لوگو آپسئو

سئو کلیدواژه های طولانی

سئو کلیدواژه های طولانی به انگلیسی Long tail keywords به طور خلاصه به کلماتی می گویند که با استفاده از سه، چهار یا تعداد بیشتری از کلمات تشکیل شده است و معمولا نرخ تبدیل بالایی در فروش دارند. کلیدواژه های طولانی معمولا حجم ترافیک کمی دارند اما در مارکتینگ اهمیت زیادی دارند.

به طور مثال احتمال اینکه فردی برای خرید تلفن همراه عبارت { تلفن همراه } را جستجو کند و به صفحه خرید تلفن همراه برسد خیلی کمتر از فردی است که عبارت کلیدی { خرید تلفن همراه اپل آخرین مدل } را جستجو کرده است.

سئو کلیدواژه های طولانی چگونه است؟

همانطور که می دانید سئو برای بهینه سازی موتور جستجو است ؛ سئو یک تاکتیک بازاریابی است که به منظور افزایش نمایش وب سایت ها در نتایج موتور جستجو مورد استفاده قرار می گیرد.

در کل سئو کلیدواژه های طولانی از لحاظ زمانی و راحتی ، سریع تر و آسان تر انجام می شود.

کلمات کلیدی طولانی چه ویژگی هایی دارند؟

کلمات کلیدی طولانی به دلیل خاصیتی که دارند آسان تر رتبه بندی می شوند ، همزمان احتمالا تعداد بیشتری از تبدیل به مشتری را خواهد داشت زیرا عبارات طولانی منعکس کننده هدف اصلی کاربر هستند.

نرخ تبدیل چه ارتباطی با سئو کلیدواژه های طولانی دارد؟

نرخ تبدیل در واقع به میزان کلیکی که منجر به مشتری شده است می باشد. به عبارت دیگر، کاربرانی که کلمات طولانی را در گوگل جستجو و دنبال می کنند دقیقا همان چیزی را که نیاز دارند جستجو می کنند و احتمال خرید بیشتری نسبت به کسانی که با کلیدواژه های کوتاه تر جستجو می کنند دارند. پس احتمال نرخ تبدیل بیشتر در کلمات کلیدی طولانی بیشتر است.

پس سعی کنید ابتدا طیفی متمرکز از کاربرانی که می توانند مشتری شما باشند را جدا سازی و آن ها را بشناسید ، با ردیابی و تحلیل رفتار کاربر و همچنین نیاز های کاربران به رسیدن هدف کمک خواهد کرد.

تجربه ما در آپسئو نشان داده سئو کلیدواژه های طولانی راحت تر و پر بازده تر است.

برای پیدا کردن کلیدواژه های طولانی شناخت نحوه جستجوی کاربران کمک زیادی به شما خواهد کرد.

به طور کل توجه به نیاز های کاربران در مراحل سئو سایت هدف شما را هموار تر و احتمال موفقیت را بالا می برد ، زیرا گوگل از سایت هایی که به تجربه خوب کاربران اهمیت می دهند ارزش زیادی قائل می شود.

تفاوت کلمات کلیدی طولانی با کلمات کوتاه عمومی در چیست؟

درست است که کلمات کلیدی کوتاه تر، حجم ترافیک بیشتری دارند، اما این نوع کلمات بر خلاف کلمات کلیدی طولانی جنبه اطلاعاتی و تحقیق دارند. در کلمات کلیدی طولانی فرد از قبل می داند که به دنبال چیست اما در کلمات کلیدی عمومی ، کاربر در مرحله جمع آوری اطلاعات است.

کلمات کلیدی طولانی در تعریف ساده تر ، کلماتی فیلتر کننده هستند که کاربر برای رسیدن به هدف دقیق خود استفاده می کند.

چگونه به کلمات کلیدی طولانی دست پیدا کنیم؟

روش های مختلفی برای دستیابی به کلمات کلیدی طولانی وجود دارد. یکی از این روش ها جستجو در گوگل و استفاده از پیشنهادات گوگل در پایین صفحه جستجو است.

البته برای راحتی شما ابزار رایگان پیشنهاد کلمات کلیدی طولانی آپسئو آماده استفاده شما کاربر گرامی می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)
سئو کلیدواژه های طولانی
فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.