سئو سایت در چهار مرحله

هدف از بهینه سازی موتور جستجو این است که ربات های موتور جستجو نه تنها سایت و صفحات را پیدا کنند ، بلکه به طور خاص رتبه صفحات را رتبه بندی کنند به طوری که در بالای نتایج موتور جستجو نشان داده شوند.

سئو سایت یک عملیات یک بار انجام نیست و نیاز به نگهداری، تنظیم ، تست مداوم و نظارت دارد.

در زیر یک فرایند کلی چهار مرحله ای برای یک استراتژی بهینه سازی موتورهای جستجو را آورده ایم تا از آن به عنوان چک لیست سئو سایت خود استفاده کنید.

مرحله 1: تجزیه و تحلیل کسب و کار بازار هدف

برای اینکه مشخص شود چقدر قرار است در موتور جستجو حضور داشته باشید باید تجزیه و تحلیل وب سایت ، تجزیه و تحلیل متا ، مجموعه ها ، کلمات کلیدی ، مطالب و کد برنامه نویسی سایت را انجام دهید، به عنوان مثال، مقدار کد در یک صفحه نسبت به متن چقدر است؟

تحلیل رقابتی را نیز انجام دهید ، کلمات کلیدی در محتوا را بررسی کنید و ببینید آیا کلماتی اصلی در سایت شما وجود دارد ، برای شروع این روند، پنج نتیجه برتر را در فهرست نتایج گوگل انتخاب کنید.

مرحله 2: تحقیق و توسعه کلید واژه

شناسایی و تجزیه و تحلیل کلید واژه ها ، شامل یک لیست هدفمند از کلمات کلیدی و عبارات مهم که می خواهید در گوگل اول باشید.

مرحله 3: بهینه سازی محتوا و نوشتن مقاله

عناوین مبتنی بر کلمات کلیدی که جدا کردید را استفاده کنید و برای هر کدام یک مطلب یا مقاله بنویسید.

تا جای امکان از برچسب ها ( تگ ) استفاده نکنید ، گوگل از برچسب کلمات کلیدی در رتبه بندی سایت ها استفاده نمی کند.

سعی کنید حداقل 300 الی 400 کلمه در متن محتوا وجود داشته باشد در غیر اینصورت محتوای شما بی ارزش علامت گذاری می شود.

مرحله 4: تست مداوم و اندازه گیری

تست و اندازه گیری تجزیه و تحلیل رتبه بندی موتورهای جستجو و ترافیک وب سایت برای تعیین اثر بخشی برنامه هایی که شما انجام داده اید می باشد ، از جمله ارزیابی کارایی کلمات کلیدی

بروز رسانی ، اصلاح و اضافه کردن کلمات و محتوای بیشتر ضروری است تا به طور مرتب رتبه بندی موتورهای جستجو را بهبود ببخشید، بنابراین با بی توجهی و انتظار سایت شما در گوگل رشد نمی کند.

Rate this post
سئو سایت در چهار مرحله
فهرست مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *