طراحی سایت

طراحی سایت اولین گام برای ورود به بازار اینترنتی است. خلق یک اثر هنری دقیقا مانند اتفاقی هیجان انگیز باید مورد استقبال قرار بگیرد، طراحی سایت توسط آپسئو با سبکی متفاوت؛ فرقی نمی کند ساخت سایت برای کارهای کوچک است یا بزرگ ما همواره بزرگ فکر می کنیم.

برای رسیدن به مقصد باید با هم و هماهنگ حرکت کرد، فرمان کسب و کار در دست شماست و مقصد ما رسیدن به مقصود شماست.

طراحی سایت اصولی و کاملا کاربرپسند و حساب شده انجام می شود.

رتبه اول سایت شما را در گوگل تضمین می کنیم چون در سئو تخصص داریم

لذت بخش ترین قسمت کار ما ، از ما به ما بر میگردد ، پشتیبانی حرفه ای

راه حل منطقی برای آشنایی با قدرت خلاقیت ما

طراحی ریسپانسیو وب سایت

طراحی سایت برای تمامی دستگاه های موجود ؛ حتی یک کاربر هم از دست نخواهید داد

طراحی گرافیکی اختصاصی سایت

طراحی سایت با توجه به نوع شرکت ، محصولات ، برند و استراتژی سفارش دهنده در فروش

طراحی سایت با کارایی بالا

برای کلیه قسمت ها در طراحی سایت برنامه ریزی شده ، طراحی سایت بر اساس نیازهای شما

اشتباهات سئو در طراحی مجدد وب سایت را با متخصص سئو به 0 برسانید.

مهمترین چیزی که روی رتبه بندی شما در Google تاثیر می گذارد این است که چقدر افراد واقعی از وب سایت شما راضی و خوشنود هستند.

یک سایت عالی بدون سئو بهتر از یک سایت بد با سئو مناسب و کامل خواهد بود.

افراد زیادی عجله دارند سریع به ترافیک و رتبه های بالا در گوگل برسند اما غافل از اینکه وب سایتشان راضی کننده نیست و کاربر را فراری میدهد ، اقلب افراد بیشترین تمرکز خود را صرف انجام کلیه موارد سئو و کلمات کلیدی عالی تا حد جنون آمیز می کنند و طراحی سایت با کیفیت برای انسان ها را فراموش می کنند.

شما به احتمال زیاد بهینه سازی موتورهای جستجو را جستجو کرده اید و تعدادی از وبلاگ ها را که موارد سئو را توصیه می کنید مطالعه کردید که این یا آن را رتبه بندی کنید. زمان و تلاش شما برای یادگیری در مورد موتورهای جستجو، اگر مردم وب سایت شما را دوست نداشته باشند، جایگاه و وضعیت سایت شما را خوب نمی کند و این مهم است که که ما صفحات را برای مردم ایجاد می کنیم، نه موتورهای جستجو

اول مفید بودن سایت بعد سئو سایت

اگر یک سایت با طراحی زیبا، حرفه ای و نوشته های خوب وجود داشته باشد در واقع یک سایت عالی بدون سئو ، که مفید و قابل درک نیز هست، بیشتر احتمال دارد افراد از آن لذت ببرند تا یک سایت که برای موتورهای جستجو طراحی شده است زیرا مردم درک می کنند یک صفحه وب برای آنها مفید واقع شده

تقریبا هر بهبودی در صفحات وب برای کاربران شما اثرات مثبت و مناسبی برای رتبه بندی موتور جستجو خواهد داشت.

اگر افرادی را که از طریق گوگل سایت شما را به عنوان مفید و مرتبط وارد شدند را راضی نکرده باشید، وب سایت شما کمتر رتبه بندی خواهد شد و از گوگل کمتر ترافیک خواهید داشت.

روش مورد استفاده گوگل برای تعیین اینکه آیا سایت شما مفید است یا نه

اجازه بدهید تا آنچه را که قبلا گفتم تکرار کنم … “تقریبا هر بهبودی در سایتتان برای کاربران ، اثرات مثبت و مناسبی برای رتبه بندی موتورهای جستجو به همراه خواهد داشت.”

چگونه سایت خود را برای مردم بهبود دهیم

در اینجا به انواع کاری که باید انجام دهید تا وبلاگ یا وب سایتتان را بهتر کنید می پردازیم.

محتوای خود را به روز کنید:

به یکی از صفحات خود بروید، آن را بخوانید، سپس آن را به روز کنید یا بهبود دهید

وب سایت خود را مجددا طراحی کنید:

وب سایت خود را به صورت بصری لذت بخش تر کنید. یک وب سایت دقیقا مثل یک لباس از مد رفته است ، یک استایل جدید را امتحان کنید.

سایت خود را طبقه بندی و مرتب کنید تا به کاربران کمک کند آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند

ارائه ابزار یا مشاوره ای که در واقع به مردم کمک می کند تا مشکلات را حل کنند:

آموزش های شگفت انگیز را ایجاد کنید و یک وب سایت به درد بخور داشته باشید

سعی کنید وب سایت خود را سریعتر بارگذاری کنید

به طور جدی شما باید این کار را انجام دهید ، زیرا حالا سرعت بارگزاری سایت این مسئله اصلی رتبه بندی است.

ممکن است یک میلیون چیز درباره سئو سایت به شما گفته شود، اما واقعیت این است که مردم باید از سایت شما لذت ببرند تا گوگل بتواند سایت شما را به خوبی رتبه بندی کند.

مدیران وب سایت هایی که زمان بیشتری را صرف استفاده از روش های بهبود تجربه کاربری می کنند و زمان کمتری در بهینه سازی موتورهای جستجو می گذارند، در نتایج گوگل مدرن بهتر عمل می کنند.

به یکی از صفحات وب خود نگاهی بیندازید و واقعا از منظر کاربر آن را بخوانید. سعی کنید راه هایی که صفحه برای کاربر بهتر می تواند باشد را بیابید.

آیا محتوای صفحه گویا است؟ آیا به خوبی چیده شده است؟ آیا صفحه با ارزش است؟ آیا شخصا به آن اعتماد می کردید اگر این سایت شما نبود؟ آیا این صفحه منابع دیگری برای کاربر ارائه می دهد؟

اگر شما در حال تلاش هستید با پیوند ندادن به منابع دیگر ، کاربر را نگه دارید موفق نمی شوید و به کاربران خود آسیب می رسانید ، همچنین به رتبه بندی سایت آسیب می رسانید. ارائه یک منبع باعث می شود کاربران از شما قدردانی و به شما اعتماد کنند.

به سایر وب سایت ها به موضوع مشابه سایت خودتان بروید و ببینید دیگران چه چیزی درباره آن موضوع می گویند ، ببینید چه چیزهایی خوب و چیزهایی بد وجود دارد. منابع خوب را با صفحه خود مقایسه کنید.

از افراد دیگر بخواهید به سایت شما نگاه کنند و صادقانه درباره آن نظر دهند.

بسیاری از افراد زمانی نتیجه کار بد خود را می بینند که دیگر دیر شده و گوگل به آنها توصیه می کند تا “صفحات را برای کاربران ایجاد کنند، نه موتورهای جستجو”

بگذار اینطور بگویم که شما یک مقاله عالی نوشتید و آن را در سایت خود قرار داده اید. شما مقداری ترافیک را دریافت می کنید، اما شما بیشتر می خواهید.

شما فکر می کنید ” خوب من شنیده ام که موتورهای جستجو وب سایت هایی که صفحات زیادی دارند را ترافیک بیشتری میفرستد، پس یک ایده عالی دارم؛ من مقاله خود را به سه صفحه تقسیم می کنم، سپس موتورهای جستجو با من بهتر می شوند و من همچنین می توانم تبلیغات بیشتری را نشان دهم! “

خوب حالا سه صفحه به جای یک …

حدس بزنید چه اتفاقی افتاد ، هیچ کدام از صفحات دیگر در گوگل رتبه ای ندارد و ترافیک کمتر شد ، کاربران صفحه قبلی را مفید تر و کامل تر میبینند و کاربران راحت تر بودند اما حالا مفید نیست و شما احتمالا از ترافیک کمتر از قبل برخوردار شدید ، این اغلب نتیجه چنین آزمایشهای بدون فکر و تحقیق است زیرا شما فقط شنیده بودید و این یک فرضیه بد بود.

در حقیقت تنها دلیل این اتفاق جدا شدن صفحات است چون شما موتورهای جستجو را دوست دارید نه کاربران را ، شما گام های غیر ضروری را برای بازدید کننده خود ایجاد کرده اید، زیرا اکنون آنها باید روی «صفحه بعدی» کلیک کنند تا اطلاعات بیشتری را دریافت کنند. این باعث می شود که صفحه شما کمتر لذت بخش و کمتر مفید باشد. نتیجه افراد کمتر سایت شما را دوست دارند و به سایت شما باز نمی گردند.

محتوای شما در صفحه شما کم ارزش شده است. این باعث می شود که هر صفحه مطالب کمتری داشته باشد. نتیجه : هنگامی که کسی برای موضوع این مقاله جستجو می کند، موتورهای جستجو دیگر سایت شما را نشان نمی دهد زیرا ارزش آن را از دست داده است. به جای داشتن یک صفحه که در موتورهای جستجو خوب بود، اکنون سه صفحه ای وجود دارد که هیچ کدام کامل نیستند.

در حقیقت اگر سایتتان را برای کاربران طراحی و آماده کنید و واقعا روش های انسانی را رعایت کنید دیگر به سئو کامل نیاز ندارید چون با کمی فکر کردن به منطق موتور های جستجو پی میبرید و یک قدم به جلو حرکت می کنید.

بهترین استراتژی مطلق برای افزایش رتبه بندی در گوگل، مفید بودن، مناسب بودن ، پرطرفدار بودن و جذاب بودن سایت برای کاربران شماست.

طراحی سایت با سئو بهتر است

جالب و کمی ناراحت کننده است که طراحی سایت و سئو سایت مواردی مجزا از هم هستند؛ در صورتی که واقعاً باید خیلی نزدیک با هم کار کنند.

وقتی سئو به بخشی از فرآیند طراحی سایت تبدیل می شود ، کل وب سایت دلچسب تر می شود، تجربه کاربری بهبود پیدا می کند و البته با ارزش تر می شود.

بنابراین اگر می خواهید یک طراح وب بهتر باشید و به مشتریان خود بهتر خدمت کنید ، وقت آن است که با درک آنچه می توانید برای بهبود یک وب سایت فراتر از طراحی وب انجام دهید را شروع کنید.

Google Analytics را نصب کنید

به عنوان یک طراح وب ، اگر با Google Analytics آشنا نیستید ، این چیزی است که ارزش بیشتری برای یادگیری دارد. داده ها در اینجا به شما کمک می کنند تصمیمات طراحی بهتری بگیرید زیرا می دانید چه کسی به وب سایت مراجعه می کند و نحوه استفاده از آنها را نشان می دهد.

نقشه سایت XML ایجاد کنید

نقشه سایت XML نحوه ارسال صفحات وب به موتورهای جستجو است. ابتدا بررسی کنید که آیا وب سایت قبلاً دارای یک وب سایت یا به روز بودن آن است یا خیر. معمولاً می توانید با رفتن به این مورد را پیدا کنید.

اجرای وب سایت را سریع کنید

طراحان سایت می توانند کارهای بارزی را برای سرعت بخشیدن به سایت انجام دهند.

این یک تجربه کاربری بهتر را برای بازدید کنندگان سایت ایجاد می کند و Google دوست دارد سایت هایی را که به سرعت بارگذاری می شود رتبه بندی کند.

با استفاده از یک ابزار رایگان مانند PageSpeed ​​Insights بار زمان فعلی سایت را بررسی کنید.

مواردی که می توانید مدت زمان بار سایت را به حداقل ممکن نگه دارید:

حذف مضامین اضافی که استفاده نمی کنید

شرکتی میزبانی را انتخاب کنید که به سرعت اهمیت دهد

اندازه تصویر را به اندازه تصویر واقع در وب سایت کاهش دهید ، بنابراین اندازه بزرگتر از حد لازم بارگیری نمی شود

فشرده سازی تصاویر برای کاهش اندازه پرونده بدون به خطر انداختن کیفیت با استفاده از ابزاری مانند کمپرسور یا Smush

پس از انجام برخی از این تغییرات ، زمان بار خود را دوباره امتحان کنید تا ببینید که آیا کارهای اضافی باید انجام شود. یک توسعه دهنده خوب می تواند به شما در شناسایی مناطق مشکل و رفع آنها کمک کند.

پرونده robots.txt را بررسی کنید

پرونده robots.txt را بررسی کنید تا مطمئن شوید که این فهرست از ایندکس شدن سایت جلوگیری نمی کند.

معماری سایت را دست کم نگیرید

معماری سایت به خصوص برای سایت هایی که محتوای زیادی دارند از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

کاربران دوست ندارند گیج شوند که در کجای یک وب سایت قرار دارند یا چگونه می توانند به جایی که نیاز دارند برسند. این بدان معناست که معماری خوب سایت به کاربران کمک می کند تا بتوانند به راحتی در سایت حرکت کنند و در نهایت باعث افزایش نرخ تبدیل می شود.

وب سایت خود را با موبایل تنظیم کنید

تعداد بازدید کننده سایت که از دستگاه های تلفن همراه خود استفاده می کنند ، بسیار ضروری است. علاوه بر این ، افزایش جستجوی صوتی ، اعلان های مربوط به تلفن همراه ، بازاریابی پیامکی و موارد دیگر ، پس این یک ضرورت است.

وب سایت خود را با موبایل تنظیم کنید

اگر مطمئن نیستید که وب سایت سازگار با تلفن همراه دارید، از یک ابزار آزمایش رایگان مانند تست موبایل Google استفاده کنید.

بسیاری از مضامین وب سایت این روزها ، مانند تم های زیبا و تم های پیشرفته ، نسخه های سازگار با تلفن همراه را ارائه می دهند که به شما امکان می دهد نحوه ظاهر وب سایت در دستگاه های تلفن همراه را تنظیم کنید.

از فیلم استفاده کنید

احتمالاً می دانید Google دارای YouTube است. بنابراین لازم به گفتن نیست ، Google فیلمهای YouTube را دوست دارد. فیلم های YouTube می توانند خیلی سریعتر و آسان تر از یک وب سایت رتبه بندی کنند ، بنابراین اگر استفاده از کسب و کار یا ایجاد فیلم برای کسب و کار منطقی باشد ، این می تواند منبع و ترافیکی عالی باشد.

Google Analytics را به عنوان بهترین دوست خود تبدیل کنید

ما قبلاً اهمیت نصب Google Analytics را پوشش داده ایم. اکنون زمان آن رسیده است که آستین های خود را بالا ببرید و در واقع مدتی را در Google Analytics بگذرانید.

اگر فکر می کنید “من یک طراح وب هستم ، پس چرا به داده ها اهمیت دهم؟” خوب در اینجا چرا باید شناخت داده های سایت شما را به یک طراح بهتر تبدیل کند. این داده ها به شما کمک می کند تا در مناطقی از سایت که کم تبدیل شده اند تمرکز کنید تا آنها را به بالاتر تبدیل کنید. به همین دلیل شناختن اطلاعات سایت بسیار مهم است:

نرخ فرار (برای تعیین اینکه چرا مردم نمی توانند در سایت بمانند)

محبوب ترین صفحات (برای گنجاندن پیشنهادات بیشتر ، فراخوانی واضح تر برای اقدام یا تبدیل بازدید کنندگان دیگر)

خروج از صفحات (بنابراین می توانید نحوه جلوگیری از خروج افراد از سایت را مشاهده کنید)

منابع ترافیکی (بنابراین شما می توانید برای مخاطبان مناسب طراحی کنید)

بهینه سازی اولیه در صفحه را درک کنید

درک و ترکیب بهینه سازی اولیه در صفحه به تنظیم سایت برای موفقیت کمک می کند. از بین کل سئو ، اینها مراحل ساده تری هستند. برای مثال:

کلمه کلیدی را در URL وارد کنید (ترجیحاً از ابتدا)

کلمه کلیدی را در عنوان وارد کنید (ترجیحاً از ابتدا)

چندین بار کلمه کلیدی را درون محتوا قرار دهید (خصوصاً در ابتدای پاراگراف اول)

از برچسب های هدر – یک برچسب h1 برای عنوان و برچسب h2 برای هر زیرنویس استفاده کنید.

بهینه سازی تصاویر (همانطور که در این پست ذکر شد) پیوند به 3 سایت معتبر خارجی که مربوط به موضوع است در صورت لزوم حداقل یک پیوند داخلی اضافه کنید

گواهینامه SSL را نصب کنید

گواهینامه SSL چیزی است که آدرس اینترنتی سایت را از http: // به https: // تغییر می دهد.

اگر یک وب سایت یک هشدار امنیتی برای بازدید کنندگان نشان دهد ، آنها سایت را ترک می کنند. نصب یک گواهینامه SSL به ایجاد اعتماد می تواند کمک کند و توصیه Google نیز می باشد.

از افزونه سئو استفاده کنید

اگر شما سئوکار نیست ، یک افزونه سئو وردپرس مانند Yoast SEO ، All in One SEO Pack را نصب کنید تا به شما در شناسایی مناطق ضعیف در سایت و محتوای خود کمک کند.

مطالب را قابل خواندن کنید

محتوا برای یک وب سایت بسیار مهم است. این راز نیست اما مطالب نیز باید بسیار آسان باشد و این کار طراح وب است. باید تضاد بین متن و رنگ پس زمینه وجود داشته باشد.

اندازه قلم به اندازه کافی بزرگ باشد تا به راحتی خوانده شود. فضای سفید ، ارتفاع خط ، تصاویر ، فیلم ها ، لیست های بولت و سایر قالب بندی ها به شما در خواندن مطالب کمک می کند.

برچسب های alt را به تصاویر اضافه کنید

انجام این کار به افراد مبتلا به اختلالات بینایی کمک می کند تا درک کنند که تصویر در چه موردی است و به دستگاههایی که نمایش تصویر را نمایش نمی دهند به بازدید کنندگان کمک می کند تا آنچه را که نشان داده شده است درک کنند.

برچسب های هدر را قابل درک کنید

برچسب های عنوان باید در یک برچسب عنوان h1 و عنوان محتواها در یک عنوان h2 نشان داده شوند. می توانید چندین برچسب هدر h2 داشته باشید اما در هر صفحه فقط یک عنوان h1 عنوان وجود دارد.

برچسب های هدر مانند این است:

<h1> عنوان صفحه وب </h1>
<h2> زیرنویس صفحه وب 1 </h2>
<h2> وب سایت زیرنویس 2 </h2>
<h2> زیرنویس صفحه 3 </h2>

طراحی سایت با سئو

آیا استفاده از قالب های آماده سایت برای سئو مضر است؟

استفاده از قالب های آماده سایت برای سئو سایت واقعا بد ترین تصمیم استراتژیک است ، یک سایت خوب باید به درستی و مطابق با نیاز کاربران طراحی شود ، قطعا یک قالب آماده که صد ها نفر از آن استفاده می کنند نمی تواند گزینه مناسبی برای سایتی باشد که قصد دارد پله های ترقی را طی کند و در نتایج جستجو به رتبه بالایی دست یابد.

معایب استفاده از قالب های آماده سایت برای سئو

امنیت هاست

یک قالب آماده از نظر بصری تکراری و بدون جذابیت است.

قالب آماده نال است و در واقع دستکاری شده است.

قالب های آماده حاوی کد های مخربی هستند که ضمن آسیب رساندن به امنیت کل سایت رتبه سایت را دچار اسپم می کنند.

قالب های آماده نرخ فرار زیادی دارند.

ما در آپسئو روزانه سایت های زیادی را آنالیز می کنیم شاید از 500 سایت آنالیز شده روزانه توسط ما متاسفانه 80 درصد آن ها قالب آماده هستند که صرفا راست چین شده اند.

وقتی صحبت از رقابت در گوگل می شود ، قطعا یک زیر ساخت اصولی و حساب شده می تواند مسیر بعدی را مشخص کند ، اگر آجر اول را به درستی در هر کاری گذاشته نشود موفقیتی که انتظار آن را دارید حاصل نخواهد شد.

مزایای طراحی سایت اختصاصی در سئو

ما قصد نداریم شما را مجبور به استفاده از طراحی اختصاصی سایت با کد نویسی اختصاصی کنیم ، قطعا قیمت سفارش طراحی سایت اختصاصی در ایران منصفانه نیست و همین امر باعث شده خیلی از افراد با قالب های آماده کار خود را جلو ببرند ، اما لازم هم نیست با بودجه ای سنگین یک طراحی سایت پر از نقص را صاحب شوید ، ما پیشنهاد می کنیم با مشورت با آپسئو ضمن استفاده از طراحی اختصاصی سایت از سئو مناسبی نیز بهرمند شوید.

از مزایای طراحی سایت اختصاصی توسط آپسئو می توان به مواردی چون کد نویسی استاندارد و اصولی ، قالب بهینه شده بدون خطا و امنیت مناسب برخوردار شوید.

قالب آماده سایت