سئو قوی

سئو قوی برخی سایت چطور انجام شده است؟

سئو قوی برخی سایت ها، خیلی از افراد را کنجکاو کرده است. شاید دیده باشید سایت هایی را که با تمامی محصولات خود و نیز کلمات کلیدی خود در رنکینگ بالا و در لینک های بالا در نتایج جستجو قرار می گیرند در واقع سئو سایت آنها قوی می باشد. اما معیار و متریکی که موجب می شود این سایت ها سئو قوی داشته باشند چیست؟

چگونه می توانید سئو سایت خود را به حدی قوی نمایید که در تمامی کلمات کلیدی مرتبط بالا باشد. در ادامه به بررسی و آنالیز قوی بودن سئو برخی سایت ها خواهیم پرداخت.

اگر می‌خواهید رتبه خوبی کسب کنید، به صفحاتی برای رتبه‌بندی نیاز دارید و باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا از رقبا پیشی بگیرند. کیفیت بالا به این معنی است که آنها بهترین کار ممکن را برای برآورده کردن هدف جستجو انجام می دهند.

سئو قوی یعنی حل پازل موارد مورد نیاز در رتبه گیری ، پس باید با دقت و پشتکار موارد لازم را در کنار هم بچینید و شاهد افزایش رتبه در گوگل باشید.

سئو پازلی

اعتبار در سئو قوی

اگر بخواهیم علت و دلیل اینکه چرا برخی سایت ها در تمامی کلمات کلیدی خود بالا و سئو قوی دارند را توضیح دهیم باید بیان کنیم که اعتبار و تراست رنک این سایت ها در گوگل بالاست.

ممکن است سایتی در تمامی کلمات کلیدی خود و محصولات خود پروسه سئو برای آن کلمه خاص را انجام ندهد اما در خروجی می بینیم که سایت در تمامی محصولات و کلمات خود بالاست. گوگل همواره می خواهد مناسب ترین لیست سایت ها و رنکینگ سایت ها را براساس کلمات کلیدی به کاربران خود نشان دهد و در این راستا به اعتماد و تراست به سایت نیاز دارد. هرچقدر که سایت شما توانسته باشد در گذر زمان این اعتماد و تراست را به گوگل بفهماند می تواند ارتقا در رنکینگ و سئو قوی سایت خود را ببیند.

متریک های اعتبار در سئو

در پاراگراف بالا گفتیم که اعتماد و تراست رنکی که گوگل به سایت شما دارد اثرگذاری بسیار بالا را در سئو سایت می گذارد. اما چگونه می توانیم این تراس و اعتماد را از گوگل کسب کنیم؟ در واقع متریک هایی که موجب می شود گوگل به سایت ما اعتماد کند و در نتیجه سئو قوی تری نسبت به رقبا داشته باشیم چیست. در لیست زیر این دو متریک را بیان می نماییم.

  • اعتبارسازی داخل سایت
  • اعتبارسازی خارجی
  • سئو فنی

اعتبارسازی داخل سایت

سئو روی صفحه حول کلمات کلیدی و تولید محتوا می چرخد. اعتبارسازی داخل سایت در واقع به نقش و اهمیت محتوا و نیز سئو محتوا بیان و تمرکز می نماید. اگر سایت شما در داخل اعتبار سازی لازمه را نداشته باشد شما هرچقدر هم به اعتبارسازی خارجی و لینک سازی خارجی اقدام کنید نتیجه دلخواه و مطلوب را در بهینه سازی سایت نخواهید دید.

بازاریابی محتوا انجام دهید

بدون بازاریابی محتوا، تحقیقات کلمات کلیدی نمی تواند موثر باشد. برای اینکه مردم شما را در گوگل پیدا کنند، باید محتوای باکیفیت و پر از اصطلاحات مرتبط ایجاد کنید.

سئو خارج از صفحه

در کنار رعایت نمودن اصول سئو محتوا اثرگذاری لینک های خارجی را فراموش نکنید. هرچقدر شما از سایت های معتبرتری بک لینک داشته باشید در نتیجه می توانید سایت خود را معتبرتر به گوگل بیاورید و معرفی کنید. بهینه سازی خارج از صفحه یک از کارهای مهم سئو است که خارج از وب سایت شما انجام می شود و بیشتر حول محور تولید بک لینک های با کیفیت بالا می چرخد.

هرچه لینک های بیشتری از سایت های دیگر به سایت شما وجود داشته باشد، گوگل بیشتر اعتماد می کند که شما منبع اطلاعاتی با کیفیتی هستید. فراموش نکنید هرچه این سایت‌ها معتبرتر باشند، لینک‌های آن‌ها برای شما ارزشمندتر است.

سئو قوی فنی

سئو فنی

برای سئو قوی باید سئو فنی عالی داشته باشید. سئوی فنی حول محور بهبود عملکرد وب سایت شما برای موتورهای جستجو و بازدیدکنندگان است. به عنوان مثال سرعت بارگذاری سایت تاثیر زیادی بر تجربه کاربر دارد. اگر وب سایتی سریع بارگذاری نشود، بازدیدکننده منتظر نخواهد ماند. آنها دکمه بازگشت را می زنند و به دنبال سایتی سریعتر می گردند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *