بهبود برندسازی و سئو سایت

5 نکته برای بهبود برندسازی و سئو

بهبود برندسازی یک جنبه اساسی در استراتژی سئو است . اگر یک استراتژی عالی برای برندسازی تهیه کنید ، مردم با برند شما ، شرکت شما و وب سایت شما آشنا می شوند. در این پست ابتدا توضیح خواهم داد که بهبود برندسازی چیست و چرا می تواند به شما در سئو کمک کند.

برندینگ چیست؟

برندسازی فرایند ایجاد یک تصویر شفاف و منحصر به فرد از محصول یا شرکت شما است. مخاطبان شما باید بتوانند برند شما را تشخیص دهند؛ حتی اگر پست در فیس بوک یا خبرنامه باشد یا حتی بخش محصول در وب سایت شما باشد ، تصویر نام تجاری شما باید یکنواخت باشد.

بهبود برندسازی سخت است. برای تنظیم استراتژی موفقیت آمیز در زمینه برندسازی ، ابتدا باید دید روشنی را در ذهن داشته باشید که نام تجاری شما در مورد چیست: ماموریت شما چیست؟ چه ارزش هایی مهم هستند؟ و کاربران شما چه میخواهند؟

چرا بهبود برندسازی برای سئو مهم است؟

اگر یک استراتژی برندسازی با کیفیت بالا را تنظیم کنید ، بهینه سازی سایت شما برای موتورهای جستجو بسیار ساده تر می شود. این کار می تواند شانس شما را افزایش دهد و مخاطب مورد نظر شما با نام تجاری شما آشنا شود.

نام تجاری شما می تواند انگیزه را برای کلیک بر روی سایت شما در نتایج جستجو (حتی اگر در جمع سه نفر برتر نباشید!) ایجاد کند.

به منظور کمک به شما در راه اندازی یک استراتژی موفقیت آمیز در زمینه برندسازی ، من 5 نکته کاربردی را با شما به اشتراک می گذارم.

نکته 1: برند ثابت قدم باشید

مهمترین چیز در مورد برندسازی ، ثابت ماندن است. سبک خاصی بسازید و به آن بچسبید! یک آرم طراحی کنید و به آن بچسبید! رسالت خود را بصورت شعار کنید و به آن ببالید! اگر به روشی که برند خود را به مخاطبان خود عرضه می کنید ، ثابت قدم باشید ، در نهایت مردم شروع به یادآوری و شناخت برند شما می کنند.

بهبود برندسازی

نکته 2: یک شعار انتخاب کنید و آن را به همه نشان دهید

شعار شما مهمترین پیام در مورد نام تجاری یا محصول شما را با یک جمله بیان می کند.

اطمینان حاصل کنید که آن در وب سایت شما مشخص است. به عنوان مثال ، می توانید یک شعار را در زیر نام تجاری خود قرار دهید. شعار آپسئو این است: سئو برای زندگی

در صورت امکان ، سعی کنید شعار های خود را روشن و جذاب جلوه دهید.

از چند کلمه استفاده کنید تا به طور واضح درباره همه موارد سایت خود توضیح دهید. این می تواند به استفاده از افعال و جملاتی که حاکی از عملی برای بازدید کننده هستند ، برای فعال کردن آنها کمک کند. بسته به سایت و شغل خود ، شما همچنین می توانید شخصیت خود را در شعار نشان دهید.

نکته 3: از تصاویر استفاده کنید

تصاویر جنبه بسیار مهمی از استراتژی برندسازی شما هستند. می توانید از تصاویر وب سایت خود ، در خبرنامه ، فیس بوک یا در تبلیغات (چاپی) استفاده کنید. البته باید مطمئن شوید که تصاویر شما با برند شما متناسب است. اگر کفش می فروشید ، نباید از تصاویر حیوانات وحشی در جنگل استفاده کنید. شما می خواهید از عکس هایی استفاده کنید که ظرافت و کیفیت را بیان می کنند.

اگر به طور مداوم تصاویر و عکس هایی را انتخاب کنید که متناسب با نام تجاری شما باشد ، مخاطب شما سرانجام از نگاه ساده به تصاویر ، برند شما را می شناسد و به یاد می آورد.

اگر از عکس های خود استفاده می کنید ، می توانید یک سبک ثابت را بسازید. به عنوان مثال می توانید مطمئن شوید که تمام عکس های شما دارای ابعاد یکسان هستند ، از یک روش مشابه برای ویرایش استفاده کنید یا از تصاویر مشابه استفاده کنید. به عنوان مثال ، هنگام به اشتراک گذاشتن پست ها در فیس بوک ، همیشه نوار متن را روی تصاویر خود قرار می دهید.

نکته 4: از نام تجاری خود استفاده کنید

اطمینان حاصل کنید که مخاطبان با نام تجاری شما آشنا می شود. یعنی شما باید از آن نام تجاری استفاده کنید! شاید بتوانید از نام تجاری خود در یکی از محصولات خود مانند ما در آپسئو استفاده کنید . حتما از نام تجاری خود در خبرنامه و پست های (Facebook) خود استفاده کنید. مردم باید نام تجاری شما را بطور مرتب بشنوند و بخوانند!

نکته 5: از آرم خود استفاده کنید

آرم شما برای استراتژی برندسازی شما از اهمیت بالایی برخوردار است. برندسازی چیزی بیشتر از طراحی یک آرم عالی است.

در حالت ایده آل ، آرم شما باید برجسته باشد. این باید چیزی باشد که مردم بدون هیچ زمینه ای آن را تشخیص دهند. طراحی یک آرم لازم نیست خیلی گران باشد.

فراموش نکنید که از favicon در وب سایت خود استفاده کنید. مدتی پیش ، گوگل favicon خود را به نتایج جستجوی تلفن همراه اضافه کرد. البته گوگل تلاش کرد favicon را برای نتایج تسکتاپ نیز نشان دهد که ظاهرا مانند تصیمات قبلی خود پشیمان شد.

رنگ هایی که برای آرم خود انتخاب می کنید از اهمیت بالایی نیز برخوردار هستند. حتما از این رنگ ها به طور مداوم استفاده کنید: در خبرنامه خود ، در وب سایت خود ، در تصاویر. اگر در همه جا از همان رنگ استفاده کنید ، آنها جزئی از مارک شما می شوند. مردم با نگاه کردن به رنگ های موجود در خبرنامه یا پست فیس بوک شما ، مارک شما را به رسمیت می شناسند.

اگر یک استراتژی موفقیت آمیز در زمینه برندسازی تهیه کنید ، افراد نام تجاری شما را به خاطر می آورند و می شناسند. در طولانی مدت ، آرم یا نام تجاری شما چیزی خواهد بود که بلافاصله احساسات (مثبت) را بر می انگیزد.

هرچه مردم با نام تجاری شما بیشتر آشنا شوند ، سئو شما نیز آسان تر می شود. بنابراین ، ترکیب استراتژی سئو با یک استراتژی عالی برای برندسازی راهی است که باید انجام دهید!

سئو سایت و وب برندینگ
سئو و وب برندینگ

سئو و وب برندینگ

سئو و وب برندینگ دو واژه می باشند که به طور هم جهت با یکدیگر کار میکنند. در واقع اگر می خواهید پروسه وب برندینگ و برندسازی اینترنتی را آغاز کنید باید بدانید که پیش زمینه و و استارت کار خود را باید با سئو آغاز کنید. زیرا که شما به عنوان یک برند باید لینک سایت خود را در کلمات کلیدی مختلف که مرتبط به حوزه کاری شما است را در موتورهای جستجو داشته باشید. در ادامه به بیان نقش بهینه سازی سایت در پروسه وب برندینگ خواهیم پرداخت.

