سئو سایت تضمینی

سئو تضمینی 100% چیست؟

 سئو تضمینی گزینه جذاب برای اکثر افرادی است که به دنبال سئو سازی سایت خود هستند. اما چگونه می توان پروژه سئو که در صفحه اول گوگل قرار می گیرد را تضمین نمود؟ آیا این ادعا حقیقت دارد و یا کلکی در کار است؟

در پاسخ باید گفت زمانی که متریک های سئو در سایت شما مورد انجام قرار گیرند و سایت شما سئو بیس باشد پس نبایست نگران افت در سئو خود باشید و با انجام پشتیبانی سئو می توانید حفظ جایگاه خود را داشته باشید.

تضمین سئو چگونه است؟

فراموش نکنید گوگل هیچ تضمینی بابت بالا آمدن سایت در گوگل و همچنین ماندگاری آن در گوگل نمی دهد. پس چطور می توان تضمین سئو را باور کرد؟

حتما شما هم با وعده هایی مانند تضمین در کار کردن حرفه ای آشنا هستید و در هر شغلی معمولا شنیده می شود. به طور مثال در بسیاری از کسب و کارها، زمانی که کارفرما نیاز به تضمین کیفیت اجرای کار خود می خواهد، مجری به گذشته کاری خود و موفقیت های به دست آمده اشاره می کند.

اما برای یک متخصص سئو کمی مشکل است که این چنین ادعایی را برای تضمین کار خود بدهد، البته منطقی است ، زیرا گوگل دائما در حال بروز رسانی الگوریتم های خود است و در این راه کوتاه نمی آید که آن هم دلایل موجه خود را دارد. در هر حال یک سئوکار حرفه ای بابت کاری که انجام می دهد به دلیل تبحر و تسلطی که دارد موجب تضمین سئو می شود.

اصول سئو در تضمین سئو چه نقشی دارد؟

برخی عملیات در انجام سئو وجود دارد که تا حد زیادی موجب بالا رفتن تضمین سئو می شود. مثلا در داخل سایت آیتم هایی همچون محتوای با کیفیت ، لینک سازی داخلی ، رعایت نمودن هدینگ ها و تگ هدینگ ها ، چگالی کلمه کلیدی ، بهینه سازی سرعت می باشند که در صورت رعایت و انجام اصولی آنها ، می توان نتیجه مثبتی را دریافت کرد.

اگر این موارد و ایتم ها را رعایت نمایید پس می توانید در خصوص اعتبار داخلی سایت خود بیانی مثبت داشته باشید و بدانید که به خاطر اعتباری که در درون سایت خود دارید می توانید پیشرفت در وضعیت سئو خود را داشته باشید.

در کنار اینها، اعتبارسازی خارجی نیز بسیار مهم می باشد که می بایست به طور مداوم بک لینک تهیه نمایید؛ البته توجه داشته باشید که این بک لینک ها باید به صورت دائمی برای سایت شما تهیه شود و به فکر بک لینک های موقت و بی کیفیت که از سایت های کم ارزش هستند ، نباشید.

زمانی که تصمیم به انتخاب شرکت طراحی وب سایت گرفته می شود، علاوه بر لیست کردن بهترین های این کمپانی ها که با توجه به سوابق کاری گذشته، مهارت های کاری متخصصان آنها و دانش بروزشان و رضایت مشتریان قدیمی از عملکرد و پشتیبانی صحیح این شرکت ها صورت می گیرد، تسلط و مهارت آنها و رعایت اصول سئو وب سایت در طراحی نیز باید یکی از نقاط قوت آنها جهت گزینش قرار گیرد.

سئو چیست؟

در تعریفی ساده و خلاصه، سئو یا بهینه سازی سایت فرایندی است که قابلیت دیده شدن سایت را در میان رقبای خود افزایش می دهد. در نظر بسیاری از عموم مردم، سئو قرارگیری کلیدواژه های مدنظر یا همان کلمات کلیدی در مکان های خاصی از سایت است. هرچند قرارگیری صحیح این کلمات در وب سایت یکی از تکه های این پازل پیچیده است.

یک شرکت طراحی وب و سئو معتبر باید از تکنیک ها و اساس پایه ای و المان های پیشرفته در ایجاد سایت هایی که موردپسند موتورهای جستجو است آگاه بوده و دانش و تجربه کافی در این زمینه را دارا باشد و یا به عبارتی بتواند سایتی مطابق با الگوریتم های جستجوی سایت های کاوشگری چون گوگل که افزایش دیده شدن سایت و شهرت و اعتبار بیشتر و سوداوری کلانی را در پی خواهد داشت، طراحی نمایند.

اجرای صحیح و اصولی موراد گفته شده، ارتباط مستقیمی با تضمین سئو درآینده دارد و می توان گفت تضمین رتبه سایت خواهد بود.

در ذیل تنها سه مورد از جنبه های سئو را که نباید در پروسه طراحی مورد غفلت قرار گیرد را مرور می نماییم.

سئو و تگ ها

سئو این تگ ها که شامل تگها یا برچسب های تایتل، h1 و h2 و متا تگ ها و … هستند، همگی برای کمک به موتورهای جستجو برای شناسایی موضوع و زمینه یک صفحه از وب به کار می روند. بنابراین یک شرکت معتبر و بنام باید از اهمیت این تگها و استفاده از آنها در سئو و چارچوب قالب مطلع بوده و پیاده سازی استراتژی موثری جهت ادغام اصول سئو در پروسه طراحی سایت را در اولویت برنامه های سایت سازی قرار دهد.

سئو و نقشه سایت

در پروسه سئو ، ایجاد نقشه سایت توسط طراح همچون سایر المان های اساسی طراحی، ضروری بوده تا خزیدن و ایندکس نمودن توسط خزنده ها و ربات های موتورهای جستجو به سهولت و سرعت بیشتری انجام گیرد.

سئو و جاوااسکریپت، فلش و CSS

این موارد گاهی موانعی هستند که سبب کندی روند خزیدن و کاوش در سایت توسط موتورهای جستجو می گردند. حال کمپانی طراح با داشتن برنامه نویس های خبره قادر خواهد بود با راهکارهای کدنویسی این موانع را با ایجاد عملکردی کامل و ساده هم برای کاربران و سئو و هم برای موتورهای کاوشگر برطرف نماید.

سئو سایت تضمینی
انجام سئو تضمینی

سئو تضمینی چگونه است؟

سئو تضمینی سایت و انجام سئو تضمینی سئوال اغلب مشتریان در خصوص سئو می باشد و نگرانی خاصی در این خصوص دارند. خیلی از افراد تصور اشتباهی از کلمه به کار رفته تضمین در خصوص انجام پروژه دارند که باید درباره آن صحبت شود.

روش های بلک هت black hat سئو که به صورت روش فیک در سئو می باشد پس از مدتی به بازگشت به پوزیشن قبلی رو به رو می شوند که همین امر موجب ترس افراد در خصوص سئو و تضمینی بودن سئو می باشد.

انجام سئو تضمینی چگونه است؟

اگر اصول سئو اجرا گردد و پروژه سئو براساس متریک های سئو انجام گیرد موفقیت شما و تضمینی بودن سئو صدردرصد می باشد.

آیتم های سئو به صورت لیستی از آیتم های درونی و نیز بیرونی سایت باز می گردد که هر دو برای اجرای پروسه سئو الزامی می باشند. سئو درونی سایت مواردی همچون چگالی کلمه کلیدی ، هدینگ ها ، لینک سازی داخلی ، بهینه سازی تصاویر ، بهینه سازی سرعت را شامل می شود و بعلاوه آیتم های بیرونی سئو به منظور اعتبار بخشی به سایت شما اجرا می گردد.

انجام سئو تضمینی مزایای چون عدم افت رتبه سایت و همچنین هدفمند بودن سئو می باشد.

سئو به روش کلاه سیاه

در روش سئو کلاه سیاه از روش های فیک مانند بک لینک های موقتی ، ترافیک های فیک به معتبر نشان دادن سایت اقدام می نمایند و پس از مدتی سایت با برداشته شدن این لینک ها ، افت می کند و به رنکینگ قبلی باز می گردد و نیز حتی می تواند به پنالتی شدن سایت شما نیز منجر گردد زیرا که این حذف یکباره بک لینک ها در حجم بالا می تواند در سئو شما اثرگذاری بسیار منفی داشته باشد.

در صورت انجام سئو تضمینی سایت نه تنها سایت افت رتبه نخواهد داشت بلکه تضمین می شود رتبه به دست آمده حتی در صورت نبود سئوکار همچنان پا برجا بماند و نیازی به نگرانی بابت افت جایگاه در گوگل نخواهید بود.

سئو سایت تضمینی به چه معناست

سئو تضمینی به چه معناست؟

اغلب پروژه های سئو ازین بابت نگران هستند که پس از قرارگیری در صفحه اول گوگل پس از مدتی افت نماید و در صفحه اول و جایگاهی که دارد ثابت نماند؛ سئو تضمینی در این خصوص مطرح می شود که به واسط رعایت نمودن اصول سئو جایگاه و رنکینگ سایت را در جهت پیشرفت قرار می دهد.

تضمین سئو

در پروسه سئو لینک سازی یکی از گام های مورد اجرا می باشد و حال اگر این لینک سازی و تهیه بک لینک از طریق روش های فیک و لینک سازی موقت باشد پس از مدتی افت سئو را مشاهده خواهید نمود که همین امر موجب نگرانی مشتریان سئو می شود.

انجام المان های سئو

زمانی که المان های سئو مانند محتوا ، تهیه بک لینک های معتبر انجام گیرد سایت شما به مرور زمان اعتبار می گیرد و در رنکینگ بالاتر نیر قرار می گیرد. اما اگر با بک لینک های موقتی اقدام به انجام سئو نمایید پس از برداشته شدن و حذف بک لینک ها افت بسیاری در سئو خود مشاهده می کنید و اعتبار منفی را در سئو به سایت خود خواهید داد.

حال کاملا موضع سئو تضمینی برای شما شفاف شد، متوجه شدید عبارت سئو تضمینی در واقع تضمین اجرای صحیح سئو است و تضمین می کند که علاوه بر رتبه گیری سایت، در آینده مانع از افت سایت در رتبه شود. یک متخصص سئو حرفه ای باید تضمین کند روش های مورد استفاده باعث مشکلات آینده نباشند.

تضمین سئو چیست؟

تضمین سئو در واقع اجرای اصولی سئو است که منجر به رتبه گیری سایت در گوگل و ماندگاری رتبه در هر شرایطیمی شود.

آیا طراحی سایت و سئو تضمینی با هم ارتباطی دارند؟

بله در این شرایط که راضایت کاربران برای گوگل مهم است، پس انتطار داریم یک طراحی سایت حرفه ای ، سئو تضمین شده ای دارد.

چطور یک سئو کار تضمینی پیدا کنیم؟

پیدا کردن سئو کار تضمینی ، با اطلاع از گذشته کاری و پروژه های سئو کار ممکن است.

5/5 – (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *