سئو | سئو سایت | بهینه سازی سایت در آپ سئو - تهران

هدف گیری سئو در جذب کاربران واقعی

۱۷ آبان
۱۳۹۵

هدف گیری سئو در جذب کاربران واقعی

کاربرانی که موتورهای جست و جو به سایت ها روانه می کنند مراجعه کنندگان تصادفی نیستند. زمانی که آن ها کلمات و عبارتی را جست و جو می کنند نشان دهنده این منظور است که به دنبال اطلاعات، کالا یا خدماتی می باشند. به این شکل باید گفت این افراد همان مخاطبان مورد نظر شما می باشند و به احتمال زیاد در سایت شما فعالیتی را انجام می دهند که دلخواه شماست. فعالیت هایی مانند پرکردن فرم تماس، درخواست اطلاعات بیشتر، اشتراک در خبرنامه، خرید کالا، دریافت خدمات، شرکت در نظر سنجی و مسائل دیگر. بنابراین هدف گیری سئو باید بر روی این مخاطبان(کابران واقعی) متمرکز شود و علاوه بر بهینه سازی سایت بر اساس چارچوب موتورهای جستجو به شکل هدفمند افراد را به استفاده از سایت تشویق کنند.

کاربران بیشتر، پیام استفاده از سئو سایت

کاربران بیشتر، پیام استفاده از سئو سایت می باشد. طبق آمارهای انجام شده این بخش به اثبات رسیده است، که سایت هایی که در رتبه بالایی قرار نمی گیرند بخش مهمی از مخاطبین خود را از دست خواهند داد. البته باید گفت موتورهای جست و جو تنها راه کاربران برای پیدا کردن وب سایت ها نیست، بلکه ممکن است آن ها آدرس وب سایت را از منابع دیگی چون تبلیغات تلویزیونی، روزنامه، ژورنال ها و … بدست آورند. این امکان وجود دارد که روی لینک های داخل یک ایمیل یا یک بنر کلیک کرده باشند. توصیه سایت به دیگر بخش ها روش معمول دیگری برای بازدید سایت می باشد. همین طور وب گردی و رجوع به لینک های موجود در صفحاتی مثل پیوندها، سایت های دیگر و منابع مختلف مانند شبکه های اجتماعی نیز می تواند به عنوان گزینه ای دیگر مطرح باشد. بنابراین عملیات سئو می تواند شاخصه های گفته شده را در نظر داشته باشد و علاوه بر این که به بهینه سازی سایت و محتوا گذاری آن سایت مورد نظر اقدام می کند بر تبلیغات برون سایتی نیز جهت جلب مخاطبان بیشتر همت گمارد.

upseo
نویسنده