بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو

سئو و بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو

سئو و بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو یک ضرورت برای ارتقا رتبه سایت ها و رقابت در نتایج جستجو است ، آیا تا به حال به اینکه چرا به سئو و بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو نیاز داریم فکر کرده اید؟

امروزه گوگل به سرعت بارگزاری سایت یا همان سرعت لودینگ سایت ، کد نویسی ، ساختار سایت اهمیت زیادی می دهد و جزئی از اصلی ترین موارد رتبه بندی سایت ها به حساب می آید تا جایی که طراحی سایت مخصوص گوشی با نام AMP را در پیشنهادات خود دارد.

سئو و بهینه سازی وب سایت

اگر سایت بهینه نشده داشته باشید ممکن است به شدت روی جایگاه سایت در گوگل تاثیر منفی بگذارد و یا زحمات شما دست آورد کمی داشته باشد.

سئو و بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو بهتر است از ابتدا فعالیت سایت انجام بپذیرد ، هر چند این سرویس برای سایت هایی که احساس می کنند افت کرده اند یا پیشرفتشان کند است کاربرد اصلی دارد.

سئو و بهینه سازی وب سایت

ما در آپسئو با تجربه و دانش طراحی سایت همراه با تسلط و فهم سئو حرفه ای می توانیم ضمن طراحی سایت سئو شده این اطمینان را به شما بدهیم طراحی سایت شما کاملا بهینه سازی شده است.

بهینه سازی وب سایت

اگر وب سایتی از قبل دارید و بهینه نشده نیز می توانید به سفارش بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو اقدام کنید ، همچنین طراحی مجدد سایت نیز همراه با بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو امکان پذیر می باشد.

در هر حال در بازار رقابتی امروز صرفا داشتن یک سایت کمکی به کسب و کار شما نمی کند ، یک سایت خوب ضمن داشتن محتوای با کیفیت و ساختار مناسب حتی نیاز به یک پشتیبانی ماهانه سئو نیز دارد.

ما هم اکنون توان سفارش گیری و پشتیبانی از سایت های زیادی را به عهده داریم و همواره سعی می کنیم گامی موثر در پیشرفت کسب و کار ها در ایران داشته باشیم.

قرار دادن کلیدواژه های اصلی در میان 100 کلمه اول صفحات

قرار دادن کلیدواژه های اصلی در میان 100 کلمه اول صفحات

قرار دادن کلیدواژه های اصلی در میان 100 کلمه اول صفحات یکی از عوامل رتبه بندی و به این معنی است که تمرکز صفحه روی این کلیدواژه می باشد.

ایده آل ترین استراتژی برای قرار دادن کلیدواژه های اصلی در متن یک مقاله ، قرار دادن آنها در میان 100 کلمه اول مقاله است؛ البته بسیاری افراد هستند که در نوشته هایشان به صورت طبیعی و خودکار این اتفاق می افتد و کلیدواژه های اصلی در ابتدای نوشته آنها قرار می گیرند، اما برخی از نویسندگان عادت به نوشتن یک مقدمه طولانی در ابتدای مقاله، پیش از ذکر کلیدواژه ها دارند.

به شما پیشنهاد می کنم که هرگز این کار را نکنید، زیرا گوگل در برخورد با چنین مقالاتی فرض می کند که میان این مقاله با کلیدواژه ها و عبارات مورد جستجوی کاربران ارتباط کافی وجود ندارد.

بازاریابی محتوا با استفاده از کلیدواژه های اصلی

بازاریابی محتوا با استفاده از کلیدواژه های اصلی باید حتما در ابتدا متن انجام گیرد، قرار دادن کلید واژه ها در ابتدای مقاله تضمین می کند که گوگل به سادگی خواهد توانست موضوع مقاله شما و ارتباط آن با عبارت مورد جستجوی کاربران را درک کند و مقاله شما گوگل را دچار تردید نمی کند.

چگونه با قرار دادن کلیدواژه های اصلی در میان 100 کلمه اول صفحات سئو بهتری داشته باشیم.

بهتر است ضمن قرار دادن کلیدواژه های اصلی در میان 100 کلمه اول صفحات شروع مقاله یا مطلب با کلیدواژه اصلی باشد ، ضمن اینکه معنا و جذابیت موضوع زیر سئوال نرود ، همچنین از تکرار غیر معمول و زیاده روی در تکرار کلمات خودداری فرماید در غیر اینصورت احتمالا گوگل صفحه شما را اسپم خواهد شناخت.

این نکته را فراموش نکنید که سئو سایت را اول برای کاربران انجام دهید سپس برای گوگل

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *