قیمت سئو

قیمت سئو: چقدر باید هزینه کنید؟

قیمت سئو و برآورد قیمت خدمات سئو مهم ترین گزینه تصمیم گیری افرادی می باشد که قصد دارند بهینه سازی وب سایت خود را برون سپاری کنند. برآورد قیمت خدمات سئو نیازمند بررسی و آنالیز کلیدواژه های سایت و همچنین آنالیز وب سایت دارد.

بسیار خوب ، انتظار نداشته باشید به همین سرعت قیمت سئو را به شما بگویم و شما هم بگوید : خوب خیلی قیمت بالاست!

نه این طور به این مسئله نگاه نکنید، قیمت سئو و چگونگی محاسبه آن یکی از بحث برانگیزترین موارد در سئو است و جالب است بدانید قیمت ها گاهی خیلی هم پرت و پلاست!

من تقریبا 20 سال است سئو انجام می دهم، اما واقعا 20 سال هم هست که قیمت عادلانه سئو را ارائه می کنم ( حداقل از نظر خودم )

هزینه سئو چگونه محاسبه می شود؟

بله من هم مثل شما می خواهم بدانم قیمت سئو واقعا چقدر است. اما اجازه دهید چند مسئله نه چندان بی ارتباط را برای شما بازگو کنم و شاید با هم به این نتیجه برسیم که قیمت سئو واقعا چقدر است.

قبل از اینکه به نحوه محاسبه قیمت سئو بپردازیم به اولین عامل در قیمت گذاری سئو اشاره می کنم.

تاثیر رقابت کلمات کلیدی در قیمت سئو

یکی از مهمترین عواملی که می تواند در افزایش تعرفه سئو دخالت مستقیم داشته باشد رقابت کلمات کلیدی است که مشخص می کند یک کلیدواژه بخصوص چقدر قیمت دارد و در واقع مشتری بابت آن چقدر باید هزینه بپردازد.

همانطور که می دانید کلیدواژه های مختلف در هر کسب و کار، ترافیک کم یا زیادی دارند، که البته این بر می گردد به نوع مشاغل و زندگی مردم ، هر چه کلیدواژه عمومی تر و مخصوصا مربوط به عمده مردم باشد مثل : کلمه کلیدی “اپل” ، خوب ترافیک بیشتری را به خود اختصاص می دهد و قیمت آن نیز بیشتر است.

تعرفه سئو کلمات کلیدی کوتاه و بلند

برخی کلیدواژه ها قیمت پایین تری دارند ، مثل “قیمت گوشی اپل” ، ما در هنگام قیمت گذاری سئو به این مورد توجه می کنیم ، یعنی قیمت ارائه شده توسط ما به طول عبارت کلیدی نیز مرتبط است و ممکن است قیمت بالا یا پایین باشد.

همانطور که گفته شد قیمت کلیدواژه کوتاه قیمت بیشتر و عبارت چند کلمه ای قیمت کمتری را دارد ، اما این قانون در همه مشاغل یکسان نیست ، مثلا قیمت سئو کلیدواژه “دندانپزشکی” با کلیدواژه تک سیلابی در زمینه دیگر مطمئنا قیمت متفاوتی دارد.

البته شرایط آن کسب و کار نیز مهم است ، به طور مثال وقتی صحبت از سئو کلیدواژه “طراحی داخلی” می شود و یا کلیدواژه “طراحی لوگو” قانون قیمت گذاری کلمات کوتاه صدق می کند چون در این کسب و کار ها رقابت روی این کلیدواژه ها است.

خبر خوب هم این است که همین شرایط در برخی کلیدواژه ها مثل کلیدواژه “طراحی شهربازی” با قیمت بسیار ارزان همراه است ، قیمت سئو این کلیدواژه فقط 2 میلیون تومان است.

قیمت سئو وردپرس

دقت داشته باشید تقریبا از 300 تماس ما در روز 290 تای آن وردپرسی هستند ، این نشان می دهد وردپرس به یک سیستم مدیریت محتوای قابل اعتماد و محبوب تبدیل شده که البته ما به آن اشراف داریم و متخصص آن هستیم. اما بدین معنی نیست که دیگر سیستم ها را شوت کرده ایم ، اتفاقا نه، سیستم های دیگر مثل اختصاصی ها ، تحت ویندوزی ها و حتی جوملا را پشتیبانی می کنیم.

