سئو کلیدواژه های طولانی

سئو کلیدواژه های طولانی به طور خلاصه به کلماتی می گویند که با استفاده از سه، چهار یا تعداد بیشتری از کلمات تشکیل شده است و معمولا نرخ تبدیل بالایی در فروش دارند.

به طور مثال احتمال اینکه فردی برای خرید تلفن همراه عبارت { تلفن همراه } را جستجو کند و به صفحه خرید تلفن همراه برسد خیلی کمتر از فردی است که عبارت کلیدی { خرید تلفن همراه اپل آخرین مدل } را جستجو کرده است.

سئو کلیدواژه های طولانی چگونه است؟

همانطور که می دانید سئو برای بهینه سازی موتور جستجو است ؛ سئو یک تاکتیک بازاریابی است که به منظور افزایش نمایش وب سایت ها در نتایج موتور جستجو مورد استفاده قرار می گیرد.

در کل سئو کلیدواژه های طولانی از لحاظ زمانی و راحتی ، سریع تر و آسان تر انجام می شود.

کلمات کلیدی طولانی به دلیل خاصیتی که دارند آسان تر سئو می شوند ، همزمان احتمالا تعداد بیشتری از تبدیل به مشتری را خواهد داشت زیرا عبارات طولانی منعکس کننده هدف اصلی کاربر هستند.

به عبارت دیگر، کاربرانی که کلمات طولانی را در گوگل جستجو و دنبال می کنند دقیقا همان چیزی را که دقیقا می دانند جستجو می کنند و احتمال خرید بیشتری نسبت به کسانی که با کلیدواژه های کوتاه تر جستجو می کنند دارند.

پس سعی کنید ابتدا طیفی متمرکز از کاربرانی که می توانند مشتری شما باشند را جدا سازی و آن ها را بشناسید ، دریافت رفتار و همچنین نیاز های کاربران به رسیدن هدف کمک خواهد کرد.

تجربه ما در آپسئو نشان داده سئو کلیدواژه های طولانی راحت تر و پر بازده تر است.

برای پیدا کردن کلیدواژه های طولانی شناخت نحوه جستجوی کاربران کمک زیادی به شما خواهد کرد.

به طور کل توجه به نیاز های کاربران در مراحل سئو سایت هدف شما را هموار تر و احتمال موفقیت را بالا می برد ، زیرا گوگل از سایت هایی که به تجربه خوب کاربران اهمیت می دهند ارزش زیادی قائل می شود.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5٫00 out of 5)
Loading...