سئو و برندسازی اینترنتی

سئو در حقیقت امر زیر مجموعه برندسازی اینترنتی می باشد . اگر شما لینک سایت خود را در کلمات کلیدی و نی عبارات مختلف در نتایج جستجو داشته باشید به تدریج و در گذشت زمان کاربران و افراد با سایت شما و نیز خدمات شما و همچنین نام برند شما آشنا می شوند. در واقع در گذر زمان شما برندسازی اینترنتی و وب برندینگ خود را خواهید داشت.

نقش سئو در وب برندینگ

سئو به عنوان بخش جدا نشدنی از پروسه برندسازی اینترنتی تعریف می گردد و حتی مهم ترین المان در پروسه وب برندینگ نیز تعریف می شود و بدون انجام سئو و داشتن سئو شما نمی توانید عنوان کنید که وب برندینگ را در محیط اینترنت دارید.

سئو پیش مقدمه وب برندینگ

اگر می خواهید برندسازی اینترنتی خود را داشته باشید پس از همین الان سئو خود را آغاز کنید و المان های سئو را به طور دی تر و در حجم بالاتر به انجام رسانید. بازاریابی محتوا ، فعالیت در شبکه های اجتماعی جزو اقدامات انجامی در پروسه سئو می باشد که در پروسه برندینگ نیز انجام می شود. در واقع در پروسه برندسازی باید بازاریابی محتوا را اجرا کنید که در آن تولید محتوای مرتبط به کسب وکار شما تهیه و منتشر می شود.

ارتباط برندینگ و سئو

ارتباط برندینگ و سئو چیست؟

بسیاری از شرکت ها با دریافت اهمیت بازاریابی اینترنتی به دنبال راه هایی برای جذب کاربران به سمت سایت خود می باشند.

وب برندینگ و سئو دو فاکتور مهم در جذب کاربر و مشتری و بدست آوردن سودآوری برای سایت شما هستند.

برندینگ و سئو چگونه مرتبط می گردند؟

وب برندینگ به معنای ایجاد فرصت هایی که کاربران با نام کسب وکار شما آشنا گردند و نیز با خدمات و محصولات شما آشنا شوند معنا می یابد.

هدف تمامی صاحبان کسب و کار شناساندن برند خود به مشتری می باشد زیرا که اگر افراد نام شرکت و نیز محصولات شما را بشناسند در صورت نیز به خدمات شما به سرعت و در اولین گزینه به سمت کسب وکار شما می آیند؛ پس در واقع شما به واسط برندسازی و وب برندینگ می توانید مشتریان بسیار و نیز سودآوری بالایی داشته باشید.

ایتم های وب برندینگ

در پروسه وب برندینگ آیتم های متعددی شامل می گردد؛ بنرهای تبلیغاتی ، بازاریابی محتوا ، سئو ، تبلیغات کلیکی ، تبلیغات در شبکه های اجتماعی ، وجود کانال های موبایلی مواردی هستند که در پروسه وب برندینگ مورد اجرا قرار می گیرند.

سئو در پروسه وب برندینگ

در پاراگراف بالا به سئو در پروسه وب برندینگ اشاره نموده ایم، آمارها نشان می دهد که 80 درصد ورودی سایت ها از طریق موتورهای جستجو می باشد، این آیتم نقش و اهمیت سئو را نشان می دهد زیرا که هر چه شما در نتایج جستجو به واسط کلمات کلیدی مختلف قرار گیرید شانس بیشتری در دیده شدن و نیز جذب مشتری خواهید داشت بطوریکه که برخی کسب و کارها تنها مشتریان خود را به واسط سئو دارند.