آیا قیمت سئو وردپرس با دیگر سیستم ها متفاوت است؟

سئو سایت وردپرس با دیگر سیستم ها زیاد فرقی ندارد. اما اگر دسترسی به دولوپر یک سیستم را نداشته باشید ، ممکن است هزینه یک دولوپر از سمت آپسئو به شما تحمیل شود.

قیمت گذاری سئو در شرایط زمانی فشرده

ما درک می کنیم سئو کردن سایت آن هم در زمان حداقل 6 ماه یا بیشتر ، چقدر می تواند آزار دهنده و گاهی غیر قابل مفید باشد.

مثلا ما درخواست هایی داریم که در فصل یا تاریخ های خاصی انجام می شود مثل : سئو برای یک سایت مسافرتی و فروش بلیط ، خوب این کسب و کار بنا به شرایط زندگی مردم و نزدیک شدن به ایام تعطیلات نیاز می بیند برای از دست ندادن بازار داغ آخر سال تدابیری ببیند که بتواند بیشترین سود را ببرد، اما این مسئله با قیمت و شرایط عادی سئو غیر ممکن است چون مقدار بار ترافیکی به حدی بالا میرود که رتبه گرفتن در این کلیدواژ ها تقریبا در کوتاه مدت غیر ممکن است.

چاره چیست؟ ما خدمات سئو فشرده را به تازگی در لیست خدمات سئو آپسئو قرار دادیم تا افرادی که علاقمند هستند بتوانند در این شرایط نیز اقدام به سفارش سئو کنند.

شرایط سئو بصورت فشرده چگونه است؟

بودجه سئو بالای 100 میلیون تومان
زمان حداقل 4 ماه
سایت با عمر بالای 2 سال
کیفیت بالای سایت از نظر تکنیکال
بودجه های تبلیغاتی مانند تبلیغات در گوگل و غیره

نه قیمت زیاد نیست، می دانستم این را می گویید. اگر چند مسئله را در کنار هم بگذارید متوجه می شود قیمت بسیار عادلانه و پایین اعلام شده و به چند دلیل : اولا برای این زمان کوتاه برنامه فشرده و سنگینی پیشبینی شده، مسائلی مانند تولید محتوای با کیفیت و به مقدار زیاد ، لینک سازی خارجی قدرتمند و بدون ریسک ، تبلیغات شدید و تولید خوراک برای آن ، دوما کار 24 ساعته تیم متخصص سئو داخلی ، خارجی و شبکه های اجتماعی همه باعث افزایش قیمت می شوند.

البته اگر فورس نیستید می توانید همین سرویس را با افزایش زمان به 12 ماه به نیم مبلغ برسانید یعنی 50 میلیون تومان

قیمت سئو کلاه سیاه، خاکستری و سفید

از همین ابتدا مشخص می کنم که ما در آپسئو از روش های سئو کلاه سیاه استفاده نمی کنیم پس لازم هم نیست قیمت آن را اعلام کنیم ، اما می توان گفت قیمت سئو به روش کلاه خاکستری و سئو کلاه سفید نیز متفاوت است.

در روش کلاه خاکستری کمی شیطنت به کسی بر نمیخورد چه برسد به گوگل ، اما خوب مطمئنا در روش کلاه خاکستری قیمت به مراتب نسبت به سئو کلاه سفید بالاتر است. اما چون پیچیدگی های مخصوص به خود را دارد و در هر کسب و کار گیر و دار دارد باید به من زنگ بزنید تا بتونم با توجه به شرایط شما قیمت گذاری کنم ، اما نلرزید این هم منطقی است.

قیمت سئو
قیمت سئو

خوب میرسیم به قیمت سئو کلاه سفید، این تعرفه برای هر سایت متفاوت است ، اما من سعی می کنم یک جدول دقیق با خدماتی که انجام می شود را در آن ذکر کنم تا شما شفاف ببینید.

قیمت سئو برای یک وب سایت معمولی به رقابت پایین ماهی 2000000 تومان

قیمت سئو برای یک سایت با رقابت معمولی ماهی 2500000 تومان

قیمت سئو برای یک سایت پر رقابت ماهی 5 میلیون تومان

البته این لیست قیمت سئو کامل نیست از دو جهت : یکی اینکه دقیقا توضیح داده نشده که چه خدماتی در هر سه سطح ارائه می شود، دوم اینکه مشخص نشده چه سایتی معمولی و یا پر رقابت است. تا آن زمان شما می تونی به من تلفن بزنی و دقیقشو بپرسی.

این تلفن مستقیم دفتر من در تهران هستش 22428931 ، این هم تلفن همراه من 09122126038 منتظرم تماس شمام.

مجید صالح پور

قبل از اینکه نحوه محاسبه هزینه سئو و برآورد قیمت خدمات سئو را مورد بررسی قرار دهیم ، بد نیست به معرفی سئو بپردازیم و عنوان کنیم اصلا سئو چیست و چه کمکی می تواند به سایت ها بکند. به احتمال زیاد نام سئو یا بهینه سازی سایت که با نام انگلیسی Search Engine Optimization که کوتاه آن SEO می باشد را حتما شنیده اید؛ این نام عجیب، دنیایی عجیب تر دارد و شناخت آن شما را شگفت زده می کند.

سئو در واقع به مجموعه روشهای بالا بردن رتبه کلمات در نتایج جستجو اشاره می کند که پس از آن هیچ هزینه ای بابت ترافیک وارد شده پرداخت نمی شود.

همانطور که می دانید بسیاری از افراد تنها بر روی لینک های موجود در صفحه اول گوگل کلیک می کنند و ظاهرا اهمیتی به لینک های باقی صفحات نمی دهند. همین امر باعث شده برای رسیدن به صفحه اول گوگل رقابت شکل بگیرد و نیاز به سئو احساس شود.

سئو شامل چندین گزینه است که در این مطلب قصد نداریم درباره جزئیات آن صحبت کنیم ، اما در کل می توان به سئو خارجی و سئو داخلی اشاره کرد.

هزینه سئو داخلی چقدر است؟

محاسبه هزینه سئو داخلی شامل موراد تکنیکال و همچنین محتوا می باشد. اگر واحد فنی تشخیص دهد برای سئو و بهبود رتبه باید قالب سایت عوض شود، پس هزینه طراحی سایت مجدد خارج از هزینه سئو می باشد و یا اگر نیازمند تولید محتوا باشیم ، باید هزینه تولید محتوا جداگانه محاسبه شود.

هزینه سئو خارجی چقدر است؟

قیمت سئو خارجی که معمولا به هزینه های لینک سازی مانند رپرتاژ آگهی ، بک لینک و فعالیت در شبکه های اجتماعی می باشد ، هزینه آن متفاوت است و جدا از هزینه سئو داخلی می باشد. اینکه چند بک لینک خریداری می شود و یا چه تعداد رپرتاژ آگهی در کدام سایت زده می شود هزینه متفاوتی دارد.

برآورد قیمت خدمات سئو

برآورد قیمت خدمات سئو همانطور که گفته شد برای هر وب سایتی متفاوت و پیچیدگی خود را دارد. اما به طور کلی اصل سئو یعنی تحلیل و آنالیز رقبا و همچنین هدفمندسازی سئو برای ترافیک قابل تبدیل به مشتری در جهت بهبود وضعیت اقتصادی یک کسب و کار

خبر خوب این است که من قصد دارم به شما قیمت واقعی سئو را بدهم. اما ابتدا اجازه دهید نگاهی به عواملی که بر روی قیمت خدمات سئو تاثیر می گذارد بپردازیم.

هزینه سئو با یک بار پرداخت یا بصورت مداوم

اولین چیزی که در مورد نیازهای سئو شما تعیین می شود این است که آیا شما یک پروژه یک بار پرداخت دارید و یا به دنبال ایجاد روابط مداوم هستید. به این معنا که شرکت سئو به شما می گوید پروژه شما طی مثلا دو ماه طول می کشد و X تومان هزینه سئو شما می شود تا به اتمام برسد.

اگر نیازهای شما به صورت نامحدود باشد (به عنوان مثال “شرکت من نیاز به فروش بیشتر و کلمات بیشتر دارد”)، شما وارد یک رابطه مداوم می شوید و یک نگهدارنده ماهیانه یا Y تومان در هر ماه که تمام نیازهای شما را شامل می شود پرداخت می کنید. گاهی اوقات خدمات سئو ، هر دو را شامل می شود که به طور موقت و همچنین نامحدود به صورت ماهیانه پرداخت می شوند.

طبق بررسی انجام شده در ماه دسامبر 2011 توسط سایت موس MOZ ، اکثر شرکتهای سئو قیمت گذاری مبتنی بر پروژه را ارائه می دهند و نگهداری ماهانه کمتر اتفاق می افتد. اما من متوجه شدم که خدمات سئو معمولا بصورت نگهداری ماهانه در ایالات متحده ارائه می شود، در حالی که در ایران قیمت گذاری کلمات رایج تر است.

تاثیر بزرگی و کوچکی شرکت های سئو در قیمت گذاری

بزرگتر بودن شرکت سئو لزوما برتری خدمات را توجیح نمی کند. هر دو شرکت بزرگ و کوچک جای خود را دارند، و مهم است بدانید کدام نوع مناسب تر برای کسب و کار شما خواهد بود. شرکت بزرگ سئو ، به این معنی است که 100 یا بیشتر کارمند دارند ، تمایل دارند خدمات یکپارچه برای همه شرکت های کوچک و محلی که دارای نیازهای مشابه هستند، ارائه دهند. این می تواند برای یک کسب و کار کوچک با بودجه محدود که نیازهای سئو محدودی دارد مناسب باشد.

شرکت های سئو کوچک ، به معنی کسانی که 5 تا 50 کارمند دارند، تمایل به ارائه خدمات با کیفیت بالا و سفارشی دارند. احتمالا این بهترین گزینه است.

بازار هدف در قیمت سئو

مخاطبانی که برای محصول خود می خواهید، به شدت تحت تاثیر آنچه شما برای سئوکارها پرداخت می کنید دارد.

اگر بازار هدف شما بزرگتر و رقابتی تر است، قیمت نیز گرانتر خواهد بود، اما برخی استثنائات وجود دارد. مثلا اگر شما یک سرویس آنلاین فروش کالا که دارای مرزهای جغرافیایی نیست، مانند میزبانی وب ، می توانید انتظار داشته باشید که ثروت زیادی پس از کسب نتایج بالا به دست آورید. از سوی دیگر، اگر یک دندانپزشک در یک شهر کوچک هستید، هزینه بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود.

سئو محلی

درباره سئو محلی بیشتر بدانید.

خوب، پس قیمت سئو چقدر می شود؟

اول، بیایید کمی سردرگمی را از بین ببریم، در صورتی که قیمت سئو را برای رقابت با دو رستوران در جاده چالوس می خواهید، پس شما نیاز به هیچ چیز ندارید و کافیست یک طراحی سایت اصولی و کارهای سبک را انجام دهید تا مطمئن شوید که نقشه های Google Maps سایت شما به درستی تنظیم شده اند. قیمت سئو برای لوکال سئو این چنینی شاید کمتر از 5 میلیون تومان باشد.

به یاد داشته باشید قیمت های عنوان شده تقریبی هستند که براساس تجربه شخصی من در سئوسازی سایت ها به دست آمده. قیمت واقعی ممکن است بر اساس عوامل ذکر شده در بالا متفاوت باشد و تجارب سایر متخصصان سئو ممکن است از من متفاوت باشد.

قیمت سئو به روش ماهانه

بودجه سئو از 2 میلیون تومان تا 3 میلیون تومان در ماه : اگر کسب و کار کوچکی را که از لحاظ جغرافیایی محدود است (به عنوان مثال، سئو شرکت راه سازی ، سئو دندانپزشکی ، سئو رستوران ، سئو تعمیرگاه خودرو ، ممکن است بتوانید سئو با بودجه ای در این محدوده دریافت کنید.

3 میلیون تومان تا 4 میلیون تومان در ماه : اگر بازار شما به لحاظ جغرافیایی محدود به نوع کسب و کار شما است، اما جمعیتی بزرگتر را هدف قرار می دهید، این بودجه باید برای بازاریابی محلی مناسب باشد. بودجه سئو 3 میلیون تومان در ماه ممکن است برای شرکت های به صرفه باشد که در یک شهر با جمعیتی 5000 نفری کار می کند، اما در یک شهر با 50،000 نفر جمعیت انجام نخواهد شد.

4 تا 5 میلیون تومان در ماه اگر بازار هدف شما منطقه ای است (به عنوان مثال سئو غرب تهران ، سئو شرق تهران ، سئو شمال ، سئو زعفرانیه )، ملی یا بین المللی، حداقل 4 میلیون تومان در ماه انجام میشود

این قانون هیچ وقت تغییر نمی کند ” بیشتر پرداخت کنید از رقبای خود بالاتر برود “

40 میلیون تومان در هر ماه برای یک کمپین ملی یا بین المللی که روی مخاطبان تمرکز نداشته باشد، انتظار می رود که بیش از 50 میلیون تومان در ماه پرداخت شود.

مشاوره و قیمت گذاری پروژه های سئو

بار دیگر می گویم، درباره قیمت سئو آنچه شما پرداخت می کنید بستگی دارد به آنچه که می خواهید.

شما می توانید به تلگرام و واتساپ من : آدرس سایت ، کلیدواژه های درخواستی و توضیح درباره پروژه خود را بفرستید ، من قول میدهم قیمت سئو شما را بلافاصله بفرستم.

شماره من : 09122126038

مجید صالح پور

هزینه پروژه های سئو چقدر می باشد؟

هزینه پروژه های سئو بسته به سختی که کلمه کلیدی دارد با تناسب قیمتی متفاوتی همراه می شود.

کلمات کلیدی سخت تر نیاز به زمان بیشتری خواهد داشت و همین فاکتور موجب که نیاز به عملکرد بیشتر دارد موجب افزایش هزینه پروژه های سئو خواهد شد.

هزینه پروژه های سئو
هزینه پروژه های سئو

هزینه و قیمت پروژه های سئو

لیست قیمت سئو و قیمت پروژه های سئو متناسب با کلمه کلیدی و رقابتی که دارد تعیین می گردد. برای مثال سختی کلمه کلیدی سئو با طراحی سایت متفاوت می باشد و نیاز به تایم بیشتر ، محتوای بیشتر و هزینه بک لینک سازی بیشتر خواهد داشت و تمامی این آیتم ها موجب می شود که شما هزینه پروژه های سئو را با قیمت بالاتر متناسب با رقابت و سختی کلمه داشته باشید.

هزینه پروژه های سئو

سختی کلمات کلیدی را اغلب به صورت آسان ، متوسط و زیاد بیان می کنند و متناسب با درجه سختی کلمه کلیدی شما با تایم و انرژی بیشتر و نیز هزینه بیشتر روبه رو خواهید شد.

پشتیبانی ماهانه سئو نیز با مبلغی تعریف می شود که به صورت ماهانه می بایست پرداخت گردد. در واقع پس از قرارگیری سایت در صفحه اول گوگل و انجام سئو آن ، حال نوبت به پشتیبانی سئو می رسد که می بایست مورد اجرا قرار گیرد.

تعرفه سئو و بهینه سازی سایت

تعرفه سئو و بهینه سازی سایت درباره هر پروژه متفاوت است ، ما در آپسئو ، با توجه به مقدار رقابت و هزینه ای نگهداری و ارتقا رتبه در گوگل ، اقدام به قیمت گذاری می کنیم ، همچنین قیمت سئو با توجه به مواردی مثل تولید محتوا ، لینک سازی و بروز رسانی های مداوم در قیمت سئو و تعرفه سئو و بهینه سازی سایت اثر دارند.

تعرفه سئو و بهینه سازی سایت در صورتی که وب سایت فوق دراری مشکلات تکنیکال باشد قطعا متفاوت خواهد بود.

تعرفه سئو و بهینه سازی سایت در آپسئو ، منصفانه و بدون هزینه های پنهان می باشد.

سئو سایت با قیمت مناسب

لیست قیمت سئو مقرون به صرفه برنامه ما در آپسئو برای آن دسته از عزیزانی است که به دنبال سئو با قیمت مناسب هستند.

ما در این برنامه سئو قصد داریم چند بخش را با قیمت مناسب ارائه دهیم، در ادامه توجه شما را به خدمات سئو مقرون به صرفه جلب می کنیم.

خدمات ایجاد محتوا برای افزایش سئو

همه چیز در سئو با محتوا شروع می شود، همچنین محتوا نویسی کاری زمان بر و مشکل است ، اما برای بهبود سئو به مجوز گوگل نیاز دارید.

ما در آپسئو محتوایی جذاب ، سئو شده و قابل رقابت تولید می کنیم که البته قیمت تولید محتوای منحصر بفرد ما خیلی مناسب و مقرون بصرفه است.

قیمت سئو کلیدواژه

اگر سئو با قیمت مناسب ارائه شود، می تواند نظر بسیاری از وب مسترها و کسانی که می خواهند وارد دنیای بازاریابی آنلاین شوند را به خود جلب نماید.

قیمت سئو بسته به کلمات کلیدی متفاوت می باشد و اینکه سطح رقابت بین کلمات مختلف تا چه حدی می باشد.

در هر حال قیمت کلیدواژه بسته به نوع کلیدواژه و سطح رقابت تعیین می شود و ما معتقدیم می توان بسیاری از کلیدواژه های به اصطلاح طولانی تر را جایگزین کلمات کوتاه تر کنیم و با این روش سئو با قیمت مناسب ارائه داد.

نگران نباشید ما کلمات پر رقابت و مناسب سئو هدفمند را برای شما تحقیق و ارائه می دهیم.

انجام بهینه سازی سایت با قیمت مناسب و پایین می تواند رضایتمندی کاربران بیشتری را داشته باشد و بگونه ای باشد که افراد تمایل بیشتری برای انجام سئو نشان دهند.

سئو با قیمت پایین

سئو با قیمت پایین برای کلمات کلیدی که سختی نسبتا متوسطی دارد با انجام اصول سئو داخلی و نیز سئو خارجی می باشد.

اصول سئو داخلی مانند تولید محتوای با کیفیت و مرتبط به حوزه کاری شما ، رعایت نمودن هدینگ ها ، عنوان صفحات سایت ، بهینه سازی یو ار ال صفحات ، بهینه سازی تصاویر مواردی هستند که در پروسه سئو داخلی سایت انجام می شوند.

سئو با قیمت کم

سئو با قیمت کم می تواند منجر شود که شما با کم ترین هزینه سئو و قرارگیری در صفحه اول گوگل را داشته باشید.

سئو موجب جذب ترافیک به سمت سایت در کلمات کلیدی مختلف می گردد و همین آیتم موجب می شود که شما تمایل به انجام سئو داشته باشید.

می توانید به روز رسانی محتوا را به طور مرتب داشته باشید تا سایت شما زنده و اکتیو باشد و سپس این محتوا را در شبکه های اجتماعی و همچنین در سایت ها به اشتراک گذارید.

ترافیک سایت خود را از راه های مختلف افزایش دهید و این امر در روند سئو شما اثرگذار خواهد بود و مفهوم کاربر پسند بودن سایت را رعایت گردیده است.

سئو با قیمت مناسب چگونه؟

سئو با قیمت مناسب می تواند با انجام بخشی از پروسه سئو توسط شما همراه گردد.

محتوای با کیفیت در حوزه کسب وکاری خود را به طور مرتب تولید نمایید و آن را در سایت خود به اشتراک گذارید و در این صورت می توانید سئو را با قیمت مناسب انجام دهید و همچنین در روند سئو خود پیشرفت بیشتری داشته باشید.

تعرفه سئو سایت

تعرفه سئو

تعرفه سئو شاید یکی از مسائل خیلی مهم در هنگام تصمیم برای سفارش سئو باشد که برای خیلی از مردم پیچیدگی و سئوالات زیادی را پیش می آورد.

تعرفه سئو ظاهرا حداقل در ایران تابع نرخ خاص و یا قیمتی مشخص نیست و آنطور که ما متوجه شدیم مشتریان و افرادی که در حال تحقیق هستند تا بتوانند سئو خود را به شرکت یا سئو کار حرفه ای بسپارند دچار مشکلات در تصمیم گیری می شوند.

همانطور که می دانید واژه سئو ارتباط قطعی با موتور های جستجو دارد ، این ارتباط باعث شده بسیاری از کسب و کار ها برای ارتقا کسب و کار خود و ورود به دنیای 24 ساعته اینترنت جهت بهبود فروش و برندسازی از سئو کمک بگیرند.

اما از آنجا که تعرفه سئو مشخص نیست دچار سردرگمی شوند و نتوانند قیمتی مشخص را برای انجام سئو خود بیابند.

اما قبل از اینکه بخواهیم درباره تعرفه سئو و قیمت سئو صحبت کنیم ، بهتر است ابتدا انواع روش های سئو را بررسی کنیم.

انواع روش های سئو

سئو به دلیل گستردگی و پیچیدگی که دارد شامل چندین مورد می شود که شاید معروف ترین آن سئو کلیدواژه باشد.

تعرفه سئو کلیدواژه

از آنجا که بسیاری از مردم و صاحبان وب سایت ها پس از تحقیق و البته تجربه ، متوجه شدند بالا بودن با یک کلیدواژه اصلی و در اصطلاح پر ترافیک می تواند تمرکز روی کارشان را بالا ببرد ، ترجیح می دهند از روش سئو کلیدواژه خاص به هدف خود برسند ؛ خوب این خیلی خوب است که کسب و کاری با چند کلیدواژه مشخص که اتفاقا به خدمات همان سایت مربوط است به صفحه اول گوگل راه یابد.

اما معمولا کلیدواژه های خاص قیمت عجیب یا شاید باید بگویم بالایی دارند و در خیلی از موارد ما در تماس های خود وقتی که قیمت برخی کلیدواژه ها را به تماس گیرنده ها اعلام می کنیم با تعجب و در انتها قطع تماس به سرعت یا نا امیدی در لحن آن ها روبرو می شویم ؛ این مسئله باعث شده در تصمیم گیری افراد مختلف چالش بزرگی ایجاد کند.

البته حق هم دارند و انصافا با این وضعیت وحشتناک بیزینس در ایران هر کسی از عهده پرداخت این هزینه های سنگین سئو را ندارد.

اما این به این معنی نیست که قیمت اعلام شده نیز غیر منصفانه و بالاست؛ در نظر بگیرید جایگاه صفحه اول گوگل شامل 10 لینک برتر است و اگر هر کسی بخواهد از میان هزاران سایت ، سایت خود را اول ببیند چه انتظار بالایی است و این کار چقدر می تواند هزینه بر و طاقت فرسا باشد.

به دست آوردن رتبه اول گوگل از میان هزار رقیب کار ساده ای نیست و گاهی باید بهای سنگینی بابت آن بپردازید.

یکی از دلایل بالا بودن تعرفه سئو همین رقابت میان سایت ها است.

تعرفه سئو ماهیانه

یکی دیگر از روش های سئو روش سئو ماهیانه سایت است که در این روش، هدف ارتقا سایت در موتور های جستجو با حداکثر تمرکز و توان در همه کلمات کلیدی مربوط به یک سایت است.

در این روش که ما در آپسئو نام آن را سئو مقرون به صرفه و منطقی گذاشتیم ، به این صورت است که در طول ماه ضمن مدیریت حرفه ای سایت توسط متخصص سئو و مارکتینگ از حداکثر کلمات در جهت ارتقا فروش یک سایت بهره گرفته می شود.

هر چند در این روش هدف کمی پراکنده تر می شود اما نتیجه گیری هم سریع تر هم ارزان تر است و در میان تعرفه سئو طرفداران بسیاری را دارند.

تعرفه سئو در این روش از ماهیانه 500 هزار تومان تا 5 میلیون تومان قیمت گذاری می شود.

به طور مثال تعرفه سئو فروشگاهی برخی سایت ها ماهیانه یک میلیون تومان است.

مزایای سئو ماهیانه

سئو ماهیانه دارای مزایای زیادی است که جذابیت زیادی از نظر مشتریان سئو آپسئو دارد.

هزینه پایین سئو

عدم محدودیت کلیدواژه

تحقیق کلیدواژه توسط آپسئو

کمک به انتخاب کلیدواژه های هدفمند

مدیریت سایت بصورت حرفه ای

عیب یابی و رفع مشکلات تکنیکال سایت

گزارش دهی مرتب و پیگیری رتبه سایت

و خیلی گزینه های دیگر که بهتر است جهت مشاوره در این رابطه با ما در تماس باشید.

1.6/5 – (79 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *