اصلاح سئو وب سایت

اصلاح سئو وب سایت

اصلاح سئو وب سایت یکی از اساسی ترین کارهایست که مدیران سایت در هنگام سئو سایت با آن مواجه هستند. بدین منظور نرم افزارهایی نیز طراحی شده و به بازار عرضه شده اند.

ابزارهای رایگان 2019 برای بهینه سازی سایت

ما در این مطلب قصد داریم شما را با مهمترین و بهترین نرم افزارهای مرتبط با بهینه سازی سایت و اصلاح سئو وب سایت آشنا سازیم.

کنسول جستجوی گوگل

ابزار کنسول جستجوی گوگل
ابزار کنسول جستجوی گوگل

ابزار کنسول جستجوی گوگل قادر است تا عملکرد سایتتان را ارزیابی و تجزیه و تحلیل کند. به عبارتی دیگر کنسول جستجوی گوگل قادر است تا ضمن بهینه سازی، اطلاعات ارزشمندی را در خصوص وب سایت در اختیار شما قرار دهد.

ابزار کنسول جستجوی گوگل همچنین شما را قادر می سازد تا لینک های ( بک لینک ) سایت را مشاهده نموده و در صورت نیاز برای رفع مشکلات لینک های منفی اسپم موجود چاره ای بیندیشید. شما از این طریق می توانید هرزنامه ها را گزارش کنید. این کنسول به طور مداوم در حال ارتقا بوده و می تواند ویژگی های جدیدی را در اختیار شما قرار دهد.

نوار ابزار SEOQUAKE

SEOQuake یکی از محبوبترین نوار ابزارهایست که مورد علاقه میلیونها نفر قرار گرفته و در اصلاح سئو وب سایت نقش مهمی دارد. این نوار ابزار جزئیات مختلفی از تعداد بازدید کنندگان و کشورشان و همچنین تاریخچه ای از ترافیک سایت را شامل می شود.

SEOQuake

نوار ابزار SEOQuake همچنین دارای کلیدهایی به منظور ارتقا و روزآمد کردن فهرست شاخص سایت، لینک ها، رنکینگ SEMRush، فیسبوک، شاخص های جستجوگر بینگ، رتبه الکسا، آرشیو وب سایت و لینک دهی به WHOIS می باشد.

Google AdWords keyword planner

ابزار جستجوی کلمات کلیدی رایگان گوگل به نامGoogle AdWords keyword planner می تواند شما را از هر ابزار دیگری، برای یافتن کلمات کلیدی بی نیاز کند.

Google AdWords keyword planner
Google AdWords keyword planner

سرویس بهینه سازی گوگل ( google optimize)

بهینه ساز گوگل به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از آنالیز اعداد و ارقام به دست آمده وب سایت خود را بهینه سازی کنند و برای رفع نواقص موجود در سیستم تلاش کنند.

Optimize
Optimize

اصلاح سئو وب سایت با Live Keyword Analysis

افزایش بی رویه و غیر منطقی کلمات کلیدی می تواند هارمونی و توازن متن را به هم بریزد. این ابزار کمک می کند تا بتوانید در تولید محتوای خودتان که کلمات کلیدی و چگالی آن نقش اساسی دارد تعادل لازم را برقرار کنید.

اصلاح سئو وب سایت با Ahrefs

الگوریتم گوگل PAGERANK پایه و اساس وب سایت های موجود در جهان را شامل می شود. بدین معنی که ارزش گذاری به وب سایت شما و سایر وب سایت ها را بر اساس رنکینگ ها و روش های امتیاز دهی خاصی ارائه می دهد. Ahrefs در خصوص پژوهش ها و بهینه سازی کلمات کلیدی و نیز اصلاح سئو وب سایت شما نقش مهمی را می تواند بر عهده بگیرد.

اصلاح سئو سایت
اصلاح سئو سایت

اصلاح سئو سایت

اصلاح سئو سایت در واقع به مجموعه عملیاتی گفته می شود که در جهت بهبود و بروز رسانی سئو یک وب سایت که در گذشته توسط صاحب سایت یا سئو کار دیگر سئو شده است و حالا پس از گذشت مدتی دچار افت رتبه یا جریمه گوگل شده است.

اصلاح سئو وب سایت به شما کمک می کند در صورت وجود ایراد در سئو و همچنین تهدید های احتمالی سئو خارجی و سئو داخلی اقدام به رفع آن نماید.

احتمالا دلیل افت سایت یا جریمه گوگل سایت مربوط قدیمی شدن روش های سئو قبلی و یا عدم هماهنگی با بروز رسانی الگوریتم های گوگل می باشد که باید توسط سئو کار جدید کشف و بروز رسانی شود.

اصلاح سئو سایت یک مسئله لازم و گاهی اضطراری می باشد چرا که ممکن است سایت مربوط به دلیل اشتباهات عمدی و یا غیر عمدی دچار مشکل جدی شده باشد و به واسطه همین خرابی دچار از دست دادن رتبه خود در گوگل شده باشد که می توان با اصلاح سئو وب سایت آن را برطرف ساخت.

جهت بررسی سئو و اصلاح سئو وب سایت بهتر است از یک شرکت ارائه خدمات سئو کمک بگیرید.

آپسئو با توجه به عملکرد قبلی سایت و وضعیت فعلی سایت اقدام به بررسی و عیب یابی سایت می نماید و همچنین اصلاح سئو سایت را با تمرکز بر اصول سئو و بهینه سازی انجام می دهد.

موارد اصلاحی سئو

در پروسه اصلاح سئو مواردی مانند سرعت سایت ، باید و نباید های الگوریتم های گوگل و همچنین موارد تکنیکال مانند ریسپانسیو و سئو داخلی مورد بررسی و در صورت نیاز رفع می گردد.

یکی از خدمات سئو ارائه شده توسط آپسئو ، عیب یابی و رفع عیب سایت هایی می باشد که دچار مشکل شده اند و یا نیاز دارند در نتایج جستجوی گوگل رشد کنند انجام می پذیرد ، این خدمات بر پایه اصول و برنامه ریزی صورت میگیرد.

برخی از مشکلات سئو سایت ها

مشکل سرعت سایت

ریسپانسیو نبودن سایت

مشکلات اسپم و بک لینک

مشکلات کد نویسی

عدم برقراری ارتباطات داخلی نظیر لینک های داخلی

عدم برنامه ریزی مشخص سئو

نبود هدف در سئو

تنظیم نبودن سئو صفحات

کپی محتوای داخلی و صفحات

عدم وجود علامت گذاری های اسکیما

ساختار نا مناسب سایت

وجود متن ها و لینک های مخفی

جریمه های گوگل

خطا های وبمستر

خطاهای 404

5/5 – (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *