منابع محتوا، استفاده از وب‌سایت‌های داخلی فارسی است. متأسفانه برخی از افراد فقط به کپی از مطالب دیگر سایت‌ها روی می‌آورند و در بلندمدت این روش می‌تواند ضررهای زیادی را به کسب‌وکار و سایت آن‌ها بزند. منظور از استفاده از وب‌سایت‌های فارسی این است که فرد محتوا نویس می‌تواند بامطالعه مطالب دیگر نویسنده‌ها، کلمات و ایده‌های جدیدی را خلق کند و بعد از مطالعه آن مطلب، شروع به نوشتن محتوای جدید با طرز نوشتار و فن بیان خود کند.

استفاده از شبکه های اجتماعی در تولید محتوا

شبکه‌های اجتماعی مختلف

به علت تعداد بالای کاربران در شبکه‌های اجتماعی، به‌طور روزانه میلیون‌ها محتوای تصویری، ویدیویی و متنی در شبکه‌های اجتماعی مختلف به‌وسیله کاربران در سرتاسر جهان منتشر می‌شود، در شبکه‌های اجتماعی مختلف، کاربران از هشتگ های متنوعی برای منتشر کردن مطالب خود استفاده کرده و در مورد مطالب و موضوعات مختلف بحث می‌کنند. مطالبی که جدید، جذاب و بعضاً خلاقانه هستند.

تالارهای گفتگوی اینترنتی

فروم های اینترنتی، تالارها و انجمن‌های اینترنتی درگذشته در اینترنت بسیار رواج داشتند و حتی ممکن است برخی از آن‌ها هم‌اکنون نیز طرفداران خود را داشته باشد.

نوشتن محتوا با کمک خلاقیت و ذهن خود

یکی از روش های پیدا کردن منابع محتوا استفاده از خلاقیت فردی شما در نوشتن و پیدا کردن منابع است، بدون داشتن خلاقیت و شم نویسندگی و تولید مطالب اختصاصی موفقیت در حوزه تولید محتوا ممکن است کمی سخت باشد، اگر در نظر دارید محتوای منحصربه‌فرد و باکیفیتی را ایجاد کنید باید قبل از این‌که کاری را شروع کنید مطالب و موضوعات مختلف را از انواع منابع مختلف مطالعه کنید سپس با استفاده از ذهن و خلاقیت خود و تجزیه و تحلیل آن‌ها محتوای قوی و یونیکی را با دانسته‌های خود تولید کنید.

سفارش دادن ایجاد محتوا

آخرین و گران‌ترین روش برای پیدا کردن منابع محتوا، سفارش تولید محتوا است. بیشتر شرکت‌های بزرگ و صاحبان وب‌سایت که کسب‌وکارهای اینترنتی دارند با روش سفارش محتوا و پرداختن هزینه توافقی، محتوای مورد نیازشان را دریافت می‌کنند. در حال حاضر افراد و شرکت‌های زیادی به‌طور تخصصی کار تولید محتوا را انجام می‌دهند و طبق تعرفه‌های مشخص، محتوا در موضوعات و تعداد کلمات مختلفی را تولید می‌کنند.

اضافه کنم که شما هرگز نمیتوانید تولید محتوا با کیفیت بالا را انجام دهید و برای برخی از شرکتها جریان دائمی محتوای جدید استراتژی سئو برای موفقیت است، حتی اگر هزینه تولید این محتوا بسیار بالا باشد.

نکات محتوا نویسی را رعایت کنید

یک سایت برای رشد نیاز به تغذیه دارد و آن تغذیه چیزی نیست جز محتوا؛ محتوا در سایت هم نقش فعال بودن سایت را نشان می دهد و هم خوراکی است برای گوگل. دیده شدن سایت شما در موتور جستجو تنها با محتوای خوب و حرفه ای که توسط یک متخصص آشنا به فنون نوشتاری در سئو انجام شده است امکان پذیر است.

نکات محتوانویسی

محتوانویسی یکی از مهم ترین اقدامات تاثیرگذار می باشد که می تواند محوریت سایت شما را به گوگل بشناساند. بسیاری از سایت های پرترافیک به واسط محتوایی که تولید نموده اند در نتایج جستجو قرار گرفته اند.

در ادامه به بیان نکات محتوا نویسی خواهیم پرداخت.

اصول محتوا نویسی در سئو سایت

هر صفحه از سایت شما می تواند فرصت و شانسی برای جذب ترافیک به شما دهد. اگر شما محتواهایی که بیشتر مورد نیاز کاربران شما قرار می گیرد را تولید نمایید پس در نتایج جستجو شانس بیشتری برای دیده شدن خواهید داشت. بنابراین اولین اصولی که می بایست در زمان تولید محتوا درنظر بگیرید و توجه نمایید انتخاب تیتر مناسب می باشد.

 انتخاب تیتر تولید محتوا

کاربران شما بیشتر به دنبال چه تیتر محتوایی می باشند؟ آنها را در سایت خود تولید و منتشر نمایید و به واسط نمایش در موتورهای جستجو می توانید ترافیک بالایی را به سمت سایت خود هدایت نمایید و به واسط آن بهبود در رتبه خود را خواهید داشت.

چگالی کلمه کلیدی در سئو محتوا

گوگل و دیگر موتورهای جستجو محتوای درج شده در صفحات شما را می خوانند، بنابراین در هر صفحه از سایت خود تمامی کلمات کلیدی و نیز عبارات که مرتبط به موضوع شما می باشد را درج نمایید.

توجه به تیترهای پیشنهادی گوگل

برای انتخاب تیتر محتوا خود می توانید به پیشنهادات گوگل نیز توجه نمایید زیرا که عباراتی که بیشتر توسط کاربران جستجو می شود را گوگل به شما پیشنهاد می نماید، پس زمینه کاری سایت خود را بزنید و پس از آن به لیست پیشنهادات گوگل توجه نمایید و محتوایی مرتبط را در سایت خود تولید نمایید که این امر اثرگذاری بسیاری در سئو سایت شما خواهد داشت.

تولید محتوا

نوشتن برای سئو فروشگاهی

نوشتن برای سئو فروشگاهی قطعا با موارد دیگر تولید محتوا کاملا متفاوت است. قبل از شروع نوشتن برای سئو فروشگاهی ابتدا برای خود هدف مشخص کنید که برای چه کلیدواژه ای میخواهید در گوگل رتبه بگیرید؟

چرا نوشتن برای سئو فروشگاهی با دیگر انواع محتوا نویسی متفاوت است؟

نوشتن برای یک سایت شرکتی با نوشتن برای سئو فروشگاهی که محصولات متفاوت و گاهی شبیه به هم زیاد دارد، کاملا متفاوت است. در هنگام نوشتن برای سئو فروشگاهی ، محصول را فراموش نکنید. در واقع محتوا را در همان چهار چوب محصول حفظ کنید.

از ویژگی های محصول غافل نشوید، به مزایا و امکانات محصول در هنگام نوشتن برای سئو فروشگاهی دقت زیادی کنید. محتوای نوشتاری هر محصول باید کاملا مجزا و غیر تکراری باشد. سعی نکنید یک قالب نوشتاری را برای هر محصول تکرار کنید.

عنوان محصول در نوشتن برای سئو فروشگاهی چگونه است؟

سئو فروشگاه اینترنتی که محصولات بسیاری دارد، ممکن است با مشکل تکراری بودن عناوین صفحات برخورد کند که در این صورت برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل شانس بالایی نداشته باشد و رتبه خوبی در گوگل به دست نخواهد آورد. برای حل این مشکل تا جای ممکن ویژگی های محصول را چاشنی عنوان محصول کنید و حتی اگر سال ساخت محصول جدید است حتما آن را در عنوان بیاورید.

نوشتن برای سئو سایت فروشگاهی

سعی نکنید هنگام تولید محتوا و نوشتن برای سئو فروشگاهی از عناوین وب سایت های دیگر کپی کنید، هر چقدر عنوان شما متفاوت باشد ، تشخیص آن راحت تر است.

در نوشتن برای سئو فروشگاهی عنوان محصول باید شامل کلمات کلیدی مرتبط از تحقیقات کلمات کلیدی شما باشد.

اطلاعات مهم مانند نام های تجاری، رنگ ها و اندازه ها را به حداقل برسانید. تعداد بیش از حد رنگ یا شماره مدل، جستجوگر را از خواندن عنوان محصول باز می دارد.

تا می توانید آن را ساده نگه دارید — برای مثال اگر محصول فقط در یک اندازه موجود است یا نام تجاری مرتبطی ندارد، آن اطلاعات را از عنوان خارج کنید.

تا حد امکان از انواع کلمات کلیدی خودداری کنید . یک عبارت کلیدی هدف باعث می شود عنوان آنقدر طولانی نباشد که جستجوگران آن را نخوانند.

توضیحات متا در هر محصول باید چگونه باشد؟

توضیحات متا در هنگام نوشتن برای سئو فروشگاهی، هر محصول را فراموش نکنید؛ توضیحات متا در نمایش گوگل بسیار مهم و حیاتی است. مخصوصا اگر سایت شما فروشگاهی باشد این اهمیت دو چندان خواهد شد. زیرا با این قطعه کوتاه متن می توانید کلیک بیشتری را دریافت کنید و فروش و همچنین سئو فروشگاهی خود را بالا ببرید.

قالب توضیحات متا سئو فروشگاهی

پس از نوشتن برای سئو فروشگاهی، رعایت نوشتن بهترین قالب برای توضیحات متا محصول، بسیار حائز اهمیت است. گاهی این توضیحات متا محصول است که سرنوشت فروش را تغییر می دهد. بد ترین کار در این شرایط، کپی کردن مقداری از متن ابتدای صفحه برای توضیحات متای محصولات می باشد که متاسفانه در اکثر سایتها چه فروشگاهی و چه سایتهای دیگر دیده می شود.

فراموش نکنید ، محصول برای فروش به معرفی نیاز دارد و تنها ابزار شما در گوگل برای معرفی محصولاتتان، نوشتن درباره محصول است. در این قطعه کوتاه باید متنی را بنویسید که معرف بهترین صفات محصول باشد.

  1. کلیدواژه را در توضیحات متا اضافه کنید. ( ترجیحا ابتدا)
  2. توضیح کوتاه و عالی برای معرفی محصول بنویسید.
  3. اگر قیمت محصول شما از دیگران بهتر است حتما آن را در توضیحات متا وارد کنید. البته با توجه به نوسانات قیمت باید وقت زیادی برای تصحیح دوباره آن هنگام تغییر قیمت ها بگذارید. به هیچ عنوان قیمت متفاوت با قیمت نوشته شده در صفحه محصول وارد نکنید. مثلا قیمت توضیحات متا را پایین و قیمت اصلی هنگام خرید محصول را بالاتر ننویسید. این کار نرخ فرار و اعتبار سایت را به شدت کاهش می دهد. برای اینکه این مشکل را حل کنید بهتر است از داده های ساختار یافته ( Schema ) در محصولات خود استفاده کنید. در این صورت قیمت در نمایش گوگل همیشه با قیمت نوشته شده در سایت مطابقت دارد.
  4. از واقعیات دور نشوید و بزرگنمایی را در توضیحات متا کنار بگذارید.

با قدرت تصاویر، میزان موفقیت نوشتن برای سئو فروشگاهی را بالا ببرید

نوشتن برای سئو سایت فروشگاهی

در هنگام نوشتن برای سئو فروشگاهی عکس های مختلف از محصول را فرامش نکنید. تصاویر همیشه مورد توجه بوده اند. به خاطر سپردن و درک تصاویر برای مردم راحت تر است، وقت کمتری می برد و در یک نگاه انبوهی از سوالات مشتری پاسخ داده می شود.

  1. از عکس های با کیفیت ، یک فرم و یک اندازه در بدنه محتوای خود استفاده کنید.
  2. متن جایگزین یا همان alt عکس را وارد کنید.
  3. متن جایگزین حداقل یکبار برای عکس شاخص محصول ، کلیدواژه انتخابی باشد.
  4. متن جایگزین عکس محصول توضیح معرفی محتوای در عکس باشد.
  5. نام فایل عکس را متناسب با محصول و انگلیسی وارد نماید. ( متاسفانه نام فایل در بیشتر مواقع هنگام آپلود و ذخیره سازی به مشکل میخورد)
  6. عکس های محصول از بهترین زاویه ها و با جزئیات بالا تهیه شوند.
  7. از عکس اینترنتی که بین اکثر سایت ها اشتراکی است استفاده نکنید.
  8. قالب مشخص با رنگ سازمانی برای عکس محصولات خود استفاده کنید.
  9. حجم عکسهای محصول را بهینه کنید تا هر شخصی با سرعت اینترنت خود بتواند به سرعت عکس محصول را ببینید.

یک تصویر با کیفیت بالا، تصویری است که بزرگ و واضح باشد. معمولاً این بدان معنی است که شما به تصویری با پیکسل های زیاد نیاز دارید تا تصویر شفاف باشد و مبهم به نظر نرسد.

راهنمایی برای تولید محتوا که مخاطبان شما را جذب کند

در مقابل، یک تصویر ارزشمند، تصویر باکیفیتی است که اطلاعاتی را ارائه می‌کند – چه به صورت بصری، چه با فراخوان یا هر دو – که به مشتری کمک می‌کند تا محصول را ببیند و درک کند بدون اینکه بتواند آن را در دستان خود نگه دارد.

عکس‌ اصلی محصول

این اولین عکسی است که جستجوگر می‌بیند، بنابراین مطمئن شوید که یک تصویر بزرگ است و محصول در اکثر تصویر نشان داده شده است (بیش از ۸۵٪ تصویر باید شامل محصول باشد).

عکس‌های اضافی محصول

این تصاویر فرصتی برای شما هستند که زوایای مختلف محصول خود را به خریداران بالقوه‌تان نشان دهید و تصاویری را با پیام‌هایی اضافه کنید که ویژگی‌ها و حتی مزایا متفاوت را توصیف می‌کنند.

تصاویر برند محصول

اینها تصاویری هستند که در بخش «نام تجاری» فهرست محصول شما نمایش داده می شوند و باید بخشی از استراتژی بهینه سازی فهرست شما باشند. از این بخش غافل نشوید می‌توانید تصاویری را به نمایش بگذارید که باعث می‌شود شما قابل اعتمادتر به نظر برسید، مانند تصاویر تضمین رضایت یا سیاست بازگشت وجه.

تصاویر توضیحات محصول

این مکان عالی برای گسترش عکس های محصول اضافی شما است. شما می توانید بر روی نمایش مشتریانی که با محصول خود در تعامل هستند تمرکز کنید و می توانید تصاویر دقیقی را با تمام ویژگی های محصول نشان داده شده اضافه کنید. همچنین می توانید از این برای ایجاد یک داستان در مورد مشتری به صورت عکس استفاده کنید – مجموعه ای از تصاویر که تغییر زندگی مشتری را در نتیجه خرید این محصول نشان می دهد.

اطلاعات عمومی و علمی در معرفی محصولات ننویسید

اگر فکر می کنید مشتری برای خرید محصول علاقه ای به تاریخچه کشف آن محصول دارد ، سخت در اشتباه هستید. مثلا اگر محصول روشنایی می فروشید ، نوشتن اینکه ادیسون آن را اختراع کرده چیزی جز ترک مشتری به همراه ندارد و نرخ بانس ریت سایت شما را بالا می برد.

برخی کلمات در گوگل جنبه علمی و تحقیقاتی دارند ، سعی کنید محتوای علمی محصول و اطلاعات عمومی محصول را در وبلاگ فروشگاه بنویسید.

توضیحات محصول را با جزئیات بنویسید

یکی از نکات مهم سئو فروشگاهی نوشتن جزئیات محصول است که علاوه بر عبارات کلیدی باید دارای ویژگی ها و مزایا باشد. ویژگی های محصول جزئیاتی در مورد آنچه محصول دارد یا انجام می دهد می باشد. این با مزایا فرق دارد، یعنی اینکه چگونه یک محصول می تواند زندگی خریدار را تغییر دهد.

ویژگی ها برای هر توضیح محصول ضروری است. خریداران بالقوه شما باید ببینند که محصول شما حداقل نیازهای آنها را برای چیزی که می خرند برآورده می کند.

فیلم معرفی محصول بسازید و در صفحه محصول قرار دهید.

یک فروش خوب زمانی اتفاق می افتد که بتوانید اطلاعات درست و شفافی به مشتری بدهید. این کار خیلی ساده است ، علاوه بر نوشتن برای سئو فروشگاهی، محصول را در فیلمی کوتاه بصورت واقعی به نمایش بگذارید و سعی کنید در فیلم از نحوه استفاده محصول در واقعیت برای مشتری حس بهتر و مطمئن تری بدهید.

محتوا فقط نوشتن و نویسندگی نیست ، گاهی تولید یک فیلم و یک عکس خوب ، کاری به مراتب سخت تر و قطعا بهتر خواهد بود.

قالب چیدمان هر محتوای محصول در فروشگاه اینترنتی

قالب چیدمان هر محتوای محصول در فروشگاه اینترنتی

در هنگام نوشتن برای سئو فروشگاهی، چیدمان یکسان در محتوای خود داشته باشید ، مثلا فیلم اگر آخر محصول است ، برای همه محصولات یکسان باشد. این کار باعث می شود که مشتریان برای دیدن ویدیو هر محصول به راحتی به آن دسترسی داشته باشند. همچنین از مشخصات فنی و حتی نظرات خریداران در جای مناسب و دسترسی آسان استفاده کنید.

تحقیق کلمات کلیدی برای محصول انجام دهید

کلمات کلیدی برای سئو فروشگاهی که منجر به فروش می شوند با دیگر کلمات، متفاوت هستند، زیرا هدف جستجوی واضحی دارند، در واقع مردم به دنبال خرید هستند، بنابراین برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی خود به ابزارهای مختلفی نیاز دارید.

روش‌هایی وجود دارد که می‌توانید برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی برای یک محصول در فروشگاه خود برای یافتن کلمات کلیدی مناسبی که خریداران بالقوه شما به دنبال آن هستند، استفاده کنید. به عنوان مثال، keyword.io یک ابزار تحقیقاتی عالی است.

قبل از نوشتن برای سئو فروشگاهی و قبل از اینکه شروع به نوشتن درباره محصول خاص نماید، ابتدا درباره آن محصول تحقیق کنید. در واقع شناخت نیاز مشتری برای خرید محصول فوق را بشناسید.

تا جای ممکن حتما مطمئن شوید که چه کلمه ای دقیقا توسط کاربران جستجو می شود. اگر بتوانید این راز مهم را بدانید قطعا فروش متفاوتی خواهید داشت.

توجه داشته باشید برخی کلمات در هنگام نوشتن برای سئو فروشگاهی جنبه تحقیقاتی دارند. مثلا فردی که قصد خرید محصول خاصی را دارد ممکن است ابتدا شروع به جستجو کلماتی کند که به شناخت کیفیت محصول و حتی نحوه استفاده از آن منتهی می شود.

کلماتی که جنبه تحقیقاتی دارند، معمولا منجر به فروش نمی شوند. سعی کنید در کلماتی سرمایه گذاری کنید که دقیقا در مواقع خرید از آن استفاده می شود.

با نوشتن نکات اشتباه در متن معرفی محصول، فروشگاه خود را در خطر انتقاد قرار ندهید

قبل از شروع نوشتن برای سئو فروشگاهی، درباره محصول خود تحقیق کنید. در واقع کاملا محصول را بررسی کنید و سعی کنید اطلاعاتی بنویسید که واقعا در مورد محصول فوق صدق می کند. از نوشتن کلماتی مثل بهترین کیفیت و یا تبلیغ بدون پشتوانه محصول بپرهیزید. این کار باعث بالا رفتن انتقادات از محصول و مغایرت با نوشته های شما خواهد داشت.

5/5 – (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *