نگهداری سئو سایت چگونه است؟

پس از پایان پروژه سئو سایت حال فرصت نگهداری سایت و پشتیبانی سئو سایت مطرح می شود، اینکه شما سایت خود را در کلمه کلیدی مورد نظر خود در صفحه اول گوگل و یا در رنکینگ بالا قرار داده اید به معنای اتمام پروژه نمی باشد بلکه شما حال می بایست پشتیبانی سئو سایت را استارت نمایید.

محتواگذاری در پشتیبانی سئو سایت

محتوا گذاری و تولید محتوا می بایست به طور مرتب تولید گردد. به روزترین مباحث و مطالب را می توانید در سایت خود تولید نمایید تا کاربران بتوانند محتواهای مورد نیاز خود را در سایت شما بیابند و مورد مطالعه قرار دهند.

اینکه محتوای مورد پسند کاربران در سایت درج گردد و افراد تایم بیشتری را در سایت شما خواهند ماند و همین امر می تواند ترافیک بیشتری را در سایت شما نگهدارد.

تهیه بک لینک در پشتیبانی سئو سایت

بک لینک ها اعتبار سازی خارجی را برای شما اجرا می نمایند، پس بنابراین تلاش نمایید بک لینک های معتبر از سایت های معتبرتر تهیه نمایید.

هرچه بک لینک تهیه شده شما معتبرتر باشد می توانید اثرگذاری بیشتری را در سئو سایت مشاهده نمایید و در رنکینگ بالاتری می توانید قرار گیرید.

سئو سایت را چگونه حفظ کنید؟

چگونه می توانید سئو سایت خود را حفظ نمایید. پشتیبانی سایت و حفظ سئو با رعایت و اجرای لیستی از متریک ها اجرا می گردد.

بدست آوردن لینک های بالاتر و نیز افزایش رنکینگ در سئو خواسته وب مسترها می باشد که در حوزه حفظ سئو و پشتیبانی سئو مطرح می شود.

حفظ سئو سایت

حفظ سئو سایت و پشتیبانی سئو با اجرای لیستی از فعالیت ها اجرا می گردد؛ در واقع سئو پروسه ای مداوم می باشد و همان اقداماتی که برای آغاز سئو سایت اجرا می نمایید را به طور مداوم و همیشه می بایست اجرا نمایید زیرا که همواره رقابت در کلمات کلیدی مختلف در میان سایت ها وجود دارد و هرچه رقابت بیشتری وجود داشته باشد شما به فعالیت و عملکرد بیشتری نیاز دارید.

حفظ سئو سایت در مقابل انجام سئو سایت

حفظ سئو سایت به نسبت انجام سئو سایت و اینکه در صفحه اول قرار گیرد آسان تر می باشد زیرا به واسط اعتباری که سایت گرفته است و تراسی که گوگل به سایت شما نموده است می توانید پروسه حفظ سئو سایت را بهتر اجرا نمایید.

سئو سایت را چگونه حفظ کنید

چند ساعت در روز بر روی سئو کار کنیم؟

اگر شما وب مستر سایت هستید شاید این سوال برایتان پیش آید که تا چه میزان ساعت بر روی سئو سایت خود کار کنیم کافی و مناسب است. پاسخی که به این سوال داده می شود بستگی به المان های مختلف دارد که تا توجه به این متریک ها میزان کار کردن بر روی سئو سایت بیشتر و کمتر خواهد بود.

رقبای خود را در سئو آنالیز نمایید!

سئو سایت به عنوان میدان رقابتی با دیگر سایت های هم زمینه و یا حتی غیر زمینه کاری شما می باشد که محتوا و مطالبی در ارتباط با کلمه کلیدی سایت شما تولید نموده اند. پس در این مسابقه و رقابت میزان فعالیت شما در مقابل میزان فعالیت رقبای شما قرار می گیرد. اگر رقبای شما فعالیت بیشتری بر روی سایت خود انجام می دهند اما شما میزان فعالیت کمتری انجام می دهید پس این رقابت را به نفع رقیب خود باخته اید.

کیفیت کار انجام شده در سئو سایت

اینکه چه میزان ساعت بر روی سئو سایت کار انجام می شود در واقع سایت و سئو سایت را براساس کمیت مورد شمارش قرار می دهیم اما باید گفت که در سئو کیفیت نیز مطرح است و شاید و رقیبتان هر دو میزان تایم یکسانی را بر روی سایت قرار می دهید اما کیفیت کاری و عملکردی که رقیب شما در این بازده زمانی انجام می دهد بیشتر از شما باشد و در واقع رقیب شما در همین بازده زمانی متریک های سئو را با دقت بیشتری انجام داده است و اجرا می نماید. در ادامه مباحث کیفیتی را در سئو سایت مورد بررسی قرار می دهیم.

کیفیت محتوا در سئو سایت

شاید شما و رقیب شما هر دو به یک میزان محتوا را در طول روز انتشار می دهید اما کیفیت محتوای رقیب شما و میزانی که اصول سئو محتوا را پیاده سازی می کند از شما بیشتر باشد. در واقع تیترهای بهتر و نیزی چگالی کلمات کلیدی توسط رقیب شما بهتر و با دقت بیشتر در سئو انجام می شود. پس بنابراین شما کیفیت محتوا را به نفع رقیب خود باخته اید.

کیفیت بک لینک در سئو سایت

آیتم دیگری که باید مورد بررسی قرار گیرد کیفیت بک لینک می باشد. شاید شما و رقیب شما هر دو به یک میزان بک لینک در طول روز تهیه می کنید اما کیفیت بک لینک و لینک هایی که رقیب شما تهیه می کند بیشتر از شما باشد و در نتیجه شما این متریک سئو را به نفع رقیب خود باخته اید.

Rate this post
نگهداری سایت
فهرست مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *