وبلاگ نویسی یک ضرورت در سئو

آیا برای کسب و کار های کوچک وبلاگ نویسی نیاز است؟

بسیاری از صاحبان کسب و کار های کوچک از خود من میپرسند “وبلاگ چیست؟” یا “آیا باید داخل سایت در مورد کسب و کارم صفحه وبلاگ بگذارم”.

یک وبلاگ فقط نوشتن اطلاعات مربوط به کسب و کار شما در سایت است.

من به طور مداوم در ساخت وبلاگ از بی میلی بسیاری از کسب و کارهای کوچک شگفت زده می شوم. من چیزهایی مانند “من وقت ندارم وبلاگ بگذارم”، “وبلاگ نویسی در صنعت من حساس نیست”، و گاهی اوقات حتی ناگهان “چه خبر است در وبلاگ؟” را میشنوم.

واقعیت این است که اگر شرکت شما محصولات و خدمات منحصر به فرد ارائه می کند باید وبلاگ نویسی کنید.

البته، بازده کلی سرمایه گذاری در وبلاگ نویسی ، هر کسب و کار با کسب و کار دیگر متفاوت است. اما 6 مزیت عمده برای وبلاگ نویسی شرکت ها وجود دارد که نباید نادیده گرفته شود:

1. به دست آوردن کاربرانی با شناخت کافی نسبت به کسب و کارتان

هر پست در وبلاگ یک شناخت کلی از تفکر شما ، یکپارچگی شخصی ، طنز و بینش حرفه ای است. به عنوان مثال، خلاصه ای از روند اخیر در صنعت شما و یا واکنش به یک مقاله خبری می تواند یکی از پست های بسیار مؤثر باشد.

2. نظرات کاربران و مشتریان را می شنوید

اگر شما با استفاده از وبلاگ نویسی علاقه مندانی پیدا کردید ، باید بدانید خوانندگان گزینه ای برای نظر دادن در مورد هر مقاله می باشند. افرادی که در بلاگتان نظر می دهند ممکن است منجر به فروش شوند، یا آنها فقط ممکن است نظرات شما را به چالش بکشند یا از آنها حمایت کنند. در هر صورت، نظرات کاربران را بشنوید ، چون نظرات کاربران برای گوگل هم مهم است.

چرا نظرات کاربران و مشتریان مهم است؟

3. هر مقاله در وبلاگ یک فرصت در جستجوی گوگل است

تعداد زیادی از افراد در اینترنت آنلاین هستند و تعداد زیادی از آن ها چیزهای مختلفی را جستجو می کنند. شما نمیتوانید سایت خود را برای هر واژه جستجو طولانی تر بهینه سازی کنید، اما مطمئنا می توانید پست های وبلاگ را با هدف قرار دادن عبارات کلیدی که به احتمال زیاد افراد خاصی را جذب می کنند، بنویسید.

4. وبلاگ ها طعمه خوبی برای جمع آوری بک لینک هستند

وب سایت ها یا وبلاگ نویسان به صفحه “محصولات و خدمات” در یک وب سایت شرکتی لینک خواهند کرد. مردم به تبلیغات شرکت پیوند نمی دهند. از سوی دیگر، یک مقاله خوب در وبلاگ، اطلاعات علمی و صنعتی یا انتقاد درباره یک موضوع گزینه خوبی برای بلاگ نویسان است تا مقاله های شما را لینک کنند زیرا آنها جالب و آموزنده هستند و نه تبلیغات بیش از حد شرکت های بزرگ و یا متمرکز به فروش. مزیت این کار برای شما این است که پیوندهای بیشتر یا همان بک لینک به معنی رتبه بندی بهتر در موتور های جستجو و ترافیک بیشتر سایت است، که منجر به فروش بیشتر می شود.

5) علامت تجاری خود را انسان دوستانه به نمایش بگذارید

وبلاگ ها فرصتی برای یک شرکت ارائه می دهند که در آن، بخش عمیق، مفید و متفکرانه خود را ارائه می دهند. از طریق یک وبلاگ، با توجه کردن به احساسات مردم و فرهنگ ، چشم انداز شرکت شما را می بیند. وبلاگ ها می توانند نام تجاری را انعطاف پذیر کنند.

6) در گوگل، محتوای تازه تر = وب سایت بهتر

گوگل به طور مرتب وب سایت هایی را که به دنبال محتوای جدید و به روز شده هستند را می خزد ، به طور کلی، بهتر است گوگل وب سایت شما را تا حد ممکن بخزد. سایتهایی که خزیدن را بیشتر تجربه می کنند، به روز رسانی های مکرر و قدرت بیشتری دارند. وبلاگ ها به طور مرتب تضمین می کنند محتوای تازه در سایت شما وجود دارد.

من امیدوارم پس از خواندن این 6 نقطه وبلاگ نویسی ، کسب و کار شما این را به عنوان فرصت در کسب و کار و قابل اعتماد در مقابل مشتریان بیشتر در نظر بگیرد.

Rate this post
تولید محتوا بر اساس اصول سئو
فهرست مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *