بازاریابی اینترنتی شامل مجموعه ای از استراتژی ها برای به دست آوردن بازدیدکنندگان از طریق وب سایت شما است. سئو یکی از مهمترین استراتژی های بازاریابی اینترنتی است که به شما کمک می کند وب سایت خود را در نتایج جستجو رتبه بندی کنید.
بازاریابی اینترنتی حالا با سئو رنگ تازه ای به خود می گیرید و نو آوری در این حوزه محسوب می شود. انواع مختلفی از استراتژی های بازاریابی وجود دارد. چه چیزی در مورد سئو مهم است؟
به طور خلاصه، بازده بازاریابی اینترنتی در مقابل هزینه آن، چیزی است که بهینه سازی موتور جستجو را بسیار جذاب می کند. سئو در هر اندازه ای از مشاغل به عنوان یکی از موثرترین راه ها برای هدایت ترافیک ارگانیک پایدار دسته بندی می شود.
به عنوان مثال، تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) یکی دیگر از راه های محبوب برای هدایت ترافیک از موتورهای جستجو است. گوگل به شما امکان می دهد تبلیغات PPC (تبلیغات گوگل) را در صفحات نتایج موتورهای جستجو به نمایش بگذارید. اگرچه آنها با نشانگر “تبلیغ” مشخص شده اند تا جستجوگران بتوانند تفاوت را تشخیص دهند.
تبلیغات در گوگل به این صورت کار می کند که هر بار که کاربر روی یک تبلیع کلیک میکند، تبلیغکننده مبلغی را میپردازد در صورتی که سئو به عنوان یک تاکتیک ورودی، به بودجه تبلیغاتی نیاز ندارد.
بازاریابی اینترنتی با انجام سئو سایت
کسب و کارها برای رشد ، شناسایی مشتریان و معرفی برند خود نیازمند نوآوری در صنعت تبلیغات و بازاریابی هستند ، به طوری که روش های سنتی دیگر با این حجم از مخاطب کار ساز نیست.
امروزه اینترنت بستر مناسبی برای رشد و پیشرفت یک برند فراهم کرده و کسب و کارها می توانند بازاریابی اینترنتی را خیلی ارزان تر و با بازگشت مالی بیشتر بهره ببرند.
بازاریابی اینترنتی به روش سئو سایت با توجه به رقابت بی حد و مرز کار مشکلی به نظر می رسد اما با رعایت اصول سئو و برنامه ریزی دقیق می توان بخشی حتی کوچک را در اختیار گرفت.
قطعا سئو سایت با کلیدواژه های خاص و پر ترافیک حجم بالایی از مخاطبان را راهی سایت شما می کند اما مهمترین نکته در سئو سایت برای بازاریابی اینترنتی کیفیت بازدید کنندگان یک سایت به شمار می رود و این مسئله زمانی پر رنگ می شود که مشتریان شما تنها با کلیدواژه های خاص مشتریان بالقوه به حساب می روند و باقی افراد تقیربا سودی به همراه ندارند.
پر اهمیت ترین موضوع در جذب بالاترین ترافیک از کلیدواژه های خاص ، موقعیت آن کلیدواژه در نتایج جستجو است ، به معنی که هر چه کلیدواژه به ابتدای صفحه نزدیک تر بازدید بیشتری نصیب شما خواهد شد.
آمار نشان می دهد 94 درصد افراد تنها بر روی نتایج ابتدایی صفحه اول گوگل کلیک می کنند که این آمار قابل توجه می باشد.

بازاریابی اینترنتی با سئو محلی
سئو محلی یک نوع بازاریابی اینترنتی است که پس از روی کار آمدن الگوریتم کبوتر گوگل، کمک کرد تا کسب و کارها در موتورهای جستجو برای جستجوهای مربوط به مکان آنها دیده شوند.
سئو محلی شامل استفاده از تکنیک هایی مانند بهینه سازی سایت برای کلمات کلیدی محلی، ایجاد پروفایل های مشاغل محلی و حضور فعال در رسانه های اجتماعی است. سئو محلی می تواند به شما کمک کند تا در نتایج جستجو برای افرادی که به دنبال کسب و کارهایی در منطقه شما هستند، دیده شوید.
چطور در گوگل اول باشیم؟
قرار گرفتن در صفحه اول گوگل حالا به رقابت نزدیکی بدل شده ، وب سایت های بی شماری امروزه سعی می کنند با انجام روش های مختلف سئو در گوگل اول باشند و تلاش می کنند اول بمانند.
اما با توجه به پیچیدگی الگوریتم های گوگل و حساسیت های عمدتا سختگیرانه گوگل موجب شده دیگر روش های قدیمی سئو سایت مورد استفاده قرار نگیرد و تقریبا ناکارآمد شوند.
در هر حال کمک گرفتن از یک متخصص سئو می تواند این رویای نزدیک را برای شما ممکن کند و باعث پیشرفت کسب و کار همچنین رونق کسب کار شما شود.
ما در آپسئو ضمن انجام سئو سایت بصورت حرفه ای ، با شناسایی بازار هدف سعی می کنیم با کمترین هزینه ، بالاترین نتیجه را برای شما به ارمقان بیاوریم.
برنامه ریزی ما برای اول شدن شما در گوگل شامل به دست آوردن کلیدواژه های پر ترافیک اما هدفمند ، افزایش سرعت ارتقا در گوگل با روش های اصولی و همچنین نگهداری جایگاه و اعتبار به دست آمده با تلاش مداوم و بروز رسانی سایت.
ما اعتقاد داریم ، امروزه سئو سایت می تواند جایگزین بسیار قدرتمند و مناسبی برای بازاریابی سنتی باشد و همچنین هزینه کمتری برای شما در بر خواهد داشت ضمن اینکه صاحب ابزار تبلیغات شما هستید.
در بازاریابی سنتی تلاش برای فروش بیشتر معنی واقعی بازاریابی است و در اینترنت هم تلاش بیشتر برای دیده شدن در گوگل اثر گذار خواهد بود.
بازاریابی اینترنتی به معنای مورد هدف قرار دادن محیط نت و کاربران اینترنت به منظور یافتن مشتری می باشد.
بازاریابی اینترنتی در مقابل مفهوم بازاریابی سنتی قرار می گیرد که تکیه بر فضای فیزیکی می نمود. اما بازاریابی اینترنتی چه المان هایی را در خود می گنجاند و برای اینکه بتوانید در محیط نت و دنیای اینترنت موفق باشید و بازاریابی قدرتمندی داشته باشید چه المان هایی را می بایست رعایت نمایید. در ادامه به بیان این موضوع خواهیم پرداخت.
سئو و طراحی سایت
طراحی سایت اولین گام برای ورود به دنیای مجازی و بازاریابی اینترنتی می باشد. طراحی سایت حرفه ای که با گرافیک زیبا و تصاویر گرافیکی جالب همراه می باشد و نیز قابلیت ها و امکانات جالبی در قالب کدنویسی لحاظ می گردد به عنوان بخش غیر قابل حذف در پروسه بازاریابی اینترنتی تعیین می گرد.
بازاریابی محتوا
بازاریابی محتوا به معنای تولید محتوای باکیفیت و نیز سودمند برای کاربران می باشد . تهیه و انتشار مرتب محتوا در سایت می تواند ترافیک بالایی از کاربران را به سمت شما جلب کند و کاربران را با نام سایت شما آشنا نماید.
چرا سئو مهم است؟
سئو سایت یک روش بازاریابی اینترنتی است و پروسه ای به منظور قرارگیری سایت در صفحه اول و نیز لینک های بالا می باشد تا در رنکینگ خوبی قرار گیرد. در واقع در پروسه سئو سایت شما موتورهای جستجو کاربرانی که از موتورهای جستجو استفاده می نمایند را مورد هدف قرار داده اید.
ویدیو مارکتینگ
تولید ویدیوهای آموزشی در خصوص زمینه کاری شما و نیز درج نام سایت و نیز اطلاعات تماس شما در ویدیو می تواند کاربران را با نام تجاری شما آشنا نماید و برند شما را در ذهن کاربر حک نماید. اشتراک فایل های ویدیوای در سایت و نیز در دیگر سایت های اشتراک ویدیو اقدامی در این خصوص می باشد.
بنر تبلیغاتی
بنرهای تبلیغاتی در سایت های پرترافیک می تواند کاربران نت را با نام تجاری و نام سایت شما آشنا نماید.
تبلیغات کلیکی
تبلیغات کلیکی که به صورت پرداخت مبلغ در ازای میزان کلیک عنوان می شود از دیگر مواردی می باشد که می تواند ترافیک را به سمت سایت شما کشاند.
ایمیل مارکتینگ
ایمیل مارکتینگ که با ایجاد و ارسال ایمیل های خوش فرم و زیبا به کاربران می باشد می تواند با درج لینک سایت همراه باشد تا کاربران را به سمت سایت شما روانه کند.

چگونه بازیابی کنیم؟
ترافیک موتورهای جستجو برای صاحبان مشاغل آنلاین بسیار امر مهمی می باشد. اما باید بدانید که گرفتن رتبه های بالا از گوگل امروزه کار بسیار مشکلی است. با این نتیجه گیری که تعداد زیادی از سایت ها به دلیل عمل نکردن به قوانین گوگل جریمه می شوند.
با نظریه مت کاتس بیشتر از 400 هزار اقدام دستی در هر ماه به دست گوگل شروع می شود. تعداد بسیار زیادی هم به دلیل نقض قوانین به دست الگوریتم پاندا جریمه می شوند و تقریبا 20 هزار مدیر وب سایت درخواست تجدید نظر را ارسال می نمایند. با این وجود فقط 5 % وب سایت های جریمه شده تلاش می کند تا اینکه رتبه گوگل خود را بازیابی کنند.