اطلاع از رضایت مشتریان راضی همیشه یک راه عالی برای تولید مشتریان جدید بوده است؛ بهترین منبع فروش بعدی، نظرات کاربران و مشتریان خوشحال است.
کسب و کارهای کوچک به طور جدی برای جمع آوری و استفاده از این فرم نظر خواهی اقدام کنند چون مشتریان جدید توجه بسیارب به تجربه مشتریان قبلی از خرید را دارند.
چرا نظرات کاربران و مشتریان موثر هستند!
نظرات کاربران و مشتریان قبلی اولین گام قدرتمند در ایجاد اعتماد به محصولات ، اعتبار سایت و حس امنیت برای مشتریان جدید هستند، آنها کمک می کنند تا موانع را از بین ببرند و بی اعتمادی به محصولی جدید را با دریافت حس بهتر از مصرف کنندگان قبلی به مصرف کنندگان جدید با یک دید بازتر تبدیل کنند که با اطمینان بیشتری خرید خود را انجام می دهند.
هر نظر که از یک شخص خارج سایت دریافت می کنید ، اعتماد به محصول و سایت شما توسط مشتریان بالقوه را برقرار می کند و شک و تردید خریدار را نیز تا حد زیادی حل می کند، از سوی دیگر هنگامی که مشتریان قبلی بدون در نظر گرفتن منافع اقتصادی یک سایت چیزهای خوب را می گویند، شک و تردید را از بین می برند ، همین پایه ای برای اعتماد است.
حال منظور ما تنها ایجاد نظرات کاربران در سایتتان نیست ، با توجه به جستجو های محلی نظرات بدون نظارت شما ایجاد می شود که این در بهترین شرایط می تواند به نفع شما تمام شود ، اگر شما در کسب و کار خود صداقت کامل داشته باشید.
اگر شما یک کسب و کار کوچک هستید یا به خصوص یک کسب و کار آنلاین بزرگ هستید این تاکتیک کمک می کند، در بلند مدت سود خود را چند برابر کنید.
نظرات کاربران کمک به الگوریتم پاندا
یکی دیگر از مزایای استفاده از نظرات کاربران سایت جهت بهبود وضعیت محتوای صفحه هر محصول است ، معمولا صفحه یک محصول محتوایی تقریبا کم و شبیه به هم را شامل می شود و این اتفاق به شدت وب سایت شما را با الگوریتم پاندا درگیر می کند ، بهتر است با نظرات ارزشمند کاربران ضمن افزایش محتوای داخل صفحه ، از احتمال جریمه توسط الگوریتم پاندا جلوگیری کنید.
نظرات کاربران باعث افزایش زمان ماندگاری در سایت می شود
یکی دیگر از تاثیرات مثبت نظرات کاربران افزایش زمان ماندگاری در سایت توسط کاربر است ، نشست و زمانی که کاربر در حال اعمال نظر در سایت می باشد باعث افزایش زمان ماندگاری در سایت می شود و این عامل مهم و تاثیر گذاری در سئو سایت به شمار می رود.