سئو یا برندسازی کدام یک بهتر است؟

سئو بدین معناست که کاربران در گوگل جستجو می نمایند و به واسط کلمه کلیدی خاص به لیستی از سایت ها دست خواهند یافت اما در برندسازی در گامی پیش تر کاربران با نام سایت شما و زمینه کاری شما آشنا هستند و در واقع به جای درج کلمه کلیدی نام برند و نام سایت شما را درج می کنند. در ادامه به تشریح سئو و برندسازی خواهیم پرداخت.

هدف سئو چیست؟

همان طور که گفته ایم بهینه سازی سایت هدفش نمایش سایت در کلمه کلیدی مختلف در صفحه اول گوگل می باشد و بدین خاطر المان هایی را برای خود تعریف می کند تا سایت را همگام با الگوریتم های گوگل تنظیم نماید.

هدف برندسازی و وب برندینگ چیست؟

برندسازی و وب برندینگ هدفش شناساندن نام تجاری و نام سایت شما به افراد می باشد. در واقع شما زمینه کاری ، خدمات و محصولات خود را به دیگران و کاربران نت می شناسانید تا در صورت نیاز به خدمات و سرویس های مربوطه به شما رجوع نمایند و آدرس سایت شما را به طور مستقیم درج کنند و یا اینکه نام برند شما را در گوگل جستجو کنند.

برندسازی یا سئو ، کدامیک؟

با توضیحاتی که در پاراگراف های بالا گفته شده است شاید این سوال پیش اید که باید برای سئو خود اقدام کنید یا برندسازی و وب برندینگ خود؟ برندسازی و وب برندینگ گامی جلوتر از سئو می باشد اما باید گفت که سئو پیش مقدم ضروری در برندسازی اینترنتی می باشد و بدون اینکه شما در نتایج جستجو جایگاه و رنکینگ عالی نداشته باشید نمی توانید بگویید که وب برندینگ قوی دارید زیرا که کاربران اگر لینک شما در نتایج جستجو مشاهده نکنند وبالعکس لینک دیگر رقبای شما را ببینند به مرور زمان سایت رقبای شما جایگزینی برای سایت شما در ذهن کاربران خواهد شد.

تاثیر شهرت برند در سئو سایت

تاثیر شهرت برند در سئو

تاثیر شهرت برند در سئو بیشتر از هر زمان دیگری در گوگل مهم شده است ، مشتریانی که تجربه مثبت در برند خاصی را داشته اند ، فقط برند را نمی شناسند. آنها آن را احساس می کنند . این در مورد اطمینان از این است که مشتریان تجربه خوبی در هر “نقطه لمسی” یا نقطه تماس با برند داشته باشند.

همانطور که معلوم است ، این نه تنها وفاداری به برند را تقویت می کند بلکه می تواند به سئو شما یا بهینه سازی موتور جستجو نیز کمک کند. این کلید دستیابی به نام شما در بالای نتایج جستجو در گوگل است.

سئو و برندسازی

اگرچه برخی معتقدند سئو و برندسازی دو استراتژی بازاریابی جداگانه و رقیب هم هستند ، اما واقعیت این است که هر دو استراتژی از یکدیگر پشتیبانی می کنند.

هنگامی که شما یک تجربه خوب از برند را برای مشتریان خود ایجاد می کنید ، سئو شما به این دلایل افزایش می یابد :

مشتریان احتمالاً بیشتر به جستجوی شما می پردازند.
مشتریان به احتمال زیاد URL را دقیق وارد می کنند.
مشتریان به احتمال زیاد روی سایت شما کلیک می کنند.
مشتریان تمایل بیشتری برای ماندن بیشتر در سایت شما دارند.

هنگامی که مشتریان آدرس اینترنتی شرکت شما را تایپ می کنند ، که آن را “ترافیک مستقیم” می نامیم. این دومین نوع جستجو پس از جستجوی ارگانیک است.

در واقعیت ، تجربه خوب نام تجاری ممکن است برای تقویت سئو این گونه کار کند: مشتریان از طریق حساب های رسانه های اجتماعی خود کنجکاوی می کنند و کالای ذکر شده توسط یک دوست را بررسی می کنند. اولین باری که آن را می بینند ، شاید به آن زیاد توجه نکنند اما بعد از پنج یا شش بار دیدن یک تبلیغ ، شنیدن نام آن از یک دوست ، خواندن یک وبلاگ درباره آن ، مشاهده بررسی آنلاین پنج ستاره ای احتمال بیشتری وجود دارد که آن شخص آن را بخاطر بسپارد؛ سپس وقتی زمان آن فرا رسید که فرد دلیلی برای خرید محصولی مانند آن داشته باشد ، نام شما انتخاب مشتری خواهد بود و اولین جایی که آنها و میلیون ها نفر دیگر جستجوی خود را آغاز می کنند گوگل است.

گوگل آن دسته از جستجوهای مستقیم را در رتبه بندی بالاتر صفحه پاداش می دهد.

گزینه دیگری که تاثیر شهرت برند و تجربه مارک تجاری می تواند به سئو شما کمک کند، تجربه بهتر مارک تجاری ارائه شده است که منجر به ایجاد بک لینک طبیعی میشود.

قطعا هرچه این پیوندها متنوع تر باشند ، این موضوع برای شما بهتر خواهد بود. این پیوندها عامل مهمی در تعیین مکان صفحه شما در موتور جستجو هستند. حتی اگر افراد نام تجاری شما را ذکر کنند، اما مستقیماً به آن پیوند ندهند باز هم به نفع شما کار می کند. (و فراموش نکنید که دیگر هزینه این لینک های برگشتی را لازم نیست بپردازید.)

به گزارش جدید ما که که از تبلیغات تلویزیونی به آن رسیدیم توجه کنید : حدود 21 درصد از مصرف کنندگان پس از تماشای تبلیغات تلویزیونی برای «محصولی که در تلویزیون دیده می شود» نام برند محصول را مستقیما در کادر جستجو مانند گوگل وارد می کنند ؛ در واقع شهرت برند باعث افزایش نرخ کلیک می شود و این مسئله در رتبه بندی تاثیر بسیار زیادی دارد.

استراتژی هایی که در بهینه سازی سایت هایی که مارک های تجاری یا نام های تجاری را به فروش می رسانند، تقریبا مشابه بهینه سازی سایت هایی است که محصولات عمومی را به فروش می رسانند.

رهکارهای افزایش تاثیر شهرت برند در سئو

خوب اگر می خواهید یک شبه راه صد شبه را در سئو طی کنید و تاثیر شهرت برند در سئو را ببنید بهتر است از اینجا شروع کنید:

  1. تبلیغات برند خود را کلامی انجام دهید.
  2. تبلیغات روزنامه ای را دست کم نگیرید.
  3. قدرت کارت ویزیت را هنگامی مشاهده می کنید که نرخ کلیک در کلمات عادی بالا می رود.
  4. تبلیغات رادیویی برند را گوش زد می کند و در خاطره افراد می ماند.
  5. هیچ تبلیغاتی 100 درصد نیست و باید همه راه ها را امتحان کنید.
  6. بهترین کار در برند سازی اینترنتی ، تولید محتوای جدید و با کیفیت است.
  7. یک سایت با کیفیت و یک پارچه با برند شما ، می تواند نرخ خرید را بالا ببرد.
  8. تبلیغات در گوگل ضمن افزایش فروش ، برند شما را مشهور می کند.
  9. تبلیغات ویدئویی حالا می تواند بیشتر از هر چیزی برند شما را مشهور کند.
  10. شبکه های اجتماعی را جدی بگیرید و در آن ها جنجال به پا کنید ، معمولا این کار خیلی زود به نتیجه میرسد.
  11. تبلیغات پیامکی را فراموش کنید.
  12. خدمات برند شما در تعطیلات باید در دسترس باشد.
5/5 – (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *