محتوای کم کیفیت

ویژگی های محتوای کم کیفیت در این مقاله آموزش سئو می تواند شما را در نوشتن محتوای با کیفیت یاری کند ، ضمن اینکه با مقایسه ویژگی های محتوای فعلی و قدمی سایت خود ، در بهبود و شناسایی محتوا بی تاثیر در سئو سایت استفاده کنید.

ویژگی های محتوای کم کیفیت

معمولا محتوای کم کیفیت عناوینی بیش از حد اقرار آمیز و یا تکان دهنده دارند ، این ویژگی بد می توانند توجه کاربران را به کلیک بر روی صفحات در نتایج جستجو جلب کند.

عنوان اقرار آمیز

اگر صفحاتی با عنوان یا تصاویر اغراق آمیز و تکان دهنده تولید شوند ، این تجربه کاربران را متعجب و گیج می کند. در اینجا یک نمونه از یک صفحه با عنوان هیجان انگیز و تکان دهنده مثال زده شده است:

“آیا جهان رو به پایان است؟ ، ​​مشاهدات اسرار آمیز از عمق 25 فوتی دریا که تا به حال هیچکس ندیده است ” یا حتی انتخاب عنوانی برای یک مقاله در مورد بقایای ناشناس از یک ماهی کوچک مرده در ساحل ، به عنوان صفحات اغراق آمیز و تکان دهنده که هدف خوبی را مشخصا توصیف نمی کنند دارای رتبه پایین هستند و به سئو سایت کمکی نمی کنند.

مقدار محتوای صفحه راضی کننده نیست

برخی از صفحات با کیفیت پایین باعث ناراضیتی کاربران می شود چون اطلاعات کامل و شفافی ارائه نمی کند و مقدار مطلب کم است ، به عنوان مثال، یک مقاله دایره المعارف را در یک موضوع بسیار گسترده ای مانند جنگ جهانی دوم تصور کنید که تنها چند پاراگراف دارد.

تبلیغات انحرافی

تبلیغات انحرافی

برخی محتوا ها بدون مشخصه دقیقی قطع و بدون اینکه کاربر متوجه شود تبلیغات بی ارتباط انجام می دهند ، تبلیغات باید قابل مشاهده باشد به عنوان مثال، صفحات نمایش داده شده قبل یا بعد از محتوا ، صفحاتی با آگهی های زیاد و به یکباره رتبه پایین خواهند داشت.

یک آگهی بد مانند آگهی های صفحات آی فریم و پاپ آپ باعث دشواری در بستن پنجره تبلیغ انحرافی و حواس پرتی می شود.

محتوای آگهی ها، یا سایر ویژگی ها نیز ممکن است منحرف کننده باشد: مانند تصاویر ج.ن.س.ی و تصاویر غم انگیز

سایت های کم اعتبار

فروشگاه ها و وب سایت هایی که پردازش های مالی را انجام می دهند نیاز به سطح بالایی از اعتماد کاربر دارند. اگر یک وبسایت فروشگاهی یا تراکنش مالی فقط یک آدرس ایمیل و آدرس فیزیکی داشته باشد، ممکن است دشوار باشد که در مورد مسائل مربوط به معامله کمک بگیرید.

کپی محتوا از سایت های دیگر

متاسفانه یکی از راه های غلط رایج در بین برخی وبمستران کپی محتوای سایت های دیگر و قرار دادن در سایت خودشان است ، این نمره منفی  شامل حتی کمی کپی از محتوا، دستکاری متن کپی شده و یا اضافه کردن متن به محتوای کپی شده باشد ، چنین صفحاتی کمترین رتبه را خواهند داشت، حتی اگر در صفحه به منبع محتوا اشاره شده باشد.

کلیه موارد زیر به عنوان محتوای کپی در نظر گرفته می شود :

محتوا دقیقا از یک منبع قابل شناسایی کپی می شود. گاهی اوقات کل صفحه کپی می شود و گاهی فقط قسمت های از صفحه کپی می شود. گاهی نیز چندین صفحه کپی می شوند و سپس در  یک صفحه ادقام می شوند. این نوع متن ها دقیقا کپی شده هستند که البته ساده ترین نوع محتوای کپی شده از نگاه گوگل هستند.

یکی دیگر از مواردی که دائما از ما در آپسئو پرسیده می شود مربوط به محتوای کپی شده ای است که کمی از اصل تغییر یافته است. این نوع کپی کردن فقط پیدا کردن منبع اصلی را دشوار می کند.

وگر نه تغییر فقط چند کلمه یا جمله تفاوتی با کپی ندارد ، یا اصلاح کردن متن که در آن یک کلمه در متن جایگزین شده است.

در جریان باشد گوگل به وضوح گفته است : حتی اگر صفحه کپی کار سعی کند اعتبار محتوا را با اضافه کردن منبع جبران کند باز هم کپی حساب می شود.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5٫00 out of 5)
Loading...