برای بالا آوردن سایت در گوگل این 10 کار را حتما 2021 انجام دهید!

/ / مطالب سئو
بالا آوردن سایت در گوگل

بالا آوردن سایت در گوگل آرزوی هر فردیست که صاحب حداقل یک وب سایت است ، اما این آرزو در هر لحظه دست نیافتنی تر می شود چرا که همه عوامل دست به دست هم داده اند تا گوگل محل کسب و کارهایی شود که دیگر نمی توانند در محیط فیزیکی دیده شوند ، این روزها به واسطه بیماری همگیر کرونا و خانه نشینی مردم هیچ چیزی بهتر از سر زدن به وب سایتها از طریق گوگل نیست پس چه بهتر که وب سایت شما نفر اول گوگل باشد.

اما اگر قبلا به این مسئله که آیا سایتتان مناسب رتبه گیری در گوگل است یا خیر فکر نکرده اید حالا وقت مناسبی برای عقب نماندن از بازار داغ اینترنتیست.

در اینجا 10 کاری که شما می توانید برای برای بالا آوردن سایت در گوگل انجام دهید آورده شده که حداقل های نیاز سئو برای یک سایت می باشد.

برچسب عنوان مهمترین عامل بالا آوردن سایت در گوگل

اولین تلاش شما برای نشان دادن ارتباط صفحه عنوان صفحه است که باید آن را بهترین انتخاب کنید و کلیدواژه ای قرار دهید که می خواهید با آن در صدر نتایج دیده شوید

برچسب عنوانی که در صفحه مشاهده می کنید ، معمولاً یک عنصر HTML H1 است.

برچسب عنوان همان چیزی است که شما می توانید در بالای مرورگر خود مشاهده کنید.

طول برچسب عنوان که گوگل نشان خواهد داد متفاوت خواهد بود (این کار بر اساس پیکسل ها است ، نه تعداد کاراکترها) اما به طور کلی 55-60 کاراکتر یک قاعده خوب است.

ویژگی Alt

نحوه قرار دادن نام تصاویر می تواند نه تنها در نحوه درک موتورهای جستجو از صفحه ، بلکه بر میزان ترافیک جستجو از جستجوی تصویر سایت تأثیر بگذارد.

ویژگی alt یک عنصر HTML است که به شما امکان می دهد اگر کاربر نتواند آن را مشاهده کنند ، اطلاعات جایگزین برای یک تصویر داشته باشید.

این کار برای این است که اگر تصاویر به مرور زمان خراب شوند یا کاربران برای اتصال به سایت مشکل داشتند از این متن جایگزین بدانند که چه چیزی آنجا بوده.

بنابراین داشتن توضیحی مفید از تصویر می تواند قابل استفاده و مفید باشد.

این کار همچنین فرصتی برای کمک به موتورهای جستجو جهت درک صفحه می باشد.

ساختار URL

ساختار URL سایت می تواند از نظر دیدگاه ردیابی مهم باشد، می توانید با استفاده از ساختار URL منطقی و تفکیک پذیر داده ها را در گزارش ها آسانتر کنید.

URL های خود را تغییر ندهید. حتی اگر URL های شما “زیبا” نیستند ، اگر لازم است ساختار URL خود را تغییر دهید ، حتما از ریدایرکت 301 دائمی تغییر مسیر استفاده کنید.

نشانه گذاری و اسکیما

نشانه گذاری یا اسکیما باعث این نمی شود که سایت شما در نتایج جستجو بالاتر باشد (در حال حاضر یک عامل رتبه بندی نیست) در واقع بیشتر برای بهبود CTR به کار می آید.

برای اطلاعات بیشتر به سایت schema.org مراجعه نماید.

معماری اطلاعات و پیوند داخلی

معماری اطلاعات به نحوه سازماندهی صفحات در وب سایت شما اشاره دارد. نحوه سازماندهی وب سایت و پیوند بین صفحات ، می تواند بر نحوه مرتب سازی محتوای متن در سایت شما در پاسخ به جستجوها تأثیر بگذارد.

دلیل این امر این است که موتورهای جستجو پیوندها را به عنوان “رأی اعتماد” و وسیله ای برای درک هر دو صفحه در مورد و چقدر مهم بودن آن درک می کنند.

موتورهای جستجو همچنین به متن لینک برای پیوند به صفحات ، به نام متن انکر تکست ، نگاه می کنند.

استفاده از متن توصیفی برای پیوند در سایت ، به Google کمک می کند تا درباره آن صفحه درک بیشتری برساند.

سرعت صفحه گزینه اول بالا آوردن سایت در گوگل

موتورهای جستجو تأکید زیادی در داشتن سایتهای سریع می کنند – خبر خوب این است که این نه تنها برای موتورهای جستجو مفید است بلکه برای کاربران و نرخ تبدیل سایت شما نیز مفید است.

سایت مناسب موبایل

ترافیک قابل توجهی از موتورهای جستجو متعلق به تلفن همراه است ، گوگل یک الگوریتم را که به طور خاص روی این موضوع متمرکز دارد را همواره بروز می کند.

نقشه سایت XML

نقشه های XML می توانند به Google و Bing در درک سایت شما کمک کنند و تمام محتوای آن را بیابند.

خدمات سئو سایت توسط یک شرکت معتبر سئو و یا یک سئوکار با تجربه و حرفه ای می تواند ضمن صرفه جویی در زمان شما ، سرعت قرار گرفتن در صفحه اول گوگل را افزایش دهد.

اگر شما در حال مطالعه این مطلب در مورد خدمات سئو سایت هستید ، پس حتما به این نتیجه رسیده اید برای گسترش تجارت خود داشتن یک وب سایت کافی نیست و باید به سئو سایت خود نیز بپردازید تا از قافله عقب نمانید.

آیا می دانید راه حل قطعی در ارتقا رتبه سایت و رقابت حرفه ای در دنیای مجازی سئو سایت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *