سئو سایت با محتوا

سئو با محتوا یا بک لینک؟ کدام بهتر است؟

سئو با محتوا یا بک لینک سوالی است که اغلب وب مسترها و سئوکاران را به خود متوجه می کند. همواره این سوال و ارزش گذاری که میان این دو متریک در سئو وجود دارد مطرح می شود. حتی با عنوان ارزشمند بودن هر دو این متریک ها سئو با محتوا و بک لینک ، حد اعتدال و درصدی که برای تهیه محتوا و بک لینک باید داشته باشیم چه میزانی است. در ادامه به انالیز اثر سئو با محتوا و بک لینک خواهیم پرداخت.

سئو با محتوا بهتر است یا بک لینک

سئو با محتوا یا بک لینک؟ کدام بهتر است؟ پاسخی که بسیار بدیهی است این می باشد که محتوا و بک لینک هر دو برای انجام پروسه سئو الزامی می باشند و با حذف یکی از این دو متریک شما نمی توانید پروسه سئو قدرتمندی را به اجرا درآورید. محتوا پادشاه است جمله ای است که حتما به ان برمی خوریم و علاوه بر این ها شما می توانید تاثیر بک لینک هایی که تهیه می کنید را در پروسه سئو خود ببینید پس این ها نمایانگر اثر دو متریک محتوا و بک لینک در روند سئو می باشند.

سئو با محتوا (سئو کلاه سفید)

سئو با محتوا برای سایتهایی که تنها اقدام به تولید محتوا می کنند. در واقع از زمان استارت سایت خود محتوا درج می نمایند و هدف آنها خوانده شدن محتوا توسط کاربران و بازاریابی محتوا می باشد.

سئو تنها به واسط بک لینک (سئو کلاه سیاه)

سئو کلاه سیاه که به واسط تهیه بک لینک ، خرید بک لینک می باشد نیز توسط برخی سئوکاران انجام می شود که به واسط کلمه کلیدی در دیگر سایت ها لینک تهیه می کنند و یا لینک خریداری می کنند.

سئو کلاه خاکستری

سئو کلاه خاکستری ترکیبی از دو آیتم سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه را انجام می دهد. سئو با محتوا و نیز تهیه بک لینک را با هم دارد و شاید بتوان گفت که بهترین روش در سئو می باشد که هر دو متریک را به انجام می رساند.

دلیل دنس های مداوم گوگل

دلیل دنس های مداوم گوگل محتوا یا بک لینک

اگر نتایج گوگل را در کلمات کلیدی مختلف در همین لحظه جستجو کنید با نتیجه جستجو در یک ساعت و یا حتی 5 دقیقه بعد هم متفاوت خواهد بود؛ این امر در سئو با عنوان دنس dance گوگل مطرح می شود و این دنس در صفحات عقب تر بیشتر خواهد بود و در رنکینگ های بالاتر با میزان کمتری مشاهده می شود.

دنس گوگل در سئو

دنس گوگل در واقع رنکینگ دهی گوگل به سایت ها به صورت لحظه ای می باشد؛ گوگل الگوریتم های خود را قوی تر نموده است و این بگونه ای شده است که شما اگر در سئو خود عملکرد قوی تری داشته باشید و فشار عملکردی خود را بیشتر نمایید در مدت زمان کوتاه تری نسبت به قبل این تغییرات را مشاهده خواهید نمود و همین امر دنس گوگل و تغییرات مداوم گوگل در نتایج جستجو را بیشتر نموده است.

پیشرفت یکباره در سئو

گوگل به واسط به اپدیت مداوم سایت ها ، پیشرفت و عملکرد سایت ها را با سرعت بیشتر در نتایج نشان می دهد. بطوریکه اگر شما بک لینک قوی را تهیه نمایید شاید پس از مدت یک روز نتیجه آن بک لینک را مشاهده نمایید و این امر دنس گوگل و تغییرات مداوم گوگل که در نتایج دیده می شود را بیشتر نموده است.

چگونه می توان یک قدم جلوتر از دنس گوگل بود

6 ماه کار سخت، تغییرات دائمی، خواندن هرگونه اطلاعات در مورد استراتژی بهینه سازی موتورهای جستجو، بدون اشاره به هزاران تومان هزینه در تلاش برای بهینه سازی وب و ابزارهای خدماتی.

در نهایت، شما رتبه خوبی در صفحه اول دارید، شما در بالای 10 کلیدواژه های اصلی خود لیست شده اید و مزایای آن را مشاهده می کنید ؛ سپس، همانطور که استراتژی سئو شروع به کار می کند، ناگهان و بدون اطلاع قبلی، ناپدید می شود!

شما نگران به دنبال شواهد و دلایل کاهش رتبه هستید اما واقعا چه اتفاقی افتاد ، خب، حقیقت این است که گوگل هر چند ماه یکبار الگوریتم های خود را به روز رسانی می کند تا تلاش خود را برای بهبود استراتژی بهینه سازی موتور جستجو انجام دهد.

در واقع، گوگل نشان داده ترسی از تغییرات بزرگ که ده ها هزار سایت، کسب و کار و فروش و سود مربوطه را تحت تأثیر قرار می دهند، ندارد.

سئو سایت-با-محتوا

1. محتوا را با ارزش واقعی و معين بدست آوريد

آیا سئو با محتوا را فقط برای موتورهای جستجو یا فقط برای بازدیدکنندگان و مشتریان خود توسعه می دهید؟

حقیقت این است که مشتریان شما به دنبال اطلاعات بر اساس کلمات کلیدی هستند. مقالات خود را در حین سئو با محتوا با هر کلمه کلیدی برنامه ریزی کنید. با گذشت زمان، محتوای بسیار مرتبطی را ایجاد خواهید کرد که منجر به بهبود در موتورهای جستجو خواهد شد.

2. بک لینک با کیفیت نه تعداد زیادی بک لینک معمولی به دست آورید

یک بک لینک تنها با یک Pagerank (اصطلاح Google برای رتبه بندی سایت ها) از 5، ارزش 10 یا بیشتر سایت هایی را با Pagerank از 3 دارد.

3. روش های تولید ترافیک خود را بیشتر کنید

بسیاری از مردم بیش از حد به ترافیک گوگل از ترافیک دیگر تکیه می کنند. درست است که ترافیک موتور جستجو، ارزان ترین روش برای تبلیغ آنلاین است، اما راه های دیگری برای تغییر استراتژی تولید ترافیک وجود دارد.

5/5 – (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *