آیا تغییر و تازه کردن صفحه اصلی سایت به رتبه بندی بهتر کمک می کند؟

یک سئوال که همیشه از من پرسیده می شود این است که آیا تغییر و تازه کردن صفحه اصلی سایت به رتبه در سئو سایت کمک می کند؟

من نمیدانم تاریخچه این پرسش چیست اما به نظر میرسد تحت تاثیر این گفته : که گوگل از سایت های تازه استقبال می کند نشات گرفته باشد ، اما واقعا هیچ پاسخی به سئوال ساده و صحیح در سئو وجود ندارد.

تغییر و تازه کردن صفحه اصلی سایت به رتبه در سئو سایت کمک نمی کند

نه، لازم نیست صفحه اصلی خود را یک بار در ماه برای موفقیت در سئو تغییر دهید ؛ این ایده احتمالا از یک ایده سئو به نام ” طراوت ” می آید، که نشان می دهد محتوای تازه تر ارزش بیشتری در چشم موتورهای جستجو دارد.

این می تواند در برخی موارد درست باشد، مخصوصا وقتی که اطلاعات حساس به زمان یا اخبار مربوط باشد ، اما محتوای تازه برای همه وب سایت ها ارزشمند نیستند.

تجربه من ثابت کرده وقتی در ابتدا یک وب سایت با صفحه اصلی خوب طراحی می شود و در رتبه بندی خوب عمل می کند دیگر لازم نیست آن را تغییر دهید مگر جهت رفع عیب و بهتر شدن ، علاوه بر این، لینک های تازه معمولا در مورد صفحات مربوط به موضوعات خاص است نه صفحه اصلی حتی اگر وب سایت شما یک سایت خبری باشد نیز همه موارد صفحه اصلی تغییر نخواهد کرد.

به طور کلی، توصیه میکنم کارها را تجربه بهتر کاربران خود انجام دهید، مثلا طراحی بهتر بصری ، ایجاد یک صفحه پرسشهای متداول ، محتوای جدید در مورد نحوه استفاده از محصولات یا خدمات شما یا خبر های مفید حوزه کاری خود

تمرکز بر روی کاربران به جای موتورهای جستجو، تقریبا همیشه نتیجه مثبت و موفقیت بیشتری را نشان می دهد.

سعی کنید وب سایتی ثابت قدم ، با کیفیت و با نوآور داشته باشید.

Rate this post
تغییر و تازه کردن صفحه اصلی سایت
فهرست مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *