لوگو آپسئو

رتبه گیری در گوگل با 4 روش جدید

رتبه گیری در گوگل تنها به سئو داخلی و خارجی ختم نمی شود. به مواردی بپردازم که غیر از سئو داخلی و خارجی سایت وجود دارند و شاید از آنها مطلع نیستید.

موتورهای جستجو از الگوریتم های پیچیده ای برای شناسایی صفحات استفاده می کنند تا در فهرست نتایج موتور جستجو (SERP) نمایش داده شوند.

با استفاده از تکنیک های سئو ، وب سایت ها راهی برای کشف توسط موتورهای جستجو خواهند داشتو رتبه گیری در گوگل محقق خواهد شد.

عوامل زیادی می تواند در رتبه بندی جستجوی وب سایت شما تأثیر بگذارند. امروز ، ما در مورد سئو سایت از نگاهی دیگر به عنوان یک عامل اصلی در هدایت سایت شما به افزایش ترافیک بحث خواهیم کرد.

من می دانم بیشتر صاحبان وب سایت های معتبر حدود 30٪ از وقت را در ایجاد لینک و 70٪ در سئو داخلی سایت می گذرانند. در حالی که راه های دیگری وجود دارند که می توان از طریق آن ها سئو سایت را انجام داد.

سئو خاموش چیست؟

نام سئو خاموش شباهت زیادی به سئو خارج از سایت دارد اما سئو خارج از سایت به عوامل خارجی که در رتبه بندی جستجو در وب سایت تأثیر می گذارند اشاره دارد که غالباً به ایجاد لینک در ارتباط است ، اما سئو خاموش بیش از این است. اینها شامل شیوه های تبلیغاتی به منظور مورد توجه قرار دادن موتورهای جستجو می باشند.

سئو سایت خاموش از عوامل مختلفی برای ایجاد آگاهی برای وب سایت شما استفاده می کند.

بک لینک نوفالو

لینک سازی با برچسب فالو عملی برای دستیابی به لینک های خارجی و رتبه گیری در گوگل است، که می تواند هزینه نیز برای شما داشته باشد ، اما آیا به این فکر کرده اید اگر بازدید کنندگان از طریق پست های وبلاگ افراد دیگر یا وب سایت های معتبر دیگر سایت شما را کشف کنند ، این احتمال بزرگ وجود دارد که آنها پیروان وفادار شما شوند. لینک سازی روشی برای افزایش محبوبیت سایت در گوگل است اما فقط این نیست.

اگرچه حدود 200 عامل وجود دارد که گوگل در رتبه بندی وب سایت ها در نظر می گیرد ، اما ایجاد لینک موثر می تواند نقش مهمی در افزایش محبوبیت بین افراد که ما از آن با نام شهرت یاد می کنیم تاثیر می گذارد.

ساده تر اگر بخواهم بگویم ، داشتن لینک نوفالو در سایت ویکی پدیا و ورود کاربر از این طریق خیلی ارزشمند تر از داشتن بک لینک فالو از یک سایت فروش بک لینک است.

نشانه گذاری و ذخیر آدرس سایت در بوک مارک مرورگر

یکی دیگر از تکنیک های متداول برای سئو خاموش بوک مارک مرورگر کاربر است.

ایده پشت بوک مارک این است که افراد بتوانند صفحات وبی را که دوست دارند از طریق سایتهای نشانه گذاری مانند Delicious ، Propeller ، Digg و موارد مشابه پیگیری کنند.

ما متاسفانه RSS را از دست دادیم اما هنوز روش هایی وجود دارد که همین کار را می کنند اما مشهور نیستند.

اگرچه این کار مانند گذشته رایج نیست ، اما اگر می خواهید در وب سایت خود ترافیک داشته باشید ، نشانک گذاری هنوز استراتژی خوبی برای استفاده است.

رسانه های اجتماعی برای رتبه گیری در گوگل

این استراتژی مثال خوبی برای سئو خاموش است، کانال های رسانه ای اجتماعی گزینه مناسبی برای افزایش رتبه جستجوی سایت در اختیار وب سایت ها قرار می دهند.

اول از همه ، باید حساب هایی را در فیس بوک ، اینستاگرام ، لینکدین یا سایر شبکه های اجتماعی ایجاد کنید. از طریق این کانال ها می توانید لینک سایت خود را با دوستان به اشتراک بگذارید و آنها را در مورد پست های وب سایت خود مطلع کنید.

به طور خلاصه ، از رسانه های اجتماعی می توان برای رتبه گیری در گوگل و ایجاد شهرت آنلاین شما استفاده کرد.

به نوعی ، رسانه های اجتماعی شبیه به ایجاد لینک هستند. مطمئناً ، اکثر لینک هایی که در رسانه های اجتماعی درج می شوند نوفالو هستند ، اما این بدان معنا نیست که ارزشمند نیستند.

سیگنال رسانه های اجتماعی اکنون به یک عامل رتبه بندی تبدیل شده است. هرچه مطالب شما از طریق رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود ، توسط رباتهای جستجو بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

وبلاگ نویسی بهترین راه رتبه گیری در گوگل

وبلاگ نویسی یکی دیگر از راههای قدرتمند و مؤثر برای رتبه گیری در گوگل است. نکته مهمی که باید هنگام نوشتن بلاگ به یاد داشته باشید نوشتن مطالب منحصر به فرد است.

شما باید هنگام نوشتن پست های وبلاگ خود دقیق باشید تا خوانندگان بتوانند نکته ای را که می خواهید برداشت کنند به راحتی درک کنند.

اطلاعات کامل در خصوص سئو سایت را مطالعه کنید تا یاد بگیرید سئو چیست و چگونه کار می کند.

سئو در واقع بعد از طراحی سایت و مکمل سایت هایی می باشد که قصد دارند در نتایج جستجو مانند گوگل رتبه بگیرند و بالا باشند.

یک سایت بدون سئو مانند یک نویسنده خوب است که کتاب هایش را کسی پیدا نمی کند.

برای اینکه مردم سایت شما را پیدا کنند باید نکات سئو را رعایت کنید تا گوگل صدای شما را به همگان برساند.

در این مطلب سعی می کنیم به بررسی تکنیک ها و ترفند های مختلف سئو اعم از سئو کلاه سفید ، کلاه سیاه و کلاه خاکستری بپردازیم و شما را با سئو داخلی و خارجی آشنا کنیم.

سئو مجموعه تکنیک های داخلی سایت و خارجی سایت می باشد که با رعایت آن ها ، جایگاه سایت در نتایج جستجو بهبود و موجب می شود ترافیک سایت افزایش و در نتیجه فروش بالا رود.

5/5 - (1 امتیاز)
رتبه گیری در گوگل
فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.