نمونه کارهای سئو

نمونه کارهای سئو

نمونه کارهای سئو در آپسئو به شما کمک می کند تا با قدرت ما آشنا شوید و با خیالی راحت پروژه خود را به ما بسپارید.

نمونه کارهای سئو ما شامل 10 مورد از موفق ترین پروژه های ما است. این پروژه ها شامل انواع مختلفی از مشاغل از جمله شرکت های کوچک، شرکت های متوسط و شرکت های بزرگ است. ما در این پروژه ها توانسته ایم نتایج قابل توجهی را برای مشتریان خود به دست آوریم.

در این نمونه کارهای سئو، ما جزئیات هر پروژه را از جمله اهداف، چالش ها و نتایج را ارائه می دهیم. ما همچنین نکات و ترفندهایی را برای کمک به شما در بهینه سازی وب سایت خود برای موتورهای جستجو ارائه می دهیم.

سئو سایت دندانپزشکی

نمونه کار سئو دندانپزشکی دکتر مهرداد فلاح

رتبه بندی در کلمات اصلی دندانپزشکی تخصصی

  • ایمپلنت
  • لمینت دندان
  • کامپوزیت دندان

  • مدت همکاری 7 سال
  • طراحی سایت
  • پشتیبانی سئو
سئو سایت روندباز

نمونه کار سئو روندباز

رتبه بندی در کلمات اصلی سیمکارت

  • خرید سیم کارت رند
  • خرید سیم کارت
  • سیم کارت رند
  • مدت همکاری 1 سال
  • جلوگیری از افت رتبه
  • پشتیبانی سئو
نمونه کار سئو و طراحی سایت فراگیری

نمونه کار سئو فراگیری

رتبه بندی در کلمات اصلی آموزش زبان

  • آموزش زبان
  • آموزش زبان انگلیسی
  • آموزش انگلیسی
  • مدت همکاری 1 سال
  • مشاوره سئو
  • طراحی سایت

چرا آپسئو؟

آپسئو

سرعت در انجام پروژه سئو

پشتبانی 24 ساعته جایگاه

پشتیبانی 24 ساعته

تضمین انجام پروژه

تضمین انجام پروژه

آپسئو با قدرت گرفتن از تجربه خود می تواند پروژه شما را بهتر مدیریت کند ، یک پروژه موفق یک پشتوانه واقعی نیاز دارد.

نمونه کارهای سئو سایت مسئله مهمی در انتخاب و حتی درک قدرت سئوکار می باشد که همواره ملاک انتخاب اکثر افرادی می باشد که که قصد دارند مشاور سئو مناسب و تضمین شده ای را برای سئو سایت خود بیابند.

اما آیا نمونه کارهای سئو هر سئوکار و مشاور سئو می تواند نشان دهنده قدرت و تضمین متخصص سئو برای انجام سئو سایت جدید باشد؟

آنچه که مشخص است و حداقل می توان به آن تکیه کرد تجربه سئوکار می باشد که در گذشته صرف کرده ، گذشته ای که به رقم شکست یا موفقیت در هر پروژه توانسته چیزهایی را به وی بیاموزد.

انواع نمونه کارهای سئو

ما کلا دو نوع نمونه کار سئو داریم ، یک نمونه آن که معمولا با اجازه صاحب سایت انجام می شود و امضا ما در پایین سایت مذکور حک می شود البته ( nofollow ) و البته برخی نمونه کار سئو بدون درج نام ما هستند که به دلیل عدم اجازه صاحب سایت به هر دلیلی ناممکن می شود.

این واقعیت را نیز مورد توجه قرار دهید که رساندن یک سایت به صفحه اول گوگل و پایان قرار داد به معنی اتمام پروژه برای ما نیست و ما مدت ها کنجکاویم ، تلاش خود را ببینیم و از لذت ببریم.

در بیشتر موارد ما سعی می کنیم با مشتری خود که 1 ماه از پایان پروژه آن ها گذشته تماس بگیریم و از آن ها بخواهیم واقعیت نظر خود را از نحوه انجام کار ما و رضایت خود را در صورت ممکن در متنی کوتاه عنوان کند تا در این قسمت یعنی نمونه کار سئو درج شود.

لطفا چند نمونه رضایت نامه مشتری را در زیر مشاهده فرماید.

نمونه کارهای سئو و رضایتنامه مشتریان آپسئو

این صفحه نمونه کار سئو به تدریج بروز می شود و نمونه کار سئو جدید به این صفحه اضافه می شود.

نمونه کار سئو برای کلیدواژه آموزش زبان انگلیسی

مدیر سایت فراگیری می گوید:

سئو سایت فرآیندی پیچیده و زمان بر است ؛ مشاوری هوشمند می تواند این راه را بسیار ساده تر و روشن تر کند ، سایت UPSEO با توجه به سابقه خود در کار سئو کمک فراوانی به پیشرفت سایت فراگیری کرد. با کمک های ایشان رتبه سایت در کلماتی مانند : آموزش زبان – آموزش زبان انگلیسی – آموزش انگلیسی – زبان انگلیسی در صفحه اول قرار دارد. بنده از همکاری با سایت آپسئو بسیار راضی هستم .
مدير سايت فراگيرى ( حسین پرتو )

طراحی سایت ، وب سایت فراگیری نیز توسط پلتفرم اختصاصی آپسئو انجام شده که کمک شایانی به سرعت انجام کار این سایت داشته است.

سئو چیست؟

سئو چیست؟

سئو چیست؟ سئو یک روش استراتژی جهت بهینه سازی موتور جستجو ، مجموعه تکنیک ها و تاکتیک هایی است که برای افزایش تعداد بازدیدکنندگان به اصطلاح ارگانیک به یک وب سایت با به دست آوردن رتبه بندی بالا در صفحه نخست نتایج جستجو موتورهای جستجو (SERP) از جمله گوگل ، بینگ ، یاهو و دیگر موتورهای جستجو می باشد.

سئو یعنی استفاده و رعایت نکات ، ترفند ها و شناخت الگوریتم های گوگل جهت کسب رتبه اول در گوگل که به آن بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو نیز گفته می شود.

قطعا بدون سئو سایت کسب رتبه اول گوگل کار ساده و در دسترس نیست اما با سئو می توان این جایگاه را به دست آورد.

هر چند بسیاری از افراد ادعا می کنند توانایی انجام سئو دارند و می توانند سایت ها را در گوگل به رتبه اول بیاورند اما واقعا در عمل کار ساده و قابل پیشبینی نیست.

آنچه که همه می دانند ، بودن سایت در نتایج گوگل یک مسئله است و بودن در رتبه اول و لینک اول گوگل یک چیز جدا ، اما در هر صورت تنها بودن در بین لینک های ابتدایی گوگل می تواند تفاوت زیادی برای یک کسب و کار ایجاد کند و این کار تنها با سئو سایت امکان پذیر است.

کار سئو چیست؟

کار سئو بهینه سازی موتور جستجو (SEO) تخصص در تجزیه و تحلیل ، بررسی و پیاده سازی تغییرات در وب سایت ها به طوری که آنها را برای موتورهای جستجو بهینه سازی می کند. این به این معنی است که رساندن حداکثر ترافیک به سایت با بهبود رتبه صفحه در موتورهای جستجو

هدف از سئو و بهینه سازی پیدا کردن سایت توسط موتورهای جستجو مخصوصا گوگل ، رتبه بندی و قرار گیری در بالای نتایج موتور جستجو می باشد ، روند سئو و بهینه سازی یک فرایند یک بار نیست و نیاز به تعمیر و نگهداری ، تنظیم ، تست مداوم و نظارت دارد.

سئو سایت

خوشبختانه بر خلاف تمام گزینه های موجود در موفقیت انسان ها که دستخوش حسادت و یا دخالت عوامل انسانی می شوند و امکان آن بسیار پایین می باشد ، موفقیت در گوگل گزینه ای بدون دخالت مستقیم انسان و کاملا بر اساس الگوریتم های گوگل انجام می شود و این تضمین وجود دارد در صورتی که یک سایت از کیفیت بالایی برخوردار باشد و اصول سئو را رعایت کرده باشد ، با کمی تلاش به رتبه اول دست یابد.

کسب رتبه اول در گوگل

اگر بخواهیم به سئو و کسب رتبه اول در گوگل نگاهی مالی و ارزشی داشته باشیم، باید گفت کسب رتبه اول در گوگل و صفحه اول گوگل مانند گنجی بی پایان می باشد که می تواند پول و منفعت بسیاری را روانه جیب شما بکند.

سئو را چگونه فرا بگیریم؟

سئو در واقع یک کار پیچیده درباره شناخت عوامل تکنیکال و الگوریتمی می باشد که تنها افراد محدودی به آن دسترسی دارند و واقعا انجام می دهند ، معمولا افرادی که خود در نتایج گوگل در کلمات سئو سایت رتبه بالایی دارند و توانایی حفظ آن را دارند می توانند واقعا رتبه بندی سایت ها را دستکاری کنند ، آپسئو مدت ها است در کلیدواژه های مختلف نظیر سئو سایت ، الکسا و غیره در گوگل رتبه اول را دارد و تا کنون وب سایت های بسیاری را به رتبه اول آورده است.

روند سئو توسط افراد غیر متخصص

روند سئو

سئو یک تخصص حرفه ای است که توسط متخصصین سئو و بهینه سازی انجام می شود ، اگر فردی علاقه مند به یادگیری سئو و انجام سئو سایت توسط خودش می باشد ، با حجم زیادی از اطلاعات پیچیده و غیر مرتبط با تخصص خود روبرو خواهد شد که ضمن کاهش روند پیشرفت و از دست دادن زمان طلایی در خطر حذف از رتبه قرار می گیرد.

برای شکست دادن رقیبان، هوشمندی بسیار کارساز است. برای آن که رقیبان خود را شکست دهید باید هم خودتان را به درستی بشناسید و هم رقیبان خود را. علاوه بر این که زمان کافی برای تحلیل سایت جهت عملیات سئو سایت قرار می دهید، باید زمان مناسبی نیز برای تحلیل سایت های رقیب در این زمینه قرار دهید. هم چنین باید از کلمات متناسب با مقدار کسب و کار و هم چنین مقدار بودجه سایت آن ها را برگزینید.

چگونه با عملیات سئو از رقبا پیشی بگیریم؟

بررسی کلمات کلیدی و محتوایی در سایت رقبای خود یکی از بخش های مفید برای بدست آوردن نتیجه بهتر برای انجام عملیات سئو سایت می باشد برای این کار کافی است به سایت آن ها مراجعه نموده و صفحات مختلف آن را مطالعه کنید.

عنوان صفحات داخل سایت به شکل کاملی گویای بسیاری از موارد است. دقت در کلمات مورد استفاده در جست و جوهای داخلی سایت و تحلیل آمار دیدن کلمات کلیدی از سایت جز بخش هایی است که می تواند کمک زیادی به شما در اجرای سئو این بخش نماید.

بخش دیگر استفاده از کلمات مرتبطی می باشد که برخی از موتورهای جستجو آن را هنگام جستجو پیشنهاد می کنند.

با ما تماس بگیرید : سئو تهران 22428931

سئو سایت تبلیغات نوین

سئو سایت تبلیغات نوین با نرخ تبدیل بالاتر از هر روش تبلیغاتی دیگر توانسته امروزه جایگاه ویژه ای در بین انواع روش های تبلیغاتی مدرن و نوین امروز داشته باشد.

با همه گیر شدن تکنولوژی ، در دسترس بودن تلفن های هوشمند و اینترنت پر سرعت قطعا یک ارتباط قوی شکل گرفته است که تا به امروز هیچ زمانی حتی در 20 سال گذشته این کره خاکی به خود ندیده است.

تصور کنید میلیون ها نفر با هم ارتباط دارند ، تبادل نظر می کنند و از همه مهم تر خرید و فروش می کنند.

سئو سایت تبلیغات نوین کسب و کار

از زمانی که اینترنت یکی از مسائل مهم انسان ها در ارتباط و زندگی عادی آنها شده است ، تمایل به خرید ، فروش و حتی راه اندازی کسب و کار در این فضای مجازی پر جنب و جوش بیشتر و همه گیر شده است.

جالب است بدانید اگر در دنیای قابل لمس ( واقعی ) شرکت های بزرگی مثل جنرال موتور یا مرسدس بنز حضور فعال و مشهوری دارند، در فضای مجازی غیر قابل لمس شرکت ها و برند های بزرگ و مشهوری شکل گرفته اند که حتی درآمد حاصل از اینترنت آنها بیشتر از دنیای واقعی و قابل لمس است.

ویژگی های یک موتور جستجو محبوب

بدون شک جستجو کردن و پیدا کردن یک هدف ، یک موتور جستجوی قدرتمند می خواهد که چند ویژگی مهم داشته باشد:

موتور جستجو باید سریع باشد

سرعت در جستجو و ارائه نتایج به کاربران که می خواهند به سرعت به نتیجه برسند و زمان برای آن ها مهم است.

موتور جستجو باید باهوش باشد

نتایج حاصل باید کاملا مطابق با درخواست کاربران باشد و از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

موتور جستجو باید در دسترس باشد

قطعا تعداد بالای درخواست و تکرار استفاده از موتور جستجو در این میان مهم است و باید قوی ، ثابت قدم و در دسترس باشد، زیرا قطعا استفاده از آن در طول روز و شب مهم است.

موتور جستجو باید بی طرف باشد

وقتی صحبت از میلیون ها فرد با عقاید و سیاست های گوناگون در میان است ، یک موتور جستجو باید شرایطی بی طرف و آزاد را داشته باشد تا همه از آن نفع ببرند.

موتور جستجو گوگل

درست است از زمانی که اینترنت به وجود آمد ، موتور های بسیاری نظیر بینگ ، یاهو و ام اس ان سعی کردند جایگاهی در میان استفاده کنندگان از اینترنت داشته باشند اما در میان همه آن ها تنها گوگل می تواند تمامی شرایط ذکر شده بالا را داشته باشد و یک موتور جستجوی نمونه بماند.

بهینه سازی موتور جستجو

همانطور که گفته شد نیاز مردم برای پیدا کردن یکدیگر و استفاده از خدمات اینترنتی ، نیازمند یک موتور جستجو بود که گوگل به وجود آمد، اما یک گزینه دیگر برای همه آن ها نیاز بود ، چرا که تنها پس از چند سال هزاران کسب و کار وارد اینترنت شده بودند و همه نیز تمایل داشتند در موتور جستجوی گوگل دیده شوند.

اما مشکل اینجا بود که موتور جستجوی گوگل برای حفظ بقای خود باید تنها نتایجی را نشان دهد که دستور العمل های کیفیت محتوا و خدمات را رعایت می کردند.

گوگل احترام به کاربران و درک نیاز های آن ها را در بالاترین امور خود قرار داد و در مقابل افرادی که سعی داشتند محتوای بی کیفیت و به درد نخور به مردم برسانند ایستاد.

اینجا بود که سئو به وجود آمد و با توجه به کیفیت و دستورالعمل های گوگل سایت ها را بهینه کرد.

سئو سایت چیست؟

سئو سایت یعنی بهینه سازی سایت ها برای موتور جستجو و ایجاد موقعیتی که یک سایت بتواند با توجه به شرایط سختگیرانه گوگل جایگاه بالایی در موتور جستجو داشته باشد.

سئو سایت چیست؟

سئو سایت تبلیغات نوین و با بازدهی بالا توانست راهی برای فروش بیشتر و شهرت کسب و کار ها در این غول اینترنتی به وجود بیاورد.

در قدیم سئو ، “بهینه سازی در صفحه” صرفاً به جایگذاری کلید واژه ها انجام می شد؛ موتورهای جستجو دوست داشتند کلمات کلیدی را در مکانهای خاصی از کد HTML مشاهده کنند تا به اهمیت صفحه برای آن پرس و جو پی ببرند، اما امروزه اینطور نیست.

ارتباط و الگوریتم های مبتنی بر کلمه کلیدی که گوگل و بینگ برای ارزیابی و رتبه بندی صفحات استفاده می کنند ، بسیار پیچیده تر شده اند.

یک صفحه بهینه شده فقط محتوای منحصر به فرد را ارائه نمی دهد ، بلکه ارزش منحصر به فردی نیز دارد.

محتوای منحصر به فرد به این معنی است که آن کلمات به این ترتیب در هیچ جای دیگری در وب ظاهر نمی شوند.

بسیاری از صفحات می توانند “با ارزش” باشند ، اما تعداد کمی از آنها یک نوع ارزش منحصر به فرد را ارائه می دهند.

سئو سایت تبلیغات نوین

زیاده روی در سئو سایت یعنی چی؟

اهمیتی که سئو سایت برای سایت ها دارد موجب می شود که برای متریک های سئو حساسیت بیش از حدی قائل شوند و از این رو برخی آیتم های را بیش از حد انجام دهند تا در تصور خود در بهبود وضعیت سئو سایت خود عملکرد مثبتی را انجام داده باشند. اما در عمل باید گفت که با این زیاده روی در سئو و یا over seo نمودن، روند منفی در سئو سایت خود ایجاد می کنند.

Over seo نمودن در سئو

بیش از حد سئو نمودن به موارد و آیتم هایی در پروسه بهینه سازی سایت قلمداد می شود که در روال سئو به طور طبیعی وجود دارد اما انجام بیش از حد آن اثرگذاری منفی را برای سایت خواهد داشت . در ادامه لیستی از مواردی که در سئو بیش از حد دیده می شود را بیان می کنیم.

لینک دهی داخلی بیش از حد در سئو

یکی از مواردی که در برخی سایت ها دیده می شود این است که به واسط کلمه کلیدی خود به صفحه مورد نظر لینک می دهند و اینکار را در تعداد بالا در هر صفحه از سایت انجام می دهند. برای مثال اگر کلمه کلیدی شما سئو سایت است در هر بار کلمه سئو سایت را به صفحه مربوط به آن لینک می نمایید.

تکرار بیش از حد کلمه کلیدی

یکی دیگر از مواردی که در over seo سئو ٬ over optimize بیش از حد دیده می شود تکرار بیش از حد کلمه کلیدی می باشد. چگالی کلمه کلیدی یکی از آیتم های تحت توجه در سئو می باشد اما بار معنایی محتوا نیز مهم است. 

اگر شما کلمات کلیدی خود را بدون ارتباط معنایی تنها تکرار نمایید در نتیجه امر شما به کاربرپسند بودن سایت توجهی نکرده اید و تنها محتوا را از منظر گوگل و سئو چیدمان نموده اید. اما باید بدانید که کاربرپسند بودن محتوا و این کاربر چه عکس العمللی را نسبت به صفحه سایت شما نشان می دهد نیز مهم می باشد و به عنوان پارامتری در سئو سایت مطرح می شود.

سئو سایت های پر رقابت

سئو سایت های پر رقابت مانند سئو سایت مسافرتی ، سئو سایت هواپیمایی و سئو سایت هتل مخصوصا حالا که به پایان سال نزدیک می شویم و افزایش درخواست خرید بلیط و رزرو بلیط همچنین رزرو هتل ها در جستجوی گوگل بالا می رود ، اساسا با دیگر سایت ها متفاوت است ، این سایت ها به دلیل شدت بالای رقابت و اهمیتشان در بازه زمانی خاص دچار حساسیت بالا در سئو و رتبه بندی می شوند.

همنطور که در جریان هستید این روز ها گوگل با بروز رسانی های جدید خود باعث پیچیدگی بیشتر سئو سایت و قرار گیری بسیاری از سایت ها در جایگاه های غیر ثابت شده است بطوری که در لحظه چندین جایگاه مختلف را تجربه می کنند.

همیشه بحث بک لینک و استفاده از روش های غیر اصولی مورد چالش بوده بطوری که بارها مشاهده شده وب سایت های استفاده کننده از این روش های به اصطلاح کلاه سیاه ضمن بالا رفتن در جایگاه موتور جستجو به یکباره افت شدیدی را تجربه می کنند.

اما اینجا یک سئوال پیش می آید ، آیا هنوز می توان از روش های قدیمی جهت سئو سایت های پر رقابت استفاده کرد و پیشرفتی حاصل نمود؟ جواب با قاطعیت خیر می باشد.

مشکل اینجاست که سئوکاران تازه‌کار و بی‌تجربه با استفاده از روش‌های غیر اصولی، سئو سایت‌های پررقابت را تضمین می‌کنند. این ادعاها پوچ است و باعث می‌شود صاحبان وب‌سایت‌های پررقابت در دام کلاهبرداران بیفتند.

گوگل بارها بصورت رسمی اعلام کرده استفاده کنندگان از روش هایی مانند بک لینک دچار افت و جریمه خواهند شد و این جریمه برای صاحبان وب سایت ها گران تمام می شود و ضمن زیان مالی چند برابر دچار از دست رفتن زمان طلایی نیز خواهند شد.

روش اصولی سئو سایت های پر رقابت

خوشبختانه اطلاعات موجود در سایت های معتبر غیر ایرانی و همچنین وجود اطلاعات دقیق و واقعی در سایت گوگل موجب شده بتوانید بدون تردید و توجه به حرف های اغواگرایانه راه درست را در سئو انتخاب کنند.

توصیه ما استفاده از روش های واقعی و تلاش مظاعف در جهت سئو سایت های پر رقابت و هر سایت دیگری است ، استفاده از روش های عاقلانه و حتی زمان بر باعث سود چند برابر در زمان طولانی تر است.

تجربه ما در آپسئو نشان داده وب سایت هایی که پشتوانه مدیریتی قوی دارند و با کیفیت هستند از چشم گوگل دور نمی مانند و به جایگاه اصلی خود خواهند رسید.

ضمن اینکه یک وب سایت بهینه شده با طراحی قوی و کد نویسی صحیح و بروز می تواند جایگاه بهتری نسبت به رقبا داشته باشد ، با کمک گرفتن از یک سئو کار حرفه ای و با تجربه که دچار توهمات و خود خویش روش باوری نشده ، می تواند کمک شایانی به سرعت پیشرفت سایت ها بکند.

بودن در نتایج اول گوگل کار غیر ممکن نیست اما کار ساده ای نیز نمی باشد ، وجود استراتژی صحیح ، استفاده از روش های توصیه شده توسط گوگل شما را به مقصد خواهند رساند.

5/5 – (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *