سئو هدفمند

سئو هدفمند

سئو هدفمند در واقع اشاره به این موضوع دارد که، تمام تمرکز شما در هنگام سئو سایت باید بر روی کلماتی باشد که منجر به فروش می شود نه صرفا ترافیک از کلمات بیهوده و بی ارتباط با موضوع کار شما.

اگر تا به امروز فکر می کردید داشتن یک سایت و افزایش ترافیک آن از اهمیت زیادی برخوردار است و همچنین با نحوه ایجاد محتوا برای جذب بازدید کننده بیشتر آشنایی دارید پس مقاله زیر را بخوانید تا بدانید متأسفانه این پایان راه نیست.

مسئله مهم این است : چگونه آنها را به مشتریان تبدیل می کنید؟

قطعا ساعت ها روی کلمات کلیدی تحقیق کرده اید ، صفحات را در سایت خود برای کلمات کلیدی مورد نظر بهینه سازی کرده اید و مطالب جدیدی را برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان ایده آل خود نوشته اید ، همه این ها منجر به دریافت یک خبر خوب شده است : رتبه بندی جستجو شما بهبود یافته و شما بازدیدکنندگان بیشتری برای وب سایتتان دریافت می کنید؛ اما بازدیدکنندگان خرید انجام نمیدهند و شما باید صورتحساب ها را پرداخت کنید، بله آنچه شما واقعا نیاز دارید مشتری است!

ما معتقدیم که در جذب – تعامل – تبدیل فلسفه بازاریابی وجود دارد ، درست است که سئو را انجام دادید اما سئو هدفمند چیز دیگری است.

برای شروع خود را جای مشتریان خدمات یا محصولات خود قرار دهید ، واقعا چه چیزی را برای خرید در جستجو استفاده می کنند ، این مسئله خیلی مهم است ، به طور مثال سئو هدفمند در آپسئو بر پایه چندین کلمه کلیدی است و اصلی ترین کلید واژه ما سئو است ، پس باید محتوای خود را طوری تنظیم کنیم که در نتایج با کلیدواژه سئو رتبه بندی شویم ، اینکه ما با کلید واژه آموزش سئو رتبه بندی شویم قطعا مشتری نخواهد داشت.

تحقیقات نشان می دهد مشتریان بالقوه در بیشتر اوقات وقتی تماس می گیرند ، می دانند که چه می خواهند، زیرا در هنگام مراجعه به محتوای هدفمند احساس امنیت و شفافسازی داشته اند.

جستجوی بی هدف

سعی در ایجاد محتوایی بی ارتباط با هدفتان تنها باعث خراب شدن دید مشتری نسبت به برند شماست ، در سئو هدفمند سعی کنید واقعا محتوایی را به وجود آورید که توانایی ارائه آن را دارید.

در خیلی از وب سایت ها دیده می شود سعی می کنند با ایجاد محتوای کم ارزش و بی ارتباط با توان خود صرفا بازدید کننده جذب کنند اما با این کار تنها نرخ فرار یا بانس ریت بالا می رود و از مشتری خبری نیست.

اگر می خواهید سئو هدفمند انجام دهید و از اینترنت مارکتینگ سهمی داشته باشید و کسب و کار خود را وارد مرحله جدید کنید با ما تماس بگیرید ، ما در آپسئو تمرکز زیادی در تبدیل نرخ بازدید به مشتریان بالقوه داریم.

سئو سایت شما تا چه مدتی پایدار می ماند؟

سئو هدفمند چگونه رتبه را پایدار می کند؟

پاسخ به این سوال که پس از انجام سئو سایت تا چه زمانی رنکینگ و جایگاه شما باقی خواهد ماند مشکل است زیرا که سئو سایت به مانند یک مسابقه و رقابت می ماند و رنکینگ و جایگاه شما در سئو سایت متناسب با میزان فعالیت شما در مقابل رقبا تنظیم می گردد. در ادامه خواهیم گفت که چگونه سئو سایت خود را همیشگی و ماندگار نمایید.

بهبود جایگاه در سئو هدفمند

زمانی که شما به صفحه اول گوگل رسیده اید کار شما تمام نشده است بلکه برای حفظ جایگاه خود و نیز ارتقای رنکینگ می بایست فعالیت نمایید تا در این رقابت موفق تر عمل نمایید در غیر اینصورت از صفحه اول گوگل نیز به دیگر صفحات خواهید رفت. پس باید گفت سئو سایت یک پروسه همیشگی می باشد و می بایست به طور مداوم فعالیت نمایید و حتی فعالیت خود را بیشتر کنید زیرا که رقبا نیز در حال فعالیت بیشتر می باشند و برای پیشی گرفتن از رقبا می بایست فعالیت خود را بیشتر نمایید.

تایم فعالیت

روزانه چند ساعت را برای سئو سایت خود اختصاص دهید و سعی نمایید این مدت زمان را نیز بیشتر هم نمایید. علاوه بر تایم زمانی کیفیت کار نیز مهم می باشد. کیفیت محتوای تولید شده برای سئو سایت شما ، کیفیت تبلیغاتی که برای سایت خود انجام می دهید تمامی مواردی هستند که می توانند به ارتقا و بهبود رنکینگ شما منجر گردد. سئو هدفمند به معنای کسب بازاریابی قدرتمندتر می باشد پس بنابراین دست از تلاش برای دست آوردن رنکینگ و جایگاه بالاتر را فراموش نکنید و از این کار ناامید نشوید و همواره به دنبال تکنیک های بهتر در سئو سایت باشید.

برای عملیاتی کردن موثر و بلند مدت بازاریابی با استفاده از موتورهای جست و جو بدون توجه کردن به بخش های مختلف سایت غیر ممکن است. ایجاد پی ریزی یک بنای پایدار و مستحکم و قابل اتکا در داخل سایت ضروری است. سئو و بهینه سازی سایت روشی موثر در طراحی، تدوین متون، برنامه نویسی و کد نویسی وبسایت مورد نظر به منظور بالا بردن شانس دست یابی به رتبه بالا در نتایج جستجو می باشد. در واقع بهینه سازی سایت را وسیلهای برای کمک به مخاطبان اصلی جهت آسانی در جستجو می باشد که سبب می شود وب سایت را به راحتی در موتورهای جستجو بیابید.

سئو هدفمند

استراتژی اصلی در سئو سایت

در اجرا عملیات سئو یا همان بهینه سازی سایت پیاده سازی استراتژی بلند مدت برای بهبود کیفیت سایت به سه جز اصلی در هر صفحه و کل سایت نیاز می باشد که توجه جدی به آن بخش ها را مطلبد: 1- مولفه متن، 2- مولفه لینک،3 – مولفه محبوبیت

این سه بخش در هر موتور جست و جویی جهت الگوریتم رتبه بندی استفاده می شوند. در بحث بهینه سازی باید به این بخش دست یابیم که کل جایگاه سایت را با این سه بخش به حد مناسبی برسانیم ولی در واقعیت نمی توان انتظار داشت که کل صفحات سایت به حد ایده آل این سه بخش دست یابند و تعداد کمی از صفحات سایت این سه مولفه را با هم بدست خواهند آورد. به طور کلی سایت می تواند با انجام عملیات سئو سایت در یکی از حالات زیر قرار گرفته و رتبه مناسبی را در موتورهای جستجو کسب کند:

اجرای سه مولفه در بالاترین حد بهینه سازی در سایت صورت گرفته باشد.
سایت دارای متن و محبوبیت بالایی قرار گرفته اما از مولفه لینک متوسط برخوردار باشد.
ساید دارای متن و لینک متوسط قرار گرفته اما دارای محبوبیت بالایی است.
چناچه سایت دارای محبوبیت بالایی باشد اما عبارت جستجو در آن موجود نباشد، در نتایج جستجو نمیتواند رتبه مناسبی را پیدا کند.

5/5 – (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *