آپسئو کیست؟

آپسئو یک تیم خصوصی دارای نشانی اینترنتی https://upseo.ir می باشد ، به آپسئو خوش آمدید ، از اینکه از وب سایت ما استفاده می کنید خوشحالیم.

جمع آوری اطلاعات شخصی کاربران

ما هیچ یک از اطلاعات کاربری و شخصی کاربران را ذخیره ، مشاهده و یا استفاده نمی کنیم.

کوکی‌ها

از آنجا که ما موقتا گزینه ای برای ورود به سایت نداریم ، پس کوکی نیز استفاده نمی کنیم ، در هر حال وقتی شما مرورگر را می بندید هر گونه کوکی از بین میرود.

نحوه استفاده

استفاده از وب سایت آپسئو برای همه کاربران آزاد است ، اما اگر استفاده شما به نحوی باشد که به عملکرد سایت صدمه برساند و ارائه خدمات به دیگر کاربران را دچار اختلال کند ، ممکن است آپسئو در ارائه خدمات به آی پی خاص تجدید نظر کند.

با مطالعه و استفاده شخصی از اطلاعات آپسئو مانند مقالات و سرویس های سئو ما هیچ گونه حق مالکیت معنوی و مادی برای شما ایجاد نمی شود.

ما ممکن است نقل قول یا نامی از شرکتها مانند گوگل ببریم ، مسئولیت آن با افراد و سازمانی است که این اطلاعات را در اختیار افراد قرار داده و گزینه ای متوجه آپسئو نیست.

خدمات ما به گونه ای است که امکان تغییر آن در هر لحظه از شبانه روز امکان پذیر است ، پس با تغییر یک الگوریتم ، یا مسائل دیگر ، گزینه ای متوجه آپسئو نیست.

امنیت کاربران

ما در پروسه تجاری کار خود هیچ گونه مبادلات مالی مانند درگاه پرداخت اینترنتی در وب سایت خود نداریم و صرفا مبادلات مالی به نحوه سنتی انجام می شود ، پس هیچ گونه اطلاعاتی از اطلاعات حساب و بانکی شما ذخیره و یا دریافت نمی شود ، با این حال آپسئو برای حفظ هر گونه سوء استفاده از پورت SSL استفاده می کند.