ویژگی های یک مطلب قبل از انتشار

/ / مطالب سئو
ویژگی های یک مطلب قبل از انتشار

چه زمانی یک مطلب برای انتشار آماده است؟ یک خط باریک بین یک مطلب خوب و یک مطلب عالی وجود دارد؛ اما ویژگی های یک مطلب قبل از انتشار چیست؟

اگر می خواهید ، می توانید بی وقفه بنویسید و حتی آن را بهبود ببخشید و پیشرفت کنید اما چه زمانی یک پست خوب است؟ در این پست وبلاگ ، من یک چک لیست آماده کرده ام تا به شما کمک کنم تصمیم بگیرید که چه موقع دکمه انتشار را بزنید!

آیا مطلب شما به اندازه کافی طولانی است؟

یک پست باید حداقل 300 کلمه داشته باشد. اگر پست هایی بنویسید که کوتاه هستند ، رتبه بندی سختی برای آن پست در موتورهای جستجو پیشبینی می شود.

به طور کلی ، پست های طولانی شانس بیشتری برای رتبه بندی دارند، با این حال ، پست های طولانی همچنین به مهارت نوشتن قوی نیاز دارند؛ خوب اگر پست شما بیش از 300 کلمه است؟ پس نزدیک شدید به انتشار آن اما هنوز چیزهای دیگری هست که باید درباره ویژگی های یک مطلب قبل از انتشار بیاموزید.

آیا مطلب شما عاری از اشتباهات دستور زبان است؟

قبل از انتشار ، همیشه اشتباهات دستور زبان را بررسی کنید. بگذارید شخص دیگری نوشته شما را بررسی کند.

آیا مطلب شما قابل خواندن است؟

خواندن از روی صفحه نمایش می تواند دشوار باشد ، بنابراین اگر می خواهید افراد پست وبلاگ شما را بخوانند و درک کنند ، باید خواندن آن آسان باشد . این امر باعث می شود بازدید کنندگان بیشتری بازگردند و نرخ تبدیل بالاتری داشته باشید. خواندن آسان به این معنی است که شما از جملات نسبتاً کوتاه ، پاراگراف های روشن و کلمات قابل فهم تری استفاده می کنید.

آیا مطلب شما سئو خوبی دارد؟

قبل از انتشار مطلب خود ، همیشه باید اطمینان حاصل کنید که از نظر سئو سازگار است.

قبل از بهینه سازی پست ، حتماً در انتخاب کلید واژه تمرکز تلاش کنید. بهینه سازی مطلب برای کلمه کلیدی که هیچکس در جستجوی آن نیست ، منجر به ترافیک زیادی نخواهد شد.

آیا پیام شما در مطلب واضح است؟

چرا این مطلب را نوشتید؟ می خواهید خوانندگانتان بعد از خواندن متن شما چه چیزی بدانند یا انجام دهند؟ هدف از انتشار این مطلب در وبلاگ شما باید روشن باشد. پیام پست وبلاگ شما ، چیزی که می خواهید برای خوانندگان خود بگویید باید روشن باشد. در مورد هدف فکر کنید ، در مورد پیام خود فکر کنید و یک بار دیگر پست وبلاگ خود را بخوانید. پیام شما واضح است؟ آیا خوانندگان آن پیام را خواهند فهمید؟ اگر مطمئن نیستید ، بگذارید شخص دیگری پست وبلاگ شما را بخواند. از آنها بپرسید!

لینک های داخلی اضافه کردید؟

اگر افرادی پست شما را دوست دارند ، باید از فرصت کافی برای پیمایش در پستهای عالی مشابه برخوردار باشند. حتماً به پستهایی که مورد علاقه آنهاست پیوند دهید. شاید در حال فروش برخی محصولات فوق العاده در وب سایت خود باشید. حتماً به آن صفحات محصول لینک داخلی اضافه کنید! مثلا ما می خواهیم علاقمندانی که نیاز به سئو حرفه ای دارند بدانند ما سئو سایت انجام می دهیم پس آن را به صفحه این موضوع لینک می کنیم.

خوب ، مطلب شما کی آماده است؟

اگر کمال گرا باشید ، پست وبلاگ شما هرگز آماده نخواهد شد. شما همیشه می توانید بهبود و ترفند بزنید تا کمی بهتر شود. و حتی بعد از انتشار می توانید اصلاحات و ترفندهای کوچکی (یا بزرگتر) انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *