پشتیبانی سئو

پشتیبانی سئو چیست؟

پشتیبانی سئو در واقع مجموعه خدمات سئو سایت ، بعد از رتبه گیری در گوگل می باشد که در جهت حفظ جایگاه و همچنین بهبود رتبه بندی کمک می کند.

پشتیبانی سئو یکی از ملزومات جهت حفظ نتایج به دست آمده پس از به دست آمدن نتیجه در جستجو است ، در واقع پایان سئو سایت به معنی اتمام کار سئو نیست.

پس از اجرای سئو سایت ، پشتیبانی و نگهداری سئو مهم می باشد. در غیر اینصورت جایگاه و رنکینگی که بدست آورده اید را از دست خواهید داد.

اقداماتی که در پروسه سئو سایت و نیز نگهداری سئو سایت انجام می گیرد یکسان می باشد. اما در هنگام پشتیبانی سئو در رقابت با دیگر سایت ها می بایست عملکردی قوی تر را نسبت به قبل داشته باشید.

در پشتیبانی سئو سایت نیز شما می بایست محتوا نویسی و همچنین تهیه بک لینک را به طور مداوم داشته باشید زیرا رقبای شما همواره در حال فعالیت می باشند و اگر شما اقداماتی ضعیف تر از دیگر سایت ها داشته باشید پس جایگاه خود را از دست می دهید و افت می نمایید.

اگر وب سایت شما در حال حاضر دارای رتبه با کلیدوژه های مختلف است، حتما نیاز به یک متخصص سئو دارید تا دائما از رتبه سایت شما مراقبت کند.

خدمات پشتیبانی سئو چیست؟

  1. تولید محتوای با کیفیت و بهینه سازی آن برای کاربران و موتور جستجو
  2. بروز رسانی صفحات دارای رتبه در گوگل
  3. بهبود فنی سایت
  4. مانیتورینگ و آنالیز رتبه سایت
  5. عملکرد سریع در مقابل تهدید های کاهش رتبه
  6. کنترل سئو خارجی و بهبود لینک سازی
  7. تحقیق کلیدواژه با پتانسیل بالای ترافیک

همانطور که گفته شد، پشتیبانی سئو بیشتر در نگهداری رتبه تمرکز دارد اما این نکته را نیز در نظر داشته باشید، اطمینان از افزایش ترافیک سایت با کلمات درست مهمترین بخش پشتیبانی سئو است.

تجربه و بروز بودن متخصص پشتیبانی سئو ، شرط بزرگی می باشد تا این امکان فراهم شود در صورت بروز رسانی الگوریتم های گوگل ، با توانایی فنی، عکس العمل مناسب در مقابل آن اجرا شود.

چرا به پشتیبانی سئو نیاز داریم؟

اگر شما صاحب یک وب سایت هستید که اتفاقا در گوگل نیز جایگاه بالایی دارد. حال فعالیت رقبای خود را بررسی کنید، آیا رقبا نیز فعالیت نمی کنند؟ قطعا با بررسی آنها متوجه تلاش آنها برای بهبود رتبه سایتشان را خواهید دید. یا به جدید ترین الگوریتمهای گوگل نگاه کنید، آیا توانایی آنالیز و درک آنها را دارید؟ آیا زمان کافی برای فراگیری سئو دارید؟ تمام اینها تنها با یک تیم پشتیبانی سئو امکان پذیر است.

در واقع یک متخصص می تواند با توجه به تجربه، فعالیت مستمر در این حوزه، بهترین خدمات را در کمترین زمان و با حداقل ریسک ارائه کند.

لازم نیست شما خود را درگیر مسائل پیچیده سئو کنید و احتمالا در این راه نتیجه دلخواه را نخواهید گرفت، اما با در اختیار گرفتن یک تیم متخصص، از نصب ssl تا پیچیده ترین مسائل به راحتی قابل انجام است.

آپسئو یک گروه متخصص و با تجربه است که رتبه وب سایت شما را در گوگل حفظ، و همزمان رتبه های بالا را برای سایت شما به همراه خواهد داشت. ما کاملا با رفتار گوگل آشنا هستیم و میدانیم چه کاری انجام دهیم تا وب سایت شما پله های ترقی را به راحتی طی کند.

ما کمترین ریسک را پیشنهاد می کنیم.

پشتیبانی سئو سایت
پشتیبانی سئو سایت

پشتیبانی سئو سایت یکی از خدمات مهم آپسئو، که اتفاقا برای مشتریان ما خیلی حیاتیست ، خدمات متنوع پشتیبانی سایت می تواند باعث بهبود وضعیت سایت مثل عملکرد صحیح سایت و همچنین بهبود رتبه سایت در موتور های جستجو شود.

همیشه تازگی سایت ، پیشرفت و احساس زنده بودن وب سایت یکی از مشغله های فکری صاحبان وب سایت ها بوده و هست ، قطعا یادآوری کردن فعال بودن و تازه بودن وب سایت به بازدیدکنندگان وب سایت کار بسیار سخت و وقت گیری است ، مخصوصا اینکه بروز بودن سایت یک عامل مهم در سئو وب سایت به شمار می رود.

پشتیبانی سایت چیست؟

تصور کنید دنیای نگهداری از یک سایت خیلی پیچیده است ، از احتمال بروز خطای نرم افزاری گرفته تا تهدید های هک شدن سایت که می تواند به اعتبار شما خدشه وارد کند ، پس چطور می تواند با وجود علم پیچیده نگهداری و پشتیبانی از سایت این مسئله مهم را انجام داد؟

قبل از هر چیز لازم است شما باید بدانید پشتیبانی سایت شامل دو قسمت مجزاست ، اینکه شما نیاز به کدام قسمت را بیشتر احساس می کنید ، بسته به اهداف شما مشخص می شود که احتمالا یا پشتیبانی فنی سایت است یا پشتیبانی سئو سایت

پشتیبانی فنی سایت چیست؟

پشتیبانی فنی سایت شامل مواردی می شود که در ادامه به آنها می پردازیم.

بروز رسانی نرم افزاری سایت : شامل بروز رسانی سیستم مدیریت محتوای سایت مثل بروز رسانی وردپرس و افزونه های آن، البته این بروز رسانی ممکن است شامل بروز رسانی نسخه php یا نرم افزار اصلی هاست شما باشد که می تواند بر عملکرد صحیح سایت شما تاثیر بسزایی داشته باشد.

تغییر و سفارشی سازی یک قسمت از سایت یا افزونه: گاهی نیاز به سفارشی سازی در وب سایت ها خیلی محسوس است ، مثلا نیاز به یک قسمت اختصاصی و سفارشی در پنل کاربران سایت که البته این کار نیازمند آشنایی فرد به کد نویسی و شناخت مسائل UX است.

اشکال زدایی سایت: حتی بهترین نرم افزار های موجود نیز دچار اختلال و ایراد می شوند ، اما یک پشتیبان سایت حرفه ای می تواند با تسلط بر این ایرادات ، مشکل را حل کند.

پشتیبانی سئو سایت چیست؟

ممکن است شما یک سایت دارای رتبه خوب در گوگل داشته باشید یا بخواهید از همین حالا رتبه خوبی داشته باشید ، اما در هر صورت نیاز به یک متخصص سئو می تواند روند حفظ رتبه فعلی و حتی پیشرفت در موتورهای جستجو را تضمین کند.

پشتیبان سئو سایت چه کارهایی انجام می دهد؟

یک پشتیبان سئو سایت در واقع یک فرد همه کاره است ، از تولید محتوا گرفته تا تحقیقات کلیدواژه و حتی ممکن است در روند طراحی سایت شما نقش داشته باشد ، اما معمولا یک پشتیبان سئو سایت می تواند در طول رتبه گرفتن سایت و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل بیشترین کمک را به شما برساند.

تولید محتوا

محتوایی که هم تکراری نباشد هم بتواند نیاز های کاربران را برآورده کند، کاری به شدت سخت و حساس است، همانطور که می دانید تولید محتوای تازه نه تنها باعث بهبود سئو سایت خواهد شد بلکه روند رو به رشد آمار بازدید و همچنین مراجعه مجدد کاربران به سایت را بالا می برد.

اما احتمال استخدام نیروی متخصص و فردی که اطلاعات کافی برای بروز کردن سایت ، تولید محتوای دسته اول و ناب همچنین آشنایی با برخی قوانین نوشتاری و سئو را داشته باشد به شدت پایین است ، حتی اگر در بهترین شرایط فردی با حداقل شرایط نیز وجود داشته باشد قطعا هزینه های بالایی برای استخدام خواهد داشت.

راه حل این موضوع مهم که هم از لحاظ هزینه و هم از نظر اطمینان کیفیت خدمات چیزی نیست جز برون سپاری پشتیبانی سئو سایت به متخصص سئو سایت؛ پشتیبانی سایت و  پشتیبانی سئو سایت توسط آپسئو هزینه نگهداری سایت را به شدت کاهش و کیفیت وب سایت شما را بصورت حرفه ای بالا می برد.

پشتیبانی سئو چگونه انجام می شود؟

پشتیبانی سئو سایت به منظور حفظ رنکینگ سایت ها در کلمات کلیدی مختلف صورت می گیرد ، اگر وب سایت شما حالا به نتایج بالا دست یافته و یا قصد دارید در نتایج رتبه بالایی را به دست بیاورید ، بدین منظور پروسه ای را می بایست اجرا نماید تا اعتبار را در درون و نیز بیرون سایت به طور مداوم حفظ نماید.

پشتیبانی سئو

در ادامه اقداماتی که در پروسه پشتیبانی سئو می بایست انجام گیرد را عنوان می کنیم.

پشتیبانی سئو

پشتیبانی سئو باید بصورت دقیق و روزانه انجام شود ، متریک هایی مانند تولید محتوای متناسب با کلمه کلیدی ، تهیه بک لینک ، فعالیت در شبکه های اجتماعی باید حتما رعایت شوند تا به سایت شما اعتبار کافی را در درون و نیز بیرون سایت ببخشد.

چرا پشتیبانی سئو همیشگی است؟

اگر شما در کلمات کلیدی خود در صفحه اول قرار گرفته اید تصور نکنید که کار شما به اتمام رسیده است زیرا که رقبای شما به طور مداوم فعالیت می کنند و اگر شما فعالیتی در سایت خود انجام ندهید در واقع ایت رقابت را به نفع رقیب خود ترک کرده اید ، پس پشتیبانی سئو سایت پروسه ای همیشگی است و هر چه سختی کلمه کلیدی بیشتر باشد به پشتیبانی سئو بیشتر و صرف مدت زمان بیشتر نیاز دارید.

آپسئو پشتیبانی ماهانه سئو را به آن دسته از وب سایت هایی که زمان کافی برای مراقبت از سئو سایت ندارند و همچنین قصد دارند به طور مداوم رشد و پیشرفت داشته باشند ارائه می شود.

شما علاقه مندان می توانید جهت اطلاع از قیمت سئو سایت و استعلام قیمت سئو با ما در ارتباط باشید.

خدمات پشتیبانی سئو سایت

تجزیه و تحلیل دامنه
تجزیه و تحلیل وب سایت
تحقیق کلید واژه
تجزیه و تحلیل رقبا
تجزیه و تحلیل سرعت سایت
تجزیه و تحلیل پاسخگویی تلفن
بهینه سازی محتوا
پیاده سازی کلمات کلیدی در نقشه گوگل ، لوکال سئو
بهینه سازی وب سایت
بهینه سازی تصویر
بهینه سازی URL
لینک سازی طبیعی
تجزیه و تحلیل ترافیک وب سایت
گزارش سئو (روزانه / هفتگی / ماهانه)

تولید محتوای دسته اول و با کیفیت

ترجمه مقلات روز و مطالب با کیفیت

درج مطالب در ساعاتی مشخص

افزایش بازدیدکنندگان سایت

افزایش فروش سایت

کنترل محتوای کاربر محور

سئو سایت

سئو بین المللی

سئو لوکال یا منطقه ای

خبرسازی

اشتراک گذاری مطالب و افزایش ارتباط در شبکه های مجازی

حضور پر رنگ تبلیغاتی و مدیریت کمپین های تبلیغاتی

مدیریت تبلیغات گوگلی ( ادورز )

مدیریت وب سایت های ساخته شده با سی ام اس ها ( جوملا ، وردپرس ، مجنتو ، دروپال ، دیتالایف ، اسکریپت ها )

ارتقا و بروزرسانی سی ام اس ها ( جوملا ، وردپرس )

تبدیل سی ام اس ها ( جوملا به وردپرس یا ورپرس به جوملا )

بروز رسانی وب سایت طبق آخرین آپدیت های الگوریتم های گوگل

پشتیبان سئو

پشتیبان سئو چه کسی است؟

پشتیبان سئو چه کسی است و پشتیبانی سئو چه اقداماتی را شامل می شود؟ اگر شما پروسه سئو سایت را انجام داده باشید حال فرصت آن رسیده است که بخواهید به فکر پشتیبان سئو سایت خود باشید. اما چه اقداماتی را برای پشتیبانی سئو سایت خود می بایست اجرا نمایید. در ادامه توضیحی در این خصوص می نماییم.

پشتیبان سئو در واقعی شخصی می باشد که عملیات سئو سایت را با اصول و استاندارد های مورد قبول گوگل انجام و باعث می شود سئو سایت هر چه سریعتر نتیجه بگیرد.

از مزایای کمک گرفتن از پشتیبان سئو ، اطمینان از اجرای صحیح مراحل سئو بدون کاستی می باشد.

پشتیبان سئو در واقع با توجه به سواد کد نویسی ، بازاریابی سنتی و شناخت ترفند های اصولی سئو سایت را انجام و باعث پیشرفت رتبه سایت در نتایج گوگل می شود.

یکی از نکات مهم در رابطه با پشتیبان سئو این است که سئو هدفمند دنبال می شود و این نکته می تواند باعث افزایش فروش نیز بشود.

پروسه پشتیبانی سئو

در پروسه پشتیبانی سایت شما می بایست هم اصول سئو درونی سایت و نیز مواردی خارجی سئو را انجام دهید. در واقع هم می بایست تولید محتوا را داشته باشید و به طور مداوم سایت خود را به روزرسانی نمایید. تولید محتواهای جدید می تواند موجب شود که ترافیک به سمت سایت شما آید.

پشتیبانی سئو چه اقداماتی است؟

هر مطلب و محتوا می تواند در نتایج جستجو نمایش داده شود و این دیده شدن محتوا و لینک شما در نتایج می تواند فرصتی برای جذب مشتری و نیز کاربر باشد و این خود کمک به روند سئو سایت شما می باشد. بعلاوه اینکه بک لینک را نیز در پروسه سئو سایت خود می بایست داشته باشید. از سایت های معتبر سعی نمایید بک لینک تهیه نمایید و هر چه از سایت های معتبرتری بک لینک تهیه نمایید شانس بدست آوردن رنکینگ بالاتر و نیز سئو قوی تر برای شما بیشتر خواهد شد.

پشتیبانی ماهانه سئو

پشتیبانی ماهانه سئو چیست؟

پشتیبانی ماهانه سئو سرویس ارزشمندی از آپسئو می باشد که می تواند کمک شایانی به افزایش رتبه در گوگل سایت ها باشد.

همانطور که می دانید امروزه رقابت قرار گیری در صفحات اول گوگل و لینک اول شدن در گوگل به شدت افزایش داشته است ، دلیل آن هم ساده است ، تجارت امروز به واسطه پیشرفت در تلفن های همراه هوشمند ، افزایش سرعت اینترنت ، راحتی دسترسی همه اقشار جامعه و همچنین سادگی کار با آن باعث شده یکی از موراد روزمره مردم باشد و از آن برای کارهای شخصی ، خرید و دیگر موارد به راحتی استفاده کنند.

در این بین شرکت ها و مشاغلی که نتوانند از این فرصت طلایی استفاده کنند ، با کاهش چشم گیر مشتری روبرو خواهند شد.

شاید بتوان نام این ماه های طلایی را فرصت بازیابی تجارت در ایران نامید ، زیرا تب اینترنتی شدن مشاغل به شدت داغ و به نوعی نحوه جدیدی از تجارت در حال شکل گیری است.

از این رو شرکت آپسئو با توجه به تجربه و اعتبار بالایی که در سئو سایت های مشهور اینترنتی دارد می تواند خدمات پشتیبانی ماهانه سئو را برای آن دسته از افرادی که تمایل به بهبود کسب و کار دارند به عهده بگیرد.

مزایای پشتیبانی ماهانه سئو

برون سپاری خدمات سئو می تواند مزایای بیشماری را نسیب تجارت شما کند از جمله:

افزایش سرعت رتبه بندی در نتایج جستجو

بهبود عملکرد فنی سایت از نظر برنامه نویسی

افزایش سرعت سایت

لینک سازی طبیعی

نگهداری رتبه قبلی و افزایش رتبه سایت

بروز رسانی مداوم سایت

حفظ امنیت و اعتبار سایت

سئو سایت بر اساس استراتژی فروش

سئو کلمات پر رقابت و پر ترافیک

افزایش ترافیک سایت

قیمت پشتیبانی ماهانه سئو

جهت استعلام قیمت سئو و همچنین قیمت پشتیبانی ماهانه سئو می توانید به چند روش با ما در تماس باشید:

تماس با تلفن : 02122428931

تماس با تلفن همراه : 09122126038

استفاده از پیام رسان تلگرام شماره : 09122126030

پشتیبان سئو چه اقداماتی انجام می دهد؟

در ادامه این مطالب برای شما شرح داده ایم، که پشتیبان سئو در راستای کار خود اقدام به انجام چه کارهایی می کند:

بهینه سازی کدها

بهینه سازی کدها یکی از اساسی ترین و مهم ترین فاکتورها در سئو وب سایت می باشد. باید بدانید که یک کد بهینه نشده می تواند، سرعت سایت شما را بسیار پایین بیاورد و نسبت کد به متن را افزایش دهد. قدم برداشتن سئو همیشه در راستای بهینه سازی کدها است. با این کار حجم سایت را کاهش می دهد. لازم به ذکر است که بدانید: از نظر مفهومی گوگل درک بیشتری نسبت به سایت هایی که از نظر کد، حجم کمتری را دارا هستند را دارد.

افزایش سرعت وب سایت

حرکت الگوریتم رتبه بندی گوگل همیشه به سوی بهتر شدن و پیشرفت تجربه کاربردی است. در ضمن گوگل همانطور که اهمیت به ارائه باکیفیت ترین محتوا برای کاربران می دهد، به سرعت بارگزاری سایت نیز اهمیت می دهد. بی شک یک سایت با کیفیت و پر سرعت می تواند تجربه بسیار مناسب تری را برای کاربر ایجاد کند. حتی اگر تئوری بین دو سایت مساوی و یکسان باشد گوگل سراغ سایتی می رود که سرعت بالاتری داشته باشد و آن را در رتبه بالاتر قرار می دهد. دلیل علاقه کاربران به سایت های پر سرعت همین است. زیر 4 ثانیه بهترین مدت زمان برای باز شدن سایت است.

نمایش سایت در گوشی های همراه باید به بهترین شکل انجام شود.

یکی از فاکتورهایی که در رتبه بندی وب سایت بسیار تاثیر گذار است، واکنش گرایی و نمایش درست وب سایت در تمام دستگاه های تلفن همراه است. یک تجربه مناسب برای کاربر یک وب سایت واکنش گرا است، که در تمام دستگاه های تلفن همراه ایجاد می گردد. زمانی که یک سایت برای دستگاه های همراه بهینه سازی نمی شود، سایت به صورت عرضی نمایش داده می شود، در این صورت کاربر باید برای مشاهده سایت گوشی موبایل خود را به شکل اسکرول افقی بگیرد.

گواهینامه امنیتی و پیاده سازی آن

گوگل ترجیح می دهد که، مانند کاربران سایت های دارای امنیت را دنبال کند. یک سایت نا امن از بد افزارهای متفاوتی برخوردار است. یک کاربر به هیچ عنوان نمی تواند کامپیوتر خود را برای مشاهده یک سایت بد افزار واسطه قرار دهد. گوگل به کاربرانی که دارای سایت نا امن هستند هشدار می دهد. امروزه گوگل اهمیت بسیار زیادی به گواهینامه امنیتی می دهد.

گواهینامه امنیتی به چه صورت پیاده سازی می شود؟

اگر سایتتان را در پروتکل HTTPS بارگذاری کنید، سایت به گواهینامه امنیتی SSL مجهز می شود. اگر به پروتکل SSL مجهز باشید، میان سرور سایت و کاربر یک لایه امنیتی ایجاد می شود. مراقبت از اطلاعات عبور داده شده میان سرور و کاربر یکی از مهمترین مواردی است که گوگل به آن بسیار اهمیت می دهد. گوگل به این نوع سایت ها یک امتیاز در رتبه بندی در نظر می گیرد.

عناوین صفحه و متا دیسکریپشن و بهینه سازی کردن آن ها

اهمیت عنوان و متا دیسکریپشن صفحات وب سایت در سئو به 2 دلیل است. برای درک بهتر محتوای صفحه سایت هر دو داده به گوگل کمک می کنند. جهت بهینه سازی در پشتیبانی سئو هر دو قسمت در کلمات کلیدی کمک می کنند. دلیل دومی که بسیار با اهمیت است، این است که عنوان صفحه و متا دیسکریپشن در صفحه جستجو به نمایش گذاشته می شود و باعث می شود که بین شما و رقبایتان در نوع نمایش تفاوت ایجاد شود.

این دو داده باعث می شوند که در نرخ کلیک وب سایت در سئو مدرن عوامل موثری ایجاد شود. اگر کاربران بعد از ورود به صفحه مدت زمان بیشتری را در آن سپری کنند، گوگل صفحه ای که نرخ کلیدی بالاتری دارد را در نتایج جستجو بالاتر می برد و به آن رتبه بیشتری می دهد.

تیترها و بهینه سازی آن ها

امتیاز بیشتر گوگل برای کسانی است که دارای تیتر بهتری هستند. به کار گیری از تگ های هدر بلاخص درقسمت محتوای صفحه ها موجب ساختار در آن می شود. اساسی ترین قسمت ها را باید با تیترهای بزرگ تر بنویسید و اگر از اهمیت آن کاسته شود، به همان مقدار تیترها کوچک تر می شوند.

در صفحه های وب از تگ های هدرH1 تا H6 برای پیاده سازی استفاده می شود. اگر بتوانید از تگ های هدر به خوبی استفاده کنید، در رتبه بندی صفحه ها از اهمیت زیادی برخوردار می شوید. در این موضوع باید بگوییم که ما تجربه زیادی داشته ایم. ما با تصحیح تیتر توانسته ایم رتبه بندی بالاتری را از گوگل دریافت کنیم. کسانی که پشتیبانی سئو را برعهده دارند، این موضوع را می دانند که چگونه باید برای بهینه سازی تگ های هدر در یک صفحه بپردازند.

محتوا و بهینه سازی آن

یکی از با اهمیت ترین مواردی که در رتبه بندی وجود دارد محتوای یک متن است. گوگل با استفاده از ابزارهایی که دارد می تواند معیارهایی مثل نرخ پرش و مقدار زمانی که کاربر در وب سایت قرار دارد را بررسی کند. اگر که یک پشتیبان سئو به بهینه سازی آیتم های قبلی بسنده کند، از عمر زیادی برخوردار نمی شود.

از دید یک کاربر باید محتوای یک صفحه با ارزش به حساب آید. از نظر کاربر و موتورهای جستجو فقط لیست کردن خدمات وب سایت بدون هیچگونه توضیح به هیچ عنوان با ارزش نیست. اگر خدمات و محصولات را بیشتر توضیح دهید، می توانید در برابر کاربر چشمگیرتر شوید.

یک پشتیبان سئو باید برای بهینه سازی علاوه بر محتوای متنی از محتواهایی همچون تصاویر و فیلم ها نیز استفاده کند. محتواهای تصویری مشارکت کاربران را افزایش می دهد.

در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشید.

اگر می خواهید که کاربران از وجود شما بیشتر مطلع شوند، باید در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشید. شما با فعالیت بیشتر در شبکه های اجتماعی ترافیک سایتتان را نیز بالا می برید. یکی دیگر از فواید فعالیت در شبکه های اجتماعی برند سازی است که می توانید به صورت غیر مستقیم بر روی سئو تاثیر گذار باشید.

بک لینک ها چه هستند؟

در واقع بک لینک ها در قلب الگوریتم های گوگل جای دارند. دید گوگل نسبت به وب سایت شما اینگونه است که هر چه وب سایتتان دارای بک لینک های بیشتر و بهتری داشته باشد، رتبه بیشتری دارد و مانند این است که به وسیله افراد بیشتری مورد تایید قرار گرفته است. اگر وب سایت شما دارای بک لینک های باکیفیت و تعداد زیاد باشد، در نتیجه در نتایج جستجو رتبه بالاتری را نسیب خود می کند.

اگر پشتیبانی سئو سایت فاقد اعتبار باشد، تمرکز خود را بر روی بک لینک ها می گذارد. پس با این حال با یک استراتژی خوب سئو، این بک لینک های با کیفیت است که مهم واقع می شود.

به مراحل سئو طبیعی توجه نمایید: رتبه وب سایت در نتیجه های موتورهای جستجو را بالا ببرید و آن ها را افزایش دهید.

باید به یک نکته در پشتیبانی سئو دقت کنید و آن این است که: در کارهای بین المللی و محلی سئو طبیعی وب سایت از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. تمرکز این نمونه از سئو بر روی بالا بردن رتبه وب سایت در نتیجه های گوگل و موتورهای جستجو است؛ به عنوان مثال موتورهای جستجوی bing و … . شما می توانی برای پیاده سازی سئو طبیعی و روش های افزایش رتبه از گوگل به مقالات آموزشی اینترنت سر بزنید.

پیاده سازی این نوع تکنیک سئو مربوط به پشتیبانی سئو وب سایت می باشد. چند نوع از موارد این تکنیک ها را برای شما آورده ایم و به آن ها اشاره کرده ایم؛ بهینه سازی نمودن عناوین صفحه و متا تگ ها، بهینه سازی کردن محتوای صفحات و همچنین بک لینک سازی.

نگهداری سئو سایت چگونه است؟

پس از پایان پروژه سئو سایت حال فرصت نگهداری سایت و پشتیبانی سئو سایت مطرح می شود، اینکه شما سایت خود را در کلمه کلیدی مورد نظر خود در صفحه اول گوگل و یا در رنکینگ بالا قرار داده اید به معنای اتمام پروژه نمی باشد بلکه شما حال می بایست پشتیبانی سئو سایت را استارت نمایید.

محتواگذاری در پشتیبانی سئو سایت

محتوا گذاری و تولید محتوا می بایست به طور مرتب تولید گردد. به روزترین مباحث و مطالب را می توانید در سایت خود تولید نمایید تا کاربران بتوانند محتواهای مورد نیاز خود را در سایت شما بیابند و مورد مطالعه قرار دهند.

اینکه محتوای مورد پسند کاربران در سایت درج گردد و افراد تایم بیشتری را در سایت شما خواهند ماند و همین امر می تواند ترافیک بیشتری را در سایت شما نگهدارد.

تهیه بک لینک در پشتیبانی سئو سایت

بک لینک ها اعتبار سازی خارجی را برای شما اجرا می نمایند، پس بنابراین تلاش نمایید بک لینک های معتبر از سایت های معتبرتر تهیه نمایید.

هرچه بک لینک تهیه شده شما معتبرتر باشد می توانید اثرگذاری بیشتری را در سئو سایت مشاهده نمایید و در رنکینگ بالاتری می توانید قرار گیرید.

سئو سایت را چگونه حفظ کنید؟

چگونه می توانید سئو سایت خود را حفظ نمایید. پشتیبانی سایت و حفظ سئو با رعایت و اجرای لیستی از متریک ها اجرا می گردد.

بدست آوردن لینک های بالاتر و نیز افزایش رنکینگ در سئو خواسته وب مسترها می باشد که در حوزه حفظ سئو و پشتیبانی سئو مطرح می شود.

حفظ سئو سایت

حفظ سئو سایت و پشتیبانی سئو با اجرای لیستی از فعالیت ها اجرا می گردد؛ در واقع سئو پروسه ای مداوم می باشد و همان اقداماتی که برای آغاز سئو سایت اجرا می نمایید را به طور مداوم و همیشه می بایست اجرا نمایید زیرا که همواره رقابت در کلمات کلیدی مختلف در میان سایت ها وجود دارد و هرچه رقابت بیشتری وجود داشته باشد شما به فعالیت و عملکرد بیشتری نیاز دارید.

حفظ سئو سایت در مقابل انجام سئو سایت

حفظ سئو سایت به نسبت انجام سئو سایت و اینکه در صفحه اول قرار گیرد آسان تر می باشد زیرا به واسط اعتباری که سایت گرفته است و تراسی که گوگل به سایت شما نموده است می توانید پروسه حفظ سئو سایت را بهتر اجرا نمایید.

سئو سایت را چگونه حفظ کنید

چند ساعت در روز بر روی سئو کار کنیم؟

اگر شما وب مستر سایت هستید شاید این سوال برایتان پیش آید که تا چه میزان ساعت بر روی سئو سایت خود کار کنیم کافی و مناسب است. پاسخی که به این سوال داده می شود بستگی به المان های مختلف دارد که تا توجه به این متریک ها میزان کار کردن بر روی سئو سایت بیشتر و کمتر خواهد بود.

رقبای خود را در سئو آنالیز نمایید!

سئو سایت به عنوان میدان رقابتی با دیگر سایت های هم زمینه و یا حتی غیر زمینه کاری شما می باشد که محتوا و مطالبی در ارتباط با کلمه کلیدی سایت شما تولید نموده اند. پس در این مسابقه و رقابت میزان فعالیت شما در مقابل میزان فعالیت رقبای شما قرار می گیرد. اگر رقبای شما فعالیت بیشتری بر روی سایت خود انجام می دهند اما شما میزان فعالیت کمتری انجام می دهید پس این رقابت را به نفع رقیب خود باخته اید.

کیفیت کار انجام شده در سئو سایت

اینکه چه میزان ساعت بر روی سئو سایت کار انجام می شود در واقع سایت و سئو سایت را براساس کمیت مورد شمارش قرار می دهیم اما باید گفت که در سئو کیفیت نیز مطرح است و شاید و رقیبتان هر دو میزان تایم یکسانی را بر روی سایت قرار می دهید اما کیفیت کاری و عملکردی که رقیب شما در این بازده زمانی انجام می دهد بیشتر از شما باشد و در واقع رقیب شما در همین بازده زمانی متریک های سئو را با دقت بیشتری انجام داده است و اجرا می نماید. در ادامه مباحث کیفیتی را در سئو سایت مورد بررسی قرار می دهیم.

کیفیت محتوا در سئو سایت

شاید شما و رقیب شما هر دو به یک میزان محتوا را در طول روز انتشار می دهید اما کیفیت محتوای رقیب شما و میزانی که اصول سئو محتوا را پیاده سازی می کند از شما بیشتر باشد. در واقع تیترهای بهتر و نیزی چگالی کلمات کلیدی توسط رقیب شما بهتر و با دقت بیشتر در سئو انجام می شود. پس بنابراین شما کیفیت محتوا را به نفع رقیب خود باخته اید.

کیفیت بک لینک در سئو سایت

آیتم دیگری که باید مورد بررسی قرار گیرد کیفیت بک لینک می باشد. شاید شما و رقیب شما هر دو به یک میزان بک لینک در طول روز تهیه می کنید اما کیفیت بک لینک و لینک هایی که رقیب شما تهیه می کند بیشتر از شما باشد و در نتیجه شما این متریک سئو را به نفع رقیب خود باخته اید.

یک پشتیبانی سئو خوب چه ویژگی هایی دارد؟

یک پشتیبانی سئو خوب تجربه کار کردن با چندین برند متنوع را دارد. یک پشتیبانی سئو خوب، باید در موارد فنی مثل ساختار سایت، بهینه سازی درون صفحه به همراه استراتژی های بهینه سازی خارج از صفحه، تکنیک ها سئو و بهره گیری از بهترین شیوه های سئو تسلط داشته باشد.

آیا لازم است که از پشتیبانی سئو سایت کمک بگیریم؟

دقیقا درست است هر سایتی که می خواهد در جستجو موتورها به موفقیت برسد باید با پشتیبانی سئو جلو برود.

آیا هزینه ی که برای پشتیبانی سئو سایت پرداخت می کنیم کمتر از سئو سایت است؟

اگر به طور کلی بخواهیم به این موضوع نگاه کنیم، باید بگوییم که با بالا رفتن هزینه ها پشتیبای سئو با خود سئو فرقی ندارد، ولی باید گفت که در کل 20 % کمتر می باشد.

پشتیبان سئو چه وظایفی دارد؟

یک پشتیبانی سئو خوب باید بتواند به درستی لینک سازی و تولید محتوا را انجام دهد.

اگر ما بخواهیم که یک سایت با رتبه 3 را به یک پشتیبان سئو کار بدهیم چه توقعی باید از آن داشته باشیم؟

معمولا باید یک پشتیبان سئو در کمترین حالت در همان رتبه سایت را به شما بدهد. در ضمن به حجم کار هم بستگی دارد.

5/5 – (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *