تگ H1 و H2

تگ H1 و H2 در بر گیرنده تمرکز موضوع جهت فهماندن به موتورهای جستجو است ، مهمترین تگ عنوان H1 است و به موتورهای جستجو کمک می کند تا تمرکز اصلی صفحه را درک کنند. همچنین متن در تگ H1 معمولا اندازه بزرگتر از متن معمول دارد  و به کاربران کمک می کند به سرعت از آنچه که در مورد آن است، درک کنند.

استفاده از تگ H1 و H2

از تگ H1 و H2 برای برجسته کردن کلمات کلیدی مهم استفاده می شود.

از تگ H1 باید یک بار در صفحه استفاده شود ، اما تگ H2 را می توان به تعداد سر سطر های کل محتوا پس از تگ H1 استفاده کرد

از قرار دادن متن در تگ H1 و H2 که در تعریف ساختار صفحه مفید نیست اجتناب کنید.

از استفاده بیش از حد تگ H1 و H2 در سراسر صفحه اجتناب کنید.

از قرار دادن تمام متن صفحه در یک تگ عنوان اجتناب کنید

دقیقا عنوانی را بنویسید که هم جذاب باشد ، هم کوتاه باشد و همچنین دقیقا موضوع را به حضور مخاطب برساند.

سعی کنید تگ های H1 و H2 دقیقا کلیدواژه مهم و پر ترافیک باشد زیرا این تگ ها تاثیر بسیار زیادی در نتایج و رتبه بندی دارند.

به طور مثال اگر می خواهید کلیدواژه های شبیه به کلیدواژه اصلی محتوا استفاده کنید بهتر است آن ها را در تگ ها استفاده کنید ، البته شرط آن این است که اگر از تگ H2 استفاده می کنید به سطر موضوع در محتوا سازگار باشد.

فراموش نکنید جذابیت تگ H1 و H2 می تواند کاربر را تشویق به ادامه خواندن محتوا کنید و نرخ فرار از سایت را کاش دهید ، پس از تگ H1 و H2 به درستی در بدنه محتوا استفاده نماید تا سئو سایت بهتری داشته باشید.

Rate this post
تگ H1 و H2
فهرست مